Oussama Assaidi

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13756
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Jinne » ma aug 13, 2012 1:50 pm

Een vreemde move inderdaad met het nieuwe beleid in het achterhoofd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Oussama Assaidi

Bericht door beelzebub » ma aug 13, 2012 2:02 pm

Is gewoon jezelf profileren over de rug van deze speler, doet even een paar keer pijn, maar de boodschap komt wel over. Heerenveen zal in de toekomst een jonge speler ook minder salaris betalen, anders raken ze 'm niet meer kwijt. De nieuwe realiteit.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Le T. » ma aug 13, 2012 2:04 pm

Scherrer schreef:Raymond, jij hebt heel hard een reality check nodig. Net als het technisch hart, trouwens.

Wij zijn Ajax, wij zijn een nobody in de hedendaagse voetbalwereld. Door te roepen dat spelers voor een appel en een ei bij ons moeten komen spelen omdat we een groot stadion hebben en in een grijs verleden Europacups wonnen maak je jezelf alleen maar belachelijk. Spelers lachen je uit en gaan wel naar een andere ploeg. Ook goede spelers.
Het mag natuurlijk best meewegen. Ajax is als het goed is een club waar spelers zich kunnen ontwikkelen, die CL speelt en relatief groot is, en die een reputatie heeft als opstap naar het allerhoogste niveau. Dus daar is een boel voor te zeggen, maar het gaat wel om de balans en dus hoeveel een speler daarvoor wil inleveren, voor een beter toekomstperspectief. Het kan immers ook heel anders uitpakken.

Die balans kun je met onderhandelingen proberen te vinden. Het idee dat er niet onderhandeld mag worden is nogal idioot. Ik lees reacties alsof velen de invoering van betaald voetbal nog steeds niet verwerkt hebben. Hij is prof, dus wordt er over geld onderhandeld, punt.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7310
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Trab » ma aug 13, 2012 4:26 pm

Scherrer schreef:Raymond, jij hebt heel hard een reality check nodig. Net als het technisch hart, trouwens.

Wij zijn Ajax, wij zijn een nobody in de hedendaagse voetbalwereld. Door te roepen dat spelers voor een appel en een ei bij ons moeten komen spelen omdat we een groot stadion hebben en in een grijs verleden Europacups wonnen maak je jezelf alleen maar belachelijk. Spelers lachen je uit en gaan wel naar een andere ploeg. Ook goede spelers.
En dus moeten we naar de pijpen dansen van meneer Raiola? Ben je vergeten wat we allemaal betaald hebben aan meneer Hamdaoui? Het ging zelfs zover dat meneer de deadline voor inschrijving voor de voorronde CL-wedstrijd liet schieten omdat hij een grotere auto wou. Dat soort mentaliteit kan mij gestolen worden. Wij bepalen wat een speler waard is, niet zijn zaakwaarnemer. En zo slecht betalen we niet in Nederland, want in het laatste overzicht wat in de VI stond blijkt dat we rond de 15 miljoen meer aan salarissen betalen dan nummer 2 PSV. Meteen de reden waarom we geen zwarte cijfers kunnen schrijven, zelfs niet met CL.

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » ma aug 13, 2012 4:28 pm

Je moet je toppers belonen. Assaidi is een topper. Tainio en Atouba waren dat niet.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » ma aug 13, 2012 4:29 pm

Je moet je toppers belonen. Assaidi is een topper. Tainio en Atouba waren dat niet.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7310
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Trab » ma aug 13, 2012 4:31 pm

Rishi schreef:Je moet je toppers belonen. Assaidi is een topper. Tainio en Atouba waren dat niet.
Hij wordt beloond, want hij zit aan het salarisplafond. Meer kunnen/willen we niet bieden. En terecht.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58854
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door 999 » ma aug 13, 2012 4:36 pm

Trab schreef:
Rishi schreef:Je moet je toppers belonen. Assaidi is een topper. Tainio en Atouba waren dat niet.
Hij wordt beloond, want hij zit aan het salarisplafond. Meer kunnen/willen we niet bieden. En terecht.

En hoe hoog is dat salaris plafond dan nu met het nieuwe beleid ?

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » ma aug 13, 2012 4:36 pm

Hoe weet je dat hij aan het plafond zit?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7310
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Trab » ma aug 13, 2012 4:41 pm

999 schreef:
En hoe hoog is dat salaris plafond dan nu met het nieuwe beleid ?
Iets meer als bij Heerenveen :ajaxsmiley.gif: Weet ik het Voet. Volgens Frank heeft hij een uitstekende aanbieding gehad. Ik vertrouw Frank meer dan meneer Raiola.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58854
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door 999 » ma aug 13, 2012 4:55 pm

Trab schreef:
999 schreef:
En hoe hoog is dat salaris plafond dan nu met het nieuwe beleid ?
Iets meer als bij Heerenveen :ajaxsmiley.gif: Weet ik het Voet. Volgens Frank heeft hij een uitstekende aanbieding gehad. Ik vertrouw Frank meer dan meneer Raiola.
Mwah.Nieuw beleid kan zo maar zijn dat hij helemaal geen uitstekende aanbieding heeft gehad.En Frank is slim genoeg om dat niet te zeggen natuurlijk.Maar goed, voordat we weten wat die uitstekende aanbieding dan ook daadwerkelijk is heeft het weinig zin om de een of ander de schuld te geven, lijkt me.Misschien wil hij gewoon niet en speelt hij een spelletje ... Wacht ie enkele maanden en wordt dan door Riaola in het buitenland weggezet.Overgens ben ik het wel met je eens, spelers halen maar niet ten koste van alles, al kan je nog een salarisplafond hebben, uitzonderingen bevestigen de regel .. Ook dat was vroeger zo ..

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Kilroy » ma aug 13, 2012 4:58 pm

Zoals Trab zijn positie verwoordt, heeft hij natuurlijk gelijk.
Maar ik ben bang dat sommigen hier veronderstellen dat Ajax' "plafond" een vaststaand maximaal plafond is (n'importe qui). Dat zou echter catastrofaal zijn, want zo doet men dat niet. Een plafond voor spelers heeft ingebouwde flexibiliteit en dat moet ook. Je wilt toch niet denken dat het "maximum" voor een spits die er zo 20 per seizoen inschiet, hetzelfde is als voor een mondale rechtsback. Dat kan niet. Maar er moet natuurlijk een formule bestaan die de verschillen rechtvaardigt.
Je moet als club natuurlijk nooit je formulering naar buiten brengen. Als club moet je bepalen wat het maximum voor een bepaalde speler met zijn plussen en minussen, leeftijd, ervaring etc. etc. is. Dat is dan zijn maximum en dat is het enige dat je aan de speler verteld en niet zelf naar buiten brengt.
Trab zegt ook niet dat hij weet wat het maximum voor die speler is. In essence zegt hij dat hij Ajax' verklaring gelooft, wat dat ook moge inhouden.

wimpey
Berichten: 51808
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door wimpey » ma aug 13, 2012 5:06 pm

Hier kan een slotje op, lijkt me. En de sleutel op dat slot kun je in de Amstel pleuren.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7310
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Trab » ma aug 13, 2012 5:08 pm

wimpey schreef:Hier kan een slotje op, lijkt me. En de sleutel op dat slot kun je in de Amstel pleuren.
hahaha. zo is het!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Rooie » ma aug 13, 2012 7:54 pm

Ok, volgens Derksen biedt Ajax 1,1 miljoen euro aan salaris (Assaidi verdient nu 3,5 ton), maar verlangt hij 1,6 miljoen euro.

Arme jongen...

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2012 7:57 pm

Hij is gek. 1,1 is een prachtig salaris voor hem.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door InnerHarbour » ma aug 13, 2012 8:07 pm

Werkelijk schandalig. Meer dan een miljoen is niet genoeg voor die overschatte zaalvoetballer.
YNWA

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7310
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Trab » ma aug 13, 2012 8:08 pm

Dat noemt ie ietsje meer. Ben blij dat ie niet komt.

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Frisse » ma aug 13, 2012 8:09 pm

Benji schreef:Ok, volgens Derksen biedt Ajax 1,1 miljoen euro aan salaris (Assaidi verdient nu 3,5 ton), maar verlangt hij 1,6 miljoen euro.

Arme jongen...
:excited.gif:

Theoretisch gezien sta ik nog steeds achter mijn verhaal, maar als het in de praktijk inderdaad om dit soort cijfers gaat, dan snap ik dat Overmars afhaakt. Drie keer zoveel verdienen is opwaardering genoeg bij een transfer van Heerenveen naar Ajax.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40933
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Marillion » ma aug 13, 2012 8:12 pm

Haha, wat een bedragen zeg. Nou, dan kan dat verhaal over een financieel kerkhof ook wel weer terug de kast in.

Als dit klopt dan zou ik de onderhandeling gelijk afbreken. Meer dan 1 miljoen salaris voor een speler van Heerenveen die niet eens bijzondere statistieken kan overleggen. Dan is het gewoon heel snel tekenen of niet. Doe dan nog maar lekker een jaartje Heerenveen, zullen we daarna wel zien wat voor een geweldige klapper hij gaat maken.
Nil volentibus arduum

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Banjavi » ma aug 13, 2012 8:12 pm

Wat zien mensen ik Assaidi??
Die maakt ajax nietbeter hoor.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door InnerHarbour » ma aug 13, 2012 9:07 pm

Nu is het wachten op het moment dat die zaakwaarnemer die bedragen ontkend.
YNWA

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Jesse » ma aug 13, 2012 9:28 pm

Ik heb gelijk al geen zin meer in zo'n gozer.

Dááág! Vermaak je lekker bij Heereveen of straks in Rusland.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Scherrer » ma aug 13, 2012 9:36 pm

Benji schreef:Ok, volgens Derksen biedt Ajax 1,1 miljoen euro aan salaris (Assaidi verdient nu 3,5 ton), maar verlangt hij 1,6 miljoen euro.

Arme jongen...
Als dit klopt is het einde verhaal, dan zoekt 'ie het maar lekker uit.
***

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Ronald! » ma aug 13, 2012 9:59 pm

Die hoef ik niet meer in de Arena te zien. Idiote eis en het begin van meer problemen als je hem binnenhaalt.

Plaats reactie