Luciano Narsingh

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Luciano Narsingh

Bericht door peter » wo mei 16, 2012 9:21 pm

Narsingh maakt melding van overeenkomst met Ajax
Woensdag, 16 mei 2012 om 22:10

Bij Ajax heeft men goede hoop dat Luciano Narsingh na Lasse Schöne de tweede versterking voor het volgende seizoen zal worden. De vleugelaanvaller van sc Heerenveen sprak woensdag met de club uit zijn geboortestad en heeft met Ajax een akkoord bereikt over een meerjarig contract. Nu moeten de clubs het nog eens zien te worden over een transfersom voor Narsingh.
/

Frank de Boer heeft al laten weten dat Ajax niet de hoofdprijs zal betalen voor de 21-jarige rechtsbuiten, die bij Heerenveen een contract heeft dat tot medio 2013 doorloopt. De aanvaller staat ook in de belangstelling van onder meer PSV en Fulham, maar heeft nu zijn zinnen gezet op een terugkeer naar de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot. In januari wilde Ajax Narsingh overigens ook al kopen, maar toen vond de dribbelaar het te kort dag voor een transfer.

Narsingh maakte het nieuws over een akkoord met Ajax zelf bekend. "Rond met Ajax, nu moeten de clubs er nog uitkomen", twitterde de aanvaller woensdagavond. Narsingh speelde vier seizoen bij Heerenveen, maar was slechts in het afgelopen seizoen een onbetwiste basisspeler. De aanvaller hoopt volgende maand met het Nederlands elftal naar het EK te mogen.

VZ
Is makkelijker. Kunnen we hem zometeen zo verplaatsen.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door D_skilled » wo mei 16, 2012 9:22 pm

Haha, HOAX!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Rooie » wo mei 16, 2012 9:23 pm

Kwam oorspronkelijk van De Telegraaf, maar die hebben hun blunder snel genoeg ingezien. Zie hier de werking van de 'nieuwe' media...

Zal nu wel een stagiair op de Telesport-redactie worden kaltgestellt...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door peter » wo mei 16, 2012 9:23 pm

Lees nu dat het om Twitter gaat. Heb alleen de titel gelezen. Kansloos dus. :blush.gif:

Naja, hier verder over Narsingh.

En VZ haalt het ook maar weg. Gottegot wat slecht.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Duke » wo mei 16, 2012 10:08 pm

Ach, ik denk dat dit nog wel actueel wordt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door wimpey » di jun 12, 2012 7:13 pm

AD:

De Boer: Narsingh komt, Benayoun onzin
Frank de Boer gaat er vanuit dat Luciano Narsingh vanaf volgend seizoen deel uitmaakt van zijn selectie. De rappe vleugelspits is momenteel met het Nederlands elftal actief op het EK in Polen en Oekraïne, waardoor de onderhandelingen stil liggen. Ik heb het gevoel dat Luciano hier volgend seizoen speelt', aldus De Boer in Voetbal International.
Yossi Benayoun komt in ieder geval niet naar Amsterdam. De Israëlische vedette werd de afgelopen weken in verband gebracht met een overstap naar Ajax, maar daar is volgens De Boer niets van waar. 'Dat is superonzin.'

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Alexander » di jun 12, 2012 10:00 pm

Lijkt me prima, al is het allicht vreemd dat het allemaal niet voor het EK is geregeld.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door zeux » wo jun 13, 2012 8:57 am

Alexander schreef:Lijkt me prima, al is het allicht vreemd dat het allemaal niet voor het EK is geregeld.
Kuyt maakte toch ook zijn droomtransfer naar Fenerbah$e tussen de trainingen door?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » wo jun 13, 2012 9:00 am

Was die niét transfervrij?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door zeux » wo jun 13, 2012 9:07 am

Rishi schreef:Was die niét transfervrij?
Nope.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door gaizka » wo jun 13, 2012 9:21 am

Alexander schreef:Lijkt me prima, al is het allicht vreemd dat het allemaal niet voor het EK is geregeld.
Dat vind ik ook vreemd, stel hij valt vanavond in en maakt het winnende doelpunt met een fantastische lob, reken maar dat het dan een stuk lastiger wordt om hem nog binnen te halen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » wo jun 13, 2012 11:57 am

Heerenveen is ook nog een partij he. Misschien willen zij het EK wel afwachten in de hoop dat hij daarna meer geld kan opleveren.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » wo jun 13, 2012 2:07 pm

Marillion schreef:Heerenveen is ook nog een partij he. Misschien willen zij het EK wel afwachten in de hoop dat hij daarna meer geld kan opleveren.
Zal hij op de tribune duurder worden?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Michael_B » wo jun 13, 2012 3:18 pm

Misschien wil Narsingh zelf het EK afwachten? Stelt hij speelt de pannen van het dak en Chelsea/Man U/whatever belt...

Nee, Luciano heeft de tijd. Zal wel rondkomen, 4 mln oid. Mooie prijs, aardige speler. Twijfel of hij bij Ajax past en had liever Assaidi zien komen, maar oke.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » wo jun 13, 2012 10:58 pm

Hij is inderdaad zelf ook een partij. Misschien hoopte hij op meer of wilde hij zich eerst op het EK richten.

Wat mij betreft gaat het overigens niet door want ik denk niet dat hij van meerwaarde gaat zijn.
Nil volentibus arduum

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door goodfella » zo jun 17, 2012 5:33 pm

Boerrigter, Sulejmani, Lukoki, Ebicilio, Ozbiliz...

Waarom dan in godsnaam ook nog Narsingh voor veel geld halen? Roeien met de riemen die we hebben.

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Luciano Narsingh

Bericht door T82 » zo jun 17, 2012 10:05 pm

goodfella schreef:Boerrigter, Sulejmani, Lukoki, Ebicilio, Ozbiliz...

Waarom dan in godsnaam ook nog Narsingh voor veel geld halen? Roeien met de riemen die we hebben.
Omdat er vier hiervan amper kunnen voetballen?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » zo jun 17, 2012 11:05 pm

Voorlopig hebben die jongens wel een contract. We kunnen niet een hele verzameling buitenspelers beginnen natuurlijk.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » ma jun 18, 2012 12:11 am

Marillion schreef:Voorlopig hebben die jongens wel een contract. We kunnen niet een hele verzameling buitenspelers beginnen natuurlijk.
Wanneer de berichten over Weijers kloppen worden er niet veel spelers gehaald, wel als Vertonghen vertrekt een vervanger, maar over meer spelers heb ik hem niet gehoord, de jeugdopleiding, daar gaat 't om.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 18, 2012 8:34 am

Marillion schreef:Voorlopig hebben die jongens wel een contract. We kunnen niet een hele verzameling buitenspelers beginnen natuurlijk.


Nee, maar je kunt ook niet in de CL met Lukoki en Ozbiliz komen opdagen. Ook in de eredivisie heb je daar niet genoeg aan. En dus moet je een speler als Narsingh gewoon halen als je een versterking in hem ziet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » ma jun 18, 2012 9:23 am

Mr. Ajax schreef:
Marillion schreef:Voorlopig hebben die jongens wel een contract. We kunnen niet een hele verzameling buitenspelers beginnen natuurlijk.
Nee, maar je kunt ook niet in de CL met Lukoki en Ozbiliz komen opdagen. Ook in de eredivisie heb je daar niet genoeg aan. En dus moet je een speler als Narsingh gewoon halen als je een versterking in hem ziet.
Ja, mee eens. Narsingh moet gewoon komen.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 18, 2012 9:39 am

Nog een lichtpuntje bij de uitschakeling: de deal kan nu snel af worden gemaakt zonder dat Narsingh een seconde heeft gespeeld en dus ook geen cent duurder is geworden, neem ik aan. :smile-ajax.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » ma jun 18, 2012 10:36 am

Ja, bovendien houdt Heerenveen er al rekening mee dat hij vertrekt en wil de jongen zelf naar Ajax. Althans, dat sprak hij na speelronde 33 (de 3-4 zege van Heerenveen uit bij Twente) zelf nog uit. Interviewer: "Speel je volgend seizoen bij Ajax? " Narsingh: "Ja, ik hoop het."

Het lijkt me sterk dat hij in de tussentijd het idee heeft gekregen dat een buitenlandse suptopper nu opeens een betere stap in zijn ontwikkeling is. De jongen straalt op het veld een mooie flair en zelfvertrouwen uit, maar zijn teksten zijn tot op heden behoorlijk bescheiden.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » ma jun 18, 2012 1:56 pm

Het lijkt me sterk dat hij in de tussentijd het idee heeft gekregen dat een buitenlandse suptopper nu opeens een betere stap in zijn ontwikkeling is.
In het buitenland is niet zo'n behoefte aan een rechtsbuiten en na de uitschakeling zullen Nederlandse spelers (zeker de reserves) niet echt goed "in de markt liggen". Hij kan naar Ajax, naar PSV (Nog niet al 't geld is op) en dan houdt het, denk ik, op.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » ma jun 18, 2012 2:29 pm

Nou ja, iemand als Ola John die toch al een maand of 5 behoorlijk uit vorm was, vertrekt toch ook maar even naar Benfica voor een bedrag van 9 miljoen euro, dat door middel van bonussen zelfs kan oplopen tot 12 miljoen euro. Nou heeft die jongen zich wellicht in de Europa League op een best aardige manier laten zien terwijl Heerenveen al een tijdje geen Europees voetbal heeft gespeeld en er het afgelopen seizoen niet stond in de grote Eredivisie wedstrijden.

Narsingh zal niet prominent op de radar van de Europese subtop staan, dus Ajax moet die deal gewoon gaan closen. Hij is op een uitstekende manier complementair aan onze selectie.

Plaats reactie