Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr mei 02, 2008 2:11 pm

'Huntelaar onderdeel renovatieplan Barcelona'
--------------------------------------------------------------------------------
2 mei 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
Klaas-Jan Huntelaar wordt door de Spaanse media vaak gelinkt aan Real Madrid. Nu meldt de Catalaanse krant Sport echter dat de Ajacied zich ook in de nadrukkelijke belangstelling van Barcelona mag verheugen. De Spaanse topclub zou in Huntelaar het alternatief zien voor Karim Benzema, die aangaf nog één jaar bij zijn huidige club Olympique Lyon te blijven.

Doordat Benzema niet wil, zou Barcelona nu de aandacht naar Huntelaar hebben verlegd. De club van trainer Frank Rijkaard zou zo'n 120 miljoen euro hebben vrijgemaakt om te shoppen na het tweede seizoen op rij zonder hoofdprijzen. Zo'n veertig spelers, onder wie Cristiano Ronaldo, Daniel Alves en Cesc Fabregas, mogen zich verheugen in de belangstelling van Barça.

Doordat Ronaldinho hoogstwaarschijnlijk Barcelona gaat verlaten en ook Thierry Henry verre van gelukkig is in Camp Nou, is Barcelona op zoek naar een nieuwe spits.
Renovatieplan , die doen wij al 12 Jaar :blush.gif:

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Bericht door Kilroy » vr mei 02, 2008 3:02 pm

Peter schreef:We zoeken alleen maar spitsen ook. Zorgelijk, hoor.
Marco wil beslist in een 2-1-7 systeem spelen. Wordt leuk.
Maar we zullen wel extra doelnetten in de Arena achter de hand moeten houden.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12985
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr mei 02, 2008 4:24 pm

Peter schreef:We zoeken alleen maar spitsen ook. Zorgelijk, hoor.
Het is maar een gerucht.

En ik mag er vanuit gaan dat Ajax echt wel naar verdedigers kijkt. Maar de meest serieuze opties komen vaak niet eens in het nieuws totdat het bijna rond is. Dat zag je met Chiva ook weer.
Tijd voor iets nieuws.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 02, 2008 5:51 pm

Die jongen heet Cvitanich. Niet Cvitanonic, Cvitanic, Chivtanic of Chvitanic.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr mei 02, 2008 5:52 pm

Inderdaad, Libs. Alsof Ajax die geruchten de wereld inslingert. Het is de media maar die aan het gissen is, hoor.
Bertje for President!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 02, 2008 5:54 pm

Heeft natuurlijk ook heel erg te maken met wat voor mensen je zaken doet. Ajax zal in principe zelf zo min mogelijk de wereld in brengen, dus hangt het van de wederpartij(en) af.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10306
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » vr mei 02, 2008 5:55 pm

ach het duurde ook ff voordat we doorhadden hoe je irbarhimoviccic moest spellen...

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr mei 02, 2008 5:57 pm

Is ook waar, Bert, maar soms zijn er (aanstaande) wederpartijen die bij het minste of geringste naar buiten brengen dat Ajax voor haar spits op de tribune zit. Ook als er een blonde Arubaanse amateurscout een dvd'tje heeft opgevraagd omdat hij zo graag zijn studie op de brandstapel gooit.
Bertje for President!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 02, 2008 5:59 pm

En soms zijn er partijen die helemaal geen wederpartij zijn maar graag hun client in de belangstelling willen brengen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr mei 02, 2008 6:02 pm

Het is een verrotte wereld!
Bertje for President!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 02, 2008 6:02 pm

WP_LeGeNd schreef:ach het duurde ook ff voordat we doorhadden hoe je irbarhimoviccic moest spellen...
Dat zal best, maar ik vind het een teken van desinteresse. Net zoiets als PSV-supporters die niet weten hoe ze de naam van Afellay schrijven.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr mei 02, 2008 6:09 pm

Trouwens, Bert, als dit zo klip en klaar is waarom lopen er hier dan een heleboel zo te zeuren dat we 7 spitsen gaan halen? Zelfs posters waarvan je denkt dat ze het spel een beetje doorzien.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mei 02, 2008 6:14 pm

Tussen gaan halen en scouten zit nog een wereld van verschil. Tuurlijk weet je het fijne er niet van, maar het is toch opmerkelijk dat onze scouts op de tribune zitten voor spitsen, mocht het waar zijn. Zometeen nog Sulejmani er bij en dan is het daar voorin echt wel klaar, hoor. Gezien het feit wat we in het verleden aan verdedigers hebben gehaald ben ik gewoon sceptisch. Tuurlijk zullen we wat verdedigers aan het scouten zijn, maar dan moet dat wel van de laatste maanden zijn. Waarom is die achterlijke Ghanees anders aangetrokken in de winterstop. Verder spreekt uit de contractverlenging van Colin een stukje vertrouwen. Als Ajax 2 geweldige centrale verdedigers op het oog had, dan zouden ze nog wel even wachten met een verlenging.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr mei 02, 2008 6:18 pm

Wie zegt dat ze op de tribune zitten voor spitsen? Heeft Ajax dat naar buiten gebracht? Allemaal giswerk. Daarbij komt dat het verstandig is om te weten wie je opties zijn voor als een speler onverhoopt niet komt.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12985
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr mei 02, 2008 6:20 pm

Thomas schreef:
WP_LeGeNd schreef:ach het duurde ook ff voordat we doorhadden hoe je irbarhimoviccic moest spellen...
Dat zal best, maar ik vind het een teken van desinteresse. Net zoiets als PSV-supporters die niet weten hoe ze de naam van Afellay schrijven.
:blush.gif:

Sorry Thomas. Maar de naam is nog niet echt ingezonken. Maar Cvitanich dus. Of afgekort: Cvita.
Tijd voor iets nieuws.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr mei 02, 2008 6:21 pm

Volgens Jabu is het gewoon Cvitanic!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mei 02, 2008 6:23 pm

Als een scout van Ajax op de tribune bij Heerenveen zit, dan weet je dat hij er niet zal zitten voor Breuer of Jong-a-Pin. Stukje giswerk, maar je kijkt wel naar datgene wat er interessant is.

Tuurlijk moet men kijken naar opties voor als een ander niet komt, maar de verdediging loopt leeg en daar is nog niet eens gekeken naar een opvolging, laat staan dat we daar eens opties hebben als er één onverhoopt niet komt.
Ik had gewoon verwacht dat we na het vertrek van Stam al een opvolger zouden krijgen in de winterstop. Nou, die is er dan dus niet gekomen. Daarom verbaas ik me erover dat gezien het feit dat nu ook Heitinga nog eens weg gaat er nog geen opvolger voor die eerste is aangetrokken. Het is potverdimme al Mei. Stam stopte maanden geleden al.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 02, 2008 6:24 pm

Kaboem schreef:Trouwens, Bert, als dit zo klip en klaar is waarom lopen er hier dan een heleboel zo te zeuren dat we 7 spitsen gaan halen? Zelfs posters waarvan je denkt dat ze het spel een beetje doorzien.
Misschien doorzien die mensen het spel toch niet zo goed? Misschien zitten ze te stangen? Misschien zien wij het wel verkeerd... alleen uh, kan dat dus niet.

Overigens zit Ajax voor iemand als Sulejmani natuurlijk al lang niet meer op de tribune. Alleen nog maar om de tafel. In principe moet dat nu voor alle spelers gelden. Spelers waarvoor Ajax nu nog op de tribune zit, zullen geen prioriteit hebben, lijkt mij. Hooguit zijn dat spelers om enkele kleine gaten in de selectie te vullen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12985
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr mei 02, 2008 6:24 pm

Kaboem schreef:Wie zegt dat ze op de tribune zitten voor spitsen? Heeft Ajax dat naar buiten gebracht? Allemaal giswerk. Daarbij komt dat het verstandig is om te weten wie je opties zijn voor als een speler onverhoopt niet komt.
Precies. Er staan 22 spelers op dat veld en die scouts gaan echt niet tegen iedereen zeggen wie ze aan het bekijken zijn. Dat kan dus een spits zijn, maar ook de verdediger die tegen hem speelt.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mei 02, 2008 6:27 pm

Bertje schreef: Overigens zit Ajax voor iemand als Sulejmani natuurlijk al lang niet meer op de tribune. Alleen nog maar om de tafel. In principe moet dat nu voor alle spelers gelden. Spelers waarvoor Ajax nu nog op de tribune zit, zullen geen prioriteit hebben, lijkt mij. Hooguit zijn dat spelers om enkele kleine gaten in de selectie te vullen.
Zo zou het moeten zijn inderdaad. Geloof jij in het feit dat we ons lijstje verdedigers al klaar hebben en dat we om de tafel zitten met die lui? Nou ik niet.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mei 02, 2008 6:30 pm

Liberty schreef:
Kaboem schreef:Wie zegt dat ze op de tribune zitten voor spitsen? Heeft Ajax dat naar buiten gebracht? Allemaal giswerk. Daarbij komt dat het verstandig is om te weten wie je opties zijn voor als een speler onverhoopt niet komt.
Precies. Er staan 22 spelers op dat veld en die scouts gaan echt niet tegen iedereen zeggen wie ze aan het bekijken zijn. Dat kan dus een spits zijn, maar ook de verdediger die tegen hem speelt.
Het zou kunnen ja. Kuffour werd gescout zonder dat hij ook maar één wedstrijd heeft gespeeld. Colin is ook heus niet bekeken.

Laten we hopen dat het nu helemaal anders is en dat we druk in onderhandeling zijn met wat verdedigende krachten die we in Maart ergens hebben zien spelen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 02, 2008 6:52 pm

Peter schreef:Zo zou het moeten zijn inderdaad. Geloof jij in het feit dat we ons lijstje verdedigers al klaar hebben en dat we om de tafel zitten met die lui? Nou ik niet.
Ik denk dat ze wel in gesprek zijn met partijen, ja. Je moet vooral niet onderschatten hoeveel tijd je daaraan kwijt bent. Met Cvita was men ook al heel lang bezig.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 02, 2008 6:53 pm

Peter schreef:Het zou kunnen ja. Kuffour werd gescout zonder dat hij ook maar één wedstrijd heeft gespeeld. Colin is ook heus niet bekeken.
Colin kwam op stage, dus dat is een beetje een andere situatie.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mei 02, 2008 6:58 pm

Bertje schreef:
Peter schreef:Zo zou het moeten zijn inderdaad. Geloof jij in het feit dat we ons lijstje verdedigers al klaar hebben en dat we om de tafel zitten met die lui? Nou ik niet.
Ik denk dat ze wel in gesprek zijn met partijen, ja. Je moet vooral niet onderschatten hoeveel tijd je daaraan kwijt bent. Met Cvita was men ook al heel lang bezig.
Zeker waar, maar Cvita is (met alle respect) ook niet zo'n prioriteit. Ik wacht nog eventjes af, maar als ik over een maandje nog geen verdediger gepresenteerd zie worden, dan heb ik er een hard hoofd in. Ik geef Marco nog even tijd, want na zijn aantreden heeft hij natuurlijk als eerste hier naar geïnformeerd en vGeel kennende was er geen lijstje van verdedigers aanwezig.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 02, 2008 7:06 pm

Kaboem schreef:Volgens Jabu is het gewoon Cvitanic!
Jabu heeft het in principe dan ook fout. Tenzij hij met overtuigender bewijs kan komen dan de Argentijnse pers en de officiële site van Banfield. :wink.gif:

Gesloten