Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 18, 2023 1:24 pm

De Dominee schreef:
di jul 18, 2023 12:25 pm
Het zit je hoog, he? :aai.gif:

Herhalen dat Onana een lul is staat in geen verhouding tot de zure drek die hier de laatste tijd uitgestort wordt over Ajax, de technische staf, de selectie en het eindeloos herhalen van stokpaardjes over financien en/of bepaalde selectiespelers, Cruijff, Blind etc.

Maar probeer vooral je gram te halen hoor. Kennelijk ben ik nu je 'vijand' omdat ik 1 keer iets post wat je niet aanstaat. Typisch AT, helaas.

Vriendjes, vijanden en stokpaardjes. Het gaat allang niet meer om de inhoud per casus, maar vooral om vooringenomen posities verdedigen ten koste van alles.
Ik vind het gewoon apart gedrag ja en het haalt in mijn ogen je andere betoog wel aardig onderuit. Maar laten we het niet belangrijker maken dan het is, je kan nu om je heen gaan slaan en dit zien als een of andere vendetta, daar ben ik niet echt mee bezig. Het is allemaal ook niet zo moeilijk, als ik het op het forum met iemand niet eens ben dan is de kern gewoon een inhoudelijke discussie aangaan. Dat kan prima op AT, zonder dat ik het altijd eens hoef te zijn met iemand. De een is wat optimistischer over Steijn, de ander over Mislintat. Je hele klaagzang vind ik een zwaktebod, ga dan op het forum uitgebreid en met argumenten de discussie aan i.p.v. de andere posters hier direct zonder uitzondering te diskwalificeren.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 18, 2023 1:29 pm

Mano schreef:
di jul 18, 2023 1:05 pm
Hier een interessant tweet draadje over de kosten van Ajax.

Bergwijn...pfoe. Als je zo naar dat overzicht kijkt dan zie je dat met de grote opruiming we nu op niveau vorig jaar zitten. Rulli zou ook nog wel eens kunnen gaan trouwens.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door De Dominee » di jul 18, 2023 1:31 pm

Andriy Demchenko schreef:
di jul 18, 2023 1:24 pm
De Dominee schreef:
di jul 18, 2023 12:25 pm
Het zit je hoog, he? :aai.gif:

Herhalen dat Onana een lul is staat in geen verhouding tot de zure drek die hier de laatste tijd uitgestort wordt over Ajax, de technische staf, de selectie en het eindeloos herhalen van stokpaardjes over financien en/of bepaalde selectiespelers, Cruijff, Blind etc.

Maar probeer vooral je gram te halen hoor. Kennelijk ben ik nu je 'vijand' omdat ik 1 keer iets post wat je niet aanstaat. Typisch AT, helaas.

Vriendjes, vijanden en stokpaardjes. Het gaat allang niet meer om de inhoud per casus, maar vooral om vooringenomen posities verdedigen ten koste van alles.
Ik vind het gewoon apart gedrag ja en het haalt in mijn ogen je andere betoog wel aardig onderuit. Maar laten we het niet belangrijker maken dan het is, je kan nu om je heen gaan slaan en dit zien als een of andere vendetta, daar ben ik niet echt mee bezig. Het is allemaal ook niet zo moeilijk, als ik het op het forum met iemand niet eens ben dan is de kern gewoon een inhoudelijke discussie aangaan. Dat kan prima op AT, zonder dat ik het altijd eens hoef te zijn met iemand. De een is wat optimistischer over Steijn, de ander over Mislintat. Je hele klaagzang vind ik een zwaktebod, ga dan op het forum uitgebreid en met argumenten de discussie aan i.p.v. de andere posters hier direct zonder uitzondering te diskwalificeren.
:aai.gif:

Laten we er maar mee ophouden, want dit is dus typisch het gedrag wat ik probeer te ontlopen, zoals ik ook in de PSV topic hetzelfde soort gedrag van jou reeds ben ontlopen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7313
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Trab » di jul 18, 2023 3:30 pm

Andriy Demchenko schreef:
Mano schreef:
di jul 18, 2023 1:05 pm
Hier een interessant tweet draadje over de kosten van Ajax.

Bergwijn...pfoe. Als je zo naar dat overzicht kijkt dan zie je dat met de grote opruiming we nu op niveau vorig jaar zitten. Rulli zou ook nog wel eens kunnen gaan trouwens.
Er zit nogal een verschil tussen totaal afschrijvingen spelers en totaal afschrijvingen jaarrekening. Vorig seizoen maar liefst 20 miljoen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Scherrer » di jul 18, 2023 4:09 pm

Trab schreef:
di jul 18, 2023 3:30 pm
Andriy Demchenko schreef:
Mano schreef:
di jul 18, 2023 1:05 pm
Hier een interessant tweet draadje over de kosten van Ajax.

Bergwijn...pfoe. Als je zo naar dat overzicht kijkt dan zie je dat met de grote opruiming we nu op niveau vorig jaar zitten. Rulli zou ook nog wel eens kunnen gaan trouwens.
Er zit nogal een verschil tussen totaal afschrijvingen spelers en totaal afschrijvingen jaarrekening. Vorig seizoen maar liefst 20 miljoen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Komt door resterende afschrijvingen op verkochte spelers. Daar slaat deze Twitteraar de plank een beetje mis. Wordt ie ook op gewezen zie ik.
***

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » zo jul 23, 2023 8:30 pm

Danilo van Feyenoord naar Rangerrs --> bij een tranfersom van 4 miljoen blijft er ong een ton over.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 25, 2023 2:35 pm

Andriy Demchenko schreef:
zo jul 23, 2023 8:30 pm
Danilo van Feyenoord naar Rangerrs --> bij een tranfersom van 4 miljoen blijft er ong een ton over.


Feyenoord accepteert bod van Rangers op Danilo; transfersom bekend

Dinsdag, 25 juli 2023 om 15:28 • Jonathan van Haaster • Laatste update: 15:33

Feyenoord heeft het bod van Rangers FC op Danilo geaccepteerd, zo weet het Algemeen Dagblad te melden. Volgens de krant ontvangt Feyenoord inclusief bonussen ruim zes miljoen euro voor de Braziliaan
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » za jul 29, 2023 8:50 am

Van de Beek mogelijk naar sociedad, transfersom ong 20 miljoen ajax heeft dan recht op 1 miljoen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Lionel » za jul 29, 2023 10:51 am

Met het geld van Bassey erbij, vrij onverwacht toch, en al die opleidingsvergoedingen harken we toch serieus geld binnen?
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door De Dominee » ma jul 31, 2023 1:23 pm

Mano schreef:
di jul 18, 2023 1:05 pm
Hier een interessant tweet draadje over de kosten van Ajax.

Lees nu op Twitter ook vrij veel kritiek op hem omdat hij alleen de P+L (profit en loss) zou bekijken en de balans niet meeneemt in zijn overwegingen en analyses.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » wo aug 02, 2023 9:59 am

Real Sociedad en Manchester United zijn in gesprek over een transfer van Donny van de Beek, meldt Fabrizio Romano. Nadat vorige week de persoonlijke gesprekken al van start waren gegaan, heeft de club uit San Sebastián zich nu ook gemeld in Manchester. De clubs zijn nu in gesprek over de vormgeving van de transfer.


Daarbij benadrukt Romano dat de clubleiding van Manchester United de touwtjes in handen heeft. Of het om een huurtransfer of permanente overgang gaat is vooralsnog niet duidelijk. Hoewel Donny van de Beek een goede indruk maakte in de voorbereiding met een doelpunt tegen Olympique Lyon en twee assists tegen Borussia Dortmund, zou de Nederlander op de nominatie staan om te vertrekken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » vr aug 18, 2023 1:10 pm

Liverpool staat op het punt Gravenberch te halen voor 23 miljoen, volgens de T had Ajax eenn dvk van 7,5% en qua oplv recht op 3,5%
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » vr sep 01, 2023 8:43 am

Kale transfersom bekend van Gravenberch; 40 miljoen.

Ajax krijgt 3 miljoen aan bonussen (transfersom was 18.5 wordt nu 21.5)
Ajax heeft volgens de T. 7.5% Dvk, volgens de T. is dat 3 miljoen, mocht het over het meerbedrag zijn dan is get ong 1.5 miljoen.
Verder 3.5% OLVG maakt ook weer 1.4 miljoen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Andriy Demchenko » vr sep 01, 2023 8:44 am

Kale transfersom bekend van Gravenberch; 40 miljoen.

Ajax krijgt 3 miljoen aan bonussen (transfersom was 18.5 wordt nu 21.5)
Ajax heeft volgens de T. 7.5% Dvk, volgens de T. is dat 3 miljoen, mocht het over het meerbedrag zijn dan is get ong 1.5 miljoen.
Verder 3.5% OLVG maakt ook weer 1.4 miljoen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opleidingsvergoedingen en doorverkooppercentages

Bericht door Lionel » vr sep 01, 2023 10:39 am

Best netjes zeg. En niet verwacht.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie