De transfertips van Blackmoon

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » za jul 30, 2011 7:58 pm

Nieuws inderdaad. Dat jij dat niet als dusdanig (h)erkent doet daar niets aan af.

Maar goed, Blackmoon komt na de wedstrijd weer met wat nieuwtjes. Ik raad je dus af mijn posts vanavond te bekijken. Jij hoort over enkele weken wel hoe of wat.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Ramona » zo jul 31, 2011 8:35 am

De Dominee schreef:Nieuws inderdaad. Dat jij dat niet als dusdanig (h)erkent doet daar niets aan af.

Maar goed, Blackmoon komt na de wedstrijd weer met wat nieuwtjes. Ik raad je dus af mijn posts vanavond te bekijken. Jij hoort over enkele weken wel hoe of wat.

Ik heb geen tijd en zin om alle nieuwtjes en weetjes af te struinen her en der en jouw info komt op mij niet over als zijnde onzin of wat dan ook. Daarbij, mocht dat wel het geval zijn, alles is toch pas echt waar als het door AJAX zelf bevestigd wordt.

So, keep up the good work ajb, Dominee! :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door 999 » zo jul 31, 2011 10:15 am

De Dominee schreef:Hoezo? Kijk jij toch lekker niet wat ik post. Daar heb je een optie voor he. Het forum draait niet om jou.

De mensen met een iq van 80+ weten dan wel wat er speelt rond ons aller Ajax. Hoor jij het 2 weken later.
Wat een slap gelul ..

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » zo jul 31, 2011 10:32 am

999 schreef:
De Dominee schreef:Hoezo? Kijk jij toch lekker niet wat ik post. Daar heb je een optie voor he. Het forum draait niet om jou.

De mensen met een iq van 80+ weten dan wel wat er speelt rond ons aller Ajax. Hoor jij het 2 weken later.
Wat een slap gelul ..
Wederom applaus voor je onderbouwing! :biggthumpup.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door 999 » zo jul 31, 2011 11:07 am

De Dominee schreef:
999 schreef:
De Dominee schreef:Hoezo? Kijk jij toch lekker niet wat ik post. Daar heb je een optie voor he. Het forum draait niet om jou.

De mensen met een iq van 80+ weten dan wel wat er speelt rond ons aller Ajax. Hoor jij het 2 weken later.
Wat een slap gelul ..
Wederom applaus voor je onderbouwing! :biggthumpup.gif:
Nee, achter de reet van Blacky aan lopen :biggthumpup.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Mr. Ajax » zo jul 31, 2011 11:14 am

LucaS schreef:Nee, maar als mensen constant quotes willen zien van AN, worden ze wel lid op AN lijkt me.
Of het nou betrouwbaar of onbetrouwbaar is, ik vind het wel de moeite waard om te lezen. Vind het wel interessant, en niet alleen ik. Ik vind het derhalve logischer dat jij het vooral moet overslaan als jij het niet interessant vindt in plaats van voor De Dominee te beslissen wat hij wel of niet mag posten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Jesse » zo jul 31, 2011 11:19 am

Prima, hoor. Maar dit soort posts mag hij van mij achterwege laten:
De Dominee schreef:Goh. 8 mln exclusief bonussen dus ongeveer... 8,25 mln zou dus zomaar kunnen kloppen. Verhaal over het ontbreken van een bankgarantie terwijl er er langer een akkoord is, lijkt ook te kloppen.

+1 voor Blackmoon zijn info, wat mij betreft.
Voor sommige mensen is het inderdaad interessant nieuws, maar om zo'n figuur nou te vuur en te zwaard te gaan verdedigen en/of op deze manier je gelijk proberen te halen vind ik minder interessant.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door joey » zo jul 31, 2011 11:22 am

Je hoeft geen insider te zijn om in te zien dat Stekelenburg naar Roma zou vertrekken. Is gewoon een optelsom: nog één jaar contract, de echt grote clubs zijn voorzien, Maarten wil weg. Ajax kon het risico niet nemen dat hij over een jaar gratis de deur uit zou lopen.

Interessanter om te zien of die spits echt komt. Dat merken we de komende dagen wel, neem ik aan.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door 999 » zo jul 31, 2011 11:24 am

Leuk staaltje van blackmoon_ams:

Hij gooit een naam op het forum, vervolgens blijkt dat die naam net getekend heeft en dat meld een andere poster .. en dan meteen als reactie ..
Klopt maar Ajax heeft (krijg ik net door) geprobeerd om hem voordat hij bij PSG tekende om hem naar Ajax te halen. Geeft alleen maar aan dat Ajax wellicht een jongere keeper dan een type Babos op het oog heeft - morgen weet ik hier ook meer over
Hij krijgt het net door .. jaja ...

Overgens zijn er ook op AN die er geen bal van geloven.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » zo jul 31, 2011 11:52 am

Jesse schreef:Prima, hoor. Maar dit soort posts mag hij van mij achterwege laten:
De Dominee schreef:Goh. 8 mln exclusief bonussen dus ongeveer... 8,25 mln zou dus zomaar kunnen kloppen. Verhaal over het ontbreken van een bankgarantie terwijl er er langer een akkoord is, lijkt ook te kloppen.

+1 voor Blackmoon zijn info, wat mij betreft.
Voor sommige mensen is het inderdaad interessant nieuws, maar om zo'n figuur nou te vuur en te zwaard te gaan verdedigen en/of op deze manier je gelijk proberen te halen vind ik minder interessant.
Te vuur en te zwaard? Ik zeg letterlijk "+1 voor Blackmoon zijn info, WAT MIJ BETREFT".

Nou nou, dat is wel te vuur en te zwaard hoor. :smallgrin.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » zo jul 31, 2011 11:57 am

joey schreef:Je hoeft geen insider te zijn om in te zien dat Stekelenburg naar Roma zou vertrekken. Is gewoon een optelsom: nog één jaar contract, de echt grote clubs zijn voorzien, Maarten wil weg. Ajax kon het risico niet nemen dat hij over een jaar gratis de deur uit zou lopen.

Interessanter om te zien of die spits echt komt. Dat merken we de komende dagen wel, neem ik aan.
Toen iedereen riep (incl media) dat het niet meer doorging met Roma, bleef hij standvastig en zeker over de transfer. Ook toen alle media riepen 6 mln, bleef hij roepen 8 mln.

Als het straks doorgaat voor 8 mln, is dat de 5e keer dat hij gelijk krijgt inzake een transfer. Het rijtje moet ik opzoeken, maar dat is er in ieder geval.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door 999 » zo jul 31, 2011 11:58 am

De Dominee schreef:
joey schreef:Je hoeft geen insider te zijn om in te zien dat Stekelenburg naar Roma zou vertrekken. Is gewoon een optelsom: nog één jaar contract, de echt grote clubs zijn voorzien, Maarten wil weg. Ajax kon het risico niet nemen dat hij over een jaar gratis de deur uit zou lopen.

Interessanter om te zien of die spits echt komt. Dat merken we de komende dagen wel, neem ik aan.
Toen iedereen riep (incl media) dat het niet meer doorging met Roma, bleef hij standvastig en zeker over de transfer. Ook toen alle media riepen 6 mln, bleef hij roepen 8 mln.

Als het straks doorgaat voor 8 mln, is dat de 5e keer dat hij gelijk krijgt inzake een transfer. Het rijtje moet ik opzoeken, maar dat is er in ieder geval.
Geef eens wat links dat de media expliciet hebben staan te roepen dat het niet door ging, en dat het 6 miljoen is ..

Ps:Blacky heeft zelfs meerdere bronnen binnen AJAX .. ( als ie niet in Thailand is natuurlijk ).
Laatst gewijzigd door 999 op zo jul 31, 2011 12:00 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Mr. Ajax » zo jul 31, 2011 11:59 am

Jesse schreef:Prima, hoor. Maar dit soort posts mag hij van mij achterwege laten:
De Dominee schreef:Goh. 8 mln exclusief bonussen dus ongeveer... 8,25 mln zou dus zomaar kunnen kloppen. Verhaal over het ontbreken van een bankgarantie terwijl er er langer een akkoord is, lijkt ook te kloppen.

+1 voor Blackmoon zijn info, wat mij betreft.
Voor sommige mensen is het inderdaad interessant nieuws, maar om zo'n figuur nou te vuur en te zwaard te gaan verdedigen en/of op deze manier je gelijk proberen te halen vind ik minder interessant.

Dan hoef jij het ook niet te lezen.


Dit is toch een forum? Gaan willekeurige posters over anderen beslissen wat ze wel of niet mogen posten, wat wel of niet interessant voor hen is??

Wie het niet interessant vindt hoeft het ook niet te lezen hoor, ik snap het probleem echt niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » zo jul 31, 2011 12:02 pm

Ik post momenteel via mijn telefoon, maar die berichten zijn er legio 999. Dat weet jij ook. Maar goed, als je op die tour wilt gaan wil ik best wat berichten opzoeken hoor. In deze topic zullen genoeg artikelen gequote worden, schat ik in.

Maar vooral blijven ontkennen. Insiders bestaan niet. Kan niet. Onmogelijk. Dat iemand allerlei transfers aankondigt en allerlei informatie heeft die achteraf juist blijkt te zijn is allemaal toeval.

Dit doe ik niet om hem te verdedigen, maar om de absurditeit (is dat een woord?) Van jullie standpunten te laten zien. Een standpunt innemen en dat vervolgens verdedigen tot het absurde af.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door 999 » zo jul 31, 2011 12:05 pm

De Dominee schreef:Ik post momenteel via mijn telefoon, maar die berichten zijn er legio 999. Dat weet jij ook. Maar goed, als je op die tour wilt gaan wil ik best wat berichten opzoeken hoor. In deze topic zullen genoeg artikelen gequote worden, schat ik in.

Maar vooral blijven ontkennen. Insiders bestaan niet. Kan niet. Onmogelijk. Dat iemand allerlei transfers aankondigt en allerlei informatie heeft die achteraf juist blijkt te zijn is allemaal toeval.

Dit doe ik niet om hem te verdedigen, maar om de absurditeit (is dat een woord?) Van jullie standpunten te laten zien. Een standpunt innemen en dat vervolgens verdedigen tot het absurde af.
Ik kan me geen krantenbericht voor de geest halen waarin stond dat het definitief niet door ging, ook niet dat het bedrag 6 miljoen zou zijn.Maar daar gaat het niet over.Dit hebben we hier toch meerdere keren gehad.Insiders, gewoon een klein beetje je verstand gebruiken, zoals Joey ook aangeeeft.Of zoals BM zelf ook doet .. over het gerucht Boelykin.Overgens suggereert BM dat E. Davids op de tribune als scout zat bij FC Twente - Vaslui ...



Opzoeken kan ik daar zelf ook.Ook postings van andere die zich daar " insiders " noemen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo jul 31, 2011 12:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » zo jul 31, 2011 12:16 pm

Nee ik bedoelde deze topic op Ajaxtalk. :)
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door 999 » zo jul 31, 2011 12:22 pm

De Dominee schreef:Nee ik bedoelde deze topic op Ajaxtalk. :)
Insiders, gewoon een klein beetje je verstand gebruiken, zoals Joey ook aangeeeft.Of zoals BM zelf ook doet .. over het gerucht Boelykin.Overgens suggereerd BM dat E. Davids op de tribune als scout voor Riuz zat bij FC Twente - Vaslui ... Overgens heb ik niks tegen je, en of dat je zulk insider nieuwes post moet je zelf ook weten ..
De Dominee schreef:Nee ik bedoelde deze topic op Ajaxtalk. :)
Daar zitten er natuurlijk een hoop bij die dat hopen, dat de transfer niet doorgaat, maar begrijpen volgens mij heus wel dat M. Stekelenburg toe is aan een nieuwe club.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Jesse » zo jul 31, 2011 1:27 pm

De Dominee schreef:
Jesse schreef:Prima, hoor. Maar dit soort posts mag hij van mij achterwege laten:
De Dominee schreef:Goh. 8 mln exclusief bonussen dus ongeveer... 8,25 mln zou dus zomaar kunnen kloppen. Verhaal over het ontbreken van een bankgarantie terwijl er er langer een akkoord is, lijkt ook te kloppen.

+1 voor Blackmoon zijn info, wat mij betreft.
Voor sommige mensen is het inderdaad interessant nieuws, maar om zo'n figuur nou te vuur en te zwaard te gaan verdedigen en/of op deze manier je gelijk proberen te halen vind ik minder interessant.
Te vuur en te zwaard? Ik zeg letterlijk "+1 voor Blackmoon zijn info, WAT MIJ BETREFT".

Nou nou, dat is wel te vuur en te zwaard hoor. :smallgrin.gif:
Jij weet zelf ook wel dat dit niet de eerste keer is dat je hem verdedigt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door joey » zo jul 31, 2011 2:21 pm

Tja, we zijn door ervaring wijs geworden, dat begrijpt Dominee hopelijk ook. Elke zomer duiken er insiders op, vooral in de zomer. Sommige insiders verdwijnen op zeker moment voor een week of twee, drie, dan gaan ze met hun ouders naar de camping. :hypocrite.gif:

Misschien doen we die ene insider tussen al die grapjassen onrecht aan. Of misschien zijn er alleen maar grapjassen. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Maarten Stekelenburg

Bericht door jabu » zo jul 31, 2011 2:24 pm

Ramona schreef:So, keep up the good work ajb, Dominee! :biggthumpup.gif:
Inclusief de beledigen graag, daar doen ze hier ook niet moeilijk om!
:biggthumpup.gif:

Hoe gaat het met Velibor Vasovic?

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Rooie » zo jul 31, 2011 2:28 pm

Alleen 'Bugsy' op AN heeft een 100%-score, blijkbaar een persoonlijke vriend van veel (spaanstalige) spelers.

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Ronald! » zo jul 31, 2011 2:33 pm

Ik heb ook een keer drie Europese wedstrijden op rij goed voorspeld. Ik ging er bijna zelf in geloven ;)

+1 voor de sceptici.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Jesse » zo jul 31, 2011 3:14 pm

:smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » zo jul 31, 2011 4:05 pm

joey schreef:Tja, we zijn door ervaring wijs geworden, dat begrijpt Dominee hopelijk ook. Elke zomer duiken er insiders op, vooral in de zomer. Sommige insiders verdwijnen op zeker moment voor een week of twee, drie, dan gaan ze met hun ouders naar de camping. :hypocrite.gif:

Misschien doen we die ene insider tussen al die grapjassen onrecht aan. Of misschien zijn er alleen maar grapjassen. :confused.gif:
Je hebt helemaal gelijk Joey. Ik begrijp de scepsis dan ook wel, maar gezien het 'track record' van Blackmoon vind ik het steeds geloofwaardiger worden dat hij daadwerkelijk mensen binnen Ajax kent en informatie deelt.

Dat anderen dan niet kunnen erkennen dat hij het kennelijk (weer) bij het juiste eind lijkt te hebben (against all odds) en dat het dan misschien wel eens heel misschien mogelijk kan zijn dat het een 'insider' is dan word ik een beetje nerveus cq kriegelig. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen tegen beter weten in bepaalde stellingen handhaven. Of er in dit geval een 'tegen beter weten in' situatie is weet ik niet, maar het begint er (mits Steek voor 8 mln naar Roma gaat) toch wel op te lijken.
Face your fears and live your dreams, No Fear

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door GangstaRiB » ma aug 01, 2011 9:43 am

joey schreef:Je hoeft geen insider te zijn om in te zien dat Stekelenburg naar Roma zou vertrekken. Is gewoon een optelsom: nog één jaar contract, de echt grote clubs zijn voorzien, Maarten wil weg. Ajax kon het risico niet nemen dat hij over een jaar gratis de deur uit zou lopen.

Interessanter om te zien of die spits echt komt. Dat merken we de komende dagen wel, neem ik aan.
Maar goed, bij zo'n optelsom denk je niet direct aan AS Roma eerlijk gezegd.

Ik geloof dat deze blackmoon opzich wel een bron heeft binnen Ajax, want met Steek zat ie goed en nu heeft Ajax Cilissen op het oog van NEC.

Hij had alleen dat spelletje omtrent de nieuwe spits niet zo moeten spelen. Als de deal nog niet rond is, kan er nog zo veel gebeuren. Gewoon posten als er nieuws is, geen name-dropping.

Plaats reactie