Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » vr aug 30, 2019 12:47 pm

Jöhnk schreef:
Mr. Ajax schreef:Of met Martinez, Alvarez en het behouden van Onana, Tagliafico, Neres, Ziyech, Tadic & Co.
Nou, niet 'of'. Hij was toch echt bezig met de spelers die ik noem. En natuurlijk was hij ook met andere dingen bezig. Maar ik begrijp gewoon oprecht niet waarom je je zou bezighouden met spelers die zo overduidelijk niet het niveau hebben. En die ergernis spreek ik uit, als het mag. Overigens nadat ik heb gezegd dat het werk van Overmars onder de streep ruim voldoende is.

Ik vind het wel grappig dat velen zeggen dat 'sommige dingen natuurlijk beter kunnen', maar dat er vervolgens niet benoemd mag worden wat dan precies beter kan.
Nou, nee. We kijken inclusief dit seizoen naar 4 seizoenen Europees voetbal. Finale EL, geen Europees voetbal, halve finale CL en nu weer gekwalificeerd voor de CL. Dat horrorseizoentje onder Keizer is feitelijk gezien dus de uitzondering.
Dat gaat dan om 25 procent, als je alleen naar de laatste vier seizoenen kijkt. Begrijp ik nou goed dat jij 25 procent verwaarloosbaar vindt?
Wel als je daar een finale EL en een halve finale CL tegenover zet en het drama rond Nouri meeneemt.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » vr aug 30, 2019 12:50 pm

Mr. Ajax schreef: Nou, nee. We kijken inclusief dit seizoen naar 4 seizoenen Europees voetbal. Finale EL, geen Europees voetbal, halve finale CL en nu weer gekwalificeerd voor de CL. Dat horrorseizoentje onder Keizer is feitelijk gezien dus de uitzondering.
Seizoen 15-16 EL-poule niet overleefd. Eraf tegen Rapid.

Iedereen is het er toch wel over eens dat een groep mensen die o.l.v. staat van een vetbetaalde TD kaf van koren moet kunnen onderscheiden?

Ik bedoel: Siem de Jong terughalen, die al jaren van blessure naar blessure sukkelde. Lamprou aantrekken. Dat is een brevet van onvermogen.

Iedereen tolereert periodiek een miskoop. Het is geen exacte wetenschap. Maar Ajax loopt erg vaak tegen dure miskopen aan. Dat moet toch echt beter kunnen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » vr aug 30, 2019 12:50 pm

Mano schreef:
Jöhnk schreef:

Tuurlijk zijn er verbeterpunten. Als die er niet waren, had Arsenal nog harder zijn best gedaan om Overmars op te halen.
En verbetert Overmars daarin?
Ja!
salarisplafond doorbroken, hogere transfersommen betaald voor bewezen ervaring (blind/tadic), opwaarderen bestaande contracten zodat sterkhouders langer blijven.


Magallan...
Denk jij dat Overmars niet denkt: GVD wat is dit nou, die gast kan niet ballen.
Wellicht heeft hij achter de schermen wel zware discussies over de wijze hoe deze man in binnen gekomen. :confused.gif:


Marin is gehaald en hier al verketterd maar wordt door EtH nog steeds opgesteld.
Wel iets minder vaak dan in begin :hypocrite.gif:
Dat doet hij echt niet omdat het een aankoop betreft maar omdat hij overtuigd is dat hij de persoon is voor die positie op dat moment. Dat betekent dus dat hij Marin meer waarde toekent dan Ekkelenkamp, Siem de Jong, Dani de Wit, Gravenberch en Labyad. (4x eigen jeugd btw)
Schijnbaar laat hij dan toch iets zien waardoor men dit denkt.


Zolang ik niet alle inzichten heb, maak ik gewoon de balans op en zeg ik: Overmars functioneert!
Ja, er zijn missers. Ik baal net zo hard over een pannenkoek als magallan maar kijk liever naar dat wat goed gaat
Het is sowieso natuurlijk nogal raar om alles en iedereen op te hangen aan een mislukte aankoop (als Magallan).

Het gros van de andere spelers dat niet voldoet zit volgens mij in de sub-5 miljoen range. En dat is echt benzinegeld voor de Rolls op de huidige transfermarkt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » vr aug 30, 2019 12:57 pm

wimpey schreef: Seizoen 15-16 EL-poule niet overleefd. Eraf tegen Rapid.

Iedereen is het er toch wel over eens dat een groep mensen die o.l.v. staat van een vetbetaalde TD kaf van koren moet kunnen onderscheiden?

Ik bedoel: Siem de Jong terughalen, die al jaren van blessure naar blessure sukkelde. Lamprou aantrekken. Dat is een brevet van onvermogen.

Iedereen tolereert periodiek een miskoop. Het is geen exacte wetenschap. Maar Ajax loopt erg vaak tegen dure miskopen aan. Dat moet toch echt beter kunnen.
Brevet van onvermogen is altijd erg snel gehaald bij jou.
Blind had vorig jaar ook zijn brevet van onvermogen gehaald... :excited.gif:

dure aankoop....
9 miljoen voor Magallan.
20,5 miljoen voor Dolberg
Beide presteren niet. Transfersom Magallan is (zoals Zeux zegt) benzine voor de Rolls in huidige transfermarkt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr aug 30, 2019 1:05 pm

zeux schreef:Het is sowieso natuurlijk nogal raar om alles en iedereen op te hangen aan een mislukte aankoop (als Magallan).

Het gros van de andere spelers dat niet voldoet zit volgens mij in de sub-5 miljoen range. En dat is echt benzinegeld voor de Rolls op de huidige transfermarkt.
Wie hangt dan 'alles en iedereen' op aan een mislukte aankoop? Misschien helpt het als ik mijn mening in bullet-vorm opschrijf.

1. Ik ben zwaar teleurgesteld in het vervangen van je beste twee spelers, waarvan je van mijlen ziet aankomen dat ze gaan vertrekken want dat heb je naar het schijnt zelfs afgesproken, door twee spelers die overduidelijk tekort komen voor Ajax. Ik denk trouwens niet dat ik hier de enige in ben. Ik noem toch nog even Magallan bij naam, want hij is zó ontzettend slecht en ze wilden hem zó ontzettend graag.

2. Ik maak onderscheid tussen spelers die door omstandigheden mislukken (omdat ze net niet goed genoeg zijn, toch niet zo goed bij de speelstijl van Ajax passen, geblesseerd of uit de gratie raken of zich niet kunnen aanpassen) en miskopen waarvan iedereen binnen drie seconden ziet dat ze tekortkomen. Overmars heeft in 2019, mijns inziens, al vier miskopen van de laatste categorie gedaan. Dat vind ik wat veel. En in het verleden heeft hij ook veel van dit soort miskopen gedaan. Ik vraag me af hoe dit komt.

3. Het lijkt erop dat Overmars het makkelijker vindt om spelers te kopen voor erbij dan spelers die een vertrokken sterkhouder moeten opvolgen. Trouwens: waarschijnlijk ís dat ook gewoon makkelijker. Het kan bijvoorbeeld best gebeuren dat De Ligt vertrekt en dat er überhaupt geen geschikte vervanger voor hem op de markt is. Een Sanchez behoort niet elk jaar tot de mogelijkheden. Wat doe je dan?

4. Het valt me op dat velen schrijven dat er verbetering mogelijk is, maar dat er veel weerstand is als ik opschrijf wat er volgens mij beter kan.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » vr aug 30, 2019 1:24 pm

Jöhnk schreef:
1. Ik ben zwaar teleurgesteld in het vervangen van je beste twee spelers, waarvan je van mijlen ziet aankomen dat ze gaan vertrekken want dat heb je naar het schijnt zelfs afgesproken, door twee spelers die overduidelijk tekort komen voor Ajax. Ik denk trouwens niet dat ik hier de enige in ben. Ik noem hier toch nog even Magallan bij naam, want hij is zó ontzettend slecht en ze wilden hem zó ontzettend graag.
Eens!
Marin is de 2de? Want dat is voor EtH nog niet duidelijk, hij stelt hem nog steeds op.
2. Ik maak onderscheid tussen spelers die door omstandigheden mislukken (omdat ze net niet goed genoeg zijn, toch niet zo goed bij de speelstijl van Ajax passen, geblesseerd of uit de gratie raken of zich niet kunnen aanpassen) en miskopen waarvan iedereen binnen drie seconden ziet dat ze tekortkomen. Overmars heeft in 2019, mijns inziens, al vier miskopen van de laatste categorie gedaan. Dat vind ik wat veel. En in het verleden heeft hij ook veel van dit soort aankopen gedaan. Ik vraag me af wat er aan de hand is met hem.
4 in 2019? Welke dan?
3. Het lijkt erop dat Overmars het makkelijker vindt om spelers te kopen voor erbij dan spelers die een vertrokken sterkhouder moeten opvolgen. Trouwens: waarschijnlijk ís dat ook gewoon makkelijker. Het kan bijvoorbeeld best gebeuren dat De Ligt vertrekt en dat er überhaupt geen geschikte vervanger voor hem op de markt is. Een Sanchez behoort niet elk jaar tot de mogelijkheden. Wat doe je dan?
Iemand kopen die t.z.t. groeit in je team ipv iemand die direct een wereldtopper moet vervangen. Lijkt me een no brainer. Dat is natuurlijk 100x makkelijker zeker als je alleen kan vissen in de vijver tot 25miljoen.
Wat doe je dan? Tja... dan moet je als coach creatief worden
4. Het valt me op dat velen schrijven dat er verbetering mogelijk is, maar dat er veel weerstand is als ik opschrijf wat er volgens mij beter kan.
Nee, ik denk dat jij een beetje de deksel kreeg terwijl je het realistisch benaderde. Het is voornamelijk Wim die heel rigoureus is in zijn bewoording met brevetjes van onvermogen, incapabel, falen, mislukkeling etc
Dat gaat me namelijk te ver in de beoordeling van Overmars.

zoals jij al zei: een ruime voldoende met verbeterpunten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » vr aug 30, 2019 1:37 pm

Jöhnk schreef:
zeux schreef:Het is sowieso natuurlijk nogal raar om alles en iedereen op te hangen aan een mislukte aankoop (als Magallan).

Het gros van de andere spelers dat niet voldoet zit volgens mij in de sub-5 miljoen range. En dat is echt benzinegeld voor de Rolls op de huidige transfermarkt.
Wie hangt dan 'alles en iedereen' op aan een mislukte aankoop? Misschien helpt het als ik mijn mening in bullet-vorm opschrijf.

1. Ik ben zwaar teleurgesteld in het vervangen van je beste twee spelers, waarvan je van mijlen ziet aankomen dat ze gaan vertrekken want dat heb je naar het schijnt zelfs afgesproken, door twee spelers die overduidelijk tekort komen voor Ajax. Ik denk trouwens niet dat ik hier de enige in ben. Ik noem toch nog even Magallan bij naam, want hij is zó ontzettend slecht en ze wilden hem zó ontzettend graag.
[Mano-mode] Spelers met marktwaarde 75 a 85 miljoen vervang je niet 'zomaar' met spelers 9 a 15 miljoen.

Dat is geen onaanzienlijk detail.

Dus je kunt heel veel aan zien komen, maar toch machteloos zijn omdat je de moneten niet hebt (en de aantrekkingskracht van de competitie niet in de strijd kunt werpen en in salarissen terughoudend moet zijn).

En ja, Magallan, magallan, magallan, maggalan, maggalan. I know.

Vier spelers al afgeschreven. We zijn zes wedstrijden bezig...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr aug 30, 2019 1:46 pm

Ik kan best accepteren dat het minder wordt. Maar De Ligt vervangen door Magallan Magallan Magallan gaat me een paar bruggen te ver.

Wat zou jij ervan vinden als Onana volgend jaar vertrekt en als hij dan vervangen wordt door Lamprou? Dat is ongeveer vergelijkbaar.

Over Lamprou gesproken: dat was er ook eentje. Dat soort aankopen ga ik geen kansen meer geven, hoor. Daar ben ik al een tijdje mee gestopt. Voor zover ik in de positie ben om kansen te geven.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » vr aug 30, 2019 1:53 pm

Jöhnk schreef:Ik kan best accepteren dat het minder wordt. Maar De Ligt vervangen door Magallan Magallan Magallan gaat me een paar bruggen te ver.

Wat zou jij ervan vinden als Onana volgend jaar vertrekt en als hij dan vervangen wordt door Lamprou? Dat is ongeveer vergelijkbaar.

Over Lamprou gesproken: dat was er ook eentje. Dat soort aankopen ga ik geen kansen meer geven, hoor. Daar ben ik al een tijdje mee gestopt. Voor zover ik in de positie ben om kansen te geven.
Hoeveel jij aan één werkelijke misser ophangt...

Ik heb naar een paar matige potten gekeken, maar zeker nog niet naar een club in crisis.
Maar misschien ben ik optimistischer van aard? Of let ik op het positieve en vergroot ik het negatieve niet (extreem) uit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr aug 30, 2019 1:56 pm

zeux schreef:Hoeveel jij aan één werkelijke misser ophangt...
Er zijn er meer, maar het is niet PC om die nu al te benoemen.
Ik heb naar een paar matige potten gekeken, maar zeker nog niet naar een club in crisis.
Maar misschien ben ik optimistischer van aard? Of let ik op het positieve en vergroot ik het negatieve niet (extreem) uit.
Of misschien heb ik helemaal niet gezegd dat Ajax in crisis verkeert en maak jij dat ervan?

Ik denk wel dat PSV een stuk dichterbij is gekomen, en dat dat niet nodig was.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 30, 2019 4:51 pm

zeux schreef:
Jöhnk schreef:Ik kan best accepteren dat het minder wordt. Maar De Ligt vervangen door Magallan Magallan Magallan gaat me een paar bruggen te ver.

Wat zou jij ervan vinden als Onana volgend jaar vertrekt en als hij dan vervangen wordt door Lamprou? Dat is ongeveer vergelijkbaar.

Over Lamprou gesproken: dat was er ook eentje. Dat soort aankopen ga ik geen kansen meer geven, hoor. Daar ben ik al een tijdje mee gestopt. Voor zover ik in de positie ben om kansen te geven.
Hoeveel jij aan één werkelijke misser ophangt...

Ik heb naar een paar matige potten gekeken, maar zeker nog niet naar een club in crisis.
Maar misschien ben ik optimistischer van aard? Of let ik op het positieve en vergroot ik het negatieve niet (extreem) uit.
Ik sta er hetzelfde in als jij, het gaat juist geweldig met de club. Hebben we er ooit zo goed voor gestaan?

Natuurlijk zit er af en toe een missen tussen op transfer gebied, maar die zijn vaak ook wel weer te slijten voor een redelijk bedrag, zie Kristensen.

Ik hoop dat Ajax de Zuid Amerikaanse scouting nog verder gaat intensiveren, daar lopen jongens die haalbaar zijn en met winst verkoopbaar.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » za aug 31, 2019 4:37 am

wimpey schreef:
Mr. Ajax schreef: Nou, nee. We kijken inclusief dit seizoen naar 4 seizoenen Europees voetbal. Finale EL, geen Europees voetbal, halve finale CL en nu weer gekwalificeerd voor de CL. Dat horrorseizoentje onder Keizer is feitelijk gezien dus de uitzondering.
Seizoen 15-16 EL-poule niet overleefd. Eraf tegen Rapid.

Iedereen is het er toch wel over eens dat een groep mensen die o.l.v. staat van een vetbetaalde TD kaf van koren moet kunnen onderscheiden?

Ik bedoel: Siem de Jong terughalen, die al jaren van blessure naar blessure sukkelde. Lamprou aantrekken. Dat is een brevet van onvermogen.

Iedereen tolereert periodiek een miskoop. Het is geen exacte wetenschap. Maar Ajax loopt erg vaak tegen dure miskopen aan. Dat moet toch echt beter kunnen.
Het idee achter Siem de Jong was prima. Ajax verloor een diepgaande, veel scorende middenvelder en kon voor weinig een oude bekende terughalen met juist die kwaliteiten. Een speler die een seizoen eerder nog liet zien prima mee te kunnen op eredivisie niveau. Het idee was dus prima, in theorie. Dat De Jong daarna van blessure naar blessure sukkelde was pech. De enige fout van Overmars in deze is een 3 jarig contract. Om risico uit te sluiten had hij beter een 1 jarig contract met een optie voor nog 2 jaar aan kunnen bieden.

Lamprou kwam transfervrij en puur als derde keeper. Dat Van Leer echter geblesseerd raakte en daarna geen bal meer kon stoppen was pure pech. En dat de technische staf daarna zei "Lamprou is goed genoeg" telt ook mee.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mr. Ajax
Berichten: 14464
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » za aug 31, 2019 9:05 am

Jöhnk schreef:
Ik vind het wel grappig dat velen zeggen dat 'sommige dingen natuurlijk beter kunnen', maar dat er vervolgens niet benoemd mag worden wat dan precies beter kan.
Dit is ook een onwaarheid, want ik (om voor mezelf te spreken) heb de afgelopen jaren veel en concrete kritiek op Overmars geleverd. Jij benoemt en benadrukt echter alleen de negatieve punten. Een rijtje miskopen benoemen om zijn transferbeleid af te zeiken, maar de rits aan voltreffers er niet bij zetten, bijvoorbeeld.

Al breng je in je laatste paar posts wel een stuk meer nuance. :biggthumpup.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » za aug 31, 2019 12:03 pm

De naam van Alena zingt rond. Heel onbetrouwbaar, maar toch.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » za aug 31, 2019 12:37 pm

Peter schreef:De naam van Alena zingt rond. Heel onbetrouwbaar, maar toch.
Die van Barcelona neem ik aan.

Wiki:
After new signing Frenkie de Jong arrived to Barcelona, Aleñá gave up his number 21 shirt for De Jong and took the number 19 shirt instead
En nu neemt hij zijn plaats bij Ajax in?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

De Dominee
Berichten: 5804
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » za aug 31, 2019 1:05 pm

Peter schreef:De naam van Alena zingt rond. Heel onbetrouwbaar, maar toch.
Eerder Puig, als je bron Blackmoon is. Zou om 2 jaar huur gaan.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » za aug 31, 2019 1:12 pm

De Dominee schreef:
Peter schreef:De naam van Alena zingt rond. Heel onbetrouwbaar, maar toch.
Eerder Puig, als je bron Blackmoon is. Zou om 2 jaar huur gaan.
Baffa B, zie ik. We weten na Oleguer, Gabri, Cuenca en Bojan nog niet genoeg?

Fijn signaal naar jongens van JA en de A1 ook. :excited.gif:

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » za aug 31, 2019 1:20 pm

Puig is fantastisch. Wauw.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14464
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » za aug 31, 2019 1:28 pm

De Dominee schreef:
Peter schreef:De naam van Alena zingt rond. Heel onbetrouwbaar, maar toch.
Eerder Puig, als je bron Blackmoon is. Zou om 2 jaar huur gaan.
Gerucht over Puig heb ik inderdaad al een paar weken gehoord. Ook gehoord dat het echt een toptalent is die aan minuten op niveau moet komen. Bij Barca heeft ie Frenkie, Busquets, Sergi Roberto, Alena & Co. voor zich, daar gaat het dus niet gauw gebeuren. Vandaar dat ze hem wel aan ons willen verhuren.
wimpey schreef:Fijn signaal naar jongens van JA en de A1 ook.
Krijgen we dit weer. Wie van de A1 of Jong is op dit moment goed genoeg om op 6 te spelen in het eerste?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » za aug 31, 2019 3:22 pm

Daar krijgen we dat inderdaad weer, en terecht. We hebben het over Ajax, niet over een of andere koopclub. Er komen grote talenten aan, dus moet je zorgen dat de doorstroming niet blokkeert.

Ünüvar en Taylor kunnen een bal raken, en ook Lang valt me vaak in positieve zin op. Zijn die jongens van Barcelona werkelijk (zoveel) beter? :confused.gif:

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door LucaS » za aug 31, 2019 3:28 pm

Ajax heeft zat giga talenten op het middenveld. Talenten opleiden voor Barca prima (nou ja, liever niet) maar dan wel de hoofdprijs betalen
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » za aug 31, 2019 4:31 pm

Puig is buitencategorie. Maar dat lijkt me Unuvar ook. Hoe goed is hij over nu en zes maanden?
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14464
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » za aug 31, 2019 4:38 pm

Yopii schreef:Daar krijgen we dat inderdaad weer, en terecht. We hebben het over Ajax, niet over een of andere koopclub. Er komen grote talenten aan, dus moet je zorgen dat de doorstroming niet blokkeert.

Ünüvar en Taylor kunnen een bal raken, en ook Lang valt me vaak in positieve zin op. Zijn die jongens van Barcelona werkelijk (zoveel) beter? :confused.gif:
De doorstroming blokkeert niet. Dat is een mythe. De echte goede spelers komen er wel door.

Ik vraag wie goed genoeg is om op de 6 te spelen, kom jij aan met Unuvar - nog maar 16 jaar, nog geen minuut bij Jong en veel meer aanvaller dan middenvelder - Taylor, die net twee invalbeurtjes bij Jong achter de rug heeft en ook niet echt een 6 is en Lang - ook veel meer aanvaller dan middenvelder. Sowieso geen 6. Je had net zo goed Brobbey kunnen noemen.

Deze namen gaan niet op de 6 spelen en zijn op dit moment sowieso niet van het niveau waarmee je de CL in moet gaan.
LucaS schreef:Ajax heeft zat giga talenten op het middenveld. Talenten opleiden voor Barca prima (nou ja, liever niet) maar dan wel de hoofdprijs betalen


Wie dan? Ik vraag je om namen, waarom geef je niet specifiek aan welke speler uit O19 of Jong op dit moment goed genoeg is om misschien wel de belangrijkste positie in het elftal in te vullen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door LucaS » za aug 31, 2019 4:54 pm

Jensen, Gravenberg, Taylor, Unuvar

Barcelona zoekt maar een ander om haar talentjes op te leiden
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » za aug 31, 2019 4:56 pm

Nou vind ik Puig ook geen 6 overigens.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie