Jeroen Verhoeven

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Re: Jeroen Verhoeven

Bericht door LucaS » vr mar 18, 2011 7:07 am

Bij de meeste mensen, inderdaad
I think I lost my fucking headache

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr mar 18, 2011 9:00 am

wimpey schreef:Overgewicht is bij de meeste mensen een kwestie van slechte voeding. En van een gebrek aan discipline.

Anyway, ik zie Ajax met Verhoeven in het restant van het seizoen niet een keer de nul houden. Aan serieus meedoen om de titel is met die jongen niet te denken.

Tegen Willem II (!!!) en Spartak was het in de eerste helft een defensieve en organisatorische janboel. Ajax mist niet alleen de keeper Steek, maar ook zijn coaching en het neerzetten van de achterhoede.
Prachtig om te zien nu Stekelenburg (keeper die met het spel mee doet) er niet is dat het enorm zwakke verdedigen van Vertonghen aan het licht wordt gebracht. Wat een drama verdediger. Ik had het wel geweten als Ajax zijnde als er een zak geld deze zomer langs komt.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 18, 2011 9:36 am

LucaS schreef:Uiteraard mag je hem slecht vinden. Maar de manier waarop hier gepraat wordt over mensen met een beetje overgewicht vind ik werkelijk waar zum kotzen

Deze man is topsporter, Luuk.

Dat overgewicht van hem gaat ten koste van zijn reactiesnelheid. Waarom mogen we dat niet zeggen? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » vr mar 18, 2011 10:07 am

Je mag alles zeggen, alleen ging het erover dat zelfs als hij een voldoende niveau heeft het er nog steeds niet uit ziet en dat het walgelijk is. De minachting die daar uit spreekt vind ik walgelijk. Natuurlijk kun je mensen minachten, maar op basis van uiterlijk vind ik persoonlijk dan weer het toppunt van beperktheid. Henk en Ingrid niveau

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 18, 2011 10:19 am

Zo bedoel ik het in elk geval niet. Ik heb het puur over zijn functioneren als topsporter. Mijns inziens is hij trager en logger dan nodig is.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 20, 2011 7:59 pm

joey schreef: Ik heb het puur over zijn functioneren als topsporter.
Verhoeven is geen topsporter. En hij is trouwens niet de enige bij dit Ajax.

Ik vind dat Luuk een beetje overreageert. In de topsport moet je ook qua presentatie top zijn. Je maakt een wél afgetrainde tegenstander al bij voorbaat sterker door met iemand met het postuur van Verhoeven het veld te betreden.

Hij kan niet keepen en hij ziet er niet uit. Dan heb je naar mijn bescheiden mening niets in het doel van een voormalige topclub te zoeken.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mar 20, 2011 8:59 pm

Verhoeven geen topsporter? Vergeleken met wie?

Verhoeven is de 3de keeper van Ajax. Denk je echt dat hij niet voor z'n vak leeft? Dat hij er niet alles aan doet om in topconditie te zijn? Denk je niet dat Ajax er voor zorgt dat hij in top conditie is? Echt de groot mogelijk onzin dit. Alsof Verhoeven iedere dag een half kratje Amstel wegdrinkt.

Alle 3 de doelpunten vandaag kon hij niets aan doen. Zal ik wel weer te horen krijgen dat Steek er zeker 1 van gepakt zou hebben. Kan me nog genoeg blunders van dezelfde Steek voor de geest halen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 20, 2011 9:46 pm

Raymon schreef:Verhoeven geen topsporter?
Kom op, man. We hebben de Van Barneveld van het voetbal tussen de palen staan. Bij Ajax! Ooit een van de grootste clubs van Europa!

Een keeper moet een atleet zijn. Verhoeven is minder mobiel dan menig deelneemster aan de zwangerschapsgymnastiek! Hij gaat als een mud aardappelen naar de grond. Wanneer ie springt, krijg je het plaatselijke sufferdje er nog niet onder.

Het demasqué van onze club is zo onderhand compleet met Verhoeven in het hok en die achterlijke Cvitanich in de spits. Ik verlang bijna terug naar Sno en Atouba.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mar 20, 2011 10:03 pm

Lees dit maar even:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... lds__.html

Je kunt zeggen wat je wilt over de keepers kwaliteiten, maar die zijn echt zo slecht nog niet. De reflex bij 2-2 waarbij de bal tot corner werd verwerkt (en waarna DH de 3-2 scoorde) was zeer behoorlijk. En zo heeft hij wel meer van dat soort reddingen gemaakt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 21, 2011 10:52 am

wimpey schreef:Ik verlang bijna terug naar Sno en Atouba.

Niet overdrijven. :smallgrin.gif:

@Ray: nee, ik denk niet dat Ajax daarvoor zorgt. Voetballers bepalen zelf wat ze eten.

Verhoeven is net iets trager en logger dan nodig door die overtollige kilo's. Kost punten.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma mar 21, 2011 11:08 am

joey schreef:
wimpey schreef:Ik verlang bijna terug naar Sno en Atouba.

Niet overdrijven. :smallgrin.gif:

@Ray: nee, ik denk niet dat Ajax daarvoor zorgt. Voetballers bepalen zelf wat ze eten.

Verhoeven is net iets trager en logger dan nodig door die overtollige kilo's. Kost punten.
Zeker de 2-1 is hier een voorbeeld van!

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 21, 2011 12:35 pm

Ik zou Verhoeven daar de schuld niet van willen geven. Immers schiet die bal hard door een menigte van spelers.

Hoe dat kan, is me een raadsel!
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » ma mar 21, 2011 12:44 pm

Tja, je kan er lang over lullen, maar Verhoeven is derde keeper en Steek is een van de besten ter wereld. Vergelijken tussen de twee lijkt dan niet erg reeel. Natuurlijk zou Steek er moeilijkere ballen uithalen, daarom is hij eerste keeper.

999

Bericht door 999 » ma mar 21, 2011 12:50 pm

Daarbij camoufleert Stekelenburg het werkelijk probleem .. En als ie dan vertrekt dan is er weer grote paniek en verbazing hoe het toch komt dat de achterhoede en de rest van de teletubbies weer in elkaar donderen op het voetbalveld ..
Blij met de punten ...

T82

Bericht door T82 » ma mar 21, 2011 12:51 pm

Rishi schreef:Ik zou Verhoeven daar de schuld niet van willen geven. Immers schiet die bal hard door een menigte van spelers.

Hoe dat kan, is me een raadsel!
We zijn het een keer eens Rishi! :)
Hij ziet die bal veel te laat komen natuurlijk.

999

Bericht door 999 » ma mar 21, 2011 12:53 pm

Hij wordt niet gedekt .. vrij als een vogeltje .. kan nog effe zijn vriendin bellen ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 21, 2011 1:15 pm

Hij is homo. Vriend dus.
IK GELOOF!!!!!!

martijn401

Bericht door martijn401 » di mar 22, 2011 12:32 pm

'Verhoeven kan zeker nog heel wat kilo's kwijtraken'
Jeroen Verhoeven. FOTO PRO SHOTS

AMSTERDAM - Het postuur van Jeroen Verhoeven blijft de gemoederen bezighouden. De doelman van Ajax zegt niets te kunnen doen aan zijn forse gewicht maar daar is Tscheu La Ling het niet mee eens. De oud-voetballer, die tegenwoordig in voedingssuplementen handelt, denkt Verhoeven te kunnen helpen. ,,Bij Jeroen is nog veel winst te boeken."

Verhoeven zei vorige week gezond te eten en dat diëtisten hem gezegd hebben dat hij simpelweg niet meer kan afvallen. De medici willen echter niet op deze woorden ingaan; Ling doet dat wel, en denkt dat de keeper van Ajax zeker wat kilo's kan kwijtraken. ,,Dat kun je alleen al zien aan zien aan de omvang van zijn wangen en buik", zegt de voormalig dribbelaar vandaag in De Pers.

Met zijn bedrijf analyseerde Ling de voedingspatronen van duizend voetballers. "En allemaal dachten ze dat ze gezond aten. Maar ik kan je zeggen dat we altijd nog genoeg winst konden boeken. Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder zijn hier ook geweest. Van der Vaart vond het eerst niet leuk dat ik zei dat hij minder gehaktballen moest eten, maar die hebben we uiteindelijk ook geholpen."

Ling gelooft niet dat het lichaamsgewicht van de doelman onveranderbaar is. ,,Dat kan dus niet. Vergelijk het met een autorit van Den Haag naar Groningen. Gooi voor tien euro benzine in de tank en je redt het niet. Maar gooi er voor 150 euro benzine in en dan stroomt de tank over. Zo werkt het lichaam ook. Overtollige calorieën worden opgeslagen. Ik heb hem twee jaar geleden gezegd dat we de oplossing hebben. Maar er is daarna van zijn kant nooit actie ondernomen."
22/03/11 12u06
ad.nl

Feest

Bericht door Feest » di mar 22, 2011 12:40 pm

Toen we gisteravond na VI beelden kregen van voetballende darters op het strand moest ik toch echt aan Jeroen denken. :blush.gif:

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di mar 22, 2011 10:03 pm

Te gek voor woorden. Zulke keepers lopen overal bij de derde klasse amateurs.

999

Bericht door 999 » di mar 22, 2011 10:43 pm

Maar jullie richten je pijlen op de verkeerde persoon, je moet bij het AJAX bestuur ( die hebben het goedgekeurd dat ie kwam ) zijn, je moet bij JOL zijn ( die wilde hem perse hebben ), en bij Frank de Boer ( die vind het blijkbaar geen probleem, en vind hem beter als alle keepers die we dus ook nog hebben ) ..

Bijna iedereen op dit forum zegt Ja indien iemand van AJAX hem zou vragen voor derde keeper, zelfs ik ..
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jul 07, 2011 10:08 am

Het lijkt alsof hij flink wat kilo's heeft verloren!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 07, 2011 10:41 am

WP_LeGeNd schreef:Het lijkt alsof hij flink wat kilo's heeft verloren!

Keertje een zomer geen grote M meegepakt!

Zabski

Bericht door Zabski » do jul 07, 2011 10:54 am

Het zal een beste vent zijn, maar of ie ooit het Ajax niveau zal halen...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jul 07, 2011 10:04 pm

WP_LeGeNd schreef:Het lijkt alsof hij flink wat kilo's heeft verloren!
Tscheu la ling is met zijn voedingssupplementen al met hem bezig geweest. :headbang.gif:

Plaats reactie