Richarlison

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » wo jul 19, 2017 11:47 pm

YNWA

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 20, 2017 5:50 am

Aparte stijl, passeert makkelijk, oog voor zijn medespelers, fysiek in orde, snel en gaat de diepte in.

https://www.youtube.com/embed/iM4kIdnIdgc
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Giacomo Puccini » do jul 20, 2017 7:04 am

Inderdaad Ajaciedjuh, afgaande op deze beelden is dit een speler met volop kwaliteiten! Deze speler halen en Younes verkopen nu hij nog de hoofdprijs oplevert, dan ga je er kwalitatief flink op vooruit.
Ajax!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do jul 20, 2017 7:05 am

Ziet er goed uit. Geen buitenspeler die alleen afwacht. Doen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jul 20, 2017 7:20 am

Ik zou dit bedrag liever gebruiken om het brakke middenveld van een kwaliteitsimpuls te voorzien.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jul 20, 2017 7:24 am

Lionel schreef:Ziet er goed uit. Geen buitenspeler die alleen afwacht. Doen.
Dat lijkt mij ook. :smallgrin.gif: Dit is een spits. Gaan we kwartetten met spitsen ofzo?

Ik tel Dolberg, KJH, Cassie, Sierhuis. Als Richarlison wordt gekocht hebben we evenveel spitsen als middenvelders!!!

Stekeblind dat TH.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » do jul 20, 2017 7:27 am

wimpey schreef:Ik zou dit bedrag liever gebruiken om het brakke middenveld van een kwaliteitsimpuls te voorzien.
Een box-to-box speler met scorend vermogen bij voorbeeld.
YNWA

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jul 20, 2017 7:32 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Ik zou dit bedrag liever gebruiken om het brakke middenveld van een kwaliteitsimpuls te voorzien.
Een box-to-box speler met scorend vermogen bij voorbeeld.
:biggthumpup.gif:

De Dominee
Berichten: 5745
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » do jul 20, 2017 7:43 am

wimpey schreef:Ik zou dit bedrag liever gebruiken om het brakke middenveld van een kwaliteitsimpuls te voorzien.
Dit. Onze aanval is het beste op orde momenteel van alle linies. Vreemde prioriteiten. Ben van de speler als linksbuiten ook niet meteen enthousiast.

Lijkt me dat ze Younes nu laten gaan overigens.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Giacomo Puccini » do jul 20, 2017 7:55 am

Iedere kwaliteitsinjectie juich ik toe. Kwantitatief hebben we voorin voldoende maar kwalitatief is het vrij licht.
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » do jul 20, 2017 8:00 am

Dit lijkt me geen klassieke buitenspeler, maar ik zie wel een speler met kwaliteiten. Dat zag ik bij Cassiera en Neres niet.

De Dominee
Berichten: 5745
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » do jul 20, 2017 8:17 am

Zal wel eerst een jaar op linksbuiten mogen aankloten om volgend seizoen Dolberg op te volgen als spits. Geen slechte speler op basis van filmpjes, al zijn meerdere 'kenners' op PNN vrij negatief. Die waren ook sceptisch over Cassiera en Neres maar positief over Sanchez. Lijken er dus wel kijk op te hebben, al verwacht ik dat Neres alsnog een succes voor ons zal blijken. Hele effectieve speler.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 20, 2017 8:18 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Ziet er goed uit. Geen buitenspeler die alleen afwacht. Doen.
Dat lijkt mij ook. :smallgrin.gif: Dit is een spits. Gaan we kwartetten met spitsen ofzo?

Ik tel Dolberg, KJH, Cassie, Sierhuis. Als Richarlison wordt gekocht hebben we evenveel spitsen als middenvelders!!!

Stekeblind dat TH.
Onzin, speelt voornamelijk vanaf links.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do jul 20, 2017 8:32 am

Giacomo Puccini schreef:Iedere kwaliteitsinjectie juich ik toe. Kwantitatief hebben we voorin voldoende maar kwalitatief is het vrij licht.
Soms moet je inderdaad voorbij getalletjes denken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 20, 2017 8:38 am

12 wedstrijden dit seizoen, 11 vanaf links.

https://www.whoscored.com/Players/31780 ... icharlison
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » do jul 20, 2017 9:15 am

Jöhnk schreef:Dit lijkt me geen klassieke buitenspeler, maar ik zie wel een speler met kwaliteiten. Dat zag ik bij Cassiera en Neres niet.

Eens, hij lijkt me alleen ook geen klassieke spits. Dat hij geen klassieke buitenspeler is vind ik ook niet per se een negatieve constatering. Wat is nou een klassieke buitenspeler? Waar zie je die nog? Hij lijkt in ieder geval fysiek in orde, snel, passeert makkelijk, redelijk tweebenig... Zo op het oog zou je hem prima op (vanaf) de flank kunnen gebruiken.

Wordt dan wel best druk voorin, maar kwaliteit moeten we hebben. Dat heet doorselecteren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jul 20, 2017 9:33 am

Ajaciedjuh schreef: Onzin, speelt voornamelijk vanaf links.
Betekent niet dat ie geen spits is. Suarez, Sonck, Mido stonden bij Ajax regelmatig niet in de spits.

TH weet sinds Mei dat er VCL gespeeld gaat worden. Dat Klaassen zou verkassen zal ook geen groot nieuws zijn geweest. 2 maanden verder en een week voor de VCL staat er een gebrekkige basis en een nog veel gebrekkiger backup voor die basis. En nu lijken ze dus te komen aankakken met een speler voor een linie die nog het best bezet is. :excited.gif:

Met alle begrip voor de enorme impact die het noodlot dat Abdelhak trof op de club heeft, maar op bestuurlijk niveau is het weer (zoals iedere transferperiode) broddelwerk. Je hebt een rechtsbuiten van 12 à 15 M die schijnbaar minder is dan een jochie uit de jeugd die als linksbuiten beter uit de voeten kan. En nu weer zo'n bedrag in Brazilië kapot slaan? Onverantwoord, als je mij vraagt.

Deze selectie schreeuwt om echt backs en een dominante allround middenvelder. Wanneer aan die voorwaarden niet wordt voldaan staat Ajax in Mei weer met lege handen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 20, 2017 9:36 am

Ik ben overigens niet meer zo zeker van de betrouwbaarheid van Mike Verweij. Is duidelijk dat hij niet meer de ingang bij Ajax heeft tov een jaar geleden. Is laat met zijn info. Ook tav Richarlison zie je veel voorbehoud. Veel algemene en open tweets (kunnen alle kanten op).

Tav Richarlison gaan alle dagen geruchten rond op Twitter, dus het zou wel waar kunnen zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 20, 2017 9:43 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef: Onzin, speelt voornamelijk vanaf links.
Betekent niet dat ie geen spits is. Suarez, Sonck, Mido stonden bij Ajax regelmatig niet in de spits.
Dus als hij vrijwel altijd vanaf de flanken speelt, is het dus toch een spits!? :confused.gif:

Het is geen klassieke flankspeler, maar zeker ook geen spits.

Tav middenveld: ik deel jouw zorgen tav het opvangen van Klaassen. Dit heb ik al lang geleden ook aangehaald. Ik snap daarentegen ook dat je je talenten een kans moet geven en dat je het gemis aan diepgang, doelpunten elders in het elftal zal moeten opvangen. Het trieste wegvallen van Appie doet ze mogelijk anders besluiten.

Het zal vooral dan met de keuze voor Schöne te maken hebben: Ziyech is onomstreden, Donny verdiend een echte kans (die kan ook op 6) en dan zou je type Klaassen (diepgang en scorend vermogen) als rechtshalf kunnen halen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » do jul 20, 2017 9:55 am

Ajaciedjuh schreef:Ik ben overigens niet meer zo zeker van de betrouwbaarheid van Mike Verweij. Is duidelijk dat hij niet meer de ingang bij Ajax heeft tov een jaar geleden. Is laat met zijn info. Ook tav Richarlison zie je veel voorbehoud. Veel algemene en open tweets (kunnen alle kanten op).
Eens. Grappig ook dat ie de primeur opeist. ESPN meldt dit gerucht al enkele dagen.

Ik hoop dat Richarlison komt trouwens. Deze speler kan echt wel wat. Totaal andere koek dan wat we nu hebben lopen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » do jul 20, 2017 10:03 am

Ajaciedjuh schreef:
wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef: Onzin, speelt voornamelijk vanaf links.
Betekent niet dat ie geen spits is. Suarez, Sonck, Mido stonden bij Ajax regelmatig niet in de spits.
Dus als hij vrijwel altijd vanaf de flanken speelt, is het dus toch een spits!? :confused.gif:

Het is geen klassieke flankspeler, maar zeker ook geen spits.
Spits, flankspeler, afgaande op de beelden geen slechte speler.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » do jul 20, 2017 10:21 am

Voor de vleugels hebben we al Neres, Kluivert, Younes en Cerny. Cassiera wordt er ook nog regelmatig opgesteld. Niet de eerste positie waar we wat nodig hebben, behalve als Neres al wordt afgeschreven. Die heeft op mij heel weinig indruk gemaakt, dus dat zou me niet helemaal verbazen.

Een fatsoenlijke linksback is prio nummer 1.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » do jul 20, 2017 10:29 am

Tja dan verkopen we toch Younes,Cerny en Cassiera.

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door T82 » do jul 20, 2017 10:37 am

Liever 1 onomstreden basisspeler erbij voorin dan 3 of 4 natte kranten die erin staan bij gebrek aan beter.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 20, 2017 10:40 am

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-gaat-met- ... aanse-toer

Al 1 jaar mee bezig. Hopen voor het weekend af te ronden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie