Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 6:59 pm

Ola John vind ik geen slechte voetballer.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » ma sep 02, 2013 7:06 pm

Marillion schreef:We zijn in de verkeerde categorie aan het winkelen. Spelers waar hun huidige club op is uitgekeken. Dat laatste is doorgaans namelijk niet voor niets. De speler in kwestie presteert onvoldoende.

Ik zie liever spelers komen waarvan de loopbaan in een stijgende lijn zit. Een gretig talent dat zich wil ontwikkelen en Ajax als de ideale club ziet om dat voor elkaar te krijgen. Ik wil de honger naar succes zien die bijvoorbeeld de jonge Chivu had. Niet een over het paard getild ventje als Elia die verkeerde keuzes in zijn loopbaan maakt en dus in een neergaande lijn zit.

We lopen nu tegen de deadline aan de markt af te struinen om te kijken of er ergens nog ééntje uit een karretje valt. Dat is dus te laat. Op die manier haal je alleen spelers met een krasje.

Dit is het zoveelste jaar dat dit bij Ajax gebeurt, JC heeft gezegd dat Ajax met de juiste visie bezig is yeah right hij bedoelt Televisie of tunnelvisie

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2013 7:11 pm

Yopi schreef:Ola John vind ik geen slechte voetballer.
Beleid is 0.0 inventief. Onvoldoende voit TH en overmars.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 7:16 pm

@MikeVerweij: Marc Overmars bevestigt na afketsen transfer @ELJERO11ELIA: ,, #Ajax is uitgewinkeld." Geen nieuwe spelers meer

Zo we zijn klaar. Wordt een prachtig seizoen. :666.gif:

Maar, beter geen aankopen, dan paniekaankopen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » ma sep 02, 2013 7:21 pm

Ola John is zo goed dat Benfica kennelijk toch best van hem af wil. Want moesten er niet een paar geblesseerd zijn geraakt mocht hij dus weg.

Ik ben niet tevreden over het eindresultaat. Met name de rechterkant is slecht bezet. Maar het scheelt in ieder geval een avondje F5'en dat er nu duidelijkheid is. En ik ben ook blij dat er uiteindelijk geen last minute lapmiddel komt. Ook al is dat laatste meer geluk dan beleid want we waren er dus wel naar op zoek.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma sep 02, 2013 7:24 pm

Dus Frank wil er een buitenspeler bij en zelfs dat lukt Overmars niet ...

Overigens Paniekhuren, niet Paniekaankopen ...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » ma sep 02, 2013 7:25 pm

Marillion schreef:We zijn in de verkeerde categorie aan het winkelen. Spelers waar hun huidige club op is uitgekeken. Dat laatste is doorgaans namelijk niet voor niets. De speler in kwestie presteert onvoldoende.

Ik zie liever spelers komen waarvan de loopbaan in een stijgende lijn zit. Een gretig talent dat zich wil ontwikkelen en Ajax als de ideale club ziet om dat voor elkaar te krijgen. Ik wil de honger naar succes zien die bijvoorbeeld de jonge Chivu had. Niet een over het paard getild ventje als Elia die verkeerde keuzes in zijn loopbaan maakt en dus in een neergaande lijn zit.

We lopen nu tegen de deadline aan de markt af te struinen om te kijken of er ergens nog ééntje uit een karretje valt. Dat is dus te laat. Op die manier haal je alleen spelers met een krasje.
Eens. Paniekvoetbal, een ander woord heb ik er niet voor. Dan moeten we maar blij zijn dat er niets gelukt is, want dit soort transfers is vragen om moeilijkheden. Het doet me wel afvragen hoe het scoutingslijstje van ons TH er uitzag? Klein mankement geen bezwaar? :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 7:29 pm

999 schreef:Dus Frank wil er een buitenspeler bij en zelfs dat lukt Overmars niet ...
Chadli was plan A, Ola plan B (dat is gewoon pech dat het niet doorgegaan is) en ze wilden zelfs Elia als plan C, maar dat vonden ze zelf ook een te groot risico. Dat is de 2e keer dat een transfer met Elia net niet rondkomt.

We doen een jasje uit met het vertrek van Eriksen. Daarnaast is niet goed geanticipeerd op de rechtsbuiten positie. Hopen op de ontwikkeling vd talenten (Fischer, Andersen, Klaassen, Boilesen) en dat Duarte de stap kan maken. Bojan heb ik nog niet afgeschreven. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » ma sep 02, 2013 7:30 pm

Chadli? Was dat serieus?

Ik vraag me trouwens of Elia echt in beeld is geweest.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 7:32 pm

Duke schreef:Chadli? Was dat serieus?
Vanuit Ajax wel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma sep 02, 2013 7:34 pm

Natuurlijk niet.AJAX weet van te voren dat ze te weinig bieden ...

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » ma sep 02, 2013 7:35 pm

Ajaciedjuh schreef:
999 schreef:Dus Frank wil er een buitenspeler bij en zelfs dat lukt Overmars niet ...
Chadli was plan A, Ola plan B (dat is gewoon pech dat het niet doorgegaan is) en ze wilden zelfs Elia als plan C, maar dat vonden ze zelf ook een te groot risico. Dat is de 2e keer dat een transfer met Elia net niet rondkomt.

We doen een jasje uit met het vertrek van Eriksen. Daarnaast is niet goed geanticipeerd op de rechtsbuiten positie. Hopen op de ontwikkeling vd talenten (Fischer, Andersen, Klaassen, Boilesen) en dat Duarte de stap kan maken. Bojan heb ik nog niet afgeschreven. :666.gif:

Hopen doe je op de WC en alle trouwe supporters met een seizoenspas kunnen elke week gaan klagen en morren want volgende maand staan we in de middenmoot

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door columbus » ma sep 02, 2013 7:36 pm

Absolute minpunten voor het TH en Overmars. Weinig inventief, verrassing en daadkracht.

Al weken weet je dat met het vertrek en Boerighter en Lukoki dat de spoeling dun wordt op de flanken. Al maanden weet je dat de kans heel erg groot is dat je sterkhouders vertrekken. Koop Duarte dan toch wat eerder dan heb je nu een ingespeelde spelers.

Op de flanken MOET er gewoon wat bij. En wat zijn de namen waar ze mee komen... Precies, Studio Sport scouting. Duarte hebben ze dan gekocht. van Ginkel koos voor Chelsea maar wilde ze wel huren. Verder komen ze niet verder dan de Elia's van deze wereld.

En dat altijd maar willen huren. We zijn verdomme Feijenoord niet. Wanneer je kwaliteit wilt moet je er ook wat voor neerleggen, en dat hoeven echt geen gigantische bedragen te zijn. Mocht je een Ola John echt graag wilt hebben, moet je hem gewoon kopen en niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

En dan is het 20.30 en zijn blijkbaar de ideeën op... Komt allemaal heel amateuristisch over!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 7:36 pm

999 schreef:Natuurlijk niet.AJAX weet van te voren dat ze te weinig bieden ...
FdB heeft zich destijds in de media uitgelaten dat hij dacht dat ze kans maakte.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma sep 02, 2013 7:37 pm

Ajaciedjuh schreef:
999 schreef:Natuurlijk niet.AJAX weet van te voren dat ze te weinig bieden ...
FdB heeft zich destijds in de media uitgelaten dat hij dacht dat ze kans maakte.
Ajaciedjuh jij weet ook wel beter.Voor de buhne ...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 7:48 pm

Columbus schreef:Absolute minpunten voor het TH en Overmars. Weinig inventief, verrassing en daadkracht.
Wat heeft het TH ermee te maken? :confused.gif:

Had je Ola John een slechte keuze gevonden? Ik schrok me dood toen ik de naam van Elia las, die hoef ik echt niet. :1evil.gif:

Wen er maar aan, steeds meer spelers worden verhuurd. Zelfs in de Europese top. Clubs en investeringsmaatschappijen willen de transferrechten behouden of spelers willen niet inleveren. Dan krijg je dit soort constructies.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 7:52 pm

Inderdaad, erg jammer dat Ola John niet is gekomen. Dan was de selectie een stuk evenwichtiger geweest. Een flankspeler met actie, snelheid en diepte.

Meleg gaat dat in ieder geval niet invullen. :1evil.gif: Totaal geen explosiviteit. :blush.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door columbus » ma sep 02, 2013 7:54 pm

Ik neem aan dat het TH en Overmars overleg hebben over de spelers die ze graag toe willen voegen aan de selectie. Toch?

Ola John had ik zeker een goede aanwinst gevonden. Daarom snap ik het niet zo goed, als je die jongen toch graag wilt hebben dan moet je gewoon een normaal acceptabel bedrag op tafel leggen. Niet met een vaag huurcontractje. Nu wordt er geschermd met het feit dat er een aantal spelers geblesseerd zouden zijn, ik ben er van overtuigd dat ook Ola John gewoon te koop is...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 7:56 pm

Columbus schreef:Ik neem aan dat het TH en Overmars overleg hebben over de spelers die ze graag toe willen voegen aan de selectie. Toch?

Ola John had ik zeker een goede aanwinst gevonden. Daarom snap ik het niet zo goed, als je die jongen toch graag wilt hebben dan moet je gewoon een normaal acceptabel bedrag op tafel leggen. Niet met een vaag huurcontractje. Nu wordt er geschermd met het feit dat er een aantal spelers geblesseerd zouden zijn, ik ben er van overtuigd dat ook Ola John gewoon te koop is...
Het officiële verhaal zijn de blessures van de flankspelers.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 8:04 pm

Jij hebt aanleiding om te denken dat er een andere reden is? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Rednose » ma sep 02, 2013 8:12 pm

Het is weer lekker gegaan daar. Nou ja, gelukkig geen tweede Sana gekocht, maar tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk van de inventiviteit van Overmars. Dit zagen we toch al maanden aankomen.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » ma sep 02, 2013 8:18 pm

Yopi schreef:
Columbus schreef:Absolute minpunten voor het TH en Overmars. Weinig inventief, verrassing en daadkracht.
Wat heeft het TH ermee te maken? :confused.gif:
Waarom het TH zo uit de wind willen houden?

We noemen ze het TH, maar dat staat toch echt voor Technisch Hart. Is het aan- en verkoopbeleid ineens niet meer 'technisch beleid'?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door brigade zuid » ma sep 02, 2013 8:19 pm

Dat wordt hilarisch in de CL met deze selectie.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » ma sep 02, 2013 8:23 pm

Had jij de indruk dat we met één of twee aankopen wel serieus mee gingen doen dan? Kom op, die CL is op het moment gewoon bijzaak. Wij kunnen geen spelers halen die ons lot in deze poule een andere wending zouden kunnen geven.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » ma sep 02, 2013 8:24 pm

In de CL en competitie zijn we dit jaar de mindere en in de CL een kneuze elftal.

Plaats reactie