Champions League
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Champions League 2014-2015
Hard gevochten en een verdiend punt. 

Heb die goal van Florenzi even opgezocht op de Tube. Zat er mooi in, maar wel beetje lucky natuurlijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Arsenal dat verliest bij de zwakke broeder uit de groep. Die gaan het nog zwaar krijgen. Sowieso een bedroevende week voor de Engelse ploegen.
Dure punten inderdaad maar normaliter pakken ze de 2e plaats wel achter Bayern.Benji schreef:Arsenal dat verliest bij de zwakke broeder uit de groep. Die gaan het nog zwaar krijgen. Sowieso een bedroevende week voor de Engelse ploegen.
IK GELOOF!!!!!!
Arsenal ook met 2-1 verloren. Van Zagreb n.b. Daar wonnen wij makkelijk van. Gaat lekker met de PL. 

Naingolan vind het waarschijnlijk ook best vervelend voor Rafinha.
Lijkt me tijd worden dat de bonden ingrijpen tegen kamikazepiloten. Ik zag vd Streek afg. weekend rood en een pingel tegen krijgen voor aangeschoten hands. Moreno, Smalling, Naingolan schoppen iemand ongelukkig en komen er mee weg.

Lijkt me tijd worden dat de bonden ingrijpen tegen kamikazepiloten. Ik zag vd Streek afg. weekend rood en een pingel tegen krijgen voor aangeschoten hands. Moreno, Smalling, Naingolan schoppen iemand ongelukkig en komen er mee weg.
- InnerHarbour
Ik heb het gemist (je verwacht het niet hèwimpey schreef:Naingolan vind het waarschijnlijk ook best vervelend voor Rafinha.![]()

YNWA
Zonder meer. Maar hij ging voor de bal he, met z'n flying tackle. Gewoon pech dus.InnerHarbour schreef: Ik heb het gemist (je verwacht het niet hè) maar ik neem aan dat Naingolan oprecht geschokken was van zijn actie........

-
- AT Toto winner 15/16
Maar ook hij kreeg net als Moreno niks, de vraag is dus of het wel van die zware overtredingen zijn of dat het gewoon bad luck is. Die van gisteren heb ik gezien en ik vond het zelf ook wel meevallen, die van Moreno heb ik helaas niet gezien.
-
- AT Toto winner 10/11
Barca - Leverkusen is een soort van Ajax - Red Bull Salzburg. Roger Schmidt is echt een enorme vakman. 

Zijn werk is goed te genieten inderdaad.Scherrer schreef:Barca - Leverkusen is een soort van Ajax - Red Bull Salzburg. Roger Schmidt is echt een enorme vakman.
Ondanks alle terechte kritiek op de opzet van de Champions League moet ik wel zeggen dat er vaak leuke wedstrijden tussen zitten. Gewoon positief voetbal van twee kanten vanaf het begin, dat zie je in nationale competities relatief wat minder.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Absoluut, de duidelijk betere ploeg. Ondanks chicharito en die scheids, die ze 2 vrije kansen ontneemt waarbij het geen buitenspel was. Erg fit, die Duitsers. Hopen dat de scheids het kan opbrengen om enigszins neutraal te fluiten, want dan heeft leverkusen een goede kans.Scherrer schreef:Barca - Leverkusen is een soort van Ajax - Red Bull Salzburg. Roger Schmidt is echt een enorme vakman.
Die Marc-André ter Stegen heeft er dit seizoen al 17 doorgelaten.
Dat zijn net wat andere cijfers dan Cillessen.

Is die Sandro familie van cuenca? Die erwt die zou je toch een knal willen geven. Wat een kans en wat een prutser.
Leverkusen speelt goed, voetbal van deze eeuw... Snelheid, kracht, loopvermogen gecombineerd met een prima techniek. Die trainer heeft het prima voor elkaar...
Speelt die jongen überhaupt nog wel?wimpey schreef:Is die Sandro familie van cuenca? Die erwt die zou je toch een knal willen geven. Wat een kans en wat een prutser.
Mooie goal Suarez. Die paste precies. En dan is het ineens toch 2-1.
Druk Barcelona werd ook wel groot.
Druk Barcelona werd ook wel groot.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Beetje zonde dat Schmidt al z'n dreiging in de diepte eruit haalde, waardoor Barca achterin één op één kon gaan spelen, en de druk kon opvoeren. Beginnersfout.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En gewoon weer 3 doelpunten van Lewandowski. Ook Arsenal op achterstand thuis. Chelsea achter tegen Porto. Leuke ronde :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Snapte er ook helemaal niks van. Topploeg in wording.Bert schreef:Beetje zonde dat Schmidt al z'n dreiging in de diepte eruit haalde, waardoor Barca achterin één op één kon gaan spelen, en de druk kon opvoeren. Beginnersfout.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Zo zeg wordt dat Chelsea een pingel onthouden, de scheids kon het nooit zien maar die lul met een stokje in zijn hand naast de goal staat op een meter afstand er zo naar te kijken.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di sep 29, 2015 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
De echte mannen hebben toch mooi maar 3 punten uit 6 wedstrijden 

IK GELOOF!!!!!!
Leuk. Hopelijk alle Engelse teams eruit. 

- InnerHarbour
Tis wel duidelijk dat de keeper van Zagreb Bayern winnend gespeeld heeft.
YNWA
Bert schreef:Beetje zonde dat Schmidt al z'n dreiging in de diepte eruit haalde, waardoor Barca achterin één op één kon gaan spelen, en de druk kon opvoeren. Beginnersfout.

Het gaat de laatste dagen op AT nogal vaak over het ontkennen van het nut van driehoeken op een speelveld. Maar (zelfs) met die oerdomme erwt in de spits had Leverkusen gisteren tal van driehoeken en daaruit resulterende overtalsituaties. Jammer dat die pillendraaiers dan niet de knip trekken om een goede spits aan te trekken, want dan hadden ze gisteren gewonnen.
Ik ben een fan van de aanpak van Schmidt, maar je ziet wel dat er met zo'n loopintensief spelletje na 3/4 wedstrijd een x-aantal door z'n hoeven zakt. Dat gecombineerd met een slechte spits, mindere wissels en een niet al te brede bank maakt ze weliswaar tot een sympathieke ploeg, maar ze staan helaas wel met lege handen. Die goal van Luis was grote klasse trouwens. Hopelijk houdt ie z'n belofte en zien we hem ooit nog terug in Ajax-shirt.