Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Valdes is een behoorlijke keeper, zoals er zo veel zijn
I think I lost my fucking headache
Neuer zal niet beter zijn dan Valdes!Rishi schreef:Beste keeper ter wereld? Nou nee!
Casillas, Valdes en Maarten. Daarna komt Neuer.

Stekelenburg is best een aardige keeper maar geen wereldtop.
Het stinkt aan alle kanten!
Steek is duidelijk beter dan Valdes. Die hysterische clown heeft Pique en Puyol voor zich én speelt in een ploeg die minimaal 65% balbezit heeft. Dat maakt het keepersleven voor Valdes aangenaam.joey schreef:Stekelenburg is best een aardige keeper maar geen wereldtop.
Neuer haalt er ballen uit die geen ander eruit haalt. Zie S04 - Valencia, Inter - S04. Die jongen kan alles.
Bij een club waar je meer te doen hebt lijk je als keeper al snel beter. Maar Valdes heeft Barca dit seizoen vaak gered.
IK GELOOF!!!!!!
HSV heeft Arnesen gehaald en dat zullen ze weten. Ook daar worden ze dependance van Chelsea.
http://www.mopo.de/sport/hsv/bringt-arn ... index.html
Matthijsen willen ze blijkbaar echt kwijt.
http://www.mopo.de/sport/hsv/bringt-arn ... index.html
Matthijsen willen ze blijkbaar echt kwijt.
Vanavond om 20.00 uur op de ARD: de DFB-Pokal finale tussen Schalke en Duisburg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Geen druppel gezweet. En 2 echte KJH-goals.LucaS schreef:Mooi dat Huntelaar weer terug is
De 1-0 van Draxler was mooi. Groot talent.
Gelukkig, het ligt niet aan Elia zelf. Ploegen leggen zo 20 miljoen op tafel om hem in te mogen lijfen!
Elia slachtoffer van politieke spelletjes
Uitgegeven: 24 mei 2011 11:36
Laatst gewijzigd: 24 mei 2011 12:06
AMSTERDAM - Eljero Elia kende een roemloos seizoen bij Hamburger SV. In het nieuwe NUsport magazine lucht hij voor het eerst uitgebreid zijn hart over de aparte gang van zaken in Hamburg.
© ANPDe vleugelaanvaller belandde een paar keer op de tribune voortkomend uit een conflict tussen de directie en de inmiddels ontslagen coach Armin Veh.
“Toen heeft mijn zaakwaarnemer gevraagd wat er aan de hand was. Duidelijk werd dat de directie wilde dat ik speelde, maar dat Veh dat weigerde.”
'Grote ster'
Na de interland tegen Oostenrijk begin februari escaleerde het conflict. Op de eerstvolgende training riep Veh Elia zich ten overstaan van de hele groep bij zich.
“Hij zei: ‘Wie denk je wel niet dat je bent! Omdat je tegen Oostenrijk een paar hakjes en trucjes kan doen, denk je dat je de grote ster bent. Oostenrijk is net zo slecht als een vierdeklasser, hoor. Jij hebt niets bereikt in je leven!’ Toen kreeg ik het gevoel: hier moet ik wegwezen.”
Belangstelling was er al genoeg. “Liverpool, Everton en Juventus wilden me in de winterstop huren met een optie tot koop. VfL Wolfsburg bood meteen twintig miljoen euro en een topsalaris. HSV had er wel oren naar, begreep ik, maar ik wil plezier in het voetbal.''
''Wolfsburg vocht tegen degradatie, mijn oude trainer Steve McClaren stond onder druk. Mijn gevoel zei: doe het niet. Gelukkig maar.”
Liverpool
Een (tijdelijke) overstap naar Liverpool of Juventus werd gedwarsboomd door HSV. “Jammer. Liverpool is Engelse top, Juventus blijft de grootste club van Italië. Groter dan AC Milan, Inter en de rest. Maar HSV wilde me niet laten gaan.''
''Ze waren heel aardig voor me tijdens de transferperiode. Ik wilde er weer vol voor gaan. Maar Veh liet me links liggen. Ik vroeg me echt af wat ik hem misdaan had.”
Hij verwacht dat de clubs die in de winterstop aanklopten hem nog steeds op hun lijstje hebben staan. “Juve poeh! Zou geweldig zijn. Of Liverpool. Kuyt op rechts, Carroll in de spits, Suarez erachter en ik op links. Maken we iedereen gek. Maar ja, dat is allemaal toekomstmuziek. Die vogels vliegen nog in de lucht, ik moet kijken wat ik in mijn hand heb. Dat is HSV.”
Lees het complete exclusieve interview met Eljero Elia in het nieuwe magazine NUsport die nu in de winkels ligt.
© NUsport/Bart Vlietstra
I think I lost my fucking headache
Een groot ego heeft die sowieso. Niet mijn soort speler. Hoef hem dan ook niet bij Ajax te zien.

Neuer eindelijk naar München. 18 vast, 7 variabel. Contract voor 5 jaar.
Rafinha is ook binnen. Boateng bijna. En ze zijn met Alex bezig.
Rafinha is ook binnen. Boateng bijna. En ze zijn met Alex bezig.
Slim dat Bayern München bezig is met het versterken van de defensie. Dat is het zorgenkindje.
Een verdediging van Rafinha - Alex - Badstuber - Lahm ziet er al stukken beter uit natuurlijk, ook al ben ik geen fan van Rafinha.
Een verdediging van Rafinha - Alex - Badstuber - Lahm ziet er al stukken beter uit natuurlijk, ook al ben ik geen fan van Rafinha.
Ik ook niet. Zitten een hoop steken aan los. Maar 5 miljoen voor Rafinha of het dubbele voor bijv. VDW. Of 20 voor Coentrao: dan is Rafinha een begrijpelijke keuze.Justin schreef: Een verdediging van Rafinha - Alex - Badstuber - Lahm ziet er al stukken beter uit natuurlijk, ook al ben ik geen fan van Rafinha.
Hoe zou de verdediging er eigenlijk in de meest ideale situatie uitzien, wimpey?
Vergat in m'n vorige post nog Boateng. Gaat die als rechtsback spelen of als centrumverdediger? Kan beide posities bespelen, toch?
Vergat in m'n vorige post nog Boateng. Gaat die als rechtsback spelen of als centrumverdediger? Kan beide posities bespelen, toch?
Ze hebben daar toch geld zat? En Coentrao is een topper. VDW ook. Rafinha is een goedkope oplossing maar die is toch ook lang niet zo goed?wimpey schreef:Ik ook niet. Zitten een hoop steken aan los. Maar 5 miljoen voor Rafinha of het dubbele voor bijv. VDW. Of 20 voor Coentrao: dan is Rafinha een begrijpelijke keuze.Justin schreef: Een verdediging van Rafinha - Alex - Badstuber - Lahm ziet er al stukken beter uit natuurlijk, ook al ben ik geen fan van Rafinha.
IK GELOOF!!!!!!
VDW is een topper? WK en dit seizoen waren allesbehalve top.
Ik geef Bayern groot gelijk dat ze geen 20 miljoen voor een back neerleggen. Man City wil 20 miljoen voor Boateng. Gaan ze ook niet betalen. Vandaar dat ze (ook) met Alex bezig zijn.
Dat je als club geld zat hebt, betekent niet dat je het over de balk moet smijten. Niet iedere club wil als Ajax, psv, Barcelona of RM eindigen.
Ik geef Bayern groot gelijk dat ze geen 20 miljoen voor een back neerleggen. Man City wil 20 miljoen voor Boateng. Gaan ze ook niet betalen. Vandaar dat ze (ook) met Alex bezig zijn.
Dat je als club geld zat hebt, betekent niet dat je het over de balk moet smijten. Niet iedere club wil als Ajax, psv, Barcelona of RM eindigen.
Liever 20 voor VDW of Coentrao dan 5 voor Rafinha, wat miljoenen voor Pranjic en noem maar op.
IK GELOOF!!!!!!
Lees je eigen onzin nog eens na...Rishi schreef:Liever 20 voor VDW of Coentrao dan 5 voor Rafinha, wat miljoenen voor Pranjic en noem maar op.
In Frankrijk wordt Eden Hazard in verband gebracht met BM.
Bij HSV: Joris moet weg en Arnesen maakt van HSV een opvanghuis voor talenten van Chelsea.
Bij HSV: Joris moet weg en Arnesen maakt van HSV een opvanghuis voor talenten van Chelsea.
inderdaadjoey schreef:In Frankrijk wordt Eden Hazard in verband gebracht met BM.
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 18,00.html
bruma 2 jaar on loan naar hsv
NOOIT meer Seedorf a.u.b.