Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Uit die hoek bekeken...
psv krijgt in de Kuip de rekening wel gepresenteerd door Kuipers.
Het wordt i.i.g. een leuke tweestrijd na de winterstop. Ik geef psv de beste kansen, maar Ajax heeft m.i. een bredere selectie, een veel betere trainer en een wat makkelijker programma.
psv krijgt in de Kuip de rekening wel gepresenteerd door Kuipers.
Het wordt i.i.g. een leuke tweestrijd na de winterstop. Ik geef psv de beste kansen, maar Ajax heeft m.i. een bredere selectie, een veel betere trainer en een wat makkelijker programma.
Het is een complot, Feyenoord mág gewoon geen kampioen worden!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
In voorgaande jaren stonden we in deze fase meestal nog veel verder achter, dus dat is niet zo gek.Ajaciedjuh schreef:
Ondanks dat Ajax veel meer punten heeft dan vorige jaren, staan we bij de winterstop 4 punten achter psv.
Is het nog steeds geen (hinderlijk) buitenspel, zoals na afloop duidelijk uitgelegd door Kuipers.wimpey schreef:Uit die hoek bekeken...
Dat is de interpretatie van Kuipers (die overigens toegegeven schijnt te hebben dat hij bij de eerste goal van PSV een fout gemaakt heeft), Mario van den Ende heeft daar zijn twijfels bij.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb nog geen bewegende beelden gezien. Maar op basis van deze foto's ben ik geneigd te zeggen dat het absoluut hinderlijk is.
Zal eens kijken of ik straks ergens nog een samenvatting voorbij zie komen.
Zal eens kijken of ik straks ergens nog een samenvatting voorbij zie komen.
Nil volentibus arduum
Die 3e goal had absoluut niet geteld mogen worden. Vermeer wordt het zicht ontnomen en dus had het afgekeurd moeten worden. Moet wel zeggen dat hij zich wel als een mietje opgesteld bij die goal.
- InnerHarbour
Die Vermeer laat zich door dat sprietje Narsingh wegzetten en dan gaan janken.
Twee hoge ballen en tweemaal blijft hij op zijn doellijn staan, gevolg twee goals. OMG wat ben ik blij dat we die onrustige dwerg kwijt zijn. 

YNWA
Beeld gevonden.
Narsingh gaat richting Vermeer en er is duidelijk sprake van contact. Dit is dus gewoon buitenspel. Kan er met de beste wil van de wereld niets anders van maken. Dat het geen sterk optreden van Vermeer is klopt ook, maar daar hoeft de scheidsrechter niet naar te kijken.
Narsingh gaat richting Vermeer en er is duidelijk sprake van contact. Dit is dus gewoon buitenspel. Kan er met de beste wil van de wereld niets anders van maken. Dat het geen sterk optreden van Vermeer is klopt ook, maar daar hoeft de scheidsrechter niet naar te kijken.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ben het er niet mee eens. Narsingh staat er wat irritant maar Vermeer wordt in principe niet door 'm gehinderd en omdat de bal tegendraads wordt gekopt staat Vermeer gewoon op het verkeerde been.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
'Wat irritant staan' zou voldoende moeten zijn om van hinderlijk buitenspel te spreken.
Salvador Dali
Salvador Dali
Als dit niet hinderlijk is dan is er toch nooit meer iets hinderlijk?
Hij zoekt actief het contact met Vermeer op. Hij gaat met zijn handen naar achteren op zoek naar Vermeer. Dat die laatste daar slecht staat te keepen doet niet ter zake. Dat maakt de actie van Narsingh hooguit extra dom want hij neemt het risico om een doelpunt te laten afkeuren.

Hij zoekt actief het contact met Vermeer op. Hij gaat met zijn handen naar achteren op zoek naar Vermeer. Dat die laatste daar slecht staat te keepen doet niet ter zake. Dat maakt de actie van Narsingh hooguit extra dom want hij neemt het risico om een doelpunt te laten afkeuren.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Fnoord krijgt in de kuip zo vaak de scheidsrechter mee, mogen ze hem een keertje tegen hebben? Als ze dat al hadden.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het is geen hinderlijk buitenspel, hij staat niet tussen de bal en de keeper. Je zou kunnen zeggen dat het 'hinderen van de keeper is', dat is een ander verhaal en daar is wat voor te zeggen. Maar aangezien Vermeer geen moeite doet om langs Narsingh te komen, hij staat zeg maar aan de grond genageld, vind ik hinderen te zwaar.Marillion schreef:Beeld gevonden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Hij staat in de lijn van de bal, hij ontneemt de keeper het zicht, hij doet actief mee aan het spel, hij hindert de keeper in diens 5-metergebied en pleegt obstructie. Je kunt natuurlijk niet naar de bal toekomen, springen en de tegenstander aan de kant zetten als je geeneens ruimte krijgt om een aanloopje te nemen.Baseman schreef:Wat is er mis met de 3e goal?
Kuipers gaf na afloop aan dat er geen sprake was van (hinderlijk) buitenspel.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Overdrijven is ook een vakLe T. schreef:Hij staat in de lijn van de bal, hij ontneemt de keeper het zicht, hij doet actief mee aan het spel, hij hindert de keeper in diens 5-metergebied en pleegt obstructie.

Vermeer zelf vond het totaal geen overtreding, maar prima dat jij een andere mening hebt...
Feijenoord heeft z'n pingel weer binnen, maar mist die ook meteen. Uit de hoekschop die volgt wordt wel gescoord...
Is er overigens ergens een lijstje met scheidsrechters en aan welke ploeg ze strafschoppen geven? Maar ook tégen welke ploegen ze geven? (hetzelfde eigenlijk met kaarten)
Is er overigens ergens een lijstje met scheidsrechters en aan welke ploeg ze strafschoppen geven? Maar ook tégen welke ploegen ze geven? (hetzelfde eigenlijk met kaarten)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Grabbeltje van Vermeer, maar Die Ente von Twente kopt hem voor open doel over.
Ik vond het geen pingel, maar die Bengtson kwam wel dom invliegen...
Ik vond het geen pingel, maar die Bengtson kwam wel dom invliegen...
Oeps. Foutje Vermeer.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Vermeer. 
Een blunder van Vermeer komt nooit alleen.

Een blunder van Vermeer komt nooit alleen.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Lekker Kenneth!
hahaha...
hahaha...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Effe een lekker denkmomentje voorafgaand aan De Klassieker. 

Ik vind de kakkies zeker niet minder dan Ajax btw. Middenveld zeker niet. Die vreten juffie met huid en haar op.
Schreuder doet het in navolging van de maestro ook met 3 centraal achterin. Die 3 zijn niet in staat om een bal vanaf de achterlijn te onderscheppen voordat Boetius inglijdt.
Je bent met dat systeem m.i. defensief eerder kwetsbaarder dan sterker. De veldbezetting klopt simpelweg niet. Je verdeelt die 11 man niet logisch over de oppervlakte van een voetbalveld.

Je bent met dat systeem m.i. defensief eerder kwetsbaarder dan sterker. De veldbezetting klopt simpelweg niet. Je verdeelt die 11 man niet logisch over de oppervlakte van een voetbalveld.