Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » vr jan 03, 2020 1:46 pm

wimpey schreef:
vr jan 03, 2020 1:25 pm
Vissel Kobe, ja.

Al met al is het de deur wijzen van Wober een domme zet gebleken.
Waarom, die zit meestal op de bank in Oostenrijk?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » vr jan 03, 2020 2:00 pm

Volgens mij is Wober gewoon basis speler. Met Wober er bij hadden we in ieder geval Magallan niet gehaald. Het is jammer dat Martinez niet al eerder op de radar stond.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » vr jan 03, 2020 2:31 pm

Jinne schreef:
vr jan 03, 2020 2:00 pm
Volgens mij is Wober gewoon basis speler. Met Wober er bij hadden we in ieder geval Magallan niet gehaald. Het is jammer dat Martinez niet al eerder op de radar stond.
Wober ging juist weg omdat EtH zei tegen Wober dat Magellan niet op de bank zou komen te zitten.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » vr jan 03, 2020 2:33 pm

Jinne schreef:
vr jan 03, 2020 2:00 pm
Volgens mij is Wober gewoon basis speler. Met Wober er bij hadden we in ieder geval Magallan niet gehaald. Het is jammer dat Martinez niet al eerder op de radar stond.

Speelt bijna alles. Vier keer niet bij de selectie, maar maakt in de regel de 90 minuten vol.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » vr jan 03, 2020 2:49 pm

Die jongen zat op de bank en kon een mooie stap maken. Was hij gebleven, dan was Sevilla nooit meer gekomen.
Bij Ajax zijn ze blijkbaar tot de conclusie gekomen dat er voor hem weinig speeltijd in zat.

Hij valt in Oostenrijk niet op, blijkbaar. Missen we niets aan.

Neefkens
Erelid
Berichten: 557
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Neefkens » vr jan 03, 2020 5:16 pm

De laatste keer dat ik Vertonghen zag spelen, vond ik hem geen meerwaarde voor het huidige Ajax. En zeker niet deze hoeveelheid geld waard.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » vr jan 03, 2020 5:17 pm

Neefkens schreef:
vr jan 03, 2020 5:16 pm
De laatste keer dat ik Vertonghen zag spelen, vond ik hem geen meerwaarde voor het huidige Ajax. En zeker niet deze hoeveelheid geld waard.
De laatste keer dat ik Neefkens zag vond ik 'm wel een meerwaarde voor AT. Welkom terug! :onfire.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Neefkens
Erelid
Berichten: 557
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Neefkens » vr jan 03, 2020 5:24 pm

Dank, dank. :headbang.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 03, 2020 8:39 pm

wimpey schreef:
vr jan 03, 2020 1:25 pm
Vissel Kobe, ja.

Al met al is het de deur wijzen van Wober een domme zet gebleken.
Want Wober speelde vervolgens de pannen van het dak in Spanje? En heeft door zijn briljante spel daar een transfer terug naar Oostenrijk verdiend?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » za jan 04, 2020 3:27 am

wimpey schreef:
vr jan 03, 2020 12:39 pm


Neem aan dat Vermaelen het alternatief is voor Vertonghen. Afhankelijk van de duur van het herstel van Blind zal Ajax voor een stop gap signing gaan, lijkt me.

Ik neem aan van niet. Die zit nu lekker in Japan en is nog vaker geblesseerd dan Litmanen in zijn glas periode.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » za jan 04, 2020 3:32 pm

Neefkens schreef:
vr jan 03, 2020 5:24 pm
Dank, dank. :headbang.gif:

Heeeeeee, Neef! Hoe gaat het, maat? :biggthumpup.gif:

Met je eens, afgaande op wat ik de laatste tijd van Vertonghen heb gezien.
Dikke dertigers moet je niet terughalen, tenzij ze buitencategorie zijn. Dat is Vertonghen dus niet.

Neefkens
Erelid
Berichten: 557
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Neefkens » za jan 04, 2020 5:04 pm

Ok hoor. Dank!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » za jan 04, 2020 5:41 pm

Yopii schreef:
za jan 04, 2020 3:32 pm
Neefkens schreef:
vr jan 03, 2020 5:24 pm
Dank, dank. :headbang.gif:

Heeeeeee, Neef! Hoe gaat het, maat? :biggthumpup.gif:

Met je eens, afgaande op wat ik de laatste tijd van Vertonghen heb gezien.
Dikke dertigers moet je niet terughalen, tenzij ze buitencategorie zijn. Dat is Vertonghen dus niet.
Update 02-01 23:20: Jan Vertonghen is te duur voor Ajax. Dat weet De Telegraaf te melden. Ajax hoopte hem deze transferperiode vast te kunnen leggen, maar zowel het salaris als de transfersom vormt een struikelblok. Tottenham Hotspur zou tenminste twaalf miljoen euro willen voor de verdediger, terwijl de Belg momenteel bij Tottenham vier tot vijf miljoen euro per jaar ontvangt.

De salariseisen van Vertonghen zijn voor Ajax te gortig, terwijl het ook niet wil voldoen aan de vraagprijs van Tottenham omdat de Belg geen restwaarde meer heeft. Vertonghen is komende zomer transfervrij.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » zo jan 05, 2020 5:19 pm

Yopii schreef:
vr jan 03, 2020 2:49 pm
Die jongen zat op de bank en kon een mooie stap maken. Was hij gebleven, dan was Sevilla nooit meer gekomen.
Bij Ajax zijn ze blijkbaar tot de conclusie gekomen dat er voor hem weinig speeltijd in zat.

Hij valt in Oostenrijk niet op, blijkbaar. Missen we niets aan.
Nou, hij bleek een capabele stand-in voor Blind. Ajax kocht de jurist en Pierie en zoekt nu naar een capabele stand-in voor Blind. :smallgrin.gif:

Ik hoop dat men wat wakkerder is dan een jaar geleden. Toen ontbrak er met Tagliafico 'maar' een basisspeler en kregen we er in 2 ED-potjes 10 om de oren. De maand December toonde aan dat Ajax geen 15 à 16 basisspelers heeft. Daar kan nu wat aan gedaan worden.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » ma jan 06, 2020 2:30 pm

Wimpey, het probleem is dan niet het vertrek van Wöber maar zijn vervanging.

Wat transfers betreft, Ajax kijkt de kat uit de boom.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma jan 06, 2020 4:37 pm

Kern van waarheid, AJAX heeft natuurlijk ook goede transfers op hun naam staan.Maar in het aankoop beleid is natuurlijk nog wel een flinke slag en stap te maken ...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » ma jan 06, 2020 5:55 pm

Van nusport.nl geplukt:
'Ajax wil Vlachodimos als opvolger van Onana'
Ajax houdt rekening met een vertrek van André Onana na dit seizoen en is dus al druk bezig met het zoeken naar een opvolger. De Amsterdammers zouden in hun zoektocht zijn uitgekomen bij Odysseas Vlachodimos. De 25-jarige Griek speelt sinds de zomer van 2018 bij Benfica, dat hem toen voor 2,5 miljoen euro overnam van Panathinaikos. Ajax huurt Bruno Varela al van Benfica. (Bron: Sportime)
Die gast stond in de CL wedstrijden tussen Ajax en Benfica serieus goed te keepen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » di jan 07, 2020 9:19 am

ORANJE-INTERNATIONAL NAAR AMSTERDAM HALEN' Vandaag, 09:04 uur Volgens de Franse journalist Manu Lonjon (Eurosport) heeft Ajax contact opgenomen met Galatasaray. Onderwerp van gesprek was Ryan Babel. De Amsterdammers zouden hem deze winter graag (tijdelijk) willen overnemen van de Turkse topclub. Stemmen! Top10 spelersvrouwen, wie is jouw favoriet 🔥 Het is geen geheim dat Ajax zich deze winter graag wil versterken. Onder anderen David Neres, Quincy Promes en Zakaria Labyad sukkelen dit jaar met blessures en daarom wil de huidige koploper van de Eredivisie zich graag versterken. Mocht het inderdaad tot een transfer komen, dan gaat Babel op voor zijn derde termijn bij de Amsterdammers. Eerder speelde hij van 1998-2007 en in het seizoen 2012/2013 voor Ajax.

Lees meer: https://voetbalflitsen.nl/nieuws/g52hqq ... rdam-halen
Das geen verbetering :blush.gif: :confused.gif:

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » di jan 07, 2020 11:13 am

Ik zie hem graag terug hoor. Kan ook in de spits.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » di jan 07, 2020 11:34 am

2x mislukt en dan zou ie een derde keer op zn 32e wel slagen?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » di jan 07, 2020 11:37 am

Dure bankzitter die de doorstroom goed kan blokkeren. Nee dank je.

Ervaren krachten moeten meerwaarde hebben en een onbetwiste basisplek opeisen. Tadic JA. Blind JA. Siem de Jong NEE en Babel NEE.

Snap ook niet zo goed dat je hier voor kan zijn, hoor. We zijn toch een opleidingsclub? Geen rusthuis voor Nederlandse rotten die voor de breedte terugkomen? De lat moet echt omhoog.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 07, 2020 11:49 am

Babel is gewoon basisspeler van het Nederlands elftal.

Vandaag of morgen zal wel naar buiten komen of het überhaupt waar is. Elke transferperiode speelt het gerucht Babel. Ik las ook dat het om een half jaar huur zou gaan. Voordeel: kan zowel linksbuiten alsook in de spits. Direct inzetbaar en weinig aanpassingstijd nodig. Babel voegt overigens niet veel diepgang toe aan het spel of mijn beeld van Babel moet onjuist zijn. Dat hebben we juist zo hard nodig (Promes en Neres hebben dat wel).

Als je een toptalent kunt kopen, dan zou daar mijn voorkeur naar uit gaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » di jan 07, 2020 11:51 am

Dan moeten er wel spelers zijn die de potentie hebben om door te brengen.

Loos Labyad, Noa Lang, Siem de Jong, Marin en dat soort spelers. Babel is basisspeler bij het Nederlands Elftal. Hoezo denken wij dat wij die niet kunnen gebruiken? Daarnaast heeft hij kwaliteiten die wij missen. Voor 1,5 jaar zou ik hem een prima aankoop vinden hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » di jan 07, 2020 11:52 am

Lionel schreef:
di jan 07, 2020 11:51 am
Dan moeten er wel spelers zijn die de potentie hebben om door te brengen.

Loos Labyad, Noa Lang, Siem de Jong, Marin en dat soort spelers. Babel is basisspeler bij het Nederlands Elftal. Hoezo denken wij dat wij die niet kunnen gebruiken? Daarnaast heeft hij kwaliteiten die wij missen. Voor 1,5 jaar zou ik hem een prima aankoop vinden hoor.
Altijd ruzie met de bal. Lijkt me niet het type dat we nodig hebben in ons spel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » di jan 07, 2020 1:48 pm

Ajaciedjuh schreef:
di jan 07, 2020 11:49 am
Babel is gewoon basisspeler van het Nederlands elftal.

Vandaag of morgen zal wel naar buiten komen of het überhaupt waar is. Elke transferperiode speelt het gerucht Babel. Ik las ook dat het om een half jaar huur zou gaan. Voordeel: kan zowel linksbuiten alsook in de spits. Direct inzetbaar en weinig aanpassingstijd nodig. Babel voegt overigens niet veel diepgang toe aan het spel of mijn beeld van Babel moet onjuist zijn. Dat hebben we juist zo hard nodig (Promes en Neres hebben dat wel).

Als je een toptalent kunt kopen, dan zou daar mijn voorkeur naar uit gaan.
Inderdaad. Speelt gewoon in de basis. Voor een half jaar, lijkt om een huur te gaan, lijkt hij mij een geschikte kandidaat.

Natuurlijk heeft een toptalent ook mijn voorkeur. Maar willen we dat allemaal niet? Een Argentijns toptalent is naar Leverkusen gegaan, Braziliaanse toptalenten gaan naar Real Madrid. Zie het niet gebeuren dat we een toptalent halen als Neres. Leek mij meer een toevalstreffer hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie