Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Yopii » wo mei 15, 2019 12:26 pm

Ik verwacht en ben bang dat nog altijd De Jong, De Ligt, Ziyech, Van de Beek en Neres zullen vertrekken. Alles minder dan die vijf is een grote winst.
Verwacht ik ook, er is geen houden aan.

Het zure is dat je juist de jongens kwijtraakt die onvervangbaar zijn, met name De Ligt en De Jong. Hartstikke fijn dat Mazraoui en Nico blijven, maar dat zijn waterdragers.

RubenB
Berichten: 75
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 12:50 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door RubenB » wo mei 15, 2019 1:40 pm

Mr. Ajax schreef:Ik heb het gevoel dat veel van de jongens die nu 'hot' zijn wel door hebben dat als ze nu naar al die grote clubs vertrekken ze daar vooral op de bank gaan zitten. Voor Frenkie, De Ligt en heel misschien Ziyech zal dat wel anders liggen, maar Onana heeft zoiets laten weten bij zijn verlenging, en volgens mij snapt Nico dat ook. Ik denk dat Neres ook zeker niet een jongen is die nu wil gaan banken in Parijs.

Peter schreef:Een creatieve middenvelder, een goede verdedigende middenvelder, een jongen met diepgang en een goede centrale rechtspoot. Dit aangevuld met Scherpen, Pierie, Martinez (?) en dus Marin moet je een nieuwe gooi kunnen doen naar het kampioenschap.
Hier kan ik me wel in vinden. Een creatieve middenvelder om een beetje de rol van Ziyech over te nemen (mocht ie vertrekken), een verdedigende die een beetje de zone van Frenkie kan overnemen, eentje met diepgang voor als extra optie voorin en een vervanger voor De Ligt.
Mazraoui zal de plek van Frenkie overnemen, met Marin daarnaast en Donny daarvoor is de basis van je middenveld volgens mij sterk genoeg. Dan zal er een extra rechtsback moeten komen, want Veltman in de basis is ook verre van ideaal.

ESPN geeft aan dat Alvarez de nummer 1 opvolger is van De Ligt, als die vertrekt. Met Martinez heb je een extra linksbenige CV in huis. Voorin lekker met Tadic in de spits spelen, Huntelaar en Traoré als vervangers. Voor Ziyech én Neres moet een vervanger komen, als die gaan... Er loopt in Jong niks rond dat qua kwaliteit moeiteloos in Ajax 1 zou passen.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » za mei 18, 2019 10:16 am

RubenB schreef:
Mazraoui zal de plek van Frenkie overnemen, met Marin daarnaast en Donny daarvoor is de basis van je middenveld volgens mij sterk genoeg. Dan zal er een extra rechtsback moeten komen, want Veltman in de basis is ook verre van ideaal.
Zie ik niet gebeuren. Ten Hag had het gisteren nog over het systeem met twee zessen (Frenkie en Schone). De bedoeling was aanvankelijk Frenkie en Donny, maar dat ging niet omdat ze allebei steeds 'weg' zijn. Dat is Nous ook imo, die trekt vaak naar voren en dat is ook zijn kracht. Mijn indruk van Marin is dat het ook een jongen is die heel veel loopt en beweegt op het veld. Die twee samen op de 6 zie ik het niet worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za mei 18, 2019 10:36 am

Cruijff schreef:
bryan schreef:De aankoop van Tadic was een goede. Ik denk dat er zo meer types Tadic in Engeland rondlopen, zo onderin de Premier League en bovenin de Championship. Goede voetballers die niet echt opvallen in Engeland omdat er in Engeland gewoon niet wordt gevoetbald.
Deels waar.
Toch zullen er niet zo ontzettend veel Tadicen zijn die ook vanaf hun debuut zo'n voortrekkersrol op zich nemen en die voordat ze de transfer naar Ajax maakten al een ontzettende band met de club Ajax hadden en ook met Nederland als land.

Ik denk dat Tadic dit seizoen de beste aankoop in alle Europese competities was.
En dan te bedenken dat PSG en Manchester City al 5 maal de transfersom Tadic aan één verdediger hebben uitgegeven. :drecul.gif: :drecul.gif:
Bovendien meoten we niet vergeten dat Tadic al een band met Nederland had, hij had hier reeds jaren gevoetbald. Het was een soort terugkeer voor hem.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » za mei 18, 2019 10:37 am

Overigens zijn Fer, Narsingh en Bony gratis op te pikken bij Swansea. De eerste twee niet natuurlijk, maar kan Bony nog interessant zijn?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 10:47 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Toch zullen er niet zo ontzettend veel Tadicen zijn die ook vanaf hun debuut zo'n voortrekkersrol op zich nemen en die al een ontzettende band met de club Ajax hadden en ook met Nederland als land.

Ik denk dat Tadic dit seizoen de beste aankoop in alle Europese competities was.
Bovendien meoten we niet vergeten dat Tadic al een band met Nederland had, hij had hier reeds jaren gevoetbald. Het was een soort terugkeer voor hem.
Tadic wist hoe goed de levensstandaard in Nederland was. In de supermarkt zeggen mensen gewoon hallo tegen je en verder heel weinig. Groningen en Enschede vond hij al erg prettig wonen, nu woont hij 1 minuut van het Museumplein. Als je moet kiezen tussen daar wonen of in Southampton......

Mr. Ajax schreef:Overigens zijn Fer, Narsingh en Bony gratis op te pikken bij Swansea. De eerste twee niet natuurlijk, maar kan Bony nog interessant zijn?
Narsingh is een geboren loser en leroy fer sowieso nooooooit. Ten eerste omdat ik die kakkerlak persoonlijk niet mag en ten tweede is letterlijk in elk seizoen dat hij PL speelde :excited.gif: de club die hem contracteerde meteen datzelfde jaar gedegradeerd. :drecul.gif: :drecul.gif:

Swansea was dit jaar in de Championship ook weer een drama, dus ja, dan mogen er een boel transfervrij weg.

Bony gaat tegen hetzelfde aanlopen als wat Dolberg nu heeft. Mensen gaan hem snel te langzaam of niet actief genoeg vinden.
Hij is een ijskoude afmaker hoor die Bony, maar het is vrijwel identiek als Kasper Dolberg: bijna emotieloos over een veld lopen. Toen hij Vitesse op 0-1 en daarna ook op 0-2 in de Arena bracht juichte Wilfried Bony zelfs niet.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Marillion » za mei 18, 2019 10:57 am

Prima vervanger van Dolberg dus als die laatste zou vertrekken. :smile-ajax.gif:
Hij speelt op het moment in Qatar (op huurbasis). De kans lijkt me dus groot dat hij in die regio zoveel mogelijk gaat cashen.

Neres en Ziyech zijn waarschijnlijk straks weg. Dan mis je snelheid, een individuele actie en een creatief brein. Gaat Dolberg weg of krijgt hij nog een laatste kans? Tadic blijft normaal gesproken. Huntelaar ook (wel weer wat ouder, wat mag je nog verwachten?), Traore komt erbij. Bandé keert terug na een jaar blessureleed. Wat mag je van die jongen verwachten?

De aanval gaat een hele puzzel worden. Geld is het probleem niet. De vraag is wie er haalbaar zijn. In de Eredivisie valt Isak op. Die jongen heeft onmiskenbaar talent al mist hij wel overzicht. Is hem dat bij te brengen?

Verder heb ik eerlijk gezegd geen idee. Ik kijk nauwelijks naar andere clubs.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » za mei 18, 2019 11:10 am

Marillion schreef: De aanval gaat een hele puzzel worden. Geld is het probleem niet. De vraag is wie er haalbaar zijn. In de Eredivisie valt Isak op. Die jongen heeft onmiskenbaar talent al mist hij wel overzicht. Is hem dat bij te brengen?
Juist daar zit je wel oke, denk ik. Tadic, Traore, Huntelaar en evt. nog Brobbey. Prima, toch?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Marillion » za mei 18, 2019 11:13 am

Met Neres en Ziyech lever je echt een heleboel in hoor. Ik zou dat niet onderschatten. Wat Huntelaar betreft, in het slot van het seizoen was hij geweldig. In het eerste gedeelte vond ik dat het beste er duidelijk af was. Wat kun je volgend seizoen nog verwachten? Het ligt in de lijn der verwachting dat het minder zal worden.

Traore is heel interessant. Daar verwacht ik het één en ander van al is hij natuurlijk nog wel een vraagteken. Brobbey zal vooral in Jong Ajax gaan spelen. Er moet echt iets bij in die linie.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 11:33 am

Marillion schreef:Hij speelt op het moment in Qatar (op huurbasis). De kans lijkt me dus groot dat hij in die regio zoveel mogelijk gaat cashen.
Dat zegt idd al genoeg.
Of het zegt idd een hoop als je in deze fase van je leven al in Qatar rondhangt.
Marillion schreef:
Cruijff schreef:Net als Dolberg emotieloos, ook Bony juicht zelfs niet als hij tegen Ajax namens Vitesse de 0-1 en 0-2 in de Arena scoort.
Prima vervanger van Dolberg dus als die laatste zou vertrekken. :smile-ajax.gif:
:smile-ajax.gif: :smile-ajax.gif:
Ik begrijp dat jij een leuke kwinkslag vindt en ik vind hem ook :smallgrin.gif: goed.
Maar zonder grappen: er zijn regelmatig mensen, zelfs beleidsmakers die zo redeneren. Die vervangen dan de ene dooie gast door weer een andere dooie. :smile-ajax.gif:

Met Dolberg blijft het toch heel apart. Als Dolberg vertelt over zijn debuut in 2016 dan is hij vol emotie over zijn eerste wedstrijd in een vol Ajax stadion.
Als er gefeest wordt op een huldiging gaat hij uit zijn dak, als hij Tadic gek ziet doen moet hij hartstikke hard lachen.

Tuurlijk is hij een coole Scandinaviër en oogt hij kurk, maar dan ook echt kurkdroog.
Maar al zou Dolberg alleen maar voor heel even acteren om ook maar half zo fanatiek en uitgelaten bij gescoorde goals als Tadic te doen, dan zul je zien dat in een mum van tijd Dolberg merkt hoe gaaf het is dat iedereen dol van vreugde is bij prachtgoals van hem tegen Lyon of tegen Celta di Vigo en dan voelt hij hoe groot de kick is.

De adrenalinekick van heel uitgelaten doen en pure euforie voelen met teamgenoten en met fans.

En vanaf dan hoeft het helemaal niet meer acteerwerk te zijn om kippenvel te krijgen en adrenaline in je hele lijf te krijgen, vanaf dan is het bij hem ook gewoon echt. Dolberg kan nog steeds een heel erg grote spits worden.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » za mei 18, 2019 11:45 am

Marillion schreef:Met Neres en Ziyech lever je echt een heleboel in hoor. Ik zou dat niet onderschatten. Wat Huntelaar betreft, in het slot van het seizoen was hij geweldig. In het eerste gedeelte vond ik dat het beste er duidelijk af was. Wat kun je volgend seizoen nog verwachten? Het ligt in de lijn der verwachting dat het minder zal worden.

Traore is heel interessant. Daar verwacht ik het één en ander van al is hij natuurlijk nog wel een vraagteken. Brobbey zal vooral in Jong Ajax gaan spelen. Er moet echt iets bij in die linie.

Begreep je vast verkeerd - in de huidige formatie beschouw ik de spits als 'de aanval'. De linie van drie daarachter beschouw ik dan als je aanvallende/voorste middenveld. Semantisch gelul :ajaxsmiley.gif: .


Natuurlijk zal er iets bij moeten als Ziyech en Neres weggaan, daar is iedereen het wel over eens, denk ik. Maar in de spits zitten we dus best goed, als Tadic ook blijft. Tadic als eerste spits, Traore tweede. Huntelaar als pinchhitter als het echt moet, en als er eentje geblesseerd/geschorst is dan kan Brobbey plaatsnemen op de bank ofzo. Vind ik toch wel luxe zelfs.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » za mei 18, 2019 11:47 am

Mr. Ajax schreef:Overigens zijn Fer, Narsingh en Bony gratis op te pikken bij Swansea. De eerste twee niet natuurlijk, maar kan Bony nog interessant zijn?
We hebben nu onze eigen Bony al in de selectie: Traoré. Ajax zal vooral snelle buitenspelers moeten halen met een actie, scorend vermogen en uiteraard kwaliteit. Bergwijn :666.gif: , Antony, type Neres. Op het middenveld zal een creative middenvelder erbij moeten komen en achterin een rechter centrum verdediger als vervanger van de Ligt. Essentieel is dat we Onana (zal hij teleurgesteld zijn omdat hij niet naar Man UTD mag!?), Nico, Blind, Mazraoui, Donny, Neres, Dolberg (ja ja, ik zie het nog steeds in hem zitten) en Tadic behouden. Dat hebben we een mooie kern, waar we vanuit kunnen bouwen. Huntelaar, Schöne, Veltman als ervaren backup, Marin op het middenveld erbij, talenten Gravenberch, Traoré erachter. Ik heb ook Magallan nog niet afgeschreven. Die moet de strijd aangaan met de nieuwe aankoop.

Sinkgraven, Labyad, Rasmus, Lamprou afscheid van nemen. Cerny, De Wit, Kotarski, Schuurs verhuren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 11:51 am

Ajaciedjuh schreef:
Mr. Ajax schreef:Overigens zijn Fer, Narsingh en Bony gratis op te pikken bij Swansea. De eerste twee niet natuurlijk, maar kan Bony nog interessant zijn?
We hebben nu onze eigen Bony al in de selectie: Traoré. Ajax zal vooral snelle buitenspelers moeten halen met een actie, scorend vermogen en uiteraard kwaliteit. Bergwijn :666.gif: , Antony, type Neres.
We hebben met Traoré idd al een Afrikaan in huis. :ajaxsmiley.gif:
Maar idd :blush.gif: de rest van je verhaal klopt en verder zijn Bony en Traoré in niets te vergelijken, want wat is die Lassina Traoré bloedsnel hè.

In elk oefenpotje en in elke speelminuut die ik van hem in de Eerste Divisie heb gezien, heeft hij het geweldig gedaan. Als die jongen niet pas bij Utrecht thuis maar in de CL al zijn debuut had mogen maken :blush.gif: als als als.... :blush.gif: :blush.gif:

RubenB
Berichten: 75
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 12:50 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door RubenB » za mei 18, 2019 1:16 pm

Mr. Ajax schreef:
RubenB schreef:
Mazraoui zal de plek van Frenkie overnemen, met Marin daarnaast en Donny daarvoor is de basis van je middenveld volgens mij sterk genoeg. Dan zal er een extra rechtsback moeten komen, want Veltman in de basis is ook verre van ideaal.
Zie ik niet gebeuren. Ten Hag had het gisteren nog over het systeem met twee zessen (Frenkie en Schone). De bedoeling was aanvankelijk Frenkie en Donny, maar dat ging niet omdat ze allebei steeds 'weg' zijn. Dat is Nous ook imo, die trekt vaak naar voren en dat is ook zijn kracht. Mijn indruk van Marin is dat het ook een jongen is die heel veel loopt en beweegt op het veld. Die twee samen op de 6 zie ik het niet worden.
Het valt mij vooral op dat er maar één speler in de selectie is die zo kort weg kan draaien als Frenkie, en dat is Nous. Liet hij in de Bekerfinale zien, en ook tegen Utrecht en Heerenveen in de tweede seizoenshelft. Als Ten Hag het middenveld zo min mogelijk wil veranderen, denk ik dat hij een dribbelaar nodig gaat hebben, want dat is Marin niet, zoals je zelf al aangeeft. Die is vooral een man van zuivere passing en veel meters maken.

Dat Nous steeds 'weg' is, zal hij dan in moeten dammen, en juist achterin een plekje innemen, zoals Frenkie ook steeds als linker CV naast Blind kwam te staan, met Nico hoog op de flank. Nous heeft de verdedigende kwaliteiten en is, in mijn ogen, de man met de dribbel die we gaan missen.

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door De Dominee » za mei 18, 2019 1:31 pm

Heb het idee dat Ten Hag dat ook uitprobeerde de laatste wedstrijden. Dan missen we nog een vervanger van Schone, of dat moet Blind worden (of Marin).

Veel hangt af van het systeem. Al denk ik dat Ten Hag zoekt naar een systeem om de spelers te laten renderen, net als dit seizoen.

Een klassiekere 4-3-3 kan ook eenvoudig:

Bergwijn - Dolberg - Tadic
Marin - Blind - Beek
Nico - Martinez - Alderweireld - Mazraoui
Onana
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 19, 2019 10:47 am

De Dominee schreef:Heb het idee dat Ten Hag dat ook uitprobeerde de laatste wedstrijden. Dan missen we nog een vervanger van Schone, of dat moet Blind worden (of Marin).

Veel hangt af van het systeem. Al denk ik dat Ten Hag zoekt naar een systeem om de spelers te laten renderen, net als dit seizoen.

Een klassiekere 4-3-3 kan ook eenvoudig:

Bergwijn - Dolberg - Tadic
Marin - Blind - Beek
Nico - Martinez - Alderweireld - Mazraoui
Onana
Martinez lijkt me geen CV - dat ie daar 'ook kan spelen' wordt altijd over spelers geschreven, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is. Zo kon Viergever ook 'op het middenveld uit de voeten' en kan Magallan 'ook op rechtsback'. Die jongen is gewoon een back. Dus zal je dus een LCV voor moeten halen als je Blind naar het middenveld wilt schuiven.

Maar dat zou ik sowieso niet doen. Blind speelde dit seizoen fantastisch achterin, ik zou hem dan ook gewoon daar laten.

Wat Alderweireld betreft - ben wel benieuwd of dat gaat lukken (of of ze het uberhaupt gaan proberen).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door wimpey » zo mei 19, 2019 12:47 pm

Alderweireld komt echt (nog) niet. Dat is wishful thinking i.p.v. realiteit.

Als je Dolberg nog een kans wilt geven, dan speel je 433 i.p.v. 4231. Je moet die gast het gevoel geven dat het zomer 2016 is... Met 1 VM zullen je CVs wat meer moeten doordekken.

Zal een lastige puzzel worden, want FdJ, MdL en HZ hebben zoveel diverse kwaliteiten. Alleen al de drive van die 3 en hun flair zal lastig te compenseren zijn.

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door De Dominee » zo mei 19, 2019 12:57 pm

Martinez IS een CV. Geen linksback. Het is juist zo dat hij 'eventueel ook linksback kan spelen', niet andersom. Speelt het gros van zijn wedstrijden op LCV.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Sandro » zo mei 19, 2019 1:20 pm

22 van de 26 wedstrijden CV inderdaad. En die 4 wedstrijden op LV waren ook nog eens in het begin van het seizoen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » zo mei 19, 2019 3:00 pm

Mr. Ajax schreef:
De Dominee schreef:Heb het idee dat Ten Hag dat ook uitprobeerde de laatste wedstrijden. Dan missen we nog een vervanger van Schone, of dat moet Blind worden (of Marin).

Veel hangt af van het systeem. Al denk ik dat Ten Hag zoekt naar een systeem om de spelers te laten renderen, net als dit seizoen.

Een klassiekere 4-3-3 kan ook eenvoudig:

Bergwijn - Dolberg - Tadic
Marin - Blind - Beek
Nico - Martinez - Alderweireld - Mazraoui
Onana
Martinez lijkt me geen CV - dat ie daar 'ook kan spelen' wordt altijd over spelers geschreven, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is. Zo kon Viergever ook 'op het middenveld uit de voeten' en kan Magallan 'ook op rechtsback'. Die jongen is gewoon een back. Dus zal je dus een LCV voor moeten halen als je Blind naar het middenveld wilt schuiven.

Maar dat zou ik sowieso niet doen. Blind speelde dit seizoen fantastisch achterin, ik zou hem dan ook gewoon daar laten.

Wat Alderweireld betreft - ben wel benieuwd of dat gaat lukken (of of ze het uberhaupt gaan proberen).
Hoe weet je dat, Mr. Ajax? Ik las juist dat hij een CV is. Ook vaak in een 3 mans defensie overigens.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 19, 2019 4:13 pm

In alle media berichten (die ik heb gezien) staat toch echt dat het een linksback is die ook centraal kan spelen. Sterker nog - volgens de Telegraaf wordt ie hier straks klaargestoomd om Nico op te volgen. Ik ken hem verder niet en heb hem ook nooit zien spelen.

Overigens is een LV in een drie-mansverdediging een heel andere rol dan in een vier-mansverdediging.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » zo mei 19, 2019 4:24 pm

Ik lees dus allemaal verschillende berichten. Opvolger van Nico, centrale verdediger, verdediger in een 3 mans verdediging.

Hoopte dus dat jij hem wellicht kende. Wordt nog afwachten!
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 19, 2019 5:12 pm

Lionel schreef:Ik lees dus allemaal verschillende berichten. Opvolger van Nico, centrale verdediger, verdediger in een 3 mans verdediging.

Hoopte dus dat jij hem wellicht kende. Wordt nog afwachten!
Verder dan wat youtube-filmpjes niet. Daar zie je hem overigens ook voornamelijk langs de flank opstomen. Maar afwachten inderdaad.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Sandro » zo mei 19, 2019 6:06 pm

Maar in de filmpjes zie je hem ook wel centraal hoor. Ik vind hem obv de beelden niet zo zeer een type Nico, meer type Blind eigenlijk.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 19, 2019 6:16 pm

Dan hebben we blijkbaar niet dezelfde filmpjes gezien. :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie