Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za jun 07, 2008 11:44 am

Voor de volledigheid:
'Genoemd bedrag voor Sulejmani is onzin'
Geschreven op zaterdag, 7 juni om 12:18

De transfer van Miralem Sulejmani naar Ajax is nog lang niet rond. Danny Blind, technisch manager van de Amsterdammers, bevestigt wel dat de club in gesprek is met SC Heerenveen over een overgang, maar over bedragen is nog niet gesproken. "Een bedrag van negentien miljoen is absolute onzin", benadrukt de Zeeuw vrijdagavond. "Er wordt momenteel zoveel onzin geschreven en dat is in dit geval ook zo. Natuurlijk, we zijn in gesprek met SC Heerenveen, maar meer niet. Over bedragen hebben we het nog niet gehad. We zitten nog niet in die fase."

De negentienjarige Sulejmani heeft een fraai eerste seizoen achter de rug in het Abe Lenstra Stadion. De Servische aanvaller, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, was een van de smaakmakers in Friesland en noteerde vijftien doelpunten. Hij is momenteel herstellende van een knieblessure.

Het genoemde bedrag had voor de Amsterdammers een recorduitgave betekend. Zo betaalden de hoofdstedelingen tweeënhalf jaar terug bijna tien miljoen euro voor Klaas-Jan Huntelaar. De penningmeester van Heerenveen kan bij welk miljoenenbedrag dan ook een flinke winst in de boeken bijschrijven. Sulejmani werd voor een opleidingsvergoeding van slechts drie ton overgenomen van Partizan Belgrado.

www.voetbalzone.nl
Mag hopen dat hij een geintje maakt, want ik ga er van uit dat ze al wel in het stadium zijn waarin er gesproken wordt over de prijs.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jun 07, 2008 3:31 pm

Ik zet het hier maar neer, want de onbetrouwbaar transfer nieuws topic is gesloten en ik zie geen nieuwe. :confused.gif: Ajax Showtime meld dat Maidana zo goed als zeker voor 3 miljoen naar Ajax trekt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 07, 2008 3:38 pm

En welke uiterst betrouwbare bron voert AS aan? Eigen bronnen hebben ze niet.
Ik kijk net op de websites van Olé en Clarin, maar die melden niets.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za jun 07, 2008 3:40 pm

Ik heb de bron:
Caranta está pensando en retirarse y Maidana podría ser transferido al Ajax
Caranta y Maidana - Boca.

Imprimir
Enviar a un amigo
Aumentar - Reducir tipografía

En un rumor inesperado, el arquero cordobés estaría pensando seriamente en dar un paso al costado a nivel profesional. ¿La razón? Mucha exposición y tensión.

Lo ha dicho Pompilio en varios oportunidades. Caranta siempre se toma muy a pecho las derrotas y su nivel de autocrítica es muy alto, lo que lo convierte en un gran competidor. A raíz de sus lesiones habría perdido motivación por seguir.

También influye el hecho de estar en un club como Boca que siempre tiene mucho por jugar y poco perder. Al arquero no le gusta la exposición.

Por otro lado, Jonatan Maidana estaría cerca de irse de Argentina. Es una de las revelaciones de este último semestre, con varios partidos en Primera y mostrando un futuro prometedor, estaría cerca de pasar al Ajax, de Holanda, donde también estará Darío Cvitanich, de Banfield.

Al club le quedarían en mano algo así como tres millones de euros limpios.

Por último volverán de préstamos Juan Angel Krupoviesa, Sergio Orteman, Julio Barroso, Guillermo Marino, Nicolás Bertolo, Ezequiel Medrán y Franco Cángele, quienes deberán esperar la decisión del técnico Carlos Ischia para saber si tendrán un lugar en el conjunto de La Ribera.

En principio, ninguno de los mencionados tendría lugar en el plantel, pero habrá que ver si se consiguen interesados en ellos para ubicarlos.

Sólo el caso de Cángele es distinto, porque al sufrir la rotura de los ligamentos cruzados de la rodilla, el club turco podría hacer uso de la prolongación del préstamo.

http://www.26noticias.com.ar

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 07, 2008 3:43 pm

Van wanneer is dat bericht?

Jij weet zeker ook niet of dit een betrouwbare bron is?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za jun 07, 2008 3:45 pm

Bericht is van gisteren. Verder geen flauw idee over de betrouwbaarheid.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » za jun 07, 2008 3:48 pm

Zal wel enige waarheid in zitten wat betreft de belangstelling van Ajax voor de speler Maidana. Clarin bericht niet zo snel onzin heb ik begrepen. Eind mei wisten zij te melden dat Ajax interesse toonde...
AFCA!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jun 08, 2008 11:33 am

FC Twente: Douglas mag niet weg, nog lang geen akkoord over Engelaar


BRON: Tubantia

In de zondageditie van de regionale krant Tubantia liet voorzitter Munsterman van FC Twente weten dat verdediger Douglas 'onder geen beding' zal vertrekken bij FC Twente. De verdediger is in beeld bij Ajax als opvolger van Heitinga. De andere speler van FC Twente die in beeld is bij Ajax, Orlando Engelaar, moet nog steeds wachten op zijn transfer. Hij heeft zelf een voorkeur voor Schalke'04, maar die club kan nog geen akkoord bereiken met FC Twente. "Het verschil tussen vraag en aanbod is veel te groot. En sinds dat eerste gesprek heeft Schalke zich nog niet weer bij ons gemeld."
BRON: Tubantia

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo jun 08, 2008 11:40 am

Onzin, want hij heeft een afkoopsom in zijn contract

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 08, 2008 11:42 am

Wie? Douglas of Engelaar?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jun 08, 2008 11:58 am

Zlatan Son of God schreef:Onzin, want hij heeft een afkoopsom in zijn contract
Misschien heeft Schalke, na het aantrekken van Farfan, geen geld meer om aan die afkoopsom te voldoen?

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jun 08, 2008 12:42 pm

Jabu schreef:
Zlatan Son of God schreef:Onzin, want hij heeft een afkoopsom in zijn contract
Misschien heeft Schalke, na het aantrekken van Farfan, geen geld meer om aan die afkoopsom te voldoen?
Geld zat bij S04 (Gazprom). En een nieuwe trainer krijgt vrijwel altijd een 'bonbon'. Rutten's bonbon is Engelaar.

Volgens Rob Cohen kost Douglas 'een paar miljoen'. Clausule dus.

Die spelen beiden komend seizoen niet bij Twente.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 10, 2008 10:56 am

Waar blijft die contractverlenging van KJH nou, Alex?

Ajax wilde Engelaar wel halen (terecht of niet), maar Schalke is rijker.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 10, 2008 11:07 am

En wellicht is Engelaar een speler die het niveau aankan, maar hij is ook weer niet zo'n toegevoegde waarde dat je diep voor hem in de buidel moet gaan tasten. Twente wil natuurlijk wel een fikse transfersom zien.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di jun 10, 2008 11:08 am

Jabu schreef:En wellicht is Engelaar een speler die het niveau aankan, maar hij is ook weer niet zo'n toegevoegde waarde dat je diep voor hem in de buidel moet gaan tasten. Twente wil natuurlijk wel een fikse transfersom zien.
Zeker na dit EK. We zijn, zoals zo vaak, gewoon weer eens te laat. Nu moeten we verder kijken naar een andere speler. Engelaar is onhaalbaar of veel te duur.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 10, 2008 11:09 am

8 miljoen (clausule) volgens de berichten.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di jun 10, 2008 11:19 am

Jabu schreef:En wellicht is Engelaar een speler die het niveau aankan, maar hij is ook weer niet zo'n toegevoegde waarde dat je diep voor hem in de buidel moet gaan tasten. Twente wil natuurlijk wel een fikse transfersom zien.
Dat hij het niveau aankan, lijkt me wel duidelijk. Zelfs Cruijff vond dat. :smallgrin.gif: Hij is allleen behoorlijk aan de prijs, zeker voor een speler van zijn leeftijd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jun 10, 2008 11:20 am

Hij zou toch nog wel een aantal jaren meekunnen. Denk dat als hij voor Ajax kiest hij ook zeker weet dat hij in beeld blijft bij het Ned. elftal.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di jun 10, 2008 1:50 pm

Er zijn toch nog aardig wat spelers op het EK wiens contract afloopt, als die info tenminste allemaal klopt. Maar daar zal tijdens het EK wel niet veel mee gebeuren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di jun 10, 2008 1:54 pm

Zit wel wat tussen; Ivanschitz (eigendom van Salzburg), Boulah (heeft contract bij Chelsea natuurlijk), Radoi.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di jun 10, 2008 2:31 pm

Was Ivanschitz dan uitgeleend?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di jun 10, 2008 4:41 pm

Boulah zijn contract loopt volgens die site tot 30 juni 2008, we zouden hem in principe gratis op kunnen komen halen..

EDIT: Oh, dat is zijn huurcontract van Sevilla, ik snap hem..

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » wo jun 11, 2008 11:03 am

Blind: 'Maidana is totaal niet aan de orde'

woensdag 11 juni, door SV, Amsterdam, 11:58u, VI

Ondanks dat Argentijnse media meldde dat Ajax een akkoord heeft voor de overgang van verdediger Jonatan Maidana ontkent Danny Blind in de VI dat Ajax met hem bezig is.

'Ik ken de naam inmiddels, maar zijn komst is totaal niet aan de orde', aldus Blind in het weekblad. Volgens de Argentijnse media betaalt Ajax drie miljoen euro voor de 23-jarige centrumverdediger.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jun 11, 2008 11:05 am

:hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo jun 11, 2008 12:28 pm

Peter schreef:Ik wist het! :smallgrin.gif:
Feest der herkenning, dat AT! :smallgrin.gif:
Hij heeft daar toch ook niet geimponeerd of wel.
Geen idee. Ik ken de speler uit z'n tijd bij Salzburg, daar maakte ie indruk. Ook in europese wedstrijden die ik van 'm gezien heb.

Eens kijken wat ie er in de laatste 2 potjes van Oostenrijk van bakt.

Plaats reactie