Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33839
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bericht door Duke » wo jun 25, 2008 8:15 am

Hier alle vage geruchten over nieuwe spelers die Ajax aan gaat trekken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58910
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo jun 25, 2008 9:54 am

Voestzachsie Kratroska, kan zowel links als rechts, heeft een goed schot, snel en voetbalgogme/verstand.



Als dit geen onbetrouwbaar transfernieuws is dan weet ik het ook niet meer :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jun 25, 2008 9:58 am

Is dat familie van je, Voetske? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58910
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo jun 25, 2008 10:02 am

Hoe raad je het .. moet toch wel een ton of meer voor mij als zaakwaarnemer te cashen zijn .. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 26, 2008 6:36 am

ANN schreef:26/6/2008 - 'Palmeiras wijst bod Ajax op Henrique af'
(Gepost door RvN)

BRON: Super Esportes

Hoewel de officiële lezing van Palmeiras is dat het nog geen formeel bod van welke club heeft dan ook heeft ontvangen van verdediger Henrique, geeft de technisch directeur van de club wel toe dat er een bod van Ajax ligt. Dat is echter te laag bevonden. De club denkt, met de Olympische Spelen nog in aantocht, meer te kunnen vangen voor de talentvolle verdediger. Volgens de technisch directeur Henrique wil Palmeiras hem liever nog behouden omdat hij pas net in het team speelt, goed binnen de club past en de club sportief aan een elftal aan het bouwen is. Financieel heeft Palmeiras de nodige problemen, maar aangezien het slechts 20% van de transferrechten van Henrique heeft, speelt dat voor de club zelf een minder grote rol.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 26, 2008 8:23 am

Volgens de Spaanse krant Sport is Ajax spelbreker voor Barcelona. Barcelona had gehoopt Henrique voor een zacht prijsje te kopen en dan nog een jaar in Brazilië te stallen, maar nu Ajax acht miljoen geboden heeft, gaat de prijs ongetwijfeld omhoog. Ook deze krant meldt, dat de rechten van de speler bijna geheel bij anderen dan de club liggen, namelijk bij het impressariaat Traffic. (Wat dat ook voor club moge zijn.)

Goed, Palmeiras heeft het bod van Barcelona achter de hand en de speler gaat nog naar de OS, dus dit zal een moeilijke zaak worden voor Ajax. Misschien kan Lemic nog iets voor ons betekenen, hahahaha. Al begrijp ik van Thomas, dat we deze speler eigenlijk niet moeten willen.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51854
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do jun 26, 2008 10:58 am

Human Traffic, joey. :smallgrin.gif:

8 mio voor een verdediger, het kan niet op.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 26, 2008 11:56 am

Daar komt het op neer, ja. :1evil.gif:

Ik neem aan dat Ajax niet wil wachten tot na de O.S. Volgende dus.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jun 26, 2008 12:39 pm

joey schreef:Daar komt het op neer, ja. :1evil.gif:

Ik neem aan dat Ajax niet wil wachten tot na de O.S. Volgende dus.
Verwacht niet te veel! Winterstop? Is er niet ergens een 40-jarige Nigeriaan te huur?

Er komen geen backs bij heeft DB gemeld (Vertonghen, Urby en Slijngard moeten het uitzoeken voor de linksbackplaats en een rechtsback hebben pas sinds de winterstop)

In het centrum hebben we Vermaelen, v.d. Wiel, eventueel Lindgren, m.a.w. ook al willen veel AT-ers een paar echte verdedigers, ze zullen niet komen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do jun 26, 2008 1:23 pm

joey schreef:Ook deze krant meldt, dat de rechten van de speler bijna geheel bij anderen dan de club liggen, namelijk bij het impressariaat Traffic. (Wat dat ook voor club moge zijn.)
Als de rechten van Henrique bij Traffic liggen, dan heb je inderdaad Lemic nodig...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 26, 2008 1:54 pm

Wat is Traffic dan?
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jun 26, 2008 3:32 pm

joey schreef:Wat is Traffic dan?
Lemic+
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jun 26, 2008 3:54 pm

joey schreef:Goed, Palmeiras heeft het bod van Barcelona achter de hand en de speler gaat nog naar de OS, dus dit zal een moeilijke zaak worden voor Ajax. Misschien kan Lemic nog iets voor ons betekenen, hahahaha. Al begrijp ik van Thomas, dat we deze speler eigenlijk niet moeten willen.
8 Miljoen euro is teveel. Hij is niet de complementaire oplossing voor onze problemen achterin en moet zich gewoon nog flink verbeteren.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58910
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 26, 2008 4:10 pm

joey schreef:Wat is Traffic dan?
Verkeer(d) toch ?.

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do jun 26, 2008 10:45 pm

Thomas schreef:
joey schreef:Goed, Palmeiras heeft het bod van Barcelona achter de hand en de speler gaat nog naar de OS, dus dit zal een moeilijke zaak worden voor Ajax. Misschien kan Lemic nog iets voor ons betekenen, hahahaha. Al begrijp ik van Thomas, dat we deze speler eigenlijk niet moeten willen.
8 Miljoen euro is teveel. Hij is niet de complementaire oplossing voor onze problemen achterin en moet zich gewoon nog flink verbeteren.
Dat is gewoon de prijs die je moet betalen voor toekomstige toppers. Zeker als die uit Brazilie komen...
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 26, 2008 10:51 pm

Is hij dan een toekomstige topper?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jun 26, 2008 10:58 pm

Ik snap ook niet wat Rishi nu eigenlijk wil zeggen. Ik heb het er niet over dat 8 miljoen per definitie teveel is. Ik zeg dat ik 8 miljoen voor deze speler teveel vind.

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do jun 26, 2008 11:02 pm

Kwaliteit kost nou eenmaal geld. En deze jongen kan goed voetballen maar is er nog niet.

Als je een toekomstige topper uit bijvoorbeeld Zimbabwe zou halen zou die geen 8 miljoen kosten. Maar iemand die EN in de belangstelling staat van Barca en naar de OS gaat kost nou eenmaal geld.

En dat hij niet complementair is zal me geen worst uitmaken. Met Vermaelen heb ik het ook wel gehad. Brengt ons niet naar een hoger niveau..
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jun 26, 2008 11:08 pm

Je hebt Henrique wel eens zien spelen?

Natuurlijk is het wel belangrijk dat hij een aanvulling is op wat we al hebben. Als Vermaelen nou zou vertrekken (er zijn vast clubs met interesse) zou ik er nog enigszins in kunnen komen, maar je gaat niet zoveel betalen voor een verdediger die niet de elementaire kwaliteiten heeft die je achterin mist.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr jun 27, 2008 5:04 am

Telegraaf schreef:vr 27 jun 2008, 05:30
Benayoun in beeld bij Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax heeft interesse in Yossi Benayoun (28) van Liverpool. De aanvallend ingestelde middenvelder mag, ondanks dat hij vorig seizoen voor elf miljoen euro werd overgenomen van West Ham United, bij een goed bod vertrekken uit de Engelse havenstad.Afbeelding
Yossi Benayoun (rechts) werd afgelopen zomer nog samen met Ryan Babel bij Liverpool gepresenteerd.

Volgens diverse bronnen zouden de Amsterdammers een bod van ruim zes miljoen euro op de Israëliër hebben gedaan. De international liep in het verleden al eens stage bij Ajax.
Ander nieuwtje is dat Pieters naar psv gaat in ruil met Aissati (ook daar kan een streep door).

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr jun 27, 2008 8:24 am

De hele PL heeft in die Benayoun, dus dat kun je wel weer shaken. Ajax moet ook helemaal niet vissen in die vijver, maar goed. Het begint er voor mij steeds meer op te lijken dat men maar wat aanklooit, maar we wachten rustig verder.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr jun 27, 2008 8:29 am

joey schreef:Wat is Traffic dan?
Een soort investeringsmaatschappij, die de rechten bezit van een aantal spelers. Lemic maakt deel uit van die maatschappij en zal derhalve vaak als makelaar optreden bij interesse in spelers die zij bezitten (helaas ook letterlijk bezitten verwacht ik).

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 27, 2008 8:31 am

Thomas schreef:Je hebt Henrique wel eens zien spelen?

Natuurlijk is het wel belangrijk dat hij een aanvulling is op wat we al hebben. Als Vermaelen nou zou vertrekken (er zijn vast clubs met interesse) zou ik er nog enigszins in kunnen komen, maar je gaat niet zoveel betalen voor een verdediger die niet de elementaire kwaliteiten heeft die je achterin mist.
Helemaal mee eens. Spelers moeten elkaar aanvullen.

Vermaelen vertrekt niet. Hij is altijd geblesseerd, dat weten andere clubs heus wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr jun 27, 2008 10:23 am

Belangstelling voor........,Belangstelling voor........,Belangstelling voor........,Belangstelling voor........,Belangstelling voor........,Belangstelling voor........,Belangstelling voor........,Belangstelling voor........nu graag iets concreets melden dat we echt wat binnen hebben



...Concreet hebben we de meeste meldingen binnen voor belangstelling voor spelers
:laughing.gif: Waar betalen ze die scouts eigenlijk voor :confused.gif:

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Bericht door sander » vr jun 27, 2008 10:46 am

Streep door Dica:

Nicolae Dica naar Catania
Catania weer zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Nicolae Dica. De Roemeens international komt over van Steaua Boekarest.


De aanvallende middenvelder werd recent in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Panathinaikos. De veelscorende Dica zet zijn carrière echter voort in de Italiaanse Serie A.

De voorzitter van Steaua Boekarest had geen enkele moeite om de voorwaarden van de overgang wereldkundig te maken. "De transfer is rond. We hebben hem verkocht voor twee miljoen euro. Hij zal bij Catania ruim driehonderdduizend euro gaan verdienen", aldus Gigi Becali tegenover Voetbal International.

Gesloten