Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jul 08, 2008 10:04 am

Niet de middelen en de mogelijkheden? Als je 16 miljoen aan 1 speler kunt uitgeven (waar ik overigens tevreden over ben) dan kun je ook 4 spelers met potentie halen voor een miljoen of 4.

Dat de scouting en het technisch management wanprestaties afleggen is wat anders. Tenzij je dit met middelen/mogelijkheden bedoelt. Ajax heeft geld zat.....
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jul 08, 2008 10:09 am

Voor die zestien miljoen had je twee jaar geleden Sulejman, Douglas én Suarez kunnen halen en dan nog had je dertien miljoen kunnen overhouden. Ajax kiest de moeilijkste (lees: duurste) weg. Er is geen enkele reden waarom Groningen, Twente en Heerenveen dergelijke spelers wel kunnen halen en Ajax niet.
Ik accepteer dat verhaal niet dat Ajax geen geld heeft, dat is flauwekul. Ajax geeft al flink wat jaren veel geld uit op de transfermarkt (maar wel altijd aan aanvallers). Zlatan, KJH, Suárez en Sulejmani zijn geen koopjes.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jul 08, 2008 10:44 am

Normaal gesproken zou ik inderdaad zeggen dat bepaalde spelers lekker bij een suptopper kunnen rijpen e.d. Maar dit verhaal gaat voor Suarez, Sulejmani en Douglas amper op. Desnoods haalt Ajax deze spelers en verhuren ze die gelijk. Suarez heeft zich vanaf het begin goed aangepast. En hoewel ik hem minder snel had zien groeien heeft hij zich ook bij Ajax vanaf de 1e minuut goed aangepast. Zelfde geldt voor Sulejmani. Die heeft een half jaar niet gevoetbald...moet je nagaan als die gast gelijk mocht voetballen.

En Douglas...rustig een half jaar laten meehuppelen en hem dan gebruiken om KJH een paar keer onschadelijk te maken!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11418
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di jul 08, 2008 11:42 am

joey schreef:Voor die zestien miljoen had je twee jaar geleden Sulejman, Douglas én Suarez kunnen halen en dan nog had je dertien miljoen kunnen overhouden. Ajax kiest de moeilijkste (lees: duurste) weg. Er is geen enkele reden waarom Groningen, Twente en Heerenveen dergelijke spelers wel kunnen halen en Ajax niet.
Ik accepteer dat verhaal niet dat Ajax geen geld heeft, dat is flauwekul. Ajax geeft al flink wat jaren veel geld uit op de transfermarkt (maar wel altijd aan aanvallers). Zlatan, KJH, Suárez en Sulejmani zijn geen koopjes.
Ach Joey , sommige mensen snappen het gewoon niet en komen met achterlijke opmerkingen, een teken van zwakte. Supporters die elke 14 dagen naar het stadion komen willen niet alleen 1 speler zien presteren maar alle 11 en met dit elftal ga je zonder te weinig aankopen het niet redden. Dus dan wordt je volgens sommige teletekst supporter die volgens mij allang niet meer bestaat sinds de live wedstrijden. Maar slap gelul is als je er je bij neerlegd. Ik wil voetbal zien en niet zoals de laatste 4 jaar alleen maar ellende. Geld is er zat dus kopen en halen wat je halen kan. Zoniet zet dan die scouts maar lekker neer bij een andere club , want die hebben een beter scoutings apparaat. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di jul 08, 2008 11:48 am

Toppie, ik begrijp helemaal niets van je verhaal.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jul 08, 2008 11:54 am

Toppie wilt gewoon goede spelers zien. Hij vindt dat Ajax genoeg geld heeft en wilt daarom dat Ajax goede spelers koopt! Aangezien hij vindt dat er nog genoeg prutsers rondlopen en Ajax genoeg geld heeft EIST hij nieuwe goede spelers.

Als de scouts geen goede spelers aanleveren moeten ze dan maar nieuwe scouts aanstellen van andere clubs die wel goed werk leveren....
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di jul 08, 2008 12:17 pm

Ja, maar dat teletekst live wedstrijden verhaal er doorheen, ik kon er werkelijk geen touw aan vast knopen.

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jul 08, 2008 12:21 pm

Dat Ajaxvolgers die niet naar het stadion gaan tegenwoordig waarschijnlijk de wedstrijden live kijken ipv teletekst te volgen voor de tussenstand
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11418
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di jul 08, 2008 12:34 pm

Nihad schreef:Toppie moet lekker (teletekst)supporter worden van AC Milan of Real Madrid. Krijgt ie elk jaar weer verse aankopen.

Ik heb mij al jaren geleden neergelegd bij het feit dat Ajax niet de middelen en mogelijkheden heeft om zich in de zomerstop serieus te versterken. Daarom ben ik nu reuze blij met Sulejmani. Voor hem ga je naar het stadion.:

Dit soort opmerkingen bedoel ik Jeroen , de bekende wijsNeuzen :excited.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op di jul 08, 2008 12:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 08, 2008 12:34 pm

Verder heb je natuurlijk wel gelijk. Ik zal genieten van het spel van Suarez en Sulejmani (en wellicht Dario), maar als daar tegen over staat dat we weer op de meest waanzinnige manieren tegengoals moeten incasseren, dan is het alsnog huilen met de pet op. Ik wil nu wel een keer een achterhoede die op de 0 kan spelen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 08, 2008 3:50 pm

Als ik Ajax was zou ik alvast gaan aangeven waar ik m'n Huntelaar-geld wil gaan investeren. Blijkbaar wil Ajax Henrique maar al te graag huren, dus er blijft nog wat over. Bel Utrecht over Pieters (2-3 miljoen), PSV over Aissati (6-7 miljoen) en Twente over Arnautovic (4-5 miljoen). Heb je je selectie rond en hoef je geen gekke dingen te doen, zoals scouten in het buitenland.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jul 08, 2008 4:35 pm

AJAX kennende zullen ze nog wat geld willen overhouden voor in de winterstop ... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di jul 08, 2008 4:40 pm

LucaS schreef:Dat Ajaxvolgers die niet naar het stadion gaan tegenwoordig waarschijnlijk de wedstrijden live kijken ipv teletekst te volgen voor de tussenstand
Aha. Ja, die kans is groot ja. Gut.

Maar goed, het is te hopen dat de aankopen snel komen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di jul 08, 2008 4:56 pm

Thomas schreef:Als ik Ajax was zou ik alvast gaan aangeven waar ik m'n Huntelaar-geld wil gaan investeren. Blijkbaar wil Ajax Henrique maar al te graag huren, dus er blijft nog wat over. Bel Utrecht over Pieters (2-3 miljoen), PSV over Aissati (6-7 miljoen) en Twente over Arnautovic (4-5 miljoen). Heb je je selectie rond en hoef je geen gekke dingen te doen, zoals scouten in het buitenland.
helemaal mee eens zou dan alleen nog gaan voor een extra middenvelder

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jul 08, 2008 4:59 pm

Die Pieters hoef ik absoluut niet. Laat maar lekker naar PSV gaan.

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Bericht door sander » di jul 08, 2008 5:00 pm

Thomas schreef:Als ik Ajax was zou ik alvast gaan aangeven waar ik m'n Huntelaar-geld wil gaan investeren. Blijkbaar wil Ajax Henrique maar al te graag huren, dus er blijft nog wat over. Bel Utrecht over Pieters (2-3 miljoen), PSV over Aissati (6-7 miljoen) en Twente over Arnautovic (4-5 miljoen). Heb je je selectie rond en hoef je geen gekke dingen te doen, zoals scouten in het buitenland.
Zeker mee eens. En hopen dat daar dan ook Nederlanders bijzitten, zoals idd een Pieters en Aissati. De namen Boulahrouz en De Zeeuw hoor je helaas niets meer van. Zo zijn er vast nog wel een aantal Nederlanders die wat toe te voegen hebben aan Ajax.

Tulipany z Amsterdamu
Berichten: 97
Lid geworden op: di jul 08, 2008 5:00 pm

Bericht door Tulipany z Amsterdamu » di jul 08, 2008 6:22 pm

Al een seizoen lang wordt ons een spelmaker beloofd, maar er gebeurt helemaal niets. Waarom nu niet Aissati binnenhalen en hem het vertrouwen geven? Ik heb veel vertrouwen in die jongen. Bij Twente heeft ie laten zien waarom.

Neefkens
Erelid
Berichten: 561
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di jul 08, 2008 6:32 pm

:welcome: op ons forum.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 08, 2008 7:00 pm

Tulipany z Amsterdamu schreef:Al een seizoen lang wordt ons een spelmaker beloofd, maar er gebeurt helemaal niets. Waarom nu niet Aissati binnenhalen en hem het vertrouwen geven? Ik heb veel vertrouwen in die jongen. Bij Twente heeft ie laten zien waarom.
Precies. De oplossing als aanvallende middenvelder. Zeer frustrerend dat Ajax daar maar geen werk van lijkt te maken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jul 08, 2008 7:11 pm

Tulipany z Amsterdamu schreef:Al een seizoen lang wordt ons een spelmaker beloofd, maar er gebeurt helemaal niets. Waarom nu niet Aissati binnenhalen en hem het vertrouwen geven? Ik heb veel vertrouwen in die jongen. Bij Twente heeft ie laten zien waarom.
Ha, een Pool op ons forum? Welkom! :welcome:

Defour zou ook kunnen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 08, 2008 7:14 pm

Met de onderhandelingskunsten van Danny Blind betaal je daar ook al gauw 15 miljoen voor. Het zou overigens wel een geweldige aankoop zijn, maar dat ter zijde.

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » di jul 08, 2008 7:15 pm

Oké, ik ben er een tijdje uit geweest, en het lijkt erop dat ik wat gemist heb. Ik dacht namelijk dat Pieters en Aissati van club gewisseld waren? Of is dat hele verhaal niet doorgegaan?

Anders lijkt Aissati me wel een aardige speler voor het middenveld. Ik heb die Pieters niet vaak genoeg gezien om daar een oordeel over te geven.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jul 08, 2008 7:20 pm

Dat bleek loos alarm. De ruil komt misschien nog tot stand, maar dan gaat Aissati op huurbasis naar Utrecht.

@Peter: inderdaad, Defour is nu onhaalbaar. Nu Ajax zoveel geld voor Sulejmani betaald heeft, vraagt iedere club van wie wij nu willen kopen de hoofdprijs + Ajax-toeslag.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jul 08, 2008 7:28 pm

Defour wil niet, joey. Omdat HTC en de bloempot zich niet hebben kunnen plaatsen voor de CL.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jul 08, 2008 7:31 pm

Ook niet als Van Basten persoonlijk naar Genk reist om hem over te halen?

Maar goed, ze vinden het niet nodig. We doen het wel met Delorge en dat soort prutsers. :blush.gif: :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie