Huidige Volledige Selectie Ajax

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Trab
AT Toto winner 04/05

Re: Huidige Volledige Selectie Ajax

Bericht door Trab » wo mei 05, 2021 12:57 pm

Ajax Rules schreef:Quinten vertrekt naar Utrecht, terwijl Ajax met hem door wilde. Heel jammer wat mij betreft. Goede en ook multi-inzetbare speler. Ik zag hem echt als potentiele basisspeler, misschien zelfs al volgend seizoen.

Ik snap het ook echt niet. Waarom niet drie jaar tekenen bij ons, en meteen een jaar uitlenen aan Utrecht?
Zonde idd. Multifunctionele speler.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 05, 2021 1:01 pm

Ajax Rules schreef:
wo mei 05, 2021 11:24 am
Peter schreef:
wo mei 05, 2021 11:11 am
Als hij het goed doet, dan kopen we hem toch na 2 jaar weer terug voor 5-6 miljoen? Dat is ook weer niet zo heel spannend.
Tenzij hij dan naar Leipzig of Milan of Arsenal kan (en Utrecht ook nog eens aan het drievoudige bedrag denkt).

Als je een speler verkocht hebt, ben je hem kwijt. Dat lijkt me duidelijk.
Want dat is al vaker gebeurd dat Leipzig een speler van Utrecht koopt?
IK GELOOF!!!!!!

Peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door Peter » do mei 06, 2021 6:00 am

Vind het ook wat overdreven. De kans is vrij groot dat als Ajax zich meldt over 2 jaar, dat hij dan weer terugkeert. Laten we het maar gewoon zien. Ik geloof er niets van dat hij dan direct naar Milan ofzo gaat. En zo ja, dan wens ik hem veel succes.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » do mei 06, 2021 7:49 am

Peter schreef:Vind het ook wat overdreven. De kans is vrij groot dat als Ajax zich meldt over 2 jaar, dat hij dan weer terugkeert. Laten we het maar gewoon zien. Ik geloof er niets van dat hij dan direct naar Milan ofzo gaat. En zo ja, dan wens ik hem veel succes.
Dat is dan toch geen slim beleid? Waarom weer 6 miljoen uitgeven aan Utrecht terwijl je hem al in huis had? De Timber broers, Rensch, Gravenberch, Brobbey had een mooie kern kunnen vormen, met eventueel Taylor en Hansen er nog bij. Blijf het zonde vinden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 06, 2021 8:18 am

Denk dat je als huurling wel anders behandeld wordt. Zeker als een speler blessuregevoelig is.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » do mei 06, 2021 9:42 am

Is toch simpel, timber moet spelen, heeft nu klaassen, alvarez, gravenbergh, blind , kudus, iig voor zich staan.
Hij heeft geen zin in een ekkelenkamp verhaal. Ik snap hem wel, hoe vervelend voor ajax ook.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie