Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Iedereen wil naar Ajax, maar wil Ajax hem wel? En waarom staat dit in betrouwbaar?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lijkt me wel. Wordt al maanden in verband gebracht met Ajax en PSV. Zal wel voor Jong Ajax komen en dan volgend jaar verhuren aan WillemII.
PSV en De Jong zijn al maanden rond met elkaar, alleen blijft Willem II vasthouden aan een vraagprijs van 1 miljoen en dat weigert PSV te betalen. Willem II wil blijkbaar niet zakken, maar ziet nu hoogstwaarschijnlijk een uitweg om via Ajax en Andersen het verlies van Andrade op te vangen en daarmee de transfersom te laten dalen.
Kan die jongen wat, Baseman? Ik heb 'm nog niet zien spelen...
Lulu naar Willem II zou voor alle partijen een goede oplossing zijn trouwens. Lulu doet me qua spel denken aan Pröpper van enkele jaren geleden. Hij heeft wel talent, maar moet simpelweg Lucas i.p.v. Lulu worden.
Lulu naar Willem II zou voor alle partijen een goede oplossing zijn trouwens. Lulu doet me qua spel denken aan Pröpper van enkele jaren geleden. Hij heeft wel talent, maar moet simpelweg Lucas i.p.v. Lulu worden.
Schijnt een goede middenvelder te zijn en voor Willem II een toptalent, tijdens het EK -19 afgelopen juli was hij een van de weinige positieve uitschieters bij Oranje.
Alleen hebben PSV en met name Ajax niet echt een tekort aan middenvelders, dus mocht hij overstappen dan zal hij gaan spelen in de Jupiler League.
Alleen hebben PSV en met name Ajax niet echt een tekort aan middenvelders, dus mocht hij overstappen dan zal hij gaan spelen in de Jupiler League.
Hij speelt niet altijd bij Willem 2 toch? Dan kan hij beter bij JA spelen dan op de bank bij Willem 2.
IK GELOOF!!!!!!
Klopt, hij krijgt weinig speeltijd in het 1e.
Daarom wil hij ook vertrekken, waarbij de Jupiler League niet zijn voorkeur heeft maar inderdaad beter is dan Jong Willem II...
Daarom wil hij ook vertrekken, waarbij de Jupiler League niet zijn voorkeur heeft maar inderdaad beter is dan Jong Willem II...
Die jongen komt niet naar Ajax als hij naar PSV wil, lijkt me. PSV was eerst, Ajax meldde zich later. Inmiddels ziet de wereld er dus anders uit voor hem.
Bij PSV zou hij weinig kansen krijgen met al die dure jongens in de basis.
Deed het leuk bij Oranje onder 19. Ken hem verder niet.
Klaassen is aanvoerder, Sinkgraven kostte 7+, Gudelj ook een miljoen of 6.Yopi schreef:Die jongen komt niet naar Ajax als hij naar PSV wil, lijkt me. PSV was eerst, Ajax meldde zich later. Inmiddels ziet de wereld er dus anders uit voor hem.
IK GELOOF!!!!!!
Bewezen: De Boer zet Gudelj zo op de bank als een ander beter is.
Sinkgraven kan ook op links.
Sinkgraven kan ook op links.
Cocu zette Maher ook gewoon op de bank. Maar ik snap je punt. Al betwijfel ik of iemand die bij Willem 2 niet in de basis staat bij Ajax in de basis komt te staan dit seizoen.
Ik zou zo iemand kopen en hem meteen verhuren aan Willem 2. Laat hem daar maar strijden voor zijn plek. Eventueel haal je hem in de winter naar Amsterdam.
Ik zou zo iemand kopen en hem meteen verhuren aan Willem 2. Laat hem daar maar strijden voor zijn plek. Eventueel haal je hem in de winter naar Amsterdam.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Zie dat hij tot nu toe 1x heeft mee gedaan bij WillemII (in 2014/2015). Het is een rechtspoot die bij voorkeur centraal speelt. Oftewel, je kunt hem verhuren aan WillemII, maar daar speelde hij (en speelt hij) ook nooit. Denk dat ze er bewust voor kiezen om hem voor Jong Ajax te halen. El Hasnaoui is al weg en als je Andersen ook nog verhuurd, dan is er bij JA wel een plekje.Lionel schreef:Hij speelt niet altijd bij Willem 2 toch? Dan kan hij beter bij JA spelen dan op de bank bij Willem 2.
Bij Oranje onder 18 zit hij in principe achter Van de Beek.
Kan me wel voorstellen dat hij liever met JA in de JL speelt dan met Willem III een niveau lager.
Ik las op PN dat het joch fan van PSV zou zijn. Dat dacht ik niet, zijn hele familie is voor...
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/ ... _duitsers/
Kan me wel voorstellen dat hij liever met JA in de JL speelt dan met Willem III een niveau lager.
Ik las op PN dat het joch fan van PSV zou zijn. Dat dacht ik niet, zijn hele familie is voor...

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/ ... _duitsers/
Zoals te doen gebruikelijk weet je weer niet waar je over praat zodra het PSV betreft...Yopi schreef:Die jongen komt niet naar Ajax als hij naar PSV wil, lijkt me. PSV was eerst, Ajax meldde zich later. Inmiddels ziet de wereld er dus anders uit voor hem.
Je hoeft mij natuurlijk niet te geloven als ik zeg dat De Jong en PSV al lang rond zijn met elkaar, maar dat de clubs er niet uitkomen. Daarbij toonde Ajax ook al maanden interesse, maar koos De Jong toentertijd voor PSV.
Maar je opmerking over de weinige kansen die hij zou krijgen slaat nergens op.
Ten eerste heeft Ajax een minimaal net zo duur middenveld en ten tweede lopen bij Ajax de toptalenten Van Beek en Nouri rond. Bij PSV zou De Jong makkelijk de huidige plaats van Vloet kunnen overnemen in de selectie.
PSV heeft voldoende middenvelders, Ajax heeft veel middenvelders. Roepen dat hij bij Ajax wel een kans krijgt en bij PSV niet is lachwekkend.
Dat ze toen akkoord waren betekent nu niks meer toch. Als PSV er niet uitkomt...
IK GELOOF!!!!!!
Lachwekkend nog wel.
Bij Ajax lopen met Bazoer en Klaassen twee spelers die uit de eigen jeugd komen.
Nouri speelt altijd op links en is geen concurrent voor De Jong. En De Jong is weer een ander type dan VDB. Meer een Ginkeltje, voor zover ik het kan beoordelen. (Heb die jongen maar één keer zien spelen.)
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/36 ... 0halen.php
Rikkie (het vriendje van Brands) schrijft het zelf: De Jong heeft PSV afgebeld omdat hij liever naar Ajax wil.
Voorheen had hij weinig te kiezen, hè? Toen hadden alleen PSV en Vitesse zich gemeld. Ajax kwam pas na dat jeugd-EK.
Het is zo eenvoudig. Die jongen heeft nog één jaar contract. Als hij per se naar PSV had gewild, was hij uiteindelijk naar PSV gegaan. Want Willem II kan zich niet permitteren een transfersom, hoe laag ook, te laten lopen. En volgend jaar is De Jong transfervrij.
En rond zijn, dat betekent (blijkbaar) niets. Want Brands heeft niets in handen waar hij De Jong aan kan houden. Zelfs geen handtekening op een bierviltje. Had hij hem maar een stereotoren aangeboden.

Bij Ajax lopen met Bazoer en Klaassen twee spelers die uit de eigen jeugd komen.
Nouri speelt altijd op links en is geen concurrent voor De Jong. En De Jong is weer een ander type dan VDB. Meer een Ginkeltje, voor zover ik het kan beoordelen. (Heb die jongen maar één keer zien spelen.)
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/36 ... 0halen.php
Rikkie (het vriendje van Brands) schrijft het zelf: De Jong heeft PSV afgebeld omdat hij liever naar Ajax wil.
Voorheen had hij weinig te kiezen, hè? Toen hadden alleen PSV en Vitesse zich gemeld. Ajax kwam pas na dat jeugd-EK.
Het is zo eenvoudig. Die jongen heeft nog één jaar contract. Als hij per se naar PSV had gewild, was hij uiteindelijk naar PSV gegaan. Want Willem II kan zich niet permitteren een transfersom, hoe laag ook, te laten lopen. En volgend jaar is De Jong transfervrij.
En rond zijn, dat betekent (blijkbaar) niets. Want Brands heeft niets in handen waar hij De Jong aan kan houden. Zelfs geen handtekening op een bierviltje. Had hij hem maar een stereotoren aangeboden.

Laatst gewijzigd door Yopi op ma aug 17, 2015 12:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
is Frenkie een Verdedigende Middenvelder? dan is het geen slechte aangezien Nourie aanvallend is. dan moet hij het dus uit gaan vechten met Donny en Bazoer (allemaal ongeveer even oud)
Hoho Yopi, ik zou Bazoer geen eigen jeugd noemen, zeker niet tegen een PSV-er. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Haha.
Babylonische spraakverwarring: hij komt uit de eigen jeugd maar hij is geen eigen jeugd.

Babylonische spraakverwarring: hij komt uit de eigen jeugd maar hij is geen eigen jeugd.

Bazoer is natuurlijk geen eigen jeugd. Wel een jeugdig talent dat de kans heeft gekregen. Ook omdat er vorig jaar brandhout rondliep.beelzebub schreef:Hoho Yopi, ik zou Bazoer geen eigen jeugd noemen, zeker niet tegen een PSV-er.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Wel sneu voor zo'n jongen. Heeft 'ie Ajax afgewezen ten faveure van PSV en dan moet hij nu alsnog naar Ajax. Het gerucht gaat dat ze hem met tie-wraps van Arkel naar Amsterdam vervoeren en dat hij gedwongen wordt om een deal te ondertekenen.
Ajax kwam later in de lucht omdat er nu wat ruimte in JA komt. En het helpt natuurlijk ook dat de clubs eruit komen. Het geeft een speler toch net wat meer voldoening als hij merkt dat een club wel bereid is om spijkers met koppen te slaan. PSV onderhandelt al maanden over een paar grijpstuivers en dus is men daar ook niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van De Jong.
Ik zeg hier overigens niet dat ik vind dat Ajax hier goed handelt, hoor. Ik ken die hele jongen niet.

Ajax kwam later in de lucht omdat er nu wat ruimte in JA komt. En het helpt natuurlijk ook dat de clubs eruit komen. Het geeft een speler toch net wat meer voldoening als hij merkt dat een club wel bereid is om spijkers met koppen te slaan. PSV onderhandelt al maanden over een paar grijpstuivers en dus is men daar ook niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van De Jong.
Ik zeg hier overigens niet dat ik vind dat Ajax hier goed handelt, hoor. Ik ken die hele jongen niet.
De scouting daar schijnt lyrisch over hem te zijn. (Bron: hun perschef)Peter schreef:Het geeft een speler toch net wat meer voldoening als hij merkt dat een club wel bereid is om spijkers met koppen te slaan. PSV onderhandelt al maanden over een paar grijpstuivers en dus is men daar ook niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van De Jong.
-
- AT Toto winner 15/16
Een jonge talentvolle middenvelder, dat is net wat we nodig hadden.