De Nederlandstalige versie van "Players leaving Ajax"

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gesloten
Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

De Nederlandstalige versie van "Players leaving Ajax"

Bericht door Dr. Living Stoned » ma mei 17, 2010 10:16 pm

Ajax wil absolute hoofdprijs voor topscorer Suarez
17/05/2010 21:30

Volgens Engelse media bereidt Manchester United een bod van 23 miljoen euro voor op Luis Suarez, maar Ajax heeft nog niets vernomen uit Engeland.

Ook Henk van Ginkel, de Nederlandse zaakwaarnemer van de Uruguayaan, weet van niks. 'Als er iets zou spelen, had ik dat geweten', aldus Van Ginkel tegen Voetbal International. Suarez verlengde onlangs zijn contract in Amsterdam tot medio 2013 en heeft meerdere malen laten weten alleen voor een internationale topclub te willen vertrekken.

Manchester United behoort tot dat rijtje, maar de voorkeur van Suarez gaat uit naar Spanje. Bovendien lijkt het uitgesloten dat Ajax akkoord gaat met een transfersom van 23 miljoen, mocht dat bod alsnog komen. Bij de laatste aandeelhoudersvergadering van de club schatte algemeen directeur Rik van den Boog de waarde van de topscorer op veertig miljoen euro. 'Dan gaan we erover nadenken', zei Van den Boog toen.

Dennis Rommedahl (31) heeft een aanbieding tot contractverlenging van Ajax in beraad. De Deense international kreeg een eenjarige verbintenis voorgelegd, maar wil zelf twee jaar bijtekenen. Ook Jeffrey Sarpong (21) kan zijn contract verlengen. De aanvallende middenvelder ligt vast tot 2011 en kan bijtekenen tot medio 2012. Sergio Padt, de doelman van Jong Ajax, wordt voor één seizoen verhuurd aan Go Ahead Eagles.
bron: www.vi.nl

Ik denk niet dat er ooit een club zal komen die meer biedt voor Suarez. 23.3 is een absolute hoofdprijs voor Suarez.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De Nederlandstalige versie van "Players leaving Ajax"

Bericht door Bert » ma mei 17, 2010 10:20 pm

Hier zijn de spelerstopics voor.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: De Nederlandstalige versie van "Players leaving Ajax"

Bericht door Dr. Living Stoned » ma mei 17, 2010 10:53 pm

zoals je gelezen had heeft de vi het over een groot aantal spelers, copy & paste jij effe dit bericht en plak het in de verschillende spelerstopic, vriendelijke vriend. En dat er meerdere mensen dit niet weten bewijst onze waterige Lekido. Overigens weerhoudt het er jou niet van om in de verkeerde draad transfernieuws van diverse Ajacieden te spreken. of volgt er alsnog een terechtwijzing van Bertje Almighty?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De Nederlandstalige versie van "Players leaving Ajax"

Bericht door Bert » ma mei 17, 2010 11:02 pm

Ik verzin het niet. En doe verder niet zo triest.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: De Nederlandstalige versie van "Players leaving Ajax"

Bericht door Dr. Living Stoned » ma mei 17, 2010 11:53 pm

ik ben niet triest, ik constateer alleen maar dat jij hetzelfde in andere topics niet doet wat je hier wel doet; mede-AT'isten de weg wijzen. ik dank je voor je gidswerk, mijn matige maat, maar ik denk dat een topic in deze zone, "Transfers en Geruchten", prima past.

Trek één lijn, Bert, of je bent tegen stapeltopics of je gaat er in mee. en omdat jij geen onbekende bent in de transfernieuws-stapeltopucs vervalt jouw recht van spreken.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Neefkens
Erelid
Berichten: 556
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De Nederlandstalige versie van "Players leaving Ajax"

Bericht door Neefkens » di mei 18, 2010 7:11 am

Hier zijn de spelerstopics voor. :hypocrite.gif:

Gesloten