Van Barca en Bayern winnen ze niet. Zeker niet over 2 wedstrijden. Maar verliezen van PSG hoeft natuurlijk ook niet.elliquido schreef:hij heeft juist de selectie om de CL te winnen..
Een killer spits,
een paar dijken van middenvelders
een goede keeper
nadeel is zijn verdediging, hoewel met opa thiery eruit zou dat nog wel eens kunnen meevallen.
Ik zie Chelsea nog wel verrassen in de CL
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
IK GELOOF!!!!!!
Ze vliegen eruit tegen PSG.
Aan Oranje was geen eer te behalen zonder Robben. Is dan ook niet beter gegaan sinds het vertrek van Hiddink en dan druk ik me voorzichtig uit.
Aan Oranje was geen eer te behalen zonder Robben. Is dan ook niet beter gegaan sinds het vertrek van Hiddink en dan druk ik me voorzichtig uit.
Onder Van Gaal ging het ook zonder Robben prima.Yopi schreef:Aan Oranje was geen eer te behalen zonder Robben. Is dan ook niet beter gegaan sinds het vertrek van Hiddink en dan druk ik me voorzichtig uit.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Sssst. Verpest de frame nou niet.Le T. schreef:Onder Van Gaal ging het ook zonder Robben prima.Yopi schreef:Aan Oranje was geen eer te behalen zonder Robben. Is dan ook niet beter gegaan sinds het vertrek van Hiddink en dan druk ik me voorzichtig uit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mwah...
Punt is dat de middelmatige spelers die we nu hebben denken dat ze heel wat zijn. Neem Depay. Wereldtalent, hahaha. Maar wel derde van de wereld, bweh.
Kwaliteit van de spelers is bepalend. Een trainer voegt hooguit iets toe.
Hiddink paste niet bij Oranje. Hij doet het beter met een ervaren groep die weet wat er gevraagd wordt. Hij regelt dan de rest. Dat is overigens niet zo simpel. Niet iedere trainer kan met vedetten omgaan.
Punt is dat de middelmatige spelers die we nu hebben denken dat ze heel wat zijn. Neem Depay. Wereldtalent, hahaha. Maar wel derde van de wereld, bweh.
Kwaliteit van de spelers is bepalend. Een trainer voegt hooguit iets toe.
Hiddink paste niet bij Oranje. Hij doet het beter met een ervaren groep die weet wat er gevraagd wordt. Hij regelt dan de rest. Dat is overigens niet zo simpel. Niet iedere trainer kan met vedetten omgaan.
Heeft LVG het vaak zonder Robben moeten doen, in de kwali? Ik weet het eerlijk gezegd niet meer...zeux schreef:Sssst. Verpest de frame nou niet.Le T. schreef:Onder Van Gaal ging het ook zonder Robben prima.Yopi schreef:Aan Oranje was geen eer te behalen zonder Robben. Is dan ook niet beter gegaan sinds het vertrek van Hiddink en dan druk ik me voorzichtig uit.
Foruming = framing. Ik las en lees bijv. geregeld dat LVG bij Man U eigenlijk best lekker bezig is.
Hoezo weet je dat niet meer? Het moet toch een enorm verschil gemaakt hebben en tot desastreuze wedstrijden hebben geleid?wimpey schreef:Heeft LVG het vaak zonder Robben moeten doen, in de kwali? Ik weet het eerlijk gezegd niet meer...zeux schreef:Sssst. Verpest de frame nou niet.Le T. schreef: Onder Van Gaal ging het ook zonder Robben prima.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Geweldig, gaan 'we' in het Engeland topic nu voor de zoveelste keer zaniken over van Gaal, Hiddink en Oranje, doe dat lekker ergens anders ja. 

YNWA
Je begrijpt toch wel dat fan-boy het niet over het heden wil hebben...InnerHarbour schreef:Geweldig, gaan 'we' in het Engeland topic nu voor de zoveelste keer zaniken over van Gaal, Hiddink en Oranje, doe dat lekker ergens anders ja.
Ik heb het toch effe opgezocht. Robben was er tegen Andorra (2 *), in Hongarije en in Roemenie niet bij.
Antonio Conte wordt volgens Engelse media de opvolger van Guus Hiddink bij Chelsea. Topper.
-
Waarom is hij een topper? Omdat ie wat prijzen won met Juve?
Vooral omwille van de ploeg die hij daar gebouwd heeft, natuurlijk.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee. Onder Conte's leiding domineerde Juve de Serie A en kreeg weer aansluiting met de Europese top. Die ploeg werd onder zijn leiding sterker en sterker. Switchten moeiteloos van systeem en van druk zetten naar inzakken bijv. Vergelijk het enigszins met de opmars van Atletico o.l.v. Simeone.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Waarom is hij een topper? Omdat ie wat prijzen won met Juve?
Hangt er rondom Conte niet nog steeds een zweem van dopinggebruik (door hemzelf) en omkoping? Bovendien vind ik het erg verdacht dat hij nu meer haar heeft dan tijdens zijn spelerscarierre. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
beelzebub schreef: Bovendien vind ik het erg verdacht dat hij nu meer haar heeft dan tijdens zijn spelerscarierre.

Ronald de Boer lijkt uit de Thunderbirds weggelopen. Botox, nephaar, veel te grote bril. 

Nou, Leicester weer een stapje dichtbij de titel. Maar wat ging het lastig. Zo zie je dat het direct een moeilijk verhaal wordt als Mahrez niet in de wedstrijd zit.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Leicester achter nu thuis tegen WBA. Nu moeten ze veerkracht tonen als ze kampioen willen worden!
- InnerHarbour
Tottenham verliest, het kan er over een maand zomaar close uitzien aan de top.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Knotsgekke competitie.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Stel dat het Man U van Lowietje even een eindsprint trekt door de laatste tien wedstrijden te winnen...
- Jinne
- Site Admin
Lijkt een beetje op de Eredivisie in 2011. Everybody's game rond dit tijdstip en toen in april sprintten wij weg. Leicester heeft het vooral lastig tegen de 'kleintjes'.
Zo blijven alle wedstrijden wel leuk. Dit weekend Spurs tegen Arsenal bijvoorbeeld.
Zo blijven alle wedstrijden wel leuk. Dit weekend Spurs tegen Arsenal bijvoorbeeld.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Schwalbe van Kane.
Maar die domme Coquelin moet natuurlijk niet gaan glijden (daar). Sukkel.

Toby met de 1-1, prima afgemaakt voor een verdediger.
Die jongen is een topaankoop voor een prikkie gebleken. 

Laatst gewijzigd door wimpey op za mar 05, 2016 3:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.