Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14532
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » ma nov 19, 2018 2:25 pm

Lionel schreef:
Mr. Ajax schreef:Ik denk ook niet dat De Roon onbetaalbaar/onhaalbaar is. Maar tegelijkertijd weet ik ook niet of we hem moeten willen hebben. Ik heb hem maar een echt goede wedstrijd zien spelen - vrijdag tegen Frankrijk - en voor de rest is ie me nooit echt opgevallen.
Een Koeman loopt met hem weg. En een Frenkie, en volgens Wimpey dus eerder Ziyech ook, speelt makkelijker met hem.
Koeman heeft altijd een beetje een gekke smaak gehad voor wat betreft spelers. Sikora, Soetaers, Sonck en ga zo maar door. Dat zegt lang niet alles in mijn ogen. En volgens wimpey... Tsja, volgens mij heb ik hem in zijn Heerenveen tijd nooit erover gehoord. Gevalletje dikke duim lijkt mij.

Ik zeg niet dat het geen goede voetballer is - daarvoor ken ik hem niet goed genoeg - maar ik heb tot afgelopen vrijdag ook niks bijzonders in hem gezien.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door brigade zuid » ma nov 19, 2018 11:41 pm

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Cillessen weer terug komt als Onana aan het einde van het seizien vertrekt.

Ik vind Onana beter eerlijk gezegd.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door raymon » di nov 20, 2018 12:12 am

Beiden zijn natuurlijk prima keepers. Zou m’n handen dichtknijpen met Cillisen onder de lat.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

De Dominee
Berichten: 5899
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door De Dominee » di nov 20, 2018 12:18 am

Idem. Wel benieuwd wat dan de perspectieven van Kotarski zijn.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Giacomo Puccini » di nov 20, 2018 12:34 am

Laat Cilessen maar komen! Zie liever Onana, maar Cilessen is een meer dan prima vervanger.
Ajax!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Gezond verstand » di nov 20, 2018 8:18 am

Het lijkt mij sterk, maar ik zou het geen verkeerde keuze vinden.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23222
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » di nov 20, 2018 10:03 am

brigade zuid schreef:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Cillessen weer terug komt als Onana aan het einde van het seizien vertrekt.

Ik vind Onana beter eerlijk gezegd.

Terwijl Cillessen juist steeds dichter bij de basis van Barça lijkt te komen, althans Ter Stegen begint de laatste tijd meer fouten te maken net als de andere Duitse top keepers dit jaar opeens doen.

Ik vind Onana ook beter... hoewel... in het gros van de potten van Oranje was Cillessen toch weer erg sterk.
Maar Overmars moet gewoon zijn poot stijf houden met zijn "wij willen met Andre prijzen winnen" uitspraak.

Onana moet gewoon in ieder geval tot 2020 bij Ajax blijven omdat ie bij een rijkere club op de bank kan komen en z'n plek bij Kameroen dan kan verliezen. Ex Ajacieden Clarence en Patje moeten de Amsterdamsche Football Club gewoon even helpen door te zeggen dat ze hem uit 't nationale team flikkeren als hij bij Ajax vertrekt. :666.gif:

En als Patrick dan bij een Bookmaker kan inzetten op de club van Onana in 2020 is Ajax dan kan ie weer wat knaken binnenharken zonder de 9-jarige Shane aan de kinderarbeid te zetten.

Mr. Ajax
Berichten: 14532
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » di nov 20, 2018 3:49 pm

Het lijkt me niet dat Cillessen nu al klaar is om terug te keren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23222
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » di nov 20, 2018 6:28 pm

Mr. Ajax schreef:Het lijkt me niet dat Cillessen nu al klaar is om terug te keren.
Zou idd een vrij vreemd moment zijn.

En moet Ajax dat überhaupt wel willen? Het mooie van de Amsterdamsche Football Club Ajax is dat.... hoe hard die tent ook leeg gekocht wordt en hoe hardnekkig sommige beleidsmatige fouten steeds worden herhaald... dat er toch keer op keer weer nieuwe top talenten opstaan.

Yopii
Berichten: 18658
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Yopii » wo nov 21, 2018 11:31 am

Mr. Ajax schreef:Het lijkt me niet dat Cillessen nu al klaar is om terug te keren.
Neuh, die wil nog ergens anders keepen, in plaats van te banken.

Onana moet wel een club vinden waar hij eerste keeper wordt. Hij gaat vast niet op de bank zitten bij Barcelona.

Lionel
Berichten: 47422
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » za dec 01, 2018 11:16 pm

Wat vinden jullie van Odegaard?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Jöhnk » zo dec 02, 2018 12:34 am

Mooi-weer-voetballer die alleen uitblinkt als hij zeeën van ruimte krijgt, zoals tegen Willem ii. Vond die Engelse jongen waarover Vitesse vorig seizoen beschikte vele malen beter.

Mr. Ajax
Berichten: 14532
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 02, 2018 1:00 am

Jöhnk schreef:Mooi-weer-voetballer die alleen uitblinkt als hij zeeën van ruimte krijgt, zoals tegen Willem ii. Vond die Engelse jongen waarover Vitesse vorig seizoen beschikte vele malen beter.
Eens. Vind hem niks. Dan nog liever Doan, maar eigenlijk moet je gewoon wat geld neerleggen voor een echte klasbak. Zo’n Pavon van Boca, of die categorie in ieder geval.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47422
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » zo dec 02, 2018 6:34 pm

Jöhnk schreef:Mooi-weer-voetballer die alleen uitblinkt als hij zeeën van ruimte krijgt, zoals tegen Willem ii. Vond die Engelse jongen waarover Vitesse vorig seizoen beschikte vele malen beter.
Mount. Verliefd op die jongen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Laudrup » zo dec 02, 2018 6:49 pm

Van Ginkel een optie?

Doan zie ik sowieso graag komen.
15 mei 2011.

Lionel
Berichten: 47422
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » zo dec 02, 2018 8:49 pm

Robben voor een jaar?
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9067
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo dec 02, 2018 9:41 pm

Zou ik dikke humor vinden. Gewoon doen!

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Gaizka1985 » zo dec 02, 2018 9:49 pm

Laudrup schreef:Van Ginkel een optie?

Doan zie ik sowieso graag komen.
Ik heb ook het idee dat Doan die stap wel aankan, als eventuele opvolger van Ziyech.

En als Robben haalbaar is altijd doen!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door InnerHarbour » zo dec 02, 2018 11:52 pm

Lionel schreef:Robben voor een jaar?
Pfff het lijkt mij dat Robben liever stopt dan afzakt naar dat nivo. Buiten dat, zitten ze in Amsterdam te wachten op de grootste diver die die het Nederlandse voetbal ooit gezien heeft na Suarez, blijkbaar wel dan.
YNWA

Lionel
Berichten: 47422
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » ma dec 03, 2018 8:43 am

Want LA Galaxy is geweldig :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 5899
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door De Dominee » ma dec 03, 2018 10:28 am

Robben zou top zijn, maar vermoedelijk slechts een (hele) kleine kans. De goede CL campagne en onze uitstekende financiele mogelijkheden zijn pluspunten, maar of hij op kunstgras wil spelen...? Ook weet ik niet hoe hij ten opzichte van Ajax staat als club.

Hij geeft wel aan dat zijn gezin ook gelukkig moet zijn. Nederland zou dus best een optie kunnen zijn.

Met Doan weet ik het niet. Ik zie het vooralsnog niet in ieder geval. Mount zou ik wel fantastisch vinden, lijkt me ook haalbaar na dit seizoen. Zowel financieel als sportief.

Ben ik trouwens de enige die Vilhena misschien wel een interessante optie zou vinden als verdedigende middenvelder...?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51911
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door wimpey » ma dec 03, 2018 10:36 am

Lionel schreef:Want LA Galaxy is geweldig :excited.gif:
Robben is een slimme jongen. Die gaat echt niet het risico nemen om nat te gaan in de eredivisie.

Die gaat straks de MLS in, gewoon omdat ie een liefhebber van het spel is. Wordt daarna directeur bij Groningen. En dan komt ie vanzelf weer in München uit, op een gegeven moment, als vervanger van Salihamidzic.

Lionel
Berichten: 47422
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » ma dec 03, 2018 10:39 am

De Dominee schreef:Robben zou top zijn, maar vermoedelijk slechts een (hele) kleine kans. De goede CL campagne en onze uitstekende financiele mogelijkheden zijn pluspunten, maar of hij op kunstgras wil spelen...? Ook weet ik niet hoe hij ten opzichte van Ajax staat als club.

Hij geeft wel aan dat zijn gezin ook gelukkig moet zijn. Nederland zou dus best een optie kunnen zijn.

Met Doan weet ik het niet. Ik zie het vooralsnog niet in ieder geval. Mount zou ik wel fantastisch vinden, lijkt me ook haalbaar na dit seizoen. Zowel financieel als sportief.

Ben ik trouwens de enige die Vilhena misschien wel een interessante optie zou vinden als verdedigende middenvelder...?
Ajax zou het in ieder geval moeten proberen. Zeker met de leegloop straks.

Vilhena als verdedigende middenvelder? Eerder op de plek van Donny. Maar ik wil hem niet eens in ons shirt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11429
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Toppie » ma dec 03, 2018 12:45 pm

Lionel schreef:
De Dominee schreef:Robben zou top zijn, maar vermoedelijk slechts een (hele) kleine kans. De goede CL campagne en onze uitstekende financiele mogelijkheden zijn pluspunten, maar of hij op kunstgras wil spelen...? Ook weet ik niet hoe hij ten opzichte van Ajax staat als club.

Hij geeft wel aan dat zijn gezin ook gelukkig moet zijn. Nederland zou dus best een optie kunnen zijn.

Met Doan weet ik het niet. Ik zie het vooralsnog niet in ieder geval. Mount zou ik wel fantastisch vinden, lijkt me ook haalbaar na dit seizoen. Zowel financieel als sportief.

Ben ik trouwens de enige die Vilhena misschien wel een interessante optie zou vinden als verdedigende middenvelder...?
Ajax zou het in ieder geval moeten proberen. Zeker met de leegloop straks.

Vilhena als verdedigende middenvelder? Eerder op de plek van Donny. Maar ik wil hem niet eens in ons shirt.
We hebben de begroting van Feyenooit via de CL al binnen Robben die Japanner , Cillesen en nog een paar sterkthouder zijn welkom geld zat zie MC je doet overal in mee tot aan de finale :smallgrin.gif: :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40990
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Marillion » ma dec 03, 2018 1:20 pm

Robben moet lekker naar FC Groningen gaan. Zou een enorme impuls voor die club zijn. Dan kan hij ook op die manier nog impact hebben. Ik denk ook dat het een serieuze optie is. Maar misschien wil hij wel eerst zeker weten dat ze volgend seizoen Eredivisie spelen?
Nil volentibus arduum

Plaats reactie