Luciano Narsingh

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Luciano Narsingh

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jun 20, 2012 5:35 pm

Zelfs Kinkladze startte goed. Ik weet nog dat hij in de seizoenopening kort na de aftrap aan een solo begon, waarvan we ons op de tribune afvroegen: wat hebben we nú voor wereldtopper binnen gehaald? Was geloof ik ook de enige geslaagde solo.

Ik vind dat we Narsingh moeten halen. Vorig jaar constateerden we dat we met name op de rechtervleugel structureel te kort kwamen. We kunnen niet weer blijven hopen op af en toe een bevlieging. Op links bleek overigens de back-up voor Derk ook bijzonder matig.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Bericht door LucaS » wo jun 20, 2012 6:09 pm

Dat treft!
Miralem Sulejmani zet zijn nog jonge loopbaan mogelijk voort in bij Galatasaray. De linksbenige rechtsvoor van Ajax zou een lucratieve deal gemaakt hebben met de Turken en zou een salaris van 2,5 miljoen per jaargang verdienen.

De Serviër kwam in 2008 over van SC Heerenveen naar Ajax, voor een recordbedrag van zo'n 16 miljoen euro. Echter kreeg 'Mickey' het verwijt te weinig uit te voeren voor zijn geld en kon eigenlijk nog nooit de verwachtingen waarmaken. Sulejmani is momenteel grootverdiener bij Ajax met 1,8 miljoen euro salaris per jaar, maar de Amsterdammers zijn niet in staat dat bedrag blijven te betalen.

Galatasaray zou slechts 6 miljoen neer willen leggen voor Sulejmani. Door de torenhoge transfersom die Ajax ooit betaalde, lijkt Ajax nooit of te nimmer akkoord te gaan met de som. Sulejmani ligt nog vast tot de zomer van 2013.

www.ajaxcafe.nl
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » wo jun 20, 2012 6:37 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zelfs Kinkladze startte goed. Ik weet nog dat hij in de seizoenopening kort na de aftrap aan een solo begon, waarvan we ons op de tribune afvroegen: wat hebben we nú voor wereldtopper binnen gehaald? Was geloof ik ook de enige geslaagde solo.
Haha, ik heb nog precies dezelfde herinnering! Was als ik me niet vergis thuis tegen PSV voor de JC Schaal. Kinkladze liep direct aan het begin zo drie a vier man voorbij alsof ze er niet stonden. En dat was gelijk de laatste keer dat hij iemand voorbij liep. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » wo jun 20, 2012 6:41 pm

Herinner me nog een training met Kinkladze (Heb niet de hele training gezien!); hij heeft niet bewogen (maar dat deed Morten Olsen die training ook niet)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Arthur » wo jun 20, 2012 8:17 pm

Ik herinner me nog een kop in VI bij een artikel over Kinkladze voordat de transfer rondkwam: "Ajax past bij mij als een Armani-pak". Nou, dat hebben we geweten :smallgrin.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door goodfella » wo jun 20, 2012 8:51 pm

Mr. Ajax schreef:

Waar heb je het toch over? Dit wordt ik ook wel een beetje zat; Sulejmani heeft 6 jaar geleden een absurd hoog bedrag gekost, daarom moet je hem koste wat koste blijven opstellen. Ook als hij al 6 jaar achter elkaar laat zien niet goed genoeg te zijn. Hij heeft toen immers zoveel geld gekost.

Die jongen is 6 jaar geleden gekocht door een compleet andere directie en technische staf dan wat er nu staat, en blijft maar falen. Jammer, maar zo is het. Om sterker te worden moet je doorselecteren, en ik heb de laatste tijd weinigs belachelijker gehoord dan de stelling dat Sulejmani ten alle tijden erin moet blijven staan, omdat hij zoveel heeft gekost.
Gewoon blijven kopen joh. Jij snapt het helemaal. Ben je nu echt zo dom? :excited.gif:

Misschien moet Ajax ook nog vier keepers contracteren. Wellicht zit er eentje bij die beter is dan Vermeer.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » wo jun 20, 2012 9:21 pm

Het is altijd makkelijk om beslissingen te nemen als het geld uit de portemonnee van een ander komt.

Mocht Sulejmani vertrekken naar Turkije is er wellicht eerder iets mogelijk. Maar ik moet het nog zien dat hij daar inderdaad heen kan. Zou wel een mooie verrassing zijn.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Luciano Narsingh

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jun 20, 2012 10:47 pm

goodfella schreef:
Mr. Ajax schreef:

Waar heb je het toch over? Dit wordt ik ook wel een beetje zat; Sulejmani heeft 6 jaar geleden een absurd hoog bedrag gekost, daarom moet je hem koste wat koste blijven opstellen. Ook als hij al 6 jaar achter elkaar laat zien niet goed genoeg te zijn. Hij heeft toen immers zoveel geld gekost.

Die jongen is 6 jaar geleden gekocht door een compleet andere directie en technische staf dan wat er nu staat, en blijft maar falen. Jammer, maar zo is het. Om sterker te worden moet je doorselecteren, en ik heb de laatste tijd weinigs belachelijker gehoord dan de stelling dat Sulejmani ten alle tijden erin moet blijven staan, omdat hij zoveel heeft gekost.
Gewoon blijven kopen joh. Jij snapt het helemaal. Ben je nu echt zo dom? :excited.gif:

Misschien moet Ajax ook nog vier keepers contracteren. Wellicht zit er eentje bij die beter is dan Vermeer.
ik vind dit een rare reactie, GF. Mr. Ajax stelt voor om Narsingh te halen en heeft daar een motivering voor. Hij zegt niet: we moeten kopen kopen kopen kopen! We moeten 4 buitenspelers kopen! En 6 keepers! Kopen kopen kopen!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » do jun 21, 2012 8:18 am

Inderdaad, eens met Cees. Goodfella we veranderen door deze aankoop heus niet in PSV hoor, we zijn nog steeds bij uitstek dé club die met zelf opgeleide spelers tot behoorlijke prestaties komt. Bij Narsingh hebben we echter de fout gemaakt door hem op jonge leeftijd te laag in te schatten, of is het misschien juist lotsbestemming geweest. Mogelijk was hij bij Ajax een soort Lukoki geworden, terwijl hij in Friesland een iets rustigere omgeving had om zich als voetballer te ontwikkelen. We moeten nu in de buidel tasten om ons foutje met Narsingh te herstellen, maar financieel en sportief is deze aankoop te verantwoorden.
Arthur schreef:Ik herinner me nog een kop in VI bij een artikel over Kinkladze voordat de transfer rondkwam: "Ajax past bij mij als een Armani-pak". Nou, dat hebben we geweten :smallgrin.gif:
:excited.gif: Dat is met terugwerkende kracht dan nog best een profetische uitspraak van hem geweest. Hij bewoog namelijk ook over het veld alsof hij een stijf Armani-pak en veel te gladde lakschoentjes droeg.
Laudrup schreef:
Benji schreef:Was die goal van Mitea niet uit die assist met de borst van Anastasiou?
Klopt. Mitea liep door, schoot, Waterreus liet de bal los en in de rebound kon Mitea scoren. Cruciale overwinning voor de titel van 2004. Een van de beste wedstrijden van Ajax dat seizoen (niet zo moeilijk overigens, de meeste wedstrijden waren niet om aan te zien), hoewel het ook zomaar weer een overwinning voor PSV had kunnen worden als Vennegoor de KANS op de 0-2 niet liet liggen. Maar het zat toen een keer mee, de bal ging tegen de paal. Dit was ook de eerste competitieoverwinning op PSV sinds de verhuizing naar de ArenA.
Ohja, nu herinner ik het me weer. Hij was net eerder dan Waterreus bij de bal om zijn eigen rebound erin te schieten. :biggthumpup.gif: Dat stond even niet meer helemaal juist meer op mijn netvlies, die borstbal van Anastasiou zie ik nog wel zo voor me maar ik was ook even kwijt dat die bij deze goal hoorde. Was inderdaad een bevrijdende overwinning, na die 2-1 dacht ik echt: "YESSS!! WE WORDEN KAMPIOEN!!" Verder vond ik het wel een armoedig kampioenschap, de titel van 2002 bezorgde me meer warmte.
Laatst gewijzigd door Cruijff op do jun 21, 2012 8:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Arthur » do jun 21, 2012 8:23 am

Dat had ik toen ook heel erg. We hadden geen droogte van 7 jaar gehad, dus toen was het nog goed mogelijk om ontevreden te zijn over een seizoen waarin we kampioen werden. Het jaar ervoor - waarbij we de titel net misten, maar ver kwamen in de CL - was qua voetbal eigenlijk een stuk leuker.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » do jun 21, 2012 8:27 am

Jep, we hadden in 2004 exact hetzelfde gevoel naamgenoot Arthur. Het was nog net niet zo dat ik dacht "als het op deze manier moet, dan nog liever geen titel." Maar ik had wel zoiets van dat ik liever een goed seizoen in de CL had dan een armoedig tot stand gekomen titel. In die periode had ik ook behoorlijk hoge verwachtingen van de prestaties van Ajax in de Champions League en rond het jaar 2003 was dat niet onterecht. Lobont/Stekelenburg, Trabelsi, Bergdolmo/Heitinga, Chivu, Van der Vaart, Pienaar, Litmanen, Van der Meyde, Ibrahimovic & Mido. Wat een lekker team! Alleen wel wat weinig Nederlanders en iets minder zelf opgeleide spelers dan er midden jaren 90 of afgelopen seizoen in de basis stonden.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » do jun 21, 2012 8:31 am

Bij Narsingh hebben we echter de fout gemaakt door hem op jonge leeftijd te laag in te schatten
Hoe oud was hij toen hij bij Ajax vertrok; ik heb hem volgens mij nooit in de B1 (jonger volg ik niet) zien spelen; vertrok hij niet naar Zeeburgia?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » do jun 21, 2012 8:41 am

Ik heb de data niet paraat, 'deze Cruijff' zal dit keer gewoon toegeven dat hij iets niet weet, alhoewel de echte Johan ook direct erkent dat internetten niet aan hem is besteed en hij ook geen verstand van Ipads en andere tablets heeft. Sinds kort weet hij trouwens wel het verschil tussen een Iphone en een Ipod, maar dat terzijde. :smallgrin.gif:

Je moet eigenlijk al die jongens die naar Zeeburgia vertrekken of daar nog nog nooit ontdekt zijn scherp monitoren of zelfs speciale Ajax clinics geven. Er komt een indrukwekkende lijst van talenten bij die club vandaan. Sowieso zou het voor het voetbal in Amsterdam maar vooral ook voor Ajax een goede zaak zijn als er nog een sterke voetbalclub in Amsterdam bestaat. Het liefst één die in de Jupiler League gaat beginnen door de licentie van Haarlem, RBC of een club die in de toekomst failliet gaat over te nemen.

Mocht die club zelfs promoveren wordt het helemaal pret, een Amsterdamse derby in de Eredivisie waarbij een deel van de mensen in de stad ongetwijfeld voor de underdog gaat kiezen, maar ook nog eens een club erbij die mooie clashes kan spelen tegen FC Utrecht, die clubs uit Rotterdam en die incidenteel PSV of een andere titelkandidaat pootje zal lichten. Ooit waren er plannen voor een FC Cruijff, maar wat mij betreft begint men een nieuwe FC Amsterdam of een FC Middenweg of een voetbalclub genaamd De Meer/Watergraafsmeer/FC Diemen of verzin gerust nog een betere naam.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door goodfella » do jun 21, 2012 11:41 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
goodfella schreef:
Mr. Ajax schreef:

Waar heb je het toch over? Dit wordt ik ook wel een beetje zat; Sulejmani heeft 6 jaar geleden een absurd hoog bedrag gekost, daarom moet je hem koste wat koste blijven opstellen. Ook als hij al 6 jaar achter elkaar laat zien niet goed genoeg te zijn. Hij heeft toen immers zoveel geld gekost.

Die jongen is 6 jaar geleden gekocht door een compleet andere directie en technische staf dan wat er nu staat, en blijft maar falen. Jammer, maar zo is het. Om sterker te worden moet je doorselecteren, en ik heb de laatste tijd weinigs belachelijker gehoord dan de stelling dat Sulejmani ten alle tijden erin moet blijven staan, omdat hij zoveel heeft gekost.
Gewoon blijven kopen joh. Jij snapt het helemaal. Ben je nu echt zo dom? :excited.gif:

Misschien moet Ajax ook nog vier keepers contracteren. Wellicht zit er eentje bij die beter is dan Vermeer.
ik vind dit een rare reactie, GF. Mr. Ajax stelt voor om Narsingh te halen en heeft daar een motivering voor. Hij zegt niet: we moeten kopen kopen kopen kopen! We moeten 4 buitenspelers kopen! En 6 keepers! Kopen kopen kopen!
Ik vind het een rare redenatie om te pleiten voor Narsingh, terwijl je al zoveel buitenspelers een contract hebt aangeboden. En als Narsingh niet goed genoeg is, pleiten we volgend jaar weer voor de aankoop van een nieuwe vleugelspeler? Misschien moet men bij Ajax eens nadenken over het feit dat iedere jeugdspeler per definitie een meerjarig contract kan tekenen.

Eerst Blind en Koppers een contract geven en vervolgens roepen dat je Poulsen moet hebben.

:excited.gif:

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Laudrup » do jun 21, 2012 12:58 pm

Cruijff schreef:Jep, we hadden in 2004 exact hetzelfde gevoel naamgenoot Arthur. Het was nog net niet zo dat ik dacht "als het op deze manier moet, dan nog liever geen titel." Maar ik had wel zoiets van dat ik liever een goed seizoen in de CL had dan een armoedig tot stand gekomen titel. In die periode had ik ook behoorlijk hoge verwachtingen van de prestaties van Ajax in de Champions League en rond het jaar 2003 was dat niet onterecht. Lobont/Stekelenburg, Trabelsi, Bergdolmo/Heitinga, Chivu, Van der Vaart, Pienaar, Litmanen, Van der Meyde, Ibrahimovic & Mido. Wat een lekker team! Alleen wel wat weinig Nederlanders en iets minder zelf opgeleide spelers dan er midden jaren 90 of afgelopen seizoen in de basis stonden.
De titel van 2004 deed mij niet zoveel. Het was verdiend, en een soort van genoegdoening voor het mislopen van de titel van 2003. Leuk dus, maar niet meer dan dat. Daarvoor was het voetbal te mager. Die van 2002 was wel speciaal, omdat het volgde na een aantal ZEER magere jaren. Daarbij leek ook 2001-2002 op een gegeven hetzelfde te verlopen als het seizoen daarvoor.
Laatst gewijzigd door Laudrup op do jun 21, 2012 2:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
15 mei 2011.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » do jun 21, 2012 1:55 pm

Idd Laudrup! De opluchting maar vooral ook de ontlading was toen echt groot in Nijmegen. Ik ging in het uitvak helemaal uit m'n dak, maar op de bijbehorende beelden zag je ook aan het gezicht van onder meer Michael van Praag dat die landstitel van seizoen 2001/2002 echt heel erg veel losmaakte.
goodfella schreef:Ik vind het een rare redenatie om te pleiten voor Narsingh, terwijl je al zoveel buitenspelers een contract hebt aangeboden. En als Narsingh niet goed genoeg is, pleiten we volgend jaar weer voor de aankoop van een nieuwe vleugelspeler? Misschien moet men bij Ajax eens nadenken over het feit dat iedere jeugdspeler per definitie een meerjarig contract kan tekenen.

Eerst Blind en Koppers een contract geven en vervolgens roepen dat je Poulsen moet hebben.
2 titels op rij lijken een hoop te verbloemen en ons weer terug te werpen naar een veel minder vooruitstrevende denkwijze zoals rond 1999 of 2005 door Ajax helaas ook werd geëtaleerd. Ajax hoort juist vernieuwend te zijn en naar een hoog niveau te streven. Ik denk dat weinigen kunnen beweren dat we vorig jaar een heleboel wedstrijden goed voetbal hebben gespeeld, sterker nog er zaten tegen VVV Venlo, Feyenoord, Groningen en Utrecht (2x) een paar verschrikkelijke kutwedstrijden bij. Omdat een deel van de jongens weliswaar Ajax 1 heeft weten te halen, maar niet over het niveau beschikt dat je dan hoort te hebben. Over de toegevoegde waarde van Simon Poulsen valt te twisten, maar Luciano Narsingh is ten opzichte van Aras, Jodi en Lorenzo een versterking.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jun 21, 2012 3:18 pm

goodfella schreef:Ik vind het een rare redenatie om te pleiten voor Narsingh, terwijl je al zoveel buitenspelers een contract hebt aangeboden. En als Narsingh niet goed genoeg is, pleiten we volgend jaar weer voor de aankoop van een nieuwe vleugelspeler? Misschien moet men bij Ajax eens nadenken over het feit dat iedere jeugdspeler per definitie een meerjarig contract kan tekenen.

Eerst Blind en Koppers een contract geven en vervolgens roepen dat je Poulsen moet hebben.

:excited.gif:
Waarom van sommige vleugelspelers de contracten zijn verlengd begrijp ik ook niet helemaal, maar het kan te maken hebben met het feit dat Ajax het er wel in ziet, maar dat het er (nog) niet uitkomt, en men, gechargeerd gezegd, wil voorkomen dat ze verkocht worden en elders wel goed gaan voetballen, waarna ze voor een substantieel bedrag moeten worden teruggekocht. Zoals bijvoorbeeld Narsingh.

Echter: ik denk dat je onvoldoende rekening houdt met de mogelijkheid dat spelers verhuurd kunnen worden; dat werkt kostenbesparend, de prospects komen aan speeltijd toe en er kan worden beoordeeld of ze goed genoeg zijn. Onder die omstandigheden is het prima verdedigbaar om Narsingh te halen; die potentie heeft, de selectie van het Nederlands elftal heeft gehaald, Ajax en dus het systeem kent en ten slotte een speler lijkt die beter gaat renderen dan de huidige rechtervleugelaanvallers.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door goodfella » za jun 23, 2012 9:12 pm

Cruijff schreef:
2 titels op rij lijken een hoop te verbloemen en ons weer terug te werpen naar een veel minder vooruitstrevende denkwijze zoals rond 1999 of 2005 door Ajax helaas ook werd geëtaleerd. Ajax hoort juist vernieuwend te zijn en naar een hoog niveau te streven.
Nee, voor heel veel geld de subtop sponsoren is echt heel vernieuwend. Dat hebben we ook vooral niet gedaan in de periode 1999 - 2005.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » za jun 23, 2012 11:13 pm

Ik zie het toch iets anders, 16,25 miljoen verbranden iemand die bij Heerenveen een half jaartje een hype is (voordat Alves in de winterstop vertrok had Sulejmani nog geen basisplaats) of 19 miljoen euro voor een spits (Machlas) die een 4-4-2 systeem gewend is, ik mag hopen dat die tijden achter ons liggen. Narsingh hebben we in de jeugdopleiding te laag ingeschat, ook werden jongens zoals hij toen op persoonlijk vlak ook nog niet optimaal begeleid. Deze jongen heeft een, voor tegenstanders als Feyenoord PSV en Ol. Lyon levensgevaarlijke snelheid en levert assists af (19 in een seizoen !) in alle soorten en maten.

We streven ambities na om een hoger niveau te bereiken via attractief Ajax voetbal, de huidige buitenspelers hebben het niveau niet. Ook zo te zien een bescheiden jongen die Narsingh als je afgaat op wat hij van zich laat horen in de sociale media. Geen onbeschaafd gedoe op Twitter, een bescheiden 265 likes op Facebook en hier zelfs slechts 12. Vergelijk dat bijvoorbeeld eens met de uitspattingen van Ebecilio of de ergste van allemaal, Van der Wiel. Maar het allerbelangrijkste: deze jongen kan nog beter worden, heeft nog een plafond dat omhoog geduwd kan worden als hij dagelijks aan het werk is met Bergkamp en De Boer.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door mattie » zo jun 24, 2012 2:16 am

met de verkoop van Jan.. Zal deze transfer ook wel in een versnelling geraken.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » zo jun 24, 2012 8:30 am

Maar het allerbelangrijkste: deze jongen kan nog beter worden, heeft nog een plafond dat omhoog geduwd kan worden als hij dagelijks aan het werk is met Bergkamp en De Boer.
Dat wordt van iedere speler gehoopt, Ajax is echter te vaak de mist ingegaan met dergelijke aankopen.

offtopic
De transfersom van Machlas is met de komst van de euro wel spectaculair, in navolging van Derksen e.c. is de ƒ 19 miljoen omgezet in € 19.000.000, zoals de transfer van Zlatan (in 2001) ook in de loop der jaren van weinig tot exorbitant hoog voor een speler uit de Zweedse eerste divisie (26 wedstrijden) die slechts veertien keer mocht opdraven in de Zweedse eredivisie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Alexander » ma jun 25, 2012 10:32 pm

Volgens VI heeft PSV zich officieel voor Narsingh gemeldt. Die hebben natuurlijk ook geld genoeg. Narsingh heeft zelf aangegeven liever naar PSV te willen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » ma jun 25, 2012 10:34 pm

Prima, laat 'm naar lekker naar Eindhoven gaan.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » ma jun 25, 2012 10:56 pm

Wanneer heeft hij dat aangegeven? Als dat zo is mag hij overigens lekker naar PSV gaan.. Maar ik dacht dat hij naar Ajax wilde.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Alexander » ma jun 25, 2012 11:02 pm

Z'n zaakwaarnemer Mino zat bij van Gelder en die zei dat er binnen nu en 2 weken duidelijkheid komt.

Plaats reactie