Oussama Assaidi

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Marillion » zo aug 12, 2012 10:56 pm

Laat 'm maar lekker in Heerenveen. Is zijn goed recht om te vragen om een hoger salaris want als hij volgend jaar transfervrij is kan hij elders misschien meer krijgen. Maar als ik het goed heb begrepen zijn wij op zoek naar een alternatief omdat Boerrigter niet altijd beschikbaar is. Lijkt me sterk dat we daarvoor door het salarisplafond gaan.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47252
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » zo aug 12, 2012 11:02 pm

Beetje makkelijk IH. Frank zei ook dat Narsingh voor het geld gekozen had en Brands en Narsingh gaven aan dat het juist andersom was.

Ik vind dat er teveel naar buiten komt. En bij Ajax moeten ze wat minder arrogant doen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58797
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door 999 » zo aug 12, 2012 11:23 pm

+1

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Raymond » zo aug 12, 2012 11:46 pm

Wat een mafketel. Krijg je de kans om onderdeel uit maken van de geschiedenis van de beste club van Nederland en één van de meest roemrijke clubs van Europa - wat zeg ik - de wereld, en meneer wil nog meer centen? Teken dan een contract voor 3 jaar en neem genoegen met dat oh-zo matige salaris, speel een dijk van een seizoen en je wordt zo opgepikt door een Europese grootmacht waarbij je wél een 'redelijk' centje zal kunnen verdienen. Geen slimme vent, die Assaidi.. Ben er eigenlijk nu al klaar mee: graag of niet, hoor.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Scherrer » zo aug 12, 2012 11:55 pm

Rishi schreef:Beetje makkelijk IH. Frank zei ook dat Narsingh voor het geld gekozen had en Brands en Narsingh gaven aan dat het juist andersom was.

Ik vind dat er teveel naar buiten komt. En bij Ajax moeten ze wat minder arrogant doen.
Het is een domme, naïeve arrogantie inderdaad. Heel hard roepen dat spelers het een eer moeten vinden om bij Ajax te gaan spelen. Wake up, it's 2012. Met deze houding ga je nooit meer een speler binnenhalen.

Het nieuwe beleid lijkt tot nu toe op sportief vlak uit te draaien op een compleet drama. Vertonghen weg, Janssen weg, Anita weg en door gierigheid geen Narsingh, Moisander of Assaidi. Lekker dan. Seizoen naar de klote.

Met deze selectie die nu overblijft worden we 4e of 5e. Maar we maken wel 20 miljoen euro winst. Daar draait het blijkbaar om. :excited.gif:

Ajax sloeg door in het met geld smijten, maar nu slaan we onvoorstelbaar hard door in domme gierigheid die de club sportief gaat leegzuigen.
***

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Raymond » ma aug 13, 2012 12:01 am

Niks daarvan - we snijden de losers met flut-mentaliteit weg. Er wordt weer een topsport-mentaliteit gecreëerd, weg met de huilebalken die niet tegen bankzitten of onvoldoende centjes kunnen! Ondertussen de club gezond maken en met verstandige overwogen investeringen de juiste spelers weten binnen te halen. Assaidi - nee dank u.

Lionel
Berichten: 47252
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » ma aug 13, 2012 12:09 am

Ik vind het arrogant. En ik begin me eraan te irriteren.
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Scherrer » ma aug 13, 2012 12:14 am

Raymond schreef:Niks daarvan - we snijden de losers met flut-mentaliteit weg. Er wordt weer een topsport-mentaliteit gecreëerd, weg met de huilebalken die niet tegen bankzitten of onvoldoende centjes kunnen! Ondertussen de club gezond maken en met verstandige overwogen investeringen de juiste spelers weten binnen te halen. Assaidi - nee dank u.
Welke spelers halen we dan binnen? Juist, is nog niet zo veel hè?

Het paradoxale is dat je met deze nieuwe benadering juíst alleen maar aantrekkelijk bent voor de middelmaat en je de kwalitatief betere spelers aan je neus voorbij ziet gaan.

Sana en Schöne kun je inderdaad wel paaien met een modaal salaris en ronkende teksten als dat ze hun handjes dicht moeten knijpen dat ze bij het grote Ajax mogen spelen.

Betere spelers (Assaidi, Narsingh en velen zullen ongetwijfeld volgen) lachen je juist midden in je gezicht uit. Die zien Ajax niet als een grote club, want die kunnen bij 10 andere clubs terecht met de zelfde status in het huidige voetbal. Als Ajax niet betaalt gaan ze wel naar een ander. Het is domme naïviteit als je daadwerkelijk denkt dat zo'n Assaidi wel naar Ajax komt voor een salaris dat ver onder zijn marktwaarde ligt omdat hij zo ontzettend graag bij de EC-1 winnaar van 1971, 1972 en 1973 wil spelen.

En zo blijf je door je eigen stoere gedrag dus zitten met de middelmaat.
***

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Raymond » ma aug 13, 2012 12:19 am

Niet als je goed gaat scouten en opleiden.

De uitmelktijden zijn voorbij, niet met je laten fucken en ruggengraat tonen. Als dat als arrogant wordt gezien - so be it. Het gaat wel over Ajax, hoor. Niet de F2 van FC Goeree Overvlakkee Hupsekee.

Gun het tijd, kinders. Ontspan en heb vertrouwen. Op de lange termijn is dit zeker een positieve ontwikkeling, en op de korte termijn moeten we de komende gebeurtenissen nog even afwachten. Komt goed. :)

Lionel
Berichten: 47252
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » ma aug 13, 2012 12:24 am

Leuk die lange termijn maar die is ook alleen succesvol als Ajax de komende jaren presteert.
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Scherrer » ma aug 13, 2012 12:27 am

Raymond, jij hebt heel hard een reality check nodig. Net als het technisch hart, trouwens.

Wij zijn Ajax, wij zijn een nobody in de hedendaagse voetbalwereld. Door te roepen dat spelers voor een appel en een ei bij ons moeten komen spelen omdat we een groot stadion hebben en in een grijs verleden Europacups wonnen maak je jezelf alleen maar belachelijk. Spelers lachen je uit en gaan wel naar een andere ploeg. Ook goede spelers.
***

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Raymond » ma aug 13, 2012 12:45 am

Ik heb een reality check nodig? Nee nee, dat geldt voor jou.

Als men gemeenschappelijk wil blaten dat onze club niets groots is - 'leuk' - maar doe ik daar niet aan mee. Ik ben trots op Ajax. Niet onterecht, gezien de impact die wij hebben gehad en nu nog altijd - al zij het in mindere mate - op de voetbalwereld hebben. Als we collectief uitdragen dat onze club niets waard is, moet je het niet vreemd vinden dat spelers onze club ook zo benaderen. Well, no more! Dit betreft een sleeping giant, een wederom toekomstige Europese (sub)topper. Ik zou daar graag willen spelen. Spelers die die wens niet hebben en/of andere prioriteiten hebben, hebben wij niet nodig.

Laat ze ons maar uitlachen, wij lachen uiteindelijk het best.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Scherrer » ma aug 13, 2012 12:59 am

Niet alleen een reality check, je moet ook echt eens van die drugs afblijven.

Het hard roepen dat Ajax een grote club is en spelers het een eer moeten vinden om bij ons te spelen werkt uiteindelijk echt alleen maar tegen je.
***

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Raymond » ma aug 13, 2012 1:08 am

Ik roep helemaal niet, en ik typ zelfs vrij zacht.

Overigens vind ik het een beetje vreemd dat je oordeelt over mijn realiteitsbeleving en ik ook nog als druggebruiker door je wordt gelabeld terwijl je mij niet eens kent. Ik had een meer vriendelijke en redelijke benadering van je verwacht. Teleurstellend.

Terug naar Assaidi: denkt/hoopt iemand nog dat de beste man onze club komt versterken?

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 346
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door roelf » ma aug 13, 2012 3:10 am

Scherrer schreef:Door te roepen dat spelers voor een appel en een ei bij ons moeten komen spelen omdat we een groot stadion hebben en in een grijs verleden Europacups wonnen maak je jezelf alleen maar belachelijk.
Een appel en een ei? Hij zit wel meteen aan het plafond als ik het zo hoor. En ik neem aan dat het plafond bij Ajax een aanzienlijke verbetering is t.o.v. het plafond bij Heerenveen.
Jol was degene van de idiote vergoedingen weet je nog? Moeten we daar weer naartoe? Je laten chanteren door het spelers materiaal?
Iedereen weet dat als je de centen het belangrijkste vindt dat je dan naar Engeland moet gaan. Voor hem waarschijnlijk een middenmoter.
Als je het een jaar goed doet bij Ajax, is er een grote kans dat je naar de top gaat. Dat is toch ook wat waard?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 13, 2012 5:10 am

Assaidi wil meer salaris van Ajax


Van onze speciale verslaggever
HEE­REN­VEEN – Ous­sa­ma As­sai­di staat na­druk­ke­lijk in de be­lang­stel­ling van Ajax en wil zelf graag de over­stap ma­ken naar de Am­ster­dam­se club. Toch is de trans­fer nog niet in kan­nen en krui­ken. „Ik heb be­gre­pen dat de clubs rond zijn, maar ik ben er zelf nog niet uit met Ajax”, ver­telt de bui­ten­spe­ler. „Ik wil er qua sa­la­ris na­me­lijk wel op voor­uit­gaan. Ja, ik ga wel meer ver­die­nen dan bij Hee­ren­veen, maar het is niet vol­doen­de. En an­ders blijf ik in Fries­land voet­bal­len.”

Toch hoopt As­sai­di dat de trans­fer naar Am­ster­dam rond komt. „Ajax is een mooie club en ik ben op een punt ge­ko­men dat ik toe ben aan een trans­fer. Ik denk zelfs dat ik nog een jaar­tje te lang hier heb ge­voet­bald. Het is goed voor mijn ont­wik­ke­ling om nu de stap om­hoog te ma­ken. Maar niet ten kos­te van al­les. Ik heb het in Hee­ren­veen naar mijn zin en leer veel van trai­ner Mar­co van Bas­ten. Het is mooi om met hem sa­men te wer­ken. Of ik te­gen NEC mijn laat­ste wed­strijd in het Abe Lenstra Sta­di­on heb ge­speeld? Ik weet het echt niet.”

In­tus­sen laat Ajax-trai­ner Frank de Boer we­ten dat het laat­ste aan­bod het maxi­ma­le is voor As­sai­di. „We be­ta­len als Ajax de bes­te sa­la­ris­sen in Ne­der­land en daar­naast kan hij hier in een prach­tig sta­di­on de Cham­pi­ons Lea­gue spe­len, zich in de kij­ker van gro­te Eu­ro­pe­se clubs voet­bal­len en al­tijd voor 50.000 fans ac­te­ren. Wij heb­ben ge­noeg te bie­den. Je moet ook graag voor Ajax wil­len spe­len." Vol­gens De Boer staat de ge­zond­heid van Ajax voor­op. Eer­der leg­de As­sai­di aan­bie­din­gen van Spar­t­ak Mos­kou en Ga­la­ta­sa­ray naast zich neer on­danks een enor­me fi­nan­ciële po­si­tie­ver­be­te­ring.
Next.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door InnerHarbour » ma aug 13, 2012 6:54 am

Rishi schreef:Beetje makkelijk IH. Frank zei ook dat Narsingh voor het geld gekozen had en Brands en Narsingh gaven aan dat het juist andersom was.

Ik vind dat er teveel naar buiten komt. En bij Ajax moeten ze wat minder arrogant doen.
Ach kom nou Rishi die.zaalvoetballende blaag heeft op een behoorlijk niveau nog niets laten zien. Af en toe een zaalvoetbalbeweging bij Heerenveen meer niet. Hij mag God op zijn blote knieën dankbaar zijn dat Ajax hem wil hebben. Een salaris van tonnen en het is niet voldoende voor meneer kijk dat bedoel ik nu met een attitude.

Lekker bij Heerenveen blijven en volgend jaar voor veel geld ergens bij een clubje in het buitenland degradatievoetbal gaan spelen. Hij en zijn bankrekening blij, zijn low life zakenwaarnemer blij en ik ook omdat ik me niet wekelijks hoef te ergeren aan die overschatte zaalvoetballer.
YNWA

Lionel
Berichten: 47252
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » ma aug 13, 2012 7:45 am

Jij vindt hem overschat, ik niet. Verschillen we op dat punt van mening. Maar ik vind het te makkelijk dat hij maar alles te accepteren heeft..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 13, 2012 11:44 am

VI schreef:'Kans op een akkoord tussen Ajax en Assaidi nu klein'

13/08/2012 12:27

Hoewel Ajax en SC Heerenveen een mondeling akkoord hebben over de transfersom van Oussama Assaidi, is een overgang van de vleugelaanvaller naar Amsterdam ver weg.

Assaidi heeft het eerste salarisvoorstel van de landskampioen naast zich neergelegd. 'Op deze manier is de kans op een akkoord tussen Ajax en Assaidi klein', zegt zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. 'Het verschil tussen vraag en aanbod is te groot op dit moment. Bovendien zijn er ook clubs uit het buitenland geïnteresseerd in Oussama.'

Naast de onderhandelingen over Aissaidi voert Raiola namens Vurnon Anita gesprekken met Newcastle United over de transfer van de middenvelder naar Engeland. Ajax en Newcastle zijn het eens over een transfersom van 8,5 miljoen euro, deze week hopen de betrokkenen een persoonlijk akkoord te bereiken.

Berichten in Engelse media dat Anita vandaag al medisch gekeurd zou worden zijn onjuist. Raiola: 'We zijn nu bezig een persoonlijk onderhoud met Newcastle te plannen. Dat zal op korte termijn plaats hebben.' (Simon Zwartkruis)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Duke » ma aug 13, 2012 11:53 am

Next. En dan liefst iemand die niet in de stal van Raiola zit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47252
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » ma aug 13, 2012 11:54 am

Ajax is echt aan het doorslaan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Khraa » ma aug 13, 2012 11:54 am

jammer alleen dat Assaidi niet naar het buitenland wil.... of nu toch wel opeens nu het in de onderhandelingen goed uitkomt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Alexander » ma aug 13, 2012 12:02 pm

Misschien kan Ajax uberhaupt van tevoren bedenken dat sommige spelers idiote salariseissen hebben. Scheelt een hoop tijd. Is Wildschut een optie?

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Rijkaard » ma aug 13, 2012 12:27 pm

Nee Wildschut tilt Ajax niet naar een hoger niveau. Zit nog een paar niveautjes onder Assaidi.

Als Ajax nu nog aankopen doet, wat ik van harte hoop!, moeten het wel spelers zijn die er direct staan en niet die er misschien wel naar toe kunnen groeien!
Is 1995 echt zolang geleden??

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door D_skilled » ma aug 13, 2012 12:44 pm

Was ook gedoemd om te mislukken. Kostbare tijd en moeite erin gestoken wat toch niet zou gebeuren met het nieuwe beleid.

Plaats reactie