Bron: NOSA13 dicht door ADO-supporters
De A13 tussen Den Haag en Rotterdam is vanochtend afgesloten omdat de Mobiele Eenheid supporters van ADO Den Haag van de weg wil halen. De supporters willen naar de Kuip, waar hun club tegen Feyenoord speelt, maar ze zijn daar niet welkom.
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam wilde maar 650 ADO-supporters toelaten omdat er vorig jaar rellen waren. ADO besloot daarop zonder eigen fans naar Rotterdam te gaan, maar de supporters zijn massaal met eigen auto's op pad gegaan.
De ME heeft ze op de A13 opgewacht en hen naar de kant gehaald. Daarbij werd ook een politiehelikopter ingezet. Het gaat om vijftig à tachtig auto's.
De fans staan nu stil op de snelweg en sommigen lopen op het asfalt. De weg is richting Rotterdam geheel afgesloten. Rond 11.30 uur stond er al een file van vier kilometer.
Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
- SylvievdVaart
Het begint nu wat saai te worden. Ik wil een 0-1 voor rust. Je weet toch.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
En ik krijg mijn zin. Maar ik ben dan ook Syl 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Lekker verdedigd van geweldenaar Vlaar ;)
Overigens wel weer prima afgemaakt!
Overigens wel weer prima afgemaakt!
Is 1995 echt zolang geleden??
Zou ADO Ajax ook voorbij gaan?
- SylvievdVaart
Wat een kutgoal, zeg, die 1-1.
Die Auassar is slecht. Zelfs voor kakkie-begrippen. 

- Daily Blind
Wouter schreef:Kindje van 8 maanden overleden door deze actie. Ouders Konden niet op tijd in het ziekenhuis komen.A13 dicht door ADO-supporters
De A13 tussen Den Haag en Rotterdam is vanochtend afgesloten omdat de Mobiele Eenheid supporters van ADO Den Haag van de weg wil halen. De supporters willen naar de Kuip, waar hun club tegen Feyenoord speelt, maar ze zijn daar niet welkom.
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam wilde maar 650 ADO-supporters toelaten omdat er vorig jaar rellen waren. ADO besloot daarop zonder eigen fans naar Rotterdam te gaan, maar de supporters zijn massaal met eigen auto's op pad gegaan.
De ME heeft ze op de A13 opgewacht en hen naar de kant gehaald. Daarbij werd ook een politiehelikopter ingezet. Het gaat om vijftig à tachtig auto's.
De fans staan nu stil op de snelweg en sommigen lopen op het asfalt. De weg is richting Rotterdam geheel afgesloten. Rond 11.30 uur stond er al een file van vier kilometer.
Bron: NOS
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Is een hoax.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Royeren die club!Wouter schreef:Bron: NOSA13 dicht door ADO-supporters
IK GELOOF!!!!!!
HAdden Ajax en feyenoord dan niet na Beverwijk ook geroyeerd moeten worden?
I think I lost my fucking headache
Ik heb niet het idee dat ADO den Haag hier veel aan kon doen. Die gasten blokkeren op eigen gelegenheid de snelweg.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Klopt, maar ze vonden het wel een ludieke actie. Maar ze wilden geen reactie geven nadat bekend was dat dat jochie was overleden in de file.Marillion schreef:Ik heb niet het idee dat ADO den Haag hier veel aan kon doen. Die gasten blokkeren op eigen gelegenheid de snelweg.
Hmmmm dan moeten ze die supporters aansprakelijk stellen voor moord ofzo? Kan dat? Als je weet wat de situatie is en je doet alsnog iets illegaals moeten ze daarvoor toch aansprakelijk gehouden kunnen worden?
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Er is niemand doohooodddddd...Dat verhaal is gewoon verzonnen!
Er is maar één ding dood hier en dat is het voetbal, met alleen maar suffe kutwedstrijden zonder uitsupporters. Vind het een prima actie.
Er is maar één ding dood hier en dat is het voetbal, met alleen maar suffe kutwedstrijden zonder uitsupporters. Vind het een prima actie.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ook hoor, dit is gewoon een (terechte) vreedzame actie.
Vet gezellig
Weg met die al die fitness-onzin. Dikke voetballers zijn terug van weggeweest. Gelukkig maar.
Hè, fijn. Jhonny van Beukering heeft weer een club. Hij doet deze week een paar traininkjes mee bij Feyenoord en tekent daarna een contract.
Helemaal goed. Er zijn vast een paar mensen die weer beginnen over zijn lovehandles en zijn Burgerking-buikje, maar azijnzeikers hou je altijd. Een paar kilo teveel? Maakt het uit, joh. Vetrollen zijn weer helemaal in de mode.
Topfit
Een tijdje geleden moesten alle voetballers topfit zijn. Het liefst met behulp van allerlei wetenschappelijke bombarie. Eiwitdrankjes, hartslagmeters, laboratoriumtesten, vetpercentages: hou op, man. Gek werd je d’rvan, als voetballer zijnde.
Niks latjetrappen tijdens de training. Je zat je de hele dag in een krachthonk aan gewichten te sjorren. En je kreeg van dat rare konijnenvoer tijdens de lunch. Groenten, salades en andere wijvenmaaltijden.
Gehaktstaven
Getver. En als je dan op weg naar huis effe stopte bij het tankstation voor een paar gehaktstaven, dan kreeg je de deksel op je neus bij de volgende vetpercentagemeting. Kreeg je op je lazer van de trainer omdat je te dik was. Moest je eerst twee weken sonjabakkeren voordat je weer een potje mee mocht doen.
Gelukkig is het tij gekeerd. Tuurlijk, je hebt heus nog van die trainers die van alles laten meten en uitrekenen – maar de meesten doen niet zo moeilijk meer. Dat zie je meteen terug op het veld. Bij Ajax sjokt een Egyptenaar rond met een shoarmabuik.
Op de bank zit een reservekeeper met een dubbele onderkin. Niks mis mee, met die jongens. Altijd goed voor een geintje in de kleedkamer. Zo kan Mido een bungalowtent bouwen van zijn voetbalbroekje. Lachen, man.
Doodlopers
Bij Willem II doen ze ook niet moeilijk. Daar huren ze een spits met een speklaag waar een zeeleeuw jaloers op zou zijn. Handig voor in de winter. Maceo Rigters heet hij. Als hij een sprintje trekt, moet hij daarna tien minuten uithijgen. Oplossing: geen sprintjes trekken. Dan maar een paar minder kilometers tijdens de wedstrijd. Hardlopers zijn doodlopers, nietwaar?
Bij PSV kreeg sumoworstelaar Andy van der Meijde vorig jaar een contract, Twente werd landskampioen dankzij Theo Janssen. Die is tegenwoordig wel een paar onsjes minder zwaar, maar dat komt omdat hij lekker sigaretten mag paffen in de rust. Da’s goed voor de spijsvertering enzo.
Ach jongens, laten we wel wezen. De AC Milans en de Real Madrids van deze wereld liggen lichtjaren voor met hun laboratoria en hun überwetenschappelijke benadering. Halen we nooit meer in.
Eiwitshakes
We kunnen wel met z’n allen heel professioneel gaan lopen doen, maar wat schieten we daar mee op? Alsof de verdedigers van Ajax met een paar genetisch gemanipuleerde eiwitshakes achter hun kiezen ineens wel negentig minuten lang achter Cristiano Ronaldo kunnen aanrennen. Ze kunnen hooguit het verschil beperken. Wordt het geen 0-4 maar 0-3. Nou, geweldig.
Laten we het maar helemaal opgeven. Er is nog meer in het leven dan presteren. We accepteren gewoon dat onze clubs eens in de zoveel tijd een pak slaag krijgen van een stel buitenlandse spierbundels.
En ondertussen doen we in onze eigen competitie lekker relaxed. Na de wedstrijd met z’n allen naar de snackbar voor een patatje oorlog en frikadellen met extra mayo. Biertje erbij.
Wel zo gezellig.
Nu.nl
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hi-la-rische quotes over de komst van Jhonny naar Feyenoord. Echt, ze geven daar nog commentaar, alsof ze een versterking binnenhalen.
Beenhakker
Jhon is opmerkelijk fit. Hopelijk kan hij helpen om het seizoen voor ons wat draaglijker te maken.''
Beukie zelf
"Ik wil het nu laten zien, niet met mijn mond, maar met mijn voeten."
Jhon moet niet praten met volle mond.
Hij oogt in ieder geval wel fitter dan ene Mido...
Verder blijft het natuurlijk een vraatpaap... hoe lang gaat hij dit volhouden?
Verder blijft het natuurlijk een vraatpaap... hoe lang gaat hij dit volhouden?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Wedstrijd tegen Willem II is puur vermaak.
Belooft wat voor Ajax-Feyenoord, lamme tegen de blinde.
Belooft wat voor Ajax-Feyenoord, lamme tegen de blinde.
Willem II zou het in Jupiler League al moeilijk krijgen.