De transfertips van Blackmoon

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » za aug 13, 2011 1:07 pm

Ach, als zijn Facebook pagina ook vol stond/staat met foto's van hem en Ronald zal het ook wel vrij duidelijk zijn. Overigens heeft Blackmoon meerdere malen gepost dat zijn bron wist dat hij bepaalde informatie (gedeeltelijk) op Internet plaatste. Zijn bron had daar volgens hem geen problemen mee.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door peter » za aug 13, 2011 1:46 pm

Die Blackmoon maakt wat los, zeg. Zou 'ie wat mee moeten doen. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » za aug 13, 2011 1:52 pm

De Dominee schreef:Ach, als zijn Facebook pagina ook vol stond/staat met foto's van hem en Ronald zal het ook wel vrij duidelijk zijn. Overigens heeft Blackmoon meerdere malen gepost dat zijn bron wist dat hij bepaalde informatie (gedeeltelijk) op Internet plaatste. Zijn bron had daar volgens hem geen problemen mee.
Ik zat toenk nog heel klein was op de schoot van Johan C. telt dat ook .. Ojaa, je mag alles aan hem vragen behalve de naam van de nieuwe spits want die mag ie natuurlijk niet noemen ..

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Zuidema » za aug 13, 2011 2:24 pm

999 schreef: Ojaa, je mag alles aan hem vragen behalve de naam van de nieuwe spits want die mag ie natuurlijk niet noemen ..
Dat blijf ik ook wat merkwaardig vinden. Alles ligt nu kennelijk op straat, die bronbescherming kan je wel schrappen. Maar in dat niet noemen van die spits blijft ie voet bij stuk houden. Het lijkt me sterk dat ie daarmee Ajax in de wielen rijdt of slapende honden wakker maakt. Of de media zitten BM nu met argusogen te volgen na de laatste ontwikkelingen. En zelfs als die vermeende spits (waarvan de transfer blijkbaar nogal wat impact zal hebben) straks niet doorgaat, wat dan nog? Dat hoeft echt geen ontmaskering of gezichtsverlies voor hem te betekenen. Zijn info kan op een gegeven moment best wel valide zijn, maar achter de schermen kunnen er onderweg zoveel zaken anders lopen, zoals wel vaker bij transfertargets en -onderhandelingen. Beetje vreemd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » za aug 13, 2011 4:56 pm

Zuidema schreef:
999 schreef: Ojaa, je mag alles aan hem vragen behalve de naam van de nieuwe spits want die mag ie natuurlijk niet noemen ..
Dat blijf ik ook wat merkwaardig vinden. Alles ligt nu kennelijk op straat, die bronbescherming kan je wel schrappen. Maar in dat niet noemen van die spits blijft ie voet bij stuk houden. Het lijkt me sterk dat ie daarmee Ajax in de wielen rijdt of slapende honden wakker maakt. Of de media zitten BM nu met argusogen te volgen na de laatste ontwikkelingen. En zelfs als die vermeende spits (waarvan de transfer blijkbaar nogal wat impact zal hebben) straks niet doorgaat, wat dan nog? Dat hoeft echt geen ontmaskering of gezichtsverlies voor hem te betekenen. Zijn info kan op een gegeven moment best wel valide zijn, maar achter de schermen kunnen er onderweg zoveel zaken anders lopen, zoals wel vaker bij transfertargets en -onderhandelingen. Beetje vreemd.
Ach, als ik die " insider " zou zijn geweest zou ik niet zo hoog van de toren blazen.Over bronnen die door Mods geverifieerd zouden zijn, over transfer bedragen enz.Ik zou gewoon mijn " info " posten zonder al die toeters en bellen.Eigenlijk zou ik daarmee mezelf ook een beetje beschermen tegen vragen.En als het dan zover is, dat het ook de juiste info was zou ik zeggen ziejenu wel .. Precies zoals ik voorspeld had.Dan kun je ook met een geust hart je info over een eventuele nieuwe spitsen naam op zo'n forum pleuren.Immers er is geen bron bekend, er is niet eens een bron bekend.Al weet ik zelf natuurlijk wel beter.En als dat ook weer juist is dan zou ik weer roepen zienjullienuwel ...

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » zo aug 14, 2011 10:51 am

Puur ter informatie, ik geef er geen waardeoordeel over:
ForzaGrandeIbra
Vedette

Uit: Goes
Vak: -
Droomaankoop: -
Posts: 2445
Reg.: 26 augustus 2002
Gepost op 13 augustus 2011 om 20:20:05.

Ik heb lang getwijfeld of ik dit moet posten of niet(zeker met het oog op Blackmoon) maar ik ga het toch maar doen.

Ik heb wel eens eerder in het El Hamdaoui topic gepost met wat nieuwtjes/weetjes want ik ken een aantal mensen die redelijk dicht bij El Hamdaoui staan. Een paar dagen geleden hoorde ik dat er in de afgelopen periode contact is geweest tussen Jol en El Hamdaoui en dat Jol hem nog steeds als een optie ziet. Mounir gaat ook liever naar Fulham dan naar PSV. Verder schijnt het zo te zijn dat Mounir echt van plan is gewoon lekker in het 2e van Ajax te spelen als er niets interessants voorbij komt, dit kan hem maar weinig schelen. Hij(en zijn zaakwaarnemer) denken dat er dan in de winterstop toch wel wat water bij de wijn gedaan zal worden door Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » di aug 23, 2011 1:25 pm

Hier maar:
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 23-08-11 14:04 - Gepost door: -Ricardo- - Bron: VoetbalPrimeur.nl - Aantal keer bekeken: 267 - Aantal reacties: 1

Sergio Romero was afgelopen maand dicht bij een vertrek naar AS Roma. Dat de Italiaanse club uiteindelijk niet voor de toenmalige AZ-doelman, maar voor Maarten Stekelenburg koos had deels te maken met een 'interventie' van Ajax.

"Het was voor 99 procent rond", openbaart Mino Raiola, zaakwaarnemer van Romero, in het Noordhollands Dagblad. "Maar toen Ajax er lucht van kreeg dat Stekelenburg dus niet meer de eerste keus was voor Roma, hebben ze het proces direct versneld. Toen zat Roma vast aan een eerdere gedane toezegging aan Ajax en namen ze toch Stekelenburg."

Romero koos uiteindelijk voor Sampdoria.


--------------------------------------------------------------------------------

Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » za aug 27, 2011 11:52 am

De Dominee schreef:
wimpey schreef:
D_skilled schreef:Die "ik" nog wil. Dan denk ik gelijk aan Dost?
Hij wil Lens.
Denk je dit of weet je dit?
wimpey schreef:
De Dominee schreef: Denk je dit of weet je dit?
Gehoord van iemand waarvan ik weet dat ie geen onzin praat.
In dat geval is dat geheel in lijn met.... Blackmoon van ANN. Just saying.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door joey » do sep 01, 2011 8:03 am

Nog iets van Blackmoon vernomen? :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » do sep 01, 2011 9:38 am

Helemaal....niets!

:666.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door joey » do sep 01, 2011 9:40 am

Zeker ook niet van die mod? Die heeft zich laten beetnemen, zeg. :smallgrin.gif:

Ze worden steeds slimmer, die zwetsneuzen. En ze lachen zich helemaal rot.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » do sep 01, 2011 9:43 am

Mwoah, ze hebben Ronald de Boer over de telefoon gesproken en ook de Facebook pagina van Blackmoon staat vol met foto's in prive sfeer met RdB erop en hemzelf. Hij zal dus echt niet gezwetst hebben.

Helaas heeft hij niet onderkend hoe erg de transfermarkt onderhevig is aan voortschrijdend inzicht en veranderingen. Zekerheden zijn er niet. Dat Ajax interesse heeft/had in 1 van zijn 4 namen (namelijk Lens) is inmiddels ook door Wimpey min of meer aangegeven.

Maar goed, it was fun while it lasted.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door joey » do sep 01, 2011 9:51 am

Echt waar? Ronald de Boer geeft inside information die vervolgens op AN verschijnt en vindt dat best? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » do sep 01, 2011 10:01 am

Zwetsers, BM en al die anderen ..

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » do sep 01, 2011 10:23 am

999 schreef:Zwetsers, BM en al die anderen ..
De Dominee schreef:Mwoah, ze hebben Ronald de Boer over de telefoon gesproken en ook de Facebook pagina van Blackmoon staat vol met foto's in prive sfeer met RdB erop en hemzelf. Hij zal dus echt niet gezwetst hebben.

Helaas heeft hij niet onderkend hoe erg de transfermarkt onderhevig is aan voortschrijdend inzicht en veranderingen. Zekerheden zijn er niet. Dat Ajax interesse heeft/had in 1 van zijn 4 namen (namelijk Lens) is inmiddels ook door Wimpey min of meer aangegeven.

Maar goed, it was fun while it lasted.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » do sep 01, 2011 10:23 am

joey schreef:Echt waar? Ronald de Boer geeft inside information die vervolgens op AN verschijnt en vindt dat best? :confused.gif:
RdB lijkt me nou niet bepaald iemand die de gevolgen van iets dergelijks inziet...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » do sep 01, 2011 10:52 am

Ik heb gisteren Frank aan de telefoon gehad .. Hij was heel blij met de nieuwe aankoop .. bel m'n zus maar die zal dat beamen ..
Laatst gewijzigd door 999 op do sep 01, 2011 11:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door joey » do sep 01, 2011 11:01 am

De Dominee schreef:
joey schreef:Echt waar? Ronald de Boer geeft inside information die vervolgens op AN verschijnt en vindt dat best? :confused.gif:
RdB lijkt me nou niet bepaald iemand die de gevolgen van iets dergelijks inziet...
De Boertjes zijn geen intellectuelen maar achterlijk zijn ze ook niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Jöhnk » do sep 01, 2011 11:03 am

De Dominee schreef:Mwoah, ze hebben Ronald de Boer over de telefoon gesproken en ook de Facebook pagina van Blackmoon staat vol met foto's in prive sfeer met RdB erop en hemzelf. Hij zal dus echt niet gezwetst hebben.

Helaas heeft hij niet onderkend hoe erg de transfermarkt onderhevig is aan voortschrijdend inzicht en veranderingen. Zekerheden zijn er niet. Dat Ajax interesse heeft/had in 1 van zijn 4 namen (namelijk Lens) is inmiddels ook door Wimpey min of meer aangegeven.

Maar goed, it was fun while it lasted.
Misschien heeft Ronald die Blackmoon in de maling genomen? :confused.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » do sep 01, 2011 11:08 am

Misschien is Edwin Evers Blackmoon ..

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Rooie » do sep 01, 2011 11:10 am

Jöhnk schreef:
De Dominee schreef:Mwoah, ze hebben Ronald de Boer over de telefoon gesproken en ook de Facebook pagina van Blackmoon staat vol met foto's in prive sfeer met RdB erop en hemzelf. Hij zal dus echt niet gezwetst hebben.

Helaas heeft hij niet onderkend hoe erg de transfermarkt onderhevig is aan voortschrijdend inzicht en veranderingen. Zekerheden zijn er niet. Dat Ajax interesse heeft/had in 1 van zijn 4 namen (namelijk Lens) is inmiddels ook door Wimpey min of meer aangegeven.

Maar goed, it was fun while it lasted.
Misschien heeft Ronald die Blackmoon in de maling genomen? :confused.gif:
Of Frank heeft Ronald in de maling genomen (met dit in gedachte).

Feit is dat er weinig van klopte, Dominee. Dat is het enige waar uiteindelijk naar gekeken wordt. Op dat zogenaamde traject hebben we al helemaal weinig zicht.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door Michael_B » do sep 01, 2011 12:03 pm

Het is geen feit dat het niet klopte, het is een feit dat het niet zo stellig was als BM het deed overkomen. Of geloven we Wimpey ook niet die hier op AT verkondigt dat FdB inderdaad Lens graag wilt hebben? Is Stekelenburg niet naar Roma gegaan? Had PSV geen concrete interesse in Hamdaoui?
999 schreef:Ik heb gisteren Frank aan de telefoon gehad .. Hij was heel blij met de nieuwe aankoop .. bel m'n zus maar die zal dat beamen ..
Geinig hoor. Produceer je ook even een Facebook pagina met prive foto's van jou en Frank? Dank je. Pfff...

:excited.gif:

Zoals ik al zei:
De Dominee schreef:Maar goed, it was fun while it lasted.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » do sep 01, 2011 12:14 pm

Ik heb nog een oude foto waarop ik op de schoot van JC zit, telt die ook ?.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door peter » do sep 01, 2011 12:38 pm

Oef, die BM is maar een raar mannetje. Je moet er toch niet aan denken dat je zo te koop moet lopen met een BN'er die een vriend van je is. Je stelt voor dat AN hem opbelt en zet foto's van je bekendheid met RdB op facebook. Serieus, maar dat is toch echt treurig. Vooral die bewijsdrang jegens een forum als AN haha. Zie je het voor je dat je een vriend moet inlichten met de woorden 'je wordt gebeld door een forum om zo aan te tonen dat ik je ken'. Dan heb je het IQ van een goudvis, hoor.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De transfertips van Blackmoon

Bericht door 999 » do sep 01, 2011 12:46 pm

:drecul.gif:

Plaats reactie