Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Ik moet geen talenten, maar topspelers.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Milan heeft er zin in tegen Lecce. Pato heeft er al twee in liggen en ook Silva scoort er eentje.
Wat deed je in Wales dan?Feest schreef:Ik moet geen talenten, maar topspelers.
IK GELOOF!!!!!!
Ben ik de enige die flink wat parallellen zie tussen die club en laten we zeggen een Feyenoord?
Gelukkig stoot een ezel zich niet tweemaal aan dezelfde steen of wacht...
Hopen dat ze daar naar je luisteren want als er iemand is die weet hoe het niet moet ben jij het wel dacht ik zo.
Gelukkig stoot een ezel zich niet tweemaal aan dezelfde steen of wacht...

Hopen dat ze daar naar je luisteren want als er iemand is die weet hoe het niet moet ben jij het wel dacht ik zo.
- peter
Ronaldinho is los. Het loopt daar als een tierelier voorin.
Dan is Zlatan er altijd nog om onrust te veroorzaken.
Napoli speelt trouwens zeer behoorlijk tegen Fiorentina, hadden al ruimer voor kunnen staan.
Napoli speelt trouwens zeer behoorlijk tegen Fiorentina, hadden al ruimer voor kunnen staan.
Ga eerst eens echt in de voetballerij werken, Sparta-stagiair.

Jij gaat toch ook pas vanaf 1 september officieel in de voetballerij werken?
Of wil je zeggen dat je bij je vorige werkgever veel te maken hebt gehad met voetbal?
Of wil je zeggen dat je bij je vorige werkgever veel te maken hebt gehad met voetbal?

Hahahahaha
Ronaldinho had weer een paar leuke acties. Ben benieuwd hoe en of dat gaat werken met Zlatan.
Ronaldinho had weer een paar leuke acties. Ben benieuwd hoe en of dat gaat werken met Zlatan.
IK GELOOF!!!!!!
Wat zit het vol in San Siro zeg, hartstikke mooie ambiance waarin Zlatan nu wordt verwelkomd... 

- peter
Super Pippo er in voor Borriello die volgens mij net een zuiver doelpunt maakte.
Eens zien of Pippo nog een keer zo'n geweldige goal kan maken als tegen Barcelona vorige week.
Eens zien of Pippo nog een keer zo'n geweldige goal kan maken als tegen Barcelona vorige week.
Juan Vargas hoeft de komende maand ook niet meer te voetballen, rode kaart na kopstoot.
Sparta-stagiair? Je leeft in het verleden. Maar je herinnert me er nu wel aan om mijn LinkedIn pagina te editen. 

- peter
Pippo maakt nog een goal ook! Leuk! 4-0 dus.
Martinez lijkt z'n kruisbanden te hebben gescheurd. Van Arsenal wordt Traore gehuurd voor de linksbackpositie en kan ook hangend links spelen.
Die kan er echt niets van.
Jawel, hij kan hard lopen en heeft kracht. 

Inderdaad. Zolang je hem geen bal geeft komt alles goed. 

Is geen linksback, maar een linker winger, naar eigen zeggen dan. 

- peter
Daar waar het altijd werd geopperd als zijnde of/of is er nu toch bekend gemaakt dat MIlan er alles aan gaat doen om naast Ibra ook Robinho nog binnen te halen. Veel zal afhangen van de verkoop van Huntelaar en zelfs eventueel Borriello (Juve). Met Robinho, Ronaldinho, Ibra, Pato en Inzaghi heb je in ieder geval wel wat mogelijkheden. Wordt nog wat tegen Ajax zo.
Benitez de Faler.
Mooizo. Geen schade voor Roma dit weekend.
Alhoewel Milan...nee daar ben ik niet echt bang voor.
Alhoewel Milan...nee daar ben ik niet echt bang voor.
- peter
Mwah als ze Robinho erbij hebben, dan is daar wel wat mogelijk. Op basis van 1 wedstrijdje leek het wel te klikken daar. Die krijgen met Ibra en eventueel Robinho echt wel een boost, hoor.
Benitez gaat goed inderdaad. Hij speelt ook nog eens met dezelfde spelers haha. Inter was trouwens vooral ongelukkig, hoor. Die Viviano was de MOTM.
Benitez gaat goed inderdaad. Hij speelt ook nog eens met dezelfde spelers haha. Inter was trouwens vooral ongelukkig, hoor. Die Viviano was de MOTM.