Marco van Ginkel

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door 999 » wo sep 25, 2013 3:32 pm

wimpey schreef:Vindt bij Chel$ea het geluk niet:

http://www.ajaxshowtime.com/voetbalnieu ... inkel.html
Als het waar is dat dit einde seizoen is, ik hoop het niet voor die jongen, zou het ook wel einde carriere kunnen zijn bij Chelsea ...

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marco van Ginkel

Bericht door LucaS » wo sep 25, 2013 4:33 pm

Narsingh en nu van Ginkel. Het is veel verstandiger om naar Ajax te komen! :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door wimpey » wo apr 09, 2014 11:37 am

'Van Ginkel was een cadeautje'

TJA... - Ajax had afgelopen zomer maar wat graag de portemonnee getrokken voor middenvelder Marco van Ginkel. De toenmalige Vitesse-speler had wel oren naar een overgang naar Amsterdam, maar verkaste uiteindelijk naar Londen.

'Marco was een cadeautje', zijn de ontluisterende woorden van voormalig Vitesse-eigenaar Merab Jordania in de nieuwe Voetbal International. 'Het voelde alsof ik een speler weggaf. Hier heb je Marco, neem hem maar mee en bedenk zelf een leuk prijsje, zo voelde het. Hij ging niet eens voor zeven miljoen euro weg', aldus Jordania.
Aldus Johnny Jordania. Betrouwbaarheidsgehalte is natuurlijk de vraag, maar voor dat geld had ik hem graag bij Ajax gezien. Voor dat bedrag kocht Ajax enkele seizoenen geleden nog De Zeeuw. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Duke » wo apr 09, 2014 12:38 pm

Voor dat geld hadden wij hem niet gekregen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door wimpey » wo apr 09, 2014 12:42 pm

Duke schreef:Voor dat geld hadden wij hem niet gekregen.
Duidelijk.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Cruijff » wo apr 09, 2014 5:41 pm

wimpey schreef:
'Van Ginkel was een cadeautje'

TJA... - Ajax had afgelopen zomer maar wat graag de portemonnee getrokken voor middenvelder Marco van Ginkel. De toenmalige Vitesse-speler had wel oren naar een overgang naar Amsterdam, maar verkaste uiteindelijk naar Londen.

'Marco was een cadeautje', zijn de ontluisterende woorden van voormalig Vitesse-eigenaar Merab Jordania in de nieuwe Voetbal International. 'Het voelde alsof ik een speler weggaf. Hier heb je Marco, neem hem maar mee en bedenk zelf een leuk prijsje, zo voelde het. Hij ging niet eens voor zeven miljoen euro weg', aldus Jordania.
Aldus Johnny Jordania. Betrouwbaarheidsgehalte is natuurlijk de vraag, maar voor dat geld had ik hem graag bij Ajax gezien. Voor dat bedrag kocht Ajax enkele seizoenen geleden nog De Zeeuw. :excited.gif:
Betrouwbaarheidsgehalte van Merab is inderdaad rekbaar, maar dit verhaal is vanuit dermate veel verschillende kanten bevestigd dat je er wel vanuit kunt gaan dat het zal kloppen. Ajax was bereid om enkele miljoenen euro's meer voor Van Ginkel neer te tellen dan Chelsea uiteindelijk gedaan heeft.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Marillion » do apr 10, 2014 1:18 pm

Ik had de indruk dat het onder "normale omstandigheden" op de prijs niet was stukgelopen. Ajax wilde stevig investeren en Van Ginkel wilde graag naar Ajax. Maar goed, dat is puur speculatie en bovendien verleden tijd.

Afhankelijk van de ontwikkelingen komende zomer hoop ik wel dat Ajax hem in de gaten blijft houden. Hij heeft mede door zijn blessure daar nauwelijks kunnen spelen. De kans dat hij daar komend seizoen veel in actie komt lijkt me bovendien ook niet zo groot. Een club als Chelsea gaat niet rustig zitten wachten. Die halen gewoon een nieuwe speler.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Marco van Ginkel

Bericht door InnerHarbour » do apr 10, 2014 2:23 pm

Ook in de competitie deed hij voor zijn blessure nauwelijks mee. Af en toe laatste 10 minutjes.

Duidelijk gehaald voor erbij, koste niets naar Chelsea begrippen. Voetbaltechnische een grote fout om daarheen te gaan. Voor zijn bankrekening een dikke pluim.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Marillion » do apr 10, 2014 2:32 pm

De strategie bij dat soort clubs is inderdaad om gewoon een aantal talenten te contracteren en dan zien ze wel wie het gaat redden. Zitten er af en toe één of twee tussen dan hebben ze die binnen. De rest is al snel niet interessant meer. Ze gaan in ieder geval niet alle tijd nemen om een jongen als Van Ginkel te begeleiden op zijn weg naar het eerste elftal. Hij zal het zelf moeten doen. En dat valt niet mee na zo'n entree.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Alexander » do apr 10, 2014 3:54 pm

Voor nu is dit natuurlijk niet meer interessant. Ajax heeft Klaassen al lopen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Marillion » vr apr 11, 2014 2:27 pm

Ik zou toch echt wel brood zien in de combinatie van die twee spelers. Al zal het antwoord op de vraag of er überhaupt plek is natuurlijk wel afhangen van de vraag welke spelers er blijven of juist vertrekken, en wie er eventueel doorbreekt. Het is niet dat we hem per se moeten halen omdat het een goede speler is.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door wimpey » ma jan 05, 2015 9:49 pm

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/01/ ... o-van-gin/
However, Inzaghi failed to give any promises to the Dutchman concerning playing time, telling reporters: “I'll have to assess his condition. In the middle of the field we have many, I told him so. I can guarantee games to nobody.
Dat lijkt me einde oefening. Eens kijken of Overmars en De Boer het nóg een keer willen proberen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33280
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door zeux » ma jan 05, 2015 10:09 pm

Waar staat die jongen op dit moment voetballend?
Zware blessures, iets van twee jaar (?) nauwelijks tot niet gespeeld. Is zijn 'rauwe talent' voldoende om de gok te wagen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Alexander » ma jan 05, 2015 10:11 pm

Kan me niet voorstellen. Die jongen is al heel lang niet meer fit. Ik verwacht dat Ajax het gaat doen met deze groep.

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door wimpey » ma jan 05, 2015 10:18 pm

zeux schreef: Is zijn 'rauwe talent' voldoende om de gok te wagen?
Goeie vraag. Het is wel een jongen die het van zijn actieradius moet hebben.

Ik denk dat Ajax het na meerdere bedankjes niet nog eens probeert. Milan was wel een beetje dezelfde steen na Chelsea. Hij had z'n loopbaan bij Ajax een goede nieuwe impuls kunnen geven.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 05, 2015 10:20 pm

Alleen op zeer gunstige voorwaarden voor Ajax zou ik hier nog aan beginnen. Hij had maar verstandiger moeten zijn, bovendien kleeft er een groot risico aan deze jongen getuige de flops en blessures gedurende de afgelopen jaren.
Ajax!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Marco van Ginkel

Bericht door peter » di jan 06, 2015 10:22 am

Milan probeert Motta te strikken, want die jongen leeft in onmin met Blanc.

Van Ginkel moet eerst zjn zaakwaarnemer maar eens aan de kant zetten. Die jongen is nu een speelbal van allerlei mensen en zijn carriere wordt vakkundig naar de knoppen geholpen. Ik zeg niet dat hij naar Ajax moet gaan, maar hij moet nu wel eens een verstandige keuze gaan maken.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Dubbel » vr jul 10, 2015 9:27 pm

Komende jaargang in Engeland bij Stoke.

http://www.stokecityfc.com/news/article ... 39474.aspx

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Dubbel » ma feb 01, 2016 11:15 pm

En nu dus verhuurd aan Psv. Verrassend.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... /fixtures/

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33280
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door zeux » ma feb 01, 2016 11:22 pm

Niveau lager zou hem goed kunnen doen. Misschien net zo'n tafellaken-servet-speler als Luuk De Jong en diens broer Siem.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Marco van Ginkel

Bericht door InnerHarbour » di feb 02, 2016 7:34 am

Overal mislukt kan je nog altijd in Eindhoven terecht.
YNWA

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Giacomo Puccini » di feb 02, 2016 7:39 am

Is een jonge speler uit de Nederlandse voetbalschool, dat scheelt he. Op huurbasis risicoloos. Ik vind het een slimme zet van psv. Over een paar maanden weten ze waar hij staat en of ze hem definitief willen overnemen.
Ajax!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Mano » di feb 02, 2016 8:45 am

i.t.t. Ajax zit hier tenminste een idee achter. Daarnaast zat niemand in de media te schreeuwen dat er iemand bij moest komen en BOEM halen ze gewoon.

Waarschijnlijk helpt de connectie met Guus H. maar toch
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marco van Ginkel

Bericht door Lionel » di feb 02, 2016 8:46 am

Gewoon een goede zet. PSV strijdt nog om 2/3 fronten mee.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie