Luciano Narsingh

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 10, 2012 5:56 am

Telesport
Overmars: „Bijna-akkoord met speler, maar verhoogd bod afgewezen door Heerenveen”

’AJAX ZET NARSINGH UIT HOOFD’


AM­STER­DAM – Ajax re­kent er niet meer op Lu­ci­a­no Nar­singh (21) als aan­winst te kun­nen pre­sen­te­ren. Di­rec­teur voet­bal­za­ken Marc Over­mars voer­de gis­te­ren naar ei­gen zeg­gen een ’ui­terst po­si­tief’ ge­sprek met de zaak­waar­ne­mer van de aan­val­ler, Mi­no Rai­ola. „We wil­den Lu­ci­a­no voor vier jaar aan ons bin­den. En daar lag het pro­bleem ook niet meer. We heb­ben SC Hee­ren­veen ver­vol­gens een ver­hoog­de aan­bie­ding ge­daan, die niet is ge­ac­cep­teerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kij­ken.” Rai­ola vindt de vraag­prijs niet con­form de markt. „Ook voor Ous­sa­ma As­sai­di (be­geerd door Ga­la­ta­sa­ray, red.) trou­wens. Ze mel­den zich mor­gen ge­woon op de trai­ning en die­nen hun con­tract tot 2013 uit.”

SC Hee­ren­veen denkt voor het af­ko­pen van de één jaar door­lo­pen­de ver­bin­te­nis van Nar­singh aan een be­drag van zes mil­joen eu­ro, ter­wijl Ajax naar ver­luidt drie mil­joen eu­ro bood. „Een pri­ma be­drag voor nog elf maan­den con­tract. De trans­fer­markt is niet klaar voor de door SC Hee­ren­veen ver­lang­de som”, al­dus Rai­ola. „Het is eco­no­misch ge­zien in Eu­ro­pa een heel ge­com­pli­ceer­de si­tu­a­tie. En dat moet ie­der­een maar we­ten. Ik zeg dit niet om een rel te ver­oor­za­ken, maar om­dat de spe­lers en ik er heel koel­tjes in zit­ten. Over zes maan­den mo­gen ze over­al te­ke­nen.”

Uit de woor­den van de Ita­li­aan kan wor­den op­ge­maakt dat de Frie­se ei­sen ook voor PSV te hoog zijn ge­gre­pen. Za­ter­dag zei trai­ner Dick Ad­vo­caat nog op Nar­singh te ho­pen. „Mits de hui­di­ge se­lec­tie in­tact blijft, heb­ben we met de komst van Lu­ci­a­no vol­doen­de kwa­li­teit in huis om weer de bes­te van Ne­der­land te wor­den.”

Over­mars be­treurt het (voor­lo­pig) af­ket­sen van de deal tus­sen Ajax en de Am­ster­dam­mer. „Maar meer uit­ge­ven dan we nu wil­den, past in on­ze vi­sie niet voor een spe­ler die tot de zo­mer van 2013 vast­ligt. Bij Ajax groei­en de bo­men niet tot in de he­mel. Wie weet is Lu­ci­a­no vol­gend jaar haal­baar.”

Rai­ola is niet bang dat Nar­singh en Ais­sai­di in het Abe Lenstra Sta­di­on tri­bu­ne­klan­ten zul­len wor­den. „Een zich­zelf res­pec­te­ren­de coach doet dat niet. Als Mar­co van Bas­ten zich zo laat pie­pe­len door zijn di­rec­tie, is hij niet se­ri­eus te ne­men. Wie wil er nou niet over de bes­te links- en rechts­bui­ten van Ne­der­land be­schik­ken? En waar heb­ben we het over. Spe­lers te­ke­nen voor vijf, vier of drie jaar en na­tuur­lijk is het stre­ven om één sei­zoen voor ’ein­de con­tract’ tot een ver­koop te ko­men. Als dat niet lukt, moe­ten al­le par­tij­en een flin­ke jon­gen zijn en de ver­bin­te­nis res­pec­te­ren. Wat dat be­treft moet Hee­ren­veen een voor­beeld aan AZ ne­men. Die la­ten jon­gens met af­lo­pen­de con­trac­ten tot hun laat­ste werk­dag spe­len.”

Een stap naar de ar­bi­tra­ge­com­mis­sie ziet de be­lan­gen­be­har­ti­ger niet zit­ten. „Om­dat die te­gen­woor­dig zo on­dui­de­lijk is. Daar vecht je oor­lo­gen die je niet kunt win­nen. Als ik maar één pro­cent kans heb, wil ik voor mijn spe­lers strij­den. Maar dit is een ho­pe­loos ge­vecht. Daar­om leg­gen we ons bij de si­tu­a­tie neer. De eni­ge ma­nier om de trans­fer door­gang te la­ten vin­den, is dat Hee­ren­veen als­nog ak­koord gaat. Maar daar re­ken ik niet op. In Fries­land lijkt de eco­no­mi­sche cri­sis nog niet door­ge­dron­gen.”
1-2-'tje Ajax & Raiola: Heerenveen onder druk. Het lijkt erop dat Narsingh dus voor Ajax kiest.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » di jul 10, 2012 7:42 am

Ik vind dit soort praktijken maar niks. Contract is contract.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ride » di jul 10, 2012 8:32 am

Rishi schreef:Ik vind dit soort praktijken maar niks. Contract is contract.
:biggthumpup.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11419
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Toppie » di jul 10, 2012 8:38 am

Heerenveen heeft al genoeg verdient aan Ajax, dus laat maar zitten, we zien wel of we het mis hadden :blush.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40928
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » di jul 10, 2012 8:50 am

Ride schreef:
Rishi schreef:Ik vind dit soort praktijken maar niks. Contract is contract.
:biggthumpup.gif:
Mee eens, maar het contract blijft toch ook gewoon overeind? Narsingh gaat zich met Heerenveen voorbereiden op het nieuwe seizoen. En inderdaad, als zijn contract afloopt kan hij overal tekenen. Het is niet zo dat hij dreigt met werkweigering of zo.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door peter » di jul 10, 2012 9:23 am

Die jongen komt alsnog naar Ajax, hoor. Ik ga er van uit dat Heerenveen wel weer terugkomt bij Ajax.

Of er komt een andere partij die iets hoger in de boom gaat zitten. Fulham ofzo.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door D_skilled » di jul 10, 2012 9:25 am

Hij wil toch per se in Nederland blijven? Anders had Raiola hem al ondergebracht bij een buitenlandse club.
Overmars: 'Tijd van rare, gekke eisen is voorbij'

De nieuwe handelswijze van Ajax is met de mislukte transfer van Luciano Narsingh al duidelijk geworden: er zijn nieuwe grenzen. In NUsport praat Marc Overmars, de nieuwe directeur voetbalzaken, over de nieuwe visie van Ajax. "De tijd van rare, gekke eisen is voorbij," stelt hij.

Aankoopbeleid
Overmars zal zich bij Ajax gaan bezighouden met de contractonderhandelingen bij het eerste elftal, de beloften en de jeugd. En natuurlijk het aan- en verkoopbeleid. Zijn eerste klus was het verkopen van Jan Vertonghen aan Tottenham Hotspur.

Zijn tweede klus, het aantrekken van Narsingh, mislukte, omdat Heerenveen vast bleef houden aan een voor Ajax te hoge transfersom. "Iedereen mag zijn brood verdienen, maar je merkt toch dat als Ajax zich meldt, de eisen een paar keer over de kop gaan," stelt Overmars, zonder specifiek over de zaak-Narsingh te spreken.

Goede karakter
Niet alleen de clubs, ook de spelers hoeven geen gouden bergen meer te verwachten. Toen hij zelf door Ajax werd benaderd als speler, sloeg Louis van Gaal op tafel en zei: 'Je moet wel bij Ajax wíllen spelen.' "Zo is het ook," aldus Overmars. "Ik denk dat talenten met het goede karakter er ook altijd voor zullen kiezen. Het is: graag of niet."

De oud-speler van Ajax heeft een contract voor één jaar. "En aan het einde van dat jaar kunnen de commissarissen vier, vijf dingen afvinken: dat heeft-ie wel goed gedaan, dat niet. Conclusie: wel of niet doorgaan. Geen gedoe met afkoopsommen, dat is de boel afzetten."

Ajaxlife.nl

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Luciano Narsingh

Bericht door beelzebub » di jul 10, 2012 9:29 am

D_skilled schreef:Hij wil toch per se in Nederland blijven? Anders had Raiola hem al ondergebracht bij een buitenlandse club.
Overmars: 'Tijd van rare, gekke eisen is voorbij'

(...)
De oud-speler van Ajax heeft een contract voor één jaar. "En aan het einde van dat jaar kunnen de commissarissen vier, vijf dingen afvinken: dat heeft-ie wel goed gedaan, dat niet. Conclusie: wel of niet doorgaan. Geen gedoe met afkoopsommen, dat is de boel afzetten."
Ajaxlife.nl
Dat laatste stukje gaat weer over Overmars neem ik aan? Want de commisarisen hebben niks te zeggen over Narsingh, ook al is dat ook een oud-speler. :confused.gif:

Goed dat we deze pannekoekenkoning hebben. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door D_skilled » di jul 10, 2012 10:08 am

Narsingh wacht op akkoord Heerenveen met PSV of Ajax

EINDHOVEN - Luciano Narsingh traint aanstaande woensdag gewoon mee met sc Heerenveen.
De neo-international aast op een transfer naar PSV of Ajax, maar ziet zijn plannen vooralsnog gedwarsboomd. Hij gaat mee op trainingskamp naar Terschelling, waar de club een oefenduel met onder meer FC Eindhoven afwerkt. "Er is geen club die er met sc Heerenveen is uitgekomen", meldt zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. "Zolang dat niet het geval is, kan Luciano nergens naar toe." Raiola spreekt namens zijn speler geen voorkeur voor Ajax of PSV uit, hij staat open voor beide clubs. Raiola bevestigt wel dat met Ajax is gesproken. "Heerenveen heeft een bepaalde prijs in gedachten en die is blijkbaar niet marktconform. Of we die beslissing respecteren? Hou het eerder op accepteren. Als niemand het wil betalen, houdt het op en is een transfer van de baan."

Raiola noemt geen bedragen, naar verluidt zou Heerenveen zes miljoen euro willen ontvangen voor Narsingh. PSV-directeur Marcel Brands liet eerder doorschemeren dat de onderhandelingen met de Friese club niet het grootste struikelblok zouden vormen. Raiola: "Er is geen club met Heerenveen tot een akkoord gekomen, ook niet PSV. Luciano meldt zich dus bij Heerenveen, hij is werknemer van die club." Zonder het te zeggen voert Raiola de druk op Heerenveen wel op. "Over ruim vijf maanden mag hij zelf met clubs gaan praten omdat hij volgend jaar transfervrij is. Dat is ook een feit." Is een transfer nog mogelijk? "Voorlopig zetten we er een stop op, maar ik kan ook niet in de toekomst kijken."

ED.nl

Alexander
Berichten: 8551
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Alexander » di jul 10, 2012 10:16 am

Daarom begrijp ik dat hele gedoe niet dat ze er eerst met Narsingh uit moeten komen. Het lijkt me juist veel logischer om er eerst met Heerenveen uit te komen.

Ik denk dat dit niet doorgaat. Deze deal wordt te complex.

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » di jul 10, 2012 11:02 am

Maar als een speler niet wilt houdt het toch op? Vind het niet onlogisch. Ajax had verwacht er wel uit te komen, zeker omdat hij nog maar een contract voor een jaar heeft.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door zeux » di jul 10, 2012 11:33 am

Alexander schreef:Daarom begrijp ik dat hele gedoe niet dat ze er eerst met Narsingh uit moeten komen. Het lijkt me juist veel logischer om er eerst met Heerenveen uit te komen.

Ik denk dat dit niet doorgaat. Deze deal wordt te complex.
Welke rol speelt Marco hierbij?
Die wil natuurlijk ook wel iets van materiaal hebben om het seizoen in te gaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » di jul 10, 2012 11:53 am

Marco gaat Narsingh echt niet op de bank zetten. Die is niet gek.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Luciano Narsingh

Bericht door El Clavo » di jul 10, 2012 12:25 pm

Volgens Heerenveen lult Raiola een end in de ruimte. Het zal allemaal wel.

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ride » di jul 10, 2012 1:06 pm

El Clavo schreef:Volgens Heerenveen lult Raiola een end in de ruimte. Het zal allemaal wel.
Doet hij toch altijd of is hij een uiterst integer persoon.. :confused.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Luciano Narsingh

Bericht door El Clavo » di jul 10, 2012 3:18 pm

Volgens mij is hij juist de grootste schurk in makelaarsland.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40928
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » di jul 10, 2012 3:29 pm

Ik denk dat je de concurrentie niet moet onderschatten in die branche. Het belangrijkste doel voor veel zaakwaarnemers is toch vooral het zo snel mogelijk vullen van de eigen portemonnee.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Bericht door LucaS » di jul 10, 2012 4:01 pm

Het lijkt erop dat Narsingh naar Ajax wil, PSV meer heeft geboden aan Heerenveen en Heerenveen zegt niet te willen zakken tot onder het bod van PSV. Interessant dat Hansma zegt dat allerlei constructies mogelijk zijn. Wellicht een speler betrekken in de deal. Zoeken ze niet nog een spits in heerenveen?
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door wimpey » di jul 10, 2012 4:32 pm

Lijkt me idd dat die jongen naar Ajax wil komen. Brands meende immers er met H'veen wel uit te komen en psv bood een hoger salaris dan Ajax. Ergo....

Ajax heeft Lukoki, Özbiliz, Serero (maar die is niet-EU). Wellicht is er op zo'n manier iets mogelijk...

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Bericht door LucaS » di jul 10, 2012 5:05 pm

Volgens mij hebben wij de spits die van Basten kocht in de aanbieding
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door wimpey » di jul 10, 2012 6:23 pm

LucaS schreef:Volgens mij hebben wij de spits die van Basten kocht in de aanbieding
Lijkt me qua salaris een 'tikkie' te duur voor H'veen. En ik geloof niet dat MvB bij nader inzien nou fan van Cvita was. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11419
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Toppie » di jul 10, 2012 7:19 pm

Gewoon kopen El ham is weg Jan ook belasting geld 3 miljoen terug wat let je plafond vrees :excited.gif:

Slechter dan ebi olb of luko sulj kan die zijn :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 10, 2012 7:30 pm

Zojuist het interview zitten kijken wat FdB aan NOS gaf. Wat me opviel is dat Frank aangaf dat ze eerst geld moesten binnenkrijgen voordat ze konden investeren. Ik dacht dat Ajax gezien de inkomsten ook zo zou kunnen investeren.

Dat zou inhouden dat ze dus nu 9 miljoen kunnen investeren. Misschien ( :eusa_pray.gif: ) dat er morgen een 8 ton bovenop komt. De opvolger van Janje zal al gauw een miljoentje of vijf kosten.
Ajax: financieel bod handhaven en Serero 1 jaar gratis verhuren, lijkt me een mooie deal.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 10, 2012 9:45 pm

psv heeft weer een hoger bod uitgebracht vandaag volgens VI. Brands melde eerder dat ze dat niet zouden doen, dus was te verwachten. Spreekt namelijk nooit de waarheid.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Jöhnk » di jul 10, 2012 9:46 pm

Aan Heerenveen of aan Narsingh?

Plaats reactie