Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Skampie

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Skampie » di okt 13, 2015 10:14 pm

Haha... Als anderen haddn gevonden dat ik de oorzaak was, was ik weggeweest.... Maar blijkbaar vinden ze van jiet...

Haha... Grapjesmaker

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di okt 13, 2015 10:16 pm

Haha, die Van Oostveen. :drecul.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » di okt 13, 2015 10:16 pm

Ah, ze hebben het verval al heel vroeg aan zien komen. Goed geanticipeerd dan.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 13, 2015 10:17 pm

Skampie schreef:Haha... Als anderen haddn gevonden dat ik de oorzaak was, was ik weggeweest.... Maar blijkbaar vinden ze van jiet...

Haha... Grapjesmaker
Komende vrijdagavond VI kijken, Skampie! Dat wordt genieten!

Uiteraard zijn Derksen en Gijp erg voorspelbaar en vallen ze vaak in herhaling, maar met figuren als Bertje van Oostveen en Bruma / bruna weten ze daar wel raad. :biggrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di okt 13, 2015 10:17 pm

En met een minzaam glimlachje wandelde hij weg.......

Oke zaterdag is het Spurs-Liverpool en van de zomer Engeland, Noord en gewoon Ierland, Wales en Portugal supporteren. :blackcat.gif: :smile-ajax.gif:
YNWA

Skampie

Bericht door Skampie » di okt 13, 2015 10:17 pm

Kunnen hier kamervragen wver worden gesteld?
wie staan boven deze hoge heren?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 13, 2015 10:19 pm

InnerHarbour schreef:Oke zaterdag is het Spurs-Liverpool en van de zomer Engeland, Noord en gewoon Ierland, Wales en Portugal supporteren. :blackcat.gif: :smile-ajax.gif:
Waarom hoor ik jou nooit over rugby, eigenlijk? Vind je dat niet leuk :smile-ajax.gif:of houd je wel van grote maar niet van net iets te brede mannen?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di okt 13, 2015 10:19 pm

Goh verrassend ze stappen niet op. En die Danny Blind heeft het alleen maar over pech en momenten, gevaarlijk als je dat allemaal zelf gaat geloven.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di okt 13, 2015 10:20 pm

@ de namaak :ajaxsmiley.gif:

Leuke maar niet geweldige sport voor mij
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di okt 13, 2015 10:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Skampie

Bericht door Skampie » di okt 13, 2015 10:20 pm

Cruijff schreef:
Skampie schreef:Haha... Als anderen haddn gevonden dat ik de oorzaak was, was ik weggeweest.... Maar blijkbaar vinden ze van jiet...

Haha... Grapjesmaker
Komende vrijdagavond VI kijken, Skampie! Dat wordt genieten!

Uiteraard zijn Derksen en Gijp erg voorspelbaar en vallen ze vaak in herhaling, maar met figuren als Bertje van Oostveen en Bruma / bruna weten ze daar wel raad. :biggrin.gif:
Zo lang vervelia kleuter hansie hansie er niet bij zit kijk ik wel ffkes..

Dit gekleuter moet toch door iemand afgestraft worden?

Ik ga morgen ook naar mijn baas... "Ja, k weet dat ik er geen kut van kan, maar ik bouw op en neem mijn verantwoordelijkheid... Dus ik blijf"

Rooie

Bericht door Rooie » di okt 13, 2015 10:21 pm

Lineker ook positief:
Gary Lineker ‏@GaryLineker 1 u1 uur geleden
Good heavens, Holland have turned into Andorra.
:smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 13, 2015 10:22 pm

@ Benji: die van Lineker had ik al gequote 55 minuten terug. :smile-ajax.gif:

brigade zuid schreef:Goh verrassend ze stappen niet op. En die Danny Blind heeft het alleen maar over pech en momenten, gevaarlijk als je dat allemaal zelf gaat geloven.
Was toen hij Ajax coachte toch niet anders? Altijd excuses zoeken in interviews na nederlagen.

Het dieptepunt kwam toen hij achter elkaar alle vergissingen in ons nadeel van scheidsrechters achter elkaar opsomde en klaagde dat het in een aantal wedstrijden tot puntverlies zou hebben geleid. Nooit heb ik me voor iets of iemand dieper geschaamd als Ajacied. :blush.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » di okt 13, 2015 10:24 pm

Hahaha, die interviews met de beide Blindjes en Oosterveen. Pech, veel blessures, algemene tendens van het NL voetbal. Met zo een analyse gaan we het never nooit meer halen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di okt 13, 2015 10:30 pm

:ajaxsmiley.gif:

Ja riepen de kenners niet een paar jaar geleden dat de 'kleintjes' niet in een aparte poule moesten komen en het eerst maar eens onderling moeste uitvechten voordat ze de 'grote' landen gingen lastigvallen. :smallgrin.gif:
YNWA

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » di okt 13, 2015 10:30 pm

Peter schreef:
Le T. schreef:
Trab schreef:Daley Blind en Huntelaar vond ik echt de zwakste van allemaal. Alleen maar overtredingen en geen duel gewonnen. Blind heeft het beroerd gedaan als coach, maar zonder Robben,Vlaar en strootman is oranje gewoon middelmaat. Daar kan geen coach iets van maken.
Volgens mij heeft Van Gaal vaak genoeg zonder Robben, Vlaar en Strootman gespeeld in de kwalificatie, en gewonnen.
Precies. Ik weet zeker dat Louis van Gaal in alle wedstrijden met een andere wilosofie en systeem had gespeeld.
Misschien wel. Maar van gaal heeft zich in 2002 ook niet geplaatst terwijl we toen wereldtop waren. Het blijkt gewoon heel moeilijk om na een super toernooi weer de focus te vinden. Daar hebben meer landen last van. Dat gelijkspel tegen Tsjechië in de 1e wedstrijd was gewoon killing. Dan loop je de hele kwalificatie achter de feiten aan.

Rooie

Bericht door Rooie » di okt 13, 2015 10:35 pm

NOS
Van Oostveen: Blind blijft bondscoach
VANDAAG, 23:20VOETBAL

Danny Blind blijft aan als bondscoach van het Nederlands elftal. Dat heeft KNVB-directeur Bert van Oostveen gezegd na de uitschakeling van Oranje voor het EK van 2016. "We gaan door met elkaar", aldus Van Oostveen.

"Ondanks de teleurstelling van vanavond zijn we aan het bouwen aan een relatief jong team", zei Van Oostveen. "Dat is pijnlijk op bepaalde momenten. Dan moet je niet weglopen maar blijven staan. Dat doet de KNVB en dat doet Danny Blind."

Van Oostveen sprak van een uiterst teleurstellende kwalificatiereeks. "Maar we moeten vooruitkijken. De WK-kwalificatie komt eraan. Je hebt geen keus, je moet gaan bouwen."

Van Oostveen blijft ook

De druk op de KNVB-directeur, verantwoordelijk voor de aanstellingen van Guus Hiddink en Danny Blind als bondscoach, zal de komende dagen ook toenemen. Maar aan opstappen wil Van Oostveen niet denken.

"De druk op de positie van directeur betaald voetbal bij de KNVB is van alle tijden. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen", aldus Van Oostveen.
Als je in de keuken staat, is het ook wel een pré als je een beetje verstand van koken hebt en niet alleen dat je de hitte kan verdragen...

In de keuken van de KNVB hoef je blijkbaar geen verstand van voetbal te hebben.

columbus

Bericht door columbus » di okt 13, 2015 10:49 pm

Kunnen wij, de jongens en meisjes die actief voetballen op zaterdag en zondag, die hele bende niet wegstemmen

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di okt 13, 2015 10:52 pm

Trab schreef:Dat gelijkspel tegen Tsjechië in de 1e wedstrijd was gewoon killing. Dan loop je de hele kwalificatie achter de feiten aan.
In de zomer had Oranje nog 80% kans op kwalificatie, hoor.

Ben het vaak met je eens maar in dit geval niet. Twee maanden geleden stond Oranje nog derde. Het slechtste moest toen nog komen.

Skampie

Bericht door Skampie » di okt 13, 2015 10:53 pm

Maar als je zulke dingen zegt (blnd/ oostveen) zeg je toch eigenlijk: ik neem alle kritiek niet serieus... Ik ben degene die het snapt... Jllie jiet

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 13, 2015 10:54 pm

columbus schreef:Kunnen wij, de jongens en meisjes die actief voetballen op zaterdag en zondag, die hele bende niet wegstemmen AfbeeldingAfbeelding
Dat symposium organiseren, wat in totaal 1 miljoen heeft gekost, die centen zijn weggehaald bij het amateurvoetbal. Het zou inderdaad logisch moeten zijn als 'wij de voetbal leden' inspraak hebben.

Bij de afgelopen maandagavond uitzending van VI kwam Gertjan Verbeek ook al met zoiets. Hij kraakte eerst een aantal kritische noten wat betreft de afkoopsommen KNVB (Hiddink een zak geld, Van Marwijk zijn contractverlenging tot 2016 staat nog steeds op de loonlijst) en zei: "Ik zou graag willen weten hoeveel dat allemaal kost. Dat is ons geld, het geld van de clubs."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di okt 13, 2015 11:01 pm

Yopi schreef:
Trab schreef:Dat gelijkspel tegen Tsjechië in de 1e wedstrijd was gewoon killing. Dan loop je de hele kwalificatie achter de feiten aan.
In de zomer had Oranje nog 80% kans op kwalificatie, hoor.

Ben het vaak met je eens maar in dit geval niet. Twee maanden geleden stond Oranje nog derde. Het slechtste moest toen nog komen.
Blind begon gisteren zelf ook al over die eerste wedstrijd tegen Tsjechie als meest cruciale wedstrijd (verrassend). Maar het pijnpunt ligt gewoon bij de eerste twee wedstrijden onder Blind; IJsland thuis en Turkije uit.

zeux

Bericht door zeux » wo okt 14, 2015 12:54 am

Who the holy fuck gaat die twee uit Zeist wegkrijgen?

Dit gaat anders niet werken. Danny is geen hoofdcoach. En zal dat vrees ik nooit worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 14, 2015 2:28 am

Ah, zeux was nog laat wakker. :smile-ajax.gif:

Heb je eindelijk een 'kleine' omslag gemaakt? Kun je een klein stukje met ons meegaan dat de trainer Danny Blind een geboren verliezer is? Zijn eerste wedstrijd bij Ajax eindigde in 0-4. 0-4! Ajax-PSV met een voor Arena begrippen in 2005 juist goede sfeer en een redelijk goed begin aan de wedstrijd.

Ruud Krol & Tonnie Bruins Slot wonnen na het ontslag van Koeman elk potje. Met hun als interims liep het op zijn rolletjes, maar de bazen John Jaakke en Arie van Eijden, de mannen die met een gouden 1 op hun stropdas rond ging lopen, vonden Ruud Krol niet genoeg (representatief). :smallgrin.gif:
..... :aai.gif:

Dit kan gewoon écht niet jongens.... Als voetballer was Blind zeker niet de beste van de lichting '95, eerder één van de meerdere. Maar hij speelde naar zijn taken, had de jaren ervaring, speelde sober. Bleef cool bij die beslissende penalty tegen Gremio.

Kortom Blind wist wat hij wel kon en wat niet. In ieder geval hebben we nu al veel te lang gezien: Danny Blind kan niet coachen. En Bert van Oostveen kan al helemaaaaaaaal geen voetbalbond besturen. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

zeux

Bericht door zeux » wo okt 14, 2015 2:32 am

Cruijff schreef:Ah, zeux was nog laat wakker. :smile-ajax.gif:

Heb je eindelijk een 'kleine' omslag gemaakt? Kun je een klein stukje met ons meegaan dat de trainer Danny Blind een geboren verliezer is?
Los van dat je altijd een puberale grote bek hebt en een meeloper met 'grote jongens' bent, kun je ook niet lezen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 14, 2015 2:33 am

zeux schreef:Los van dat je altijd een puberale grote bek hebt en een meeloper met 'grote jongens' bent, kun je ook niet lezen.
Haha 'een meeloper met grote jongens'. :smallgrin.gif: :drecul.gif:

De grote jongens van dit hemelse forum? :aai.gif:

Of een meeloper van grote jongens als Marco van Basten?

Plaats reactie