Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Banjavi » za aug 31, 2013 10:51 pm

Ik zou me als TH kapotschamen op het moment dat je naar buiten moet brengen dat he deze speler huurt.

Zeg dan gewoon dat deze functie niet de jouwe is en neem ontslag.

Dingen die je niet kunt moet je niet doen en ben daar eerlijk in.
Laatst gewijzigd door Banjavi op za aug 31, 2013 10:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41013
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » za aug 31, 2013 10:52 pm

wimpey schreef:Het AD komt met Yossi Benayoun aankakken. Die mag net als Chivu natuurlijk geen transferperiode ontbreken!
Die komt inderdaad al jaren voorbij. In de zomer en winter!
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41013
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » za aug 31, 2013 10:58 pm

Die Carroll is volgens mij aangeboden door Spurs (als ik de berichten in Engeland bekijk). Ik kan me niet voorstellen dat we daar voor gaan. Ik ken die jongen overigens niet, maar nu weer iemand huren voor de korte termijn lijkt me echt geen optie. Stel dan onze eigen talenten maar op. Die kunnen we beter opleiden.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » za aug 31, 2013 11:35 pm

Lijkt mij onzin, maar je weet het nooit met al die "contacten".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13795
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » zo sep 01, 2013 8:54 am

Toen ik ergens de kop las dat Caroll onze kant op zou komen had ik even een hartverzakking. Dacht dat het Andy Caroll was. Niet dat ik wel zit te wachten op deze Caroll. Weg met die huurlingen!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41013
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » zo sep 01, 2013 10:53 am

Nou ja, ik zit al wel weer een tijdje op een echte cultspeler te wachten. De Carroll waar jij op doelt voldoet daar in alle opzichten aan! :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » zo sep 01, 2013 1:34 pm

Jinne schreef:Toen ik ergens de kop las dat Caroll onze kant op zou komen had ik even een hartverzakking. Dacht dat het Andy Caroll was. Niet dat ik wel zit te wachten op deze Caroll. Weg met die huurlingen!
Zeer grote sterke spits, geweldige kopper, wanneer komt hij? :hypocrite.gif:
YNWA

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » zo sep 01, 2013 11:20 pm

Dit is dus géén nieuws: Arno Vermeulen (!) die beweert dat Ajax 'heeft nagedacht' over Ola Toivonen, maar dat 'het uiteindelijk niet concreet is geworden'.

Zeg dan niets. :excited.gif:

wimpey
Berichten: 51967
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2013 7:19 am

Lucas heeft er kijk op!! :biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 51967
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2013 7:58 am

Volgens A BOLA is Ajax in contact met Sporting over huur Labyad voor een jaar + optie tot koop.

Labyad a um passo de assinar pelo Ajax
Por Pedro Soares

O Sporting está muito perto de solucionar mais um dossier complicado no plantel, o de Zakaria Labyad. Segundo A BOLA apurou, a SAD dos leões tem mantido nas últimas horas uma linha de contacto direta com o Ajax por forma a colocar o extremo marroquino de 20 anos no clube da capital holandesa, a título de empréstimo válido por uma temporada, com opção de compra do passe no final da mesma.

Apesar do braço de ferro intenso que Sporting e Labyad travaram nas últimas semanas, e que culminou com a despromoção do jogador à equipa B, sem poder jogar por esta, e com a instauração de um processo disciplinar por declarações à Comunicação Social, a atual situação não interessava a nenhuma das partes, porque Labyad não queria ficar um ano sem jogar e o Sporting não queria pagar um ordenado exorbitante a um jogador que nada iria acrescentar em termos desportivos à equipa por estar proscrito devido ao enorme desequilíbrio do binómio preço/qualidade.

Labyad queria muito regressar à Holanda e até foi bater à porta do PSV, de onde saiu mal visto para se transferir para o Sporting, tendo mantido contactos muito recentes com o técnico Philip Cocu, que deixou entreabertas as portas do regresso a Eindhoven depois de Marcel Brands, diretor desportivo do clube, as ter fechado numa primeira instância.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 8:07 am

Google translate
Labyad een stap van ondertekening voor Ajax Door Pedro Soares
A- A + A

De Sporting is zeer dicht bij het ​​oplossen van meer gecompliceerde een dossier op het rooster, de Zakaria Labyad. Volgens BALL onderzoeken, heeft SAD Lions vastgehouden aan een lijn in de laatste uren van direct contact met Ajax om de extreme Marokkaanse 20 jaar gezet bij de club van de Nederlandse hoofdstad, in bruikleen geldig voor een seizoen met een optie voor gaan winkelen in het einde daarvan.

Ondanks de intense arm worstelen en Sporting Labyad gevoerd in de afgelopen weken, die uitmondde in degradatie naar de B teamspeler, in staat om te spelen zonder deze, en met de opening van een tuchtprocedure voor verklaringen aan de media, de huidige situatie maakte niet voor beide partijen omdat Labyad niet willen om een jaar door te brengen zonder te spelen en Sporting zou een salaris niet betalen voor een speler die exorbitante niets in termen van teamsporten zou toevoegen aan worden verboden vanwege de enorme onbalans van de binomiale prijs / kwaliteit.

Labyad wilde heel graag terug naar Nederland en was te kloppen op de deur van PSV, waar ging het mis visum om naar Sporting, in contact zijn geweest met de allernieuwste technische Philip Cocu, die de deur op een kier gelaten terug naar Eindhoven nadat Marcel merken, sportief directeur van de club, hebben in eerste instantie gesloten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13416
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » ma sep 02, 2013 8:14 am

In combinatie met de optie tot koop zie ik dit wel zitten, maar is Labyad dan bereid om zoveel salaris in te leveren? En Doyen hun deel van de transferrechten?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 10:29 am

Ajaciedjuh schreef:Google translate
Labyad een stap van ondertekening voor Ajax Door Pedro Soares
A- A + A

De Sporting is zeer dicht bij het ​​oplossen van meer gecompliceerde een dossier op het rooster, de Zakaria Labyad. Volgens BALL onderzoeken, heeft SAD Lions vastgehouden aan een lijn in de laatste uren van direct contact met Ajax om de extreme Marokkaanse 20 jaar gezet bij de club van de Nederlandse hoofdstad, in bruikleen geldig voor een seizoen met een optie voor gaan winkelen in het einde daarvan.

Ondanks de intense arm worstelen en Sporting Labyad gevoerd in de afgelopen weken, die uitmondde in degradatie naar de B teamspeler, in staat om te spelen zonder deze, en met de opening van een tuchtprocedure voor verklaringen aan de media, de huidige situatie maakte niet voor beide partijen omdat Labyad niet willen om een jaar door te brengen zonder te spelen en Sporting zou een salaris niet betalen voor een speler die exorbitante niets in termen van teamsporten zou toevoegen aan worden verboden vanwege de enorme onbalans van de binomiale prijs / kwaliteit.

Labyad wilde heel graag terug naar Nederland en was te kloppen op de deur van PSV, waar ging het mis visum om naar Sporting, in contact zijn geweest met de allernieuwste technische Philip Cocu, die de deur op een kier gelaten terug naar Eindhoven nadat Marcel merken, sportief directeur van de club, hebben in eerste instantie gesloten.
Een optie om te gaan winkelen voor het exorbitante niets? Is dat een goed idee? :hypocrite.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14542
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 02, 2013 2:52 pm

Ik moet zeggen dat ik Labyad als speler niet goed genoeg ken, maar ik heb hier om een paar andere redenen geen lekkere gevoel bij. Dat hele gedoe met Doyen, dat moeten hier echt niet hebben.

Verder verdient iedereen natuurlijk een tweede kans, maar ik zou liever ook geen spelers halen met dat soort mentaliteit. And last but not least, die jongen is een echte psv-product; ook al gaat hij bij ons jaren spelen en wordt het een sensatie, ik zal me nooit helemaal met hem kunnen identificieren. En voor mij als supporter weegt dat ook best zwaar...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » ma sep 02, 2013 3:04 pm

PSV die door de jaren heen genoeg ex Ajax spelers heeft vastgelegd (met wisselend succes) lijkt het mij best wel geinig als wij nou Labyad vastleggen en het blijkt inderdaad een sensatie te worden om hem dan weer voor het veelvuldige te kunnen verkopen.

Gaat niet gebeuren denk ik, maar leuk lijkt het me wel!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 51967
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » di sep 10, 2013 12:14 pm

'Ajax en PSV volgen Mexicaanse verdediger'

Ajax en PSV houden de verrichtingen van Bernardo Hernández oplettend in de gaten. Beide clubs zijn gecharmeerd van de twintigjarige centrumverdediger en volgen de speler momenteel, zo heeft het Spaanse SPORT naar buiten gebracht.

Hernández speelt momenteel voor Monterrey uit Mexico, maar zou binnenkort graag willen vertrekken bij de Mexicaanse club. Het is mogelijk dat de mandekker besluit om de weg te volgen van zijn oud-ploeggenoot Jesús Corona. Hij verliet de Mexicaanse club in de zomer voor een Nederlandse club (FC Twente).

Ajax en PSV zijn echter niet de enige clubs die interesse hebben getoond in de jonge speler. Ook Liverpool Schalke 04 en Montpellier volgen de verrichtingen van de speler. Of een van de vijf geïnteresseerde clubs al stappen heeft ondernomen om de Mexicaans jeugdinternational te contracteren, is niet bekend.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » di sep 10, 2013 3:45 pm

(Jonge) verdedigers genoeg. Moisander, Veltman, Denswil, Boilesen, Rhijn, Tete, Hoorn, Blind, Ligeon... Tete, Riedewald.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10291
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » di sep 10, 2013 3:59 pm

De Dominee schreef:(Jonge) verdedigers genoeg. Moisander, Veltman, Denswil, Boilesen, Rhijn, Tete, Hoorn, Blind, Ligeon... Tete, Riedewald.
Tete zo goed je noemt m 2 x

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » di sep 10, 2013 6:21 pm

De Dominee schreef:(Jonge) verdedigers genoeg. Moisander, Veltman, Denswil, Boilesen, Rhijn, Tete, Hoorn, Blind, Ligeon... Tete, Riedewald.
Verdediger Mirani (17) is uitgeroepen tot talent van het jaar, tel die ook mee.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11431
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » do sep 12, 2013 7:30 am

Misschien hadden we die kwal Toivonen gewoon moeten halen :blush.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59080
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » do sep 12, 2013 9:57 am

Er waren er hier een hoop favoriet van Bakkal volgens mij ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do sep 12, 2013 10:03 am

Er waren er hier een hoop favoriet van Bakkal volgens mij ...

Dat is wederom een heerlijk geformuleerde zin door AT's grootste kenner van de Nederlandse taal. :smallgrin.gif: Jij kunt met je ogen dicht Philip Freriks komen vervangen. :smallgrin.gif:

Bakkal kan toch nog steeds worden aangetrokken? Had ik nog niet over nagedacht, maar dat is helemaal geen gek idee. Is er al een speler die voor Ajax, Feyenoord, PSV én FC Twente heeft gespeeld?

wimpey
Berichten: 51967
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » di sep 17, 2013 12:55 pm

Cuenca in december een optie
Bron: Mundo Deportivo
JACHT NAAR BUITENSPELERS - Marc Overmars heeft in gesprek met Mundo Deportivo aangegeven dat Isaac Cuenca mogelijk in december alsnog naar Amsterdam komt. De directeur voetbalzaken van Ajax laat weten dat een fitte Cuenca een optie is voor Ajax.

'Hij is zeker iemand die wij in gedachten hebben', zegt Overmars. 'Als hij in december fysiek oké is, dan kunnen we praten.' Cuenca speelde vorig seizoen al op huurbasis voor Ajax, maar was toen veelal geblesseerd. Door een ernstige knieblessure was een vernieuwde uitleenperiode naar Amsterdam uitgesloten.

Overigens is Cuenca niet de enige op het lijstje van Ajax. Na het sluiten van de zomerse transfermarkt liet Overmars ook al doorschemeren dat Ajax in december eventueel terugkomt voor Ola John. De buitenspeler van Benfica was bijna van Ajax, maar door blessures bij de Portugezen ketste een overgang op het laatste moment af.
Kom er maar in Ajaciedjuh! :excited.gif: Overmars verwacht ook dat Bojan er 15 maakt. Dat noem ik dan maar een gerucht... :blush.gif:

Lionel
Berichten: 47465
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » di sep 17, 2013 1:11 pm

Bojan en Cuenca komen er wel. Geef ze ff.

Ronald en Frank zijn lyrisch over Bojan op de training. Nu nog in de wedstrijden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » di sep 17, 2013 1:35 pm

wimpey schreef:
Cuenca in december een optie
Bron: Mundo Deportivo
JACHT NAAR BUITENSPELERS - Marc Overmars heeft in gesprek met Mundo Deportivo aangegeven dat Isaac Cuenca mogelijk in december alsnog naar Amsterdam komt. De directeur voetbalzaken van Ajax laat weten dat een fitte Cuenca een optie is voor Ajax.

'Hij is zeker iemand die wij in gedachten hebben', zegt Overmars. 'Als hij in december fysiek oké is, dan kunnen we praten.' Cuenca speelde vorig seizoen al op huurbasis voor Ajax, maar was toen veelal geblesseerd. Door een ernstige knieblessure was een vernieuwde uitleenperiode naar Amsterdam uitgesloten.

Overigens is Cuenca niet de enige op het lijstje van Ajax. Na het sluiten van de zomerse transfermarkt liet Overmars ook al doorschemeren dat Ajax in december eventueel terugkomt voor Ola John. De buitenspeler van Benfica was bijna van Ajax, maar door blessures bij de Portugezen ketste een overgang op het laatste moment af.
Kom er maar in Ajaciedjuh! :excited.gif: Overmars verwacht ook dat Bojan er 15 maakt. Dat noem ik dan maar een gerucht... :blush.gif:
Hier ben ik! :ajaxsmiley.gif: :blub.gif:

We kunnen een fitte Cuenca goed gebruiken. En ....... Bojan heb ik nog steeds niet afgeschreven. :666.gif: Een paar goaltjes, vertrouwen en ritme. As zondag maar eens mee starten!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie