Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jun 16, 2008 5:05 pm

Maar hij is dus wel te koop. :666.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma jun 16, 2008 5:06 pm

Sulejmani moet gewoon een arbitragezaak beginnen. Maak die jongen gek. Hij staat immers nog maar 2 jaar onder contract bij Heerenveen dus die moeten hem wel verkopen willen ze nog wat aan hem verdienen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 16, 2008 10:25 pm

wimpey schreef:
Peter schreef:
Bertje schreef:Ik heb niet goed genoeg op hem gelet, Peter. Wat viel je op?
Fluwelen techniek. Passeert gemakkelijk een mannetje. Probleem is wel dat hij volgens mij stijf links is. Hij viel me op in de ontmoeting met Oostenrijk, dus dit alles op basis van één potje.
Mij viel ie op tegen Duitsland, toen ie er na rust in kwam. Was vaak aanspeelbaar, zag de oplossingen en kon het ook uitvoeren. Zorgde voor leven in het poolse aanvalsspel. Maar het leek me niet echt een killer.
Hoe was hij vanavond? Iemand die gekeken heeft?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jun 17, 2008 7:46 am

Jöhnk schreef:
Sulejmani voorlopig niet naar Ajax
SC Heerenveen verleent voorlopig geen medewerking aan een transfer van Miralem Sulejmani naar Ajax. De Friezen zien in de overgang geen positieverbetering en willen alleen praten bij een monsterbod uit Amsterdam.

"Het is heel eenvoudig", zegt directeur Yme Kuiper. "Miralem heeft pas één seizoen voor ons gespeeld en staat nog onder contract tot 1 juli 2010, dus hij mag niet weg. Bovendien zien wij in Ajax voor hem geen positieverbetering ten opzichte van Heerenveen."

Heerenveen wil alleen praten als Ajax met een enorme transfersom op de proppen komt. "Voor ons is het essentieel met welke bedragen Ajax komt. Er is een grens, dat je zegt: Voor dat bedrag moeten we hem laten gaan. Maar dat geldt alleen als er Wesley Sneijder-achtige bedragen op tafel komen."

Of Sulejmani zich neerlegt bij de houding van Heerenveen is onbekend. De Servische aanvaller wil dolgraag naar Ajax en gaf eerder al aan te willen vertrekken uit Friesland.
voetbalprimeur


Ze krijgen het nogal hoog in de bol daar.
Komt uit de v.i. papieren uitgave.

Ik zou meteen stoppen met onderhandelen en mijn pijlen richten op andere spelers.Sneijder achtige bedragen, dan kom je zodadelijk uit op een miljoentje of 20 voor een spelertje van 20 dit het nivo heeft van Heerenveen.Want AJAX zou gelijkwaardig zijn aan Heerenveen.

Misschien dat je net zoiets krijgt als met de enkelbreuk van Babel, dat de TD eindelijk eens inziet dat men de prioriteiten 100% moet verleggen naar het zoeken en aantrekken van goede verdedigers, inplaats van te geilen op steeds meer middenvelders en aanvallers.M.a.w., met deze bedragen versterk je de verdiging en houdt je andere spelers ook nog eens makkelijker binnenshuis.

Maar ik zie ze bij AJAX best zo gek om zo'n " Sneijderachtig bedrag " neer te tellen, enn dan is de koek weer op.Heb je een publieksspelertje, maar vliegen de tegengoals je weer vrolijk om de oren.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di jun 17, 2008 8:25 am

Ajaciedjuh schreef: Arbitrage is alleen te winnen als de vraagprijs niet in verhouding staat. Op sportieve gronden zullen ze het niet winnen (zie Suarez vorig jaar). Of Sulejmani moet niet meer willen spelen, zodat je een situatie zoals bij Silva krijgt.
Of Gomes. :smallgrin.gif:

Op arbitrage kun je wachten.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 17, 2008 9:59 am

Voetske schreef:Maar ik zie ze bij AJAX best zo gek om zo'n " Sneijderachtig bedrag " neer te tellen, enn dan is de koek weer op.Heb je een publieksspelertje, maar vliegen de tegengoals je weer vrolijk om de oren.
Welnee, dat gaat niet gebeuren. Is onverantwoord en, belangrijker, Ajax heeft daar het geld niet voor.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jun 17, 2008 10:18 am

Nou, ik wel hoor, kapitaal moet op het veld staan zei MVB, en ik zie ze dus best zo gek om +- 18-20 miljoen neer te gaan tellen ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 17, 2008 10:20 am

Dat kán niet, voor zulke bedragen laat Ajax bijna elke speler gaan.

Ik denk ook dat de financiële mogelijkheden van Ajax door de supporters enorm overschat worden. En door Heerenveen misschien ook wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 17, 2008 10:22 am

joey schreef:Ik denk ook dat de financiële mogelijkheden van Ajax door de supporters enorm overschat worden.
Luuk kan je maar niet overtuigen, he?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 17, 2008 10:36 am

:icon_biggrin.gif:

Nee, ik denk dat er een hoop mogelijk was geweest als Ajax CL had gehaald. Nu niet. Al vraag ik me af of Ajax in het andere geval wel 18, 20,27 miljoen voor Sulejmani had neergeteld. Zulke bedragen zijn sowieso buiten de orde. [/b]
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jun 17, 2008 10:50 am

Ik beweer ook niet dat Ajax makkelijk 18 miljoen voor een speler neer kan leggen of dat zou moeten willen. Maar een miljoentje of 30 kan Ajax wel besteden zonder dat sprake is van (te) grote financiele risico's
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 17, 2008 10:56 am

Kan kloppen, maar dat geld zal Ajax nooit in één of twee spelers steken. Kan ook niet, want met één of twee aankopen zijn we er niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jun 17, 2008 12:39 pm

Leuk en aardig allemaal maar het Nederlands elftal bewijst dat je met een kutverdediging zoals die werd genoemd niet per se veel tegengoals hoeft te krijgen.

Denk dat dit de denkwijze van Marco alleen maar versterkt...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di jun 17, 2008 1:21 pm

Rishi schreef:Leuk en aardig allemaal maar het Nederlands elftal bewijst dat je met een kutverdediging zoals die werd genoemd niet per se veel tegengoals hoeft te krijgen.

Denk dat dit de denkwijze van Marco alleen maar versterkt...
Alleen het NL speelt geen 34 wedstrijden en Ajax heeft geen Boula , Ooijer en Bouma :aai.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op di jun 17, 2008 1:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jun 17, 2008 1:22 pm

Ajax speelt ook niet tegen de wereldkampioen en de vice-wereldkampioen :aai.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jun 17, 2008 1:59 pm

joey schreef:Dat kán niet, voor zulke bedragen laat Ajax bijna elke speler gaan.

Ik denk ook dat de financiële mogelijkheden van Ajax door de supporters enorm overschat worden. En door Heerenveen misschien ook wel.
Ach, AJAX zou ook nooit 9,5 miljoen euro voor KJH betalen, paar weken verder was het de klapper van de eredivisie ..

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di jun 17, 2008 2:21 pm

Direct betalen voor Sulejmani, is een koopje. Bied een miljoen meer dan ze denken te moeten vragen en hij is binnen. Reken maar mee.

Waarde Sneijder op negentienjarige leeftijd € 2.000.000 Waarde Sulejmani nu: € 3.000.000 (ook al is hij geen kampioen van Nederland geworden, heeft hij nooit in de cl gespeeld!) Waarde Sulejmani op 23-jarige leeftijd? ? ?

Ze bedoelen toch niet € 25.000.000 of heeft Friesland ook al een eigen munt met een geringe waarde? Ik kan me niet voorstellen dat Lemic dit pikt, verdient hij niets aan een mogelijke transfer.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jun 17, 2008 5:01 pm

Natuurlijk bedoelen ze wel 25 miljoen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 17, 2008 5:02 pm

Uiteraard. En daarmee is wat mij betreft de kous af.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jun 18, 2008 9:41 am

Iets anders, Ajax zou belangstelling hebben voor de negentienjarige aanvallende middenvelder Mujanji Bia van Charleroi. Ik ken hem niet, maar ze beweren dat hij wordt vergeleken met Ribéry (toe maar!). Half Europa zou achter hem aanzitten (kijk maar naar de clubs die genoemd worden) en hij zou vijf miljoen euro kosten.

Ken je hem, Jöhnk?

Bio
Het stinkt aan alle kanten!

robiono
Berichten: 180
Lid geworden op: za jan 07, 2006 8:47 pm

Bericht door robiono » wo jun 18, 2008 2:38 pm

EXCLUSIEF: "Sulejmani snel naar Ajax"
SC Heerenveen-speler Miralem Sulejmani speelt volgend seizoen in het shirt van Ajax. De Servische aanvaller heeft persoonlijk een akkoord bereikt met de Amsterdammers. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Jovica Radonjic vandaag. Volgens de belangenbehartiger van de vleugelspeler zijn ook de clubs er bijna uit.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Neem contact met ons op! galleria zoom Radonjic zegt dat Heerenveen en Ajax nog steeds in onderhandeling zijn. "De onderhandelingen lopen al sinds begin mei. Beide clubs zijn nu echter heel dicht bij een akkoord. Voor het einde van de week komt er witte rook. Of dat voor zaterdag is kan ik uit professionele overwegingen niet zeggen," aldus Radonjic exclusief tegenover Goal.com.

Sulejmani heeft zich afgelopen seizoen bij Heerenveen ontpopt tot publiekslieveling. De geboren Serviër speelde in alle competitiewedstrijden van de Friezen mee en scoorde daarin vijftien doelpunten. Daarnaast gaf hij tien maal een voorzet waaruit een medespeler doel trof. De manager ontkent dat Sulejmani zelf liever naar een andere club wil vertrekken omdat het te lang duurt.

"Ajax is nog steeds zijn eerste keus. Hij wil volgend seizoen dat shirt dragen."

Maandag gaf Heerenveen-voorzitter Yme Kuiper in weekblad Voetbal International aan dat zij Sulejmani niet zomaar laten gaan. Enkel voor ‘Wesley Sneijder-achtige’ bedragen zou de club zwichten. Real Madrid betaalde vorig jaar 27 miljoen euro aan Ajax voor Sneijder. Geconfronteerd met de uitspraken van Radonjic wil Kuiper vandaag geen toelichting geven.

De term ‘Sneijder-achtige bedragen’ verbaast Radonjic. "Dat bedrag is niet waar. Zo veel geld voor een speler van Heerenveen is haast surrealistisch."

bron: goal.com

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jun 18, 2008 2:39 pm

Sorry, maar die zaakwaarnemer neem ik niet meer serieus.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jun 18, 2008 2:51 pm

Is die vent echt zijn zaakwaarnemer?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo jun 18, 2008 3:12 pm

joey schreef:Is die vent echt zijn zaakwaarnemer?
Yep. Alleen Goal.com is niet echt betrouwbaar. Hopelijk belt AT5 ook weer een keer met hem, om te checken of het waar is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jun 18, 2008 3:14 pm

Hij zal het ongetwijfeld gezegd hebben. Hij hangt de hele tijd hetzelfde verhaal op.

Gesloten