De transfertips van Blackmoon

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Zuidema » di aug 02, 2011 9:18 am

De Dominee schreef: Hij zal dus wel degelijk iets (meer) geweten hebben.
Zoals al eerder gezegd: ik geloof op zich wel dat BM contact heeft met een insider bij Ajax. Of die bron altijd de juiste info verstrekt is natuurlijk een 2e. En BM kan natuurlijk die info ook nog eens opleuken ter meerdere eer en glorie van hemzelf.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » di aug 02, 2011 10:54 am

Zuidema schreef:
De Dominee schreef:Daar sluit ik me bij aan. Als de transfersom klopt (en dat lijkt er wel op) dan zat hij er gewoon (dik) naast.
Mwah, dik naast? Volgens BM geeft Roma begin juli bij Ajax aan Steek voor 8,5 M exclusief bonussen te willen overnemen. Ajax gaat in principe akkoord met dat aanbod en geeft Roma toestemming met Steek te gaan onderhandelen. Tijdens de slepende onderhandelingen daarna met Ajax over met name de afbetaling en garanties geeft BM tussendoor op 23 juli nog eens aan dat Ajax wat water bij de wijn heeft gedaan en dat het transferbedrag iets meer dan 8M zal zijn. Dat is uiteindelijk ook ongeveer het officiele bedrag, als ik de pers mag geloven. Dus qua bedrag heeft ie op zich wel redelijk gelijk gehad. Waar BM flink de fout in gaat is dat het definitieve transferbedrag van iets meer dan 8M niet exclusief, maar inclusief bonussen blijkt te zijn.
Hmm, zeg ouwe rot .. Hoeveel van dit soort " insiders " in jou AJAX leven hadden de juiste info ..

Ik zeg een dikke -3.

Verkeerd transfer bedrag wat je ook weer op verschillende manier kan controleren), verkeerde tijdstippen, nooit vermeld voor hoeveel jaar Steek zou tekenen enz. enz. Afijn, weer zo'n interessant doenertje ..

Ben benieuwd wanneer ie terug komt van vakantie ..

Dit is trouwens ook een leuke .. Op de vraag of ie de naam van de centrale spits mag bekend maken
Blackmoon_ams schreef:Ik mag het zodra Mike Verweij ermee komt in de Telegraaf de volgende ochtend, de naam bekend maken (de avond ervoor)
Overgens kan ie, net als ik, wel een cursus Nederlandse taal gebruiken ..

En hij laat ook wel eens een ballonnetje op bij AJAX ..
Blackmoon_ams schreef:blackmoon_ams schreef:

Ooit wellicht bij het idee gekomen dat er iemand in de Technische Staf van Ajax BIJVOORBEELD bevriend kan zijn / of je buurman is of weet-ik-veel-wat;

Toen ik de naam van Amoah (werd via een BB meedegedeeld) hoorde, heb ik mijn bron niet uitgelachten. Heb wel gevraagd of hij de laatste 10 jaar opgelet heeft (antwoord laat ik maar even in het midden)

Daniella (een vd mods hier) weet vast wel te bevetigen dat mijn contact met mijn bronnen (noem ze eerder vrienden) van beiden kanten is.

Ik heb ook wel eens de naam Carlton Cole genoemd bij hun. Tsja interessante naam, helaas nooit geprobeerd door Ajax en dank om zijn 50.000 pond per week - anderzijds de perfecte kapstok spits voor Ajax;
Maar ook dat FdB Bojan wilde halen als 2e spits.Arsenal zou ook interesse hebben gehad in De Steek maar die haakten af bij de vraagprijs van AJAX van 12 Miljoen aldus BM.En ik kan er naast zitten, maar zijn eerste post was op 15 december 2010 om vervolgens pas op 29 juni 2011 weer te verschijnen .. beetje raar niet ..

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door SylvievdVaart » di aug 02, 2011 12:10 pm

De Dominee schreef::biggthumpup.gif: Eens temeer met mijn neus op de feiten gedrukt, vrees ik. Benieuwd wat er waar is van zijn andere berichten (over Olsen, Anderson en die andere jeugdspeler / het investeren van de transfersom van Stekelenburg in een aanvaller). Duimzuigerij of een kwestie van de klok gehoord maar die klepel niet helemaal gevonden? (of spot on...)

We gaan het meemaken de komende week denk ik.
:whip.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door joey » do aug 04, 2011 9:38 am

Is Blackmoon nu afgevoerd? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Duke » do aug 04, 2011 10:02 am

Ik denk dat ie geschrokken is van de kritiek op AT. Jammer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Jesse » do aug 04, 2011 10:28 am

Met en pek en veren de poorten van AT uitgejaagd! :hdg.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door SylvievdVaart » do aug 04, 2011 10:35 am

:666.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door LucaS » do aug 04, 2011 10:42 am

Precies, aanpassen of oprotten! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Bert » do aug 04, 2011 10:59 am

:headbang.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » vr aug 12, 2011 2:14 pm

He is alive!
blackmoon_ams
Lid 2de elftal

Vak: 125
Droomaankoop: -
Posts: 324
Reg.: 27 augustus 2001
Gepost op 12 augustus 2011 om 11:22:48.

Zo nu meer tijd voor een reactie - en teven mijn laatste, grote kans dat ik hierdoor een 'rode' kaart krijg maar het zal me werkelijk een zorg wezen

@Villas-Boas - ga jij ff lekker buiten spelen vervelend mannetje - alleen maar commentaar op (mijn) posts leveren zonder even de feiten erbij te halen.

Even dit

1) Over Stekelenburg melde ik voordat de hele media met AS ROMA kwam dat er interesse was - toen het weken stil bleef - heb ik herhaaldelijk volgehouden dat het wel goed zou komen (en werd ik weer dus een hoop kleuters uitgemaakt als 'oplichter' en 'leugenaar' (kom je vast bekend voor Dhr. Villa-Boas)

2) Over Vertonghen - 2 dagen voordat Blind in de media met de mededeling kwam dat de transfersom van Vertonghen op 20M+ lag meldde ik al dat deze idd op 25M ligt

3) Mike Verweij - Amoah - nota bene 3 of 4 dagen voordat de Telegraaf met het verhaal Amoah kwam melde ik al dat het om een NL spits zou gaan

En zo kan ik nog wel even doorgaan - allemaal verzonnen zeker.

Dan hieronder de werkelijke reden waarom ik niet meer post

Feit is dat de MODS hier zelf info hebben lekken aan andere gebruikers - ene RbN wel algemeen bekend op dit forum geloof ik stuurde me een aantal weken geleden met a) de naam van mijn bron (Ronald de Boer) b) de naam vd spits waarmee Ajax begin Juni is mee bezig geweest. Deze naam was alleen bij 2 MODS bekend dus a) of de MODS hebben mijn in mijn inbox een kijkje genomen of b) iemand heeft de naam van zowel mijn bron(nen) bij RbN alsmede de spits waarmee Ajax bezig was (overigens stond die niet op het beruchte lijstje van '4')

Een aantal weken daarna kreeg ik nog een post van Diego78 die het e.e.a hierover wist en navraag deed of het idd allemaal waar was. Ik heb hier een korte reactie op gegeven en sindsdien niks meer van zowel iemand vernomen. Ik vind het spijtig voor diegene die altijd mijn posts met interesse hebben gelezen maar zowel de mods als types zoals 'Villa-Boas' verpesten het voor jullie hier

Dan over hoe mijn bron is gecheckt a) een vd mods heeft telefonisch contact met mijn bron gehad b) mijn facebook pagina staat vol met foto's van mij en mijn bronnen (incluis feesten bij hun/mij thuis inclusief familie etc - een aantal mods heeft toegang tot mijn facebook pagina en zo is het idd ge-checkt).

Dan weer even over het verhaal over de Italiaanse keeper die nu bij PSG heeft getekend. Lees die post nou een GOED: 'er staat alleen dat Ajax geprobeerd heeft voordat deze bij PSG getekend heeft om hem naar Ajax te halen' en er staat verder bij dat jullie dus rekening moeten houden dat een type zoals Babos niet meer in beeld is (dit is dus al een week of 2 geleden) en voila vervolgens is er een keeper van NEC in beeld - ook allemaal toeval zeker.

Triest volk hier die het verpesten voor diegene die het wel goed bedoelen .. en ja Villa-Boas jij voorop - sukkel!

Groet,

BM

PS. Er is genoeg gaande bij Ajax op dit moment en dan heb ik niet alleen over een keeper maar goed los het bovenstaande verhaal maar eens op (zonder censuur van de mods hier) en dan zien jullie wel weer verder
blackmoon_ams
Lid 2de elftal

Vak: 125
Droomaankoop: -
Posts: 324
Reg.: 27 augustus 2001
Gepost op 12 augustus 2011 om 11:58:38.

Terug on topic - jullie verzonnen trouwens zelf de vage hints (tot het dieptepunt over van Vossen en mijn vriendin die 3 woorden NL spreekt)

Ajax is nog altijd bezig met een spits .. zo happy?

Tot na de CL vooronde .
Iemand anders pareert overigens:
Ben je boos dat je bron bekend is gemaakt? Want dat snap ik niet helemaal. Ik wist ook al lang wie je bron was want dat heb je zelf gepost:



quote:
blackmoon_ams schreef op 6 maart 2009:

Ik woon al enkele jaren in Doha, Qatar waar ook een bekende ex-Ajacied al jaren woont met wie ik heel goed bevriend ben.

Tja...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » vr aug 12, 2011 4:51 pm

Al wat ie schrijft is al tig keren weerlegt.Al wat ie zegt ( b.v. 25 milj. voor Vertonghen ) is ook nog eens non-info.Maar goed, niks van wat ie nu weer verteld is te verifieren.Overgens ben ik bevriend met Angelina jolie, soms ligt ze zelfs naast me in bed, maar dat terzijde ..

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Zuidema » za aug 13, 2011 7:53 am

999 schreef: Overgens ben ik bevriend met Angelina jolie, soms ligt ze zelfs naast me in bed, maar dat terzijde ..
Wow! Gefeliciteerd, Voetske. Er kunnen slechtere naast je in bed liggen… :biggthumpup.gif:

Maar eh… Mogen de mods van AT dit toch even verifieren? Mogen ze het mobiel nummer van Angelina hebben, zodat ze bij haar kunnen checken dat jullie bevriend zijn? Intieme details zijn niet nodig, hoor. Mogen de mods ook inzage hebben in je facebook of andere media, waaruit blijkt dat je goed bevriend bent met Angelina? Met graag foto’s van jou en Angelina tezamen, het liefst van feesten bij jou of bij haar thuis? Kan je anders eens een ontmoetinkje regelen met 1 van de mods en Angelina? Hoeft niet per se bij de wedstrijd om de JC-schaal te zijn. Gewoon een paar checks, zoals de mods van AN dat ook bij BM en zijn bron gedaan hebben.

Ok, zonder dollen: waarom is het zo godsonmogelijk moeilijk aan te nemen dat BM contact kan hebben met een insider binnen Ajax? En dan hebben we het echt nog niet over de betrouwbaarheid van de geleverde info van die insider. Een moderator (Daniella) heeft dat contact toch geverifieerd en valide bevonden? Op 19 juli reageert immers adm/mod Daniella op het verzoek van BM om dat contact met die insider te bevestigen:
Nou vooruit...Deze bron is gecheckt en goed bevonden. En ja, ik zal de bronnen persoonlijk ontmoeten na de JC schaal. Hoewel ik eerder telefonisch contact heb gehad is dit natuurlijk het ultieme bewijs voor mij. Was overigens niet nodig omdat er reeds voldoende bewijzen zijn. Bovendien; Ik zou hier de boel niet op laten naaien als admin zijnde. Ik hoop dat het hiermee nu voldoende duidelijk is.
BM kan natuurlijk lekker lullen tot in de eeuwigheid, maar waarom zou een AN-adm/mod het bestaan van dat contact bevestigen? Waarom zou zij haar integriteit tegenover de hele AN-gemeente te grabbel gooien voor die meneer BM en zijn inside-contact? BM, die ook nog eens aanleiding is voor enorm veel overlast op AN. BM, die met zijn cryptische tips AN voor een paar weken in vuur en vlam zette en aanleiding was voor een flinke chaos op dat forum. Met veel extra werk voor de mods. De AN-mods moesten wekenlang posters tot de orde roepen die BM bekritseerden of zelfs aanvielen (met name om de boel on-topic te houden). Zoals door Ares (adm en Opper Chat Operator, whatever that may be) op 19 juli 2011:
Lekker kansloos. Houd eens op met het speculeren over de bron van blackmoon_ams. Het gaat hier over spelers, niet over posters.
Er werden door de mods/adms gedurende enkele weken geregeld talloze postings gericht op BM opgeruimd, er werden extra topics aangemaakt om via een herverdeling weer wat orde in de chaos te krijgen, enz enz. Maar de grote trigger van al dat extra werk, de heer BM, werd nooit aangepakt. Geen ban, geen rode kaart, geen enkel verzoek of bevel te stoppen met dat gedonder van die cryptische tips. Nee, hij mocht gewoon doorgaan en hij werd zoals gezegd zelfs min of meer beschermd door de mods tegen aanvallen op hem door andere AN-ers.

Merkwaardig, niet? Waarom zouden ze die mods wekenlang nergens BM ter discussie gesteld hebben of BM afgekapt hebben? Mijn antwoord: blijkbaar zijn ze ervan overtuigd (mede door die checks) dat BM wel degelijk contact heeft met een Ajax-insider.

En nogmaals: dan heb ik het er nog niet over of die bron van BM betrouwbare info verstrekt. Het gaat me nu er alleen om of BM contact kan hebben met een Ajax-insider of niet. Over de betrouwbaarheid van die info op zich kom ik later nog wel eens terug, als ik tijd en zin heb.

...

Maar goed, inmiddels is er een nieuw hoofdstuk in de BM-soap. Gisteren slaat BM na een lange radiostilte onder andere fors terug richting een paar AN-mods. Zijn onderstaande beschuldigingen liegen er niet om, vind ik. Over het oneigenlijk handelen van een paar mods, die hun nieuwsgierigheid niet hebben kunnen bedwingen en/of hun klep daarna niet hebben kunnen houden.
Feit is dat de MODS hier zelf info hebben lekken aan andere gebruikers - ene RbN wel algemeen bekend op dit forum geloof ik stuurde me een aantal weken geleden met a) de naam van mijn bron (Ronald de Boer) b) de naam vd spits waarmee Ajax begin Juni is mee bezig geweest. Deze naam was alleen bij 2 MODS bekend dus a) of de MODS hebben mijn in mijn inbox een kijkje genomen of b) iemand heeft de naam van zowel mijn bron(nen) bij RbN alsmede de spits waarmee Ajax bezig was (overigens stond die niet op het beruchte lijstje van '4')
Gepost op AN door BM, gisteren om 11.30. Opmerkelijk genoeg hebben sindsdien de mods van AN nog niet hierop gereageerd (of ik moet iets gemist hebben). Terwijl ze normaal gesproken bij het minste of geringste een poster op de nek springen. Voor het bovenstaande zou BM gemakkelijk een levenslange ban inclusief uitbrander kunnen krijgen. Tot dusver: geen enkele reactie, alleen opnieuw het verzoek de boel on-topic te houden. Waarom niet? Ik heb zo’n vermoeden dat er momenteel achter de schermen van AN flink gediscussieerd en geruziet wordt tussen de mods/adms over deze toch vrij forse beschuldiging van een AN-poster. Met waarschijnijk een kwaaie, verbolgen Daniella in een hoofdrol. Ik ben in ieder geval heel benieuwd met wat voor reactie ze straks komen. Dit kan je eigenlijk niet op zijn beloop laten.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door LucaS » za aug 13, 2011 8:45 am

Natuurlijk heb ik er geen enkele moeite mee om te geloven dat iemand mensen van binnenuit Ajax kent. Die ken ik ook. Waar ik moeite mee heb is te geloven dat zo iemand inside informatie geeft en het prima vindt dat dat op internet wordt gegooid en dan ook nog bevestigt dat hij inderdaad de bron is.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Zuidema » za aug 13, 2011 9:13 am

LucaS schreef:Natuurlijk heb ik er geen enkele moeite mee om te geloven dat iemand mensen van binnenuit Ajax kent. Die ken ik ook.
I know. :666.gif:
Waar ik moeite mee heb is te geloven dat zo iemand inside informatie geeft en het prima vindt dat dat op internet wordt gegooid...
Als ik het goed begrijp, zou die insider dus Ronald de Boer moeten zijn. Vooropgesteld dat dat klopt, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat Ronald onder zijn vriendjes uit de school klapt over Ajax. Gezellig wat smeuiig ouwehoeren, waarschijnlijk onder het genot van een glaasje champagne. Je kent dat wel. Ik heb zelf de indruk van Ronald dat hij (net als broerlief Frank overigens) er wel eens wat moeite mee heeft te bepalen wanneer hij zijn klep moet houden. Of moeilijk ergens overtuigend om heen kan draaien als iets hem op de man af wordt gevraagd.

Dat Ronald toestemming geeft om die info op internet te gooien vind ik ook erg dom, zelfs met alle voorwaarden van bronbeveiliging. Aan welke BM zich tot voor kort strak hield. Maar ja, volgens mij heeft Ronald niet vooraan in de rij gestaan toen de pakketjes met intelligentie uitgedeeld werden.
...en dan ook nog bevestigt dat hij inderdaad de bron is.
Je bedoelt dat BM de naam van die bron bevestigt, neem ik aan. Inderdaad, dat vind ik ook kwalijk. Zelfs als de naam van zijn bron al via diverse personen gelekt is en inmiddels op straat ligt, hoeft BM dat nog niet te bevestigen.
Laatst gewijzigd door Zuidema op za aug 13, 2011 10:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door wimpey » za aug 13, 2011 9:22 am

999 schreef: Overgens ben ik bevriend met Angelina jolie, soms ligt ze zelfs naast me in bed, maar dat terzijde ..
Lullig voor je dat ze dan mijn naam uitschreeuwt op het moment supreme. :hypocrite.gif:

Die BM is een rare snoeshaan. Lekkere vriend die alles wat hem verteld wordt meteen op internet gooit.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door LucaS » za aug 13, 2011 9:22 am

Nee, ik bedoel de Boer zelf. Het verhaal wil toch dat de AN mods hem gebeld hebben en ontmoet hebben en dat hij daar dus blijkbaar heeft toegegeven de bron te zijn van de inside info die BM op internet gooit. Dat laatste gaat er bij mij echt niet in. Of de Boer is echt qua IQ nog achtergebleven bij de gemiddelde PVV'er
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door wimpey » za aug 13, 2011 9:30 am

LucaS schreef:Nee, ik bedoel de Boer zelf. Het verhaal wil toch dat de AN mods hem gebeld hebben en ontmoet hebben en dat hij daar dus blijkbaar heeft toegegeven de bron te zijn van de inside info die BM op internet gooit. Dat laatste gaat er bij mij echt niet in. Of de Boer is echt qua IQ nog achtergebleven bij de gemiddelde PVV'er
En de gemiddelde SP'er niet te vergeten. Jantjuh!!! :biggrin.gif:

Ik geloof daar ook niets van. Alsof De Boer zich ertoe leent om zich te verantwoorden tegenover de mods van een internetsite.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Zuidema » za aug 13, 2011 9:36 am

wimpey schreef:
999 schreef: Overgens ben ik bevriend met Angelina jolie, soms ligt ze zelfs naast me in bed, maar dat terzijde ..
Lullig voor je dat ze dan mijn naam uitschreeuwt op het moment supreme. :hypocrite.gif:
:drecul.gif: :666.gif:

LucaS schreef:Of de Boer is echt qua IQ nog achtergebleven bij de gemiddelde PVV'er
Ik vrees dat Ronald niet ver boven het IQ-level van een Neanderthaler zit. Het zou me dan ook niks verbazen dat hij desgevraagd bevestigd heeft bij een charmante Daniella in een vriendelijk en gezellig gesprekje met haar ("leuk, ik hoorde van BM dat jij dus ook goed bevriend bent met hem?") dat hij de bron is van BM's info. "En nog tot ziens strakkies bij de JC-schaal, Dani*. Kletsen we dan even verder. " Zolang die bevestiging dan maar tussen hen beidjes zou blijven en zijn naam niet genoemd zou worden. Inmiddels zal Ronald wel beter weten.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » za aug 13, 2011 10:44 am

wimpey schreef:
999 schreef: Overgens ben ik bevriend met Angelina jolie, soms ligt ze zelfs naast me in bed, maar dat terzijde ..
Lullig voor je dat ze dan mijn naam uitschreeuwt op het moment supreme. :hypocrite.gif:
Plaatjes kunnen niet praten Wimpey :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » za aug 13, 2011 11:13 am

Mijn Mokums Paradijs schreef:
blackmoon_ams schreef:

PS. Kaart of geen kaart - denk je nou echt dat ik daar wakker van lig? en Daan heeft Ronald zelfs aan de lijn gehad.. ook verzonnen zeker?
Was dat niet gewoon Edwin Evers?
:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Zuidema » za aug 13, 2011 12:17 pm

Zeker een mooie. :smallgrin.gif:
999 schreef: Plaatjes kunnen niet praten Wimpey :smallgrin.gif:
Ook sterk. :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

BM heeft momenteel de nodige AN-ers op zijn nek, zie ik. En hij gaat de confrontatie aan met hen. Kan ik op zich wel waarderen. Ik had het idee dat ie er laf tussenuit gepiept was na de JC-schaal, maar hij wil zich kennelijk toch verdedigen tegen diverse AN-ers.

Als Ronald inderdaad de bron van BM is, zal Frank het denk ik niet erg leuk vinden dat broerlief via BM zo aan het klooien is met Ajax-info op een forum. Misschien een leuk item voor Edwin Evers hoe die 2 dat gaan 'uitpraten'. :666.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » za aug 13, 2011 12:22 pm

Zuidema schreef:Zeker een mooie. :smallgrin.gif:
999 schreef: Plaatjes kunnen niet praten Wimpey :smallgrin.gif:
Ook sterk. :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

BM heeft momenteel de nodige AN-ers op zijn nek, zie ik. En hij gaat de confrontatie aan met hen. Kan ik op zich wel waarderen. Ik had het idee dat ie er laf tussenuit gepiept was na de JC-schaal, maar hij wil zich kennelijk toch verdedigen tegen diverse AN-ers.

Als Ronald inderdaad de bron van BM is, zal Frank het denk ik niet erg leuk vinden dat broerlief via BM zo aan het klooien is met Ajax-info op een forum. Misschien een leuk item voor Edwin Evers hoe die 2 dat gaan 'uitpraten'. :666.gif:
En Danny en Brain Roy niet te vergeten ..

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Zuidema » za aug 13, 2011 12:33 pm

999 schreef: En Danny en Brain Roy niet te vergeten ..
Yep. Vooral Danny verbaast me. Die had ik nou nooit verwacht op foto's van informele Ajax-feestjes. :666.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » za aug 13, 2011 12:50 pm

Zuidema schreef:
999 schreef: En Danny en Brain Roy niet te vergeten ..
Yep. Vooral Danny verbaast me. Die had ik nou nooit verwacht op foto's van informele Ajax-feestjes. :666.gif:
Beginde gé nu ok al .. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Zuidema » za aug 13, 2011 12:56 pm

999 schreef: Beginde gé nu ok al .. :1evil.gif:

Oeps, sorry. Ik was vergeten dat dit nogal gevoelig bij je lag. :blush.gif:

Plaats reactie