De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Rooie » zo okt 18, 2015 11:15 am

Hij was tevreden over Van der Hoorn, 'anders hadden we hem wel verkocht in de zomer'.

Brandhout verkopen gaat nogal lastig :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Yopi » zo okt 18, 2015 11:16 am

Een gezonde concurrentiestrijd, Benji. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Ajaciedjuh » zo okt 18, 2015 11:58 am

Kernprobleem Jonk - Technisch hart is dat Jonk zelf beslissendbevoegheid wil versus dat ze dat gezamenlijk doen. Tussen de regels door hoorde ik ook dat dat zo contractueel vastligt.

En waarschijnlijk dat de rest van het technisch hart op een aantal zaken anders denkt dan Jonk, schuift Jonk niet meer aan (dit is mijn veronderstelling). Dat zal dus niet gaan veranderen, omdat je bij het verleggen van verantwoordelijkheden naar Jonk, de andere er niet mee eens zullen zijn.

Weglopen, niet meer aanschuiven, vind ik een zwaktebod. Als je je niet in het beleid kunt vinden, moet je opstappen.

Overigens (vanuit de zijlijn) vind ik dat Jonk prima presteert met de jeugd. Daar worden wel degelijk stappen gemaakt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Yopi » zo okt 18, 2015 12:03 pm

Niks opstappen. Jonk moet blijven. Boeit me niet dat hij een lastige kerel is. Hij levert goed werk.

Probleem zit eerder bij Overmars. Die bakt er weinig van. Nu nog steeds roepen dat Viergever en Van der Hoorn goede aankopen zijn - hoe komt hij erop? Over Lens heb ik het dan niet eens. Lens een topspits? :biggrin.gif: :excited.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Cruijff » zo okt 18, 2015 12:20 pm

Yopi schreef:Niks opstappen. Jonk moet blijven. Boeit me niet dat hij een lastige kerel is. Hij levert goed werk.
Precies.
Benji schreef:Hij was tevreden over Van der Hoorn, 'anders hadden we hem wel verkocht in de zomer'.

Brandhout verkopen gaat nogal lastig :smallgrin.gif:
Is een praatje voor de bühne natuurlijk. Er zijn nog steeds partijen op de markt die Van der Hoorn van Ajax zouden willen overnemen. Hen ga je niet alvast de informatie geven dat Ajax bij wijze van spreken met Mike zelfs nog een zak geld erbij geeft. :blush.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Yopi » zo okt 18, 2015 12:22 pm

Overmars meent wat hij zegt, vrees ik.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Cruijff » zo okt 18, 2015 12:26 pm

Benji schreef:Dat ging erover dat Ajax geïnteresseerd in hem was toen hij 16 jaar oud was (en voor 7 miljoen euro naar Monaco vertrok).
Aha dan heeft Overmars inderdaad een Martin van Geeltje gedaan. Namen droppen voor de bühne en puur zitten zwammen.

Ajax heeft een positie in de markt dat je voor een miljoen Viktor Fischer koopt terwijl allerlei Chelsea's ook een contract aan hem aanbieden, maar 7 miljoen voor een ventje van 16? Dan loopt ie domme taal uit te slaan in de hoop dat het publiek net als hijzelf slecht geïnformeerd en dom is.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Yopi » zo okt 18, 2015 12:30 pm

Gaat niet eens om de transfersom. Zulke jongens kunnen elders een al een fors salaris krijgen. Ga je een jongen van zestien meer betalen dan een selectiespeler die aan de onderkant van het salarishuis zit?

Ajax heeft het ook geprobeerd met Mastour, en met een Duitse jongen (even vergeten wie). Ze weten de grote talenten heus te zitten.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Marillion » ma okt 19, 2015 3:27 pm

Cruijff schreef:
Benji schreef:Dat ging erover dat Ajax geïnteresseerd in hem was toen hij 16 jaar oud was (en voor 7 miljoen euro naar Monaco vertrok).
Aha dan heeft Overmars inderdaad een Martin van Geeltje gedaan. Namen droppen voor de bühne en puur zitten zwammen.

Ajax heeft een positie in de markt dat je voor een miljoen Viktor Fischer koopt terwijl allerlei Chelsea's ook een contract aan hem aanbieden, maar 7 miljoen voor een ventje van 16? Dan loopt ie domme taal uit te slaan in de hoop dat het publiek net als hijzelf slecht geïnformeerd en dom is.
Het idee was dan natuurlijk dat we hem hadden willen halen vóór dat hij 7 miljoen moest kosten. Maar dat is dus niet gelukt.

Verder heb ik niet zo veel met het noemen van allerlei spelers die niet komen. Ik wil weten wie er wel bij ons in de spits kan staan.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Demosthenes » di okt 20, 2015 8:54 am

Yopi schreef:Gaat niet eens om de transfersom. Zulke jongens kunnen elders een al een fors salaris krijgen. Ga je een jongen van zestien meer betalen dan een selectiespeler die aan de onderkant van het salarishuis zit?

Ajax heeft het ook geprobeerd met Mastour, en met een Duitse jongen (even vergeten wie). Ze weten de grote talenten heus te zitten.
Die namen verschenen in de pers, waarschijnlijk hebben de aangetrokken pr'ers dezelfde opleiding genoten als die van Feyenoord, want daar worden ook altijd grote namen genoemd, spelers die graag naar Feyenoord wilden komen, maar ... vul maar in, ze komen niet door het kunstgeschiedenis, het waait te vaak of de pasta is niet zo lekker.

Ik mis soms (niet in het citaat) de reden waarom ze zouden komen, de opleiding is elders echt niet slechter, voetballer zijn is een beroep, het gaat om geld. De grote talenten weet iedere scout te vinden, Ajax kan nu echter ook de groep eronder niet meer krijgen. Cerny is de uitzondering, daar is jaren in geïnvesteerd, maar de Karlsson's kunnen we missen als kiespijn, hij is niet de enige.

Cerny is trouwens ook niet gekomen voor de gevulde koeken, Bazoer zeker niet, op de Herdgang hadden ze die koeken al.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Cruijff » di okt 20, 2015 11:28 am

Demosthenes schreef:Cerny is trouwens ook niet gekomen voor de gevulde koeken, Bazoer zeker niet, op de Herdgang hadden ze die koeken al.
Nee die zijn gekomen voor 'Het Plan'. Net als bijvoorbeeld Kasper Dolberg.

Van de Beek, Nouri en Cerny hebben inmiddels zelfs tot 2020 bijgetekend, dat doen ze zeker omdat ze niet in de plannen geloven? Ik zou zeggen ga zelf weer eens op De Toekomst kijken ipv te roeptoeteren langs de zijlijn.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Demosthenes » di okt 20, 2015 2:03 pm

Nee die zijn gekomen voor 'Het Plan'. Net als bijvoorbeeld Kasper Dolberg.

Van de Beek, Nouri en Cerny hebben inmiddels zelfs tot 2020 bijgetekend
We naderen Feyenoord met rasse schreden, het is wachten op het moment dat spelers geen salaris meer willen, dat papa die honderdduizenden euro's betaalt. Wanneer halen we Feyenoord in?

Het Plan, welk plan? Dat van Jonk? Van Bergkamp? Het plan om in 2016 - 2018 aan de Europese top te staan?

Als er een plan is, dan is dat het plan om Ajax te verlaten, anderen verantwoordelijk te houden voor het niet in de buurt komen van de Europese top.

De Toekomst? Ben er vaak genoeg geweest, heb er zo vaak genoten, altijd de B1 en A1, voetbal waarin de bal naar voren ging, trainers die spelers opriepen de actie te maken, wat op zich eenvoudig is, want qua jeugd is er nooit een vereniging geweest die kon tippen aan Ajax. Op de Toekomst was het altijd eenrichtingsverkeer, logisch want wat zou er met het voetbal in Nederland zijn gebeurd als Heerenveen, Spartaan, NEC om een paar verenigingen te noemen ook zoveel talent in een B1 of A1 zouden hebben?

Wie nooit op De Toekomst is geweest en naar Appie kijkt, weet niet wat hij ziet.

Appie verlengt zijn contract tot 2020, perfect, ik hoop hem nog vaak te zien, niet de Appie die zich moet aanpassen aan de hardlopers om hem heen, maar de Appie die acties onderneemt. Slim die contractverlenging, want als hij zo goed wordt als wat bijna iedereen een paar jaar geleden dacht, dan vertrekt hij voor 2020. Lukt dat niet, dan zit zijn salaris nog vijf jaar goed.

Debuteert Appie nog in 2015?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7318
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Trab » wo okt 21, 2015 7:36 pm

Demosthenes schreef:
Nee die zijn gekomen voor 'Het Plan'. Net als bijvoorbeeld Kasper Dolberg.

Van de Beek, Nouri en Cerny hebben inmiddels zelfs tot 2020 bijgetekend
We naderen Feyenoord met rasse schreden, het is wachten op het moment dat spelers geen salaris meer willen, dat papa die honderdduizenden euro's betaalt. Wanneer halen we Feyenoord in?

Het Plan, welk plan? Dat van Jonk? Van Bergkamp? Het plan om in 2016 - 2018 aan de Europese top te staan?

Als er een plan is, dan is dat het plan om Ajax te verlaten, anderen verantwoordelijk te houden voor het niet in de buurt komen van de Europese top.

De Toekomst? Ben er vaak genoeg geweest, heb er zo vaak genoten, altijd de B1 en A1, voetbal waarin de bal naar voren ging, trainers die spelers opriepen de actie te maken, wat op zich eenvoudig is, want qua jeugd is er nooit een vereniging geweest die kon tippen aan Ajax. Op de Toekomst was het altijd eenrichtingsverkeer, logisch want wat zou er met het voetbal in Nederland zijn gebeurd als Heerenveen, Spartaan, NEC om een paar verenigingen te noemen ook zoveel talent in een B1 of A1 zouden hebben?

Wie nooit op De Toekomst is geweest en naar Appie kijkt, weet niet wat hij ziet.

Appie verlengt zijn contract tot 2020, perfect, ik hoop hem nog vaak te zien, niet de Appie die zich moet aanpassen aan de hardlopers om hem heen, maar de Appie die acties onderneemt. Slim die contractverlenging, want als hij zo goed wordt als wat bijna iedereen een paar jaar geleden dacht, dan vertrekt hij voor 2020. Lukt dat niet, dan zit zijn salaris nog vijf jaar goed.

Debuteert Appie nog in 2015?
Zit niet te zaniken man. De reden dat Appie nog niet gedebuteerd heeft? Overmars en Frank de Boer. Die wouden in de winterstop perse Sinkgraven halen. Jonk was daar mordicus op tegen omdat Appie op dezelfde positie speelde in de A1 en zo de doorstroming belet werd. Sinds dat conflict schuift Jonk niet meer aan. Dus wat zit je nou te zeiken op jonk? Jonk wilt juist dat er zoveel jeugd doorstroomt. De Overmarsen en De Boertjes halen echter liever categorie Gudelj, Viergever en vde Hoorn. Er zijn maar 2 mensen verantwoordelijk voor de onrust van nu en dat zijn overmars en de boer. Overmars door zijn kutaankopen en de boer door zijn kutvoetbal en het uitvinden van het balletje breed achterin. Laat Jonk lekker z'n gang gaan bij de jeugd en flikker die de boer en overmars eruit. Die 2 lappen alles wat in het plan Cruijff stond aan hun laars. Er zou alleen nog maar kwaliteit gekocht worden en anders kreeg de jeugd de kans. Wat doet die dikke? Die haalt gudelj,Hoorn,viergever,zimling. De boer gaat vrolijk verder met z'n niet om aan te gluren breedtevoetbal en negeert het plan Cruijff door lekker met de punt naar voren te voetballen. Dit terwijl heel de jeugd met de punt naar achteren speelt. En ondertussen bemoeien ze zich ook nog met de jeugd door adviezen en voorstellen van jonk te negeren. Laat ze zich lekker concentreren op het 1e elftal. Maar blijf vooral jonk de schuld geven.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 9:35 pm

Niets aan toe te voegen. :biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 51845
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door wimpey » wo okt 21, 2015 10:00 pm

Yopi schreef:Niets aan toe te voegen. :biggthumpup.gif:
Behalve de vraag of Appie wel goed genoeg is. Sinkgraven is een uitstekende voetballer die ronduit verkloot wordt door FdB. Dezelfde Frank die loopt te hannesen met de posities voor Milik, AEG, Fischer, Klaassen.

Allemaal de schuld van Cruijff en Jonk natuurlijk, maar toch... Laten we eens ophouden met de mythe dat Overmars zuinig is. Die gast heeft tientallen miljoenen laten verdampen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 10:12 pm

Het aantrekken van Singraven kan ik nog billijken. Hoewel, voor dat geld? Hij was belachelijk duur. Maar m.i. kan die jongen wel ballen.

Voor de rest begrijp ik Jonk heel goed. Komt die kneus van Overmars met Viergever aanzetten, terwijl Riedewald in aantocht is. Wordt Vuur en Passie gehaald, die kan lekker Bazoer voor de voeten lopen.

Als ik Jonk was, zou ik ook niet willen dat Overmars zich met mijn toko bemoeide. Laat staan dat ik erop dat te wachten dat ze mij steeds de mond snoerden, 4 tegen 1.

Jonk houdt zich wel aan de afspraken. Zoals Trab aangeeft, de rest drijft steeds verder af van wat de bedoeling was.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7318
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Trab » wo okt 21, 2015 10:14 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef:Niets aan toe te voegen. :biggthumpup.gif:
Behalve de vraag of Appie wel goed genoeg is. Sinkgraven is een uitstekende voetballer die ronduit verkloot wordt door FdB. Dezelfde Frank die loopt te hannesen met de posities voor Milik, AEG, Fischer, Klaassen.

Allemaal de schuld van Cruijff en Jonk natuurlijk, maar toch... Laten we eens ophouden met de mythe dat Overmars zuinig is. Die gast heeft tientallen miljoenen laten verdampen.
Helemaal mee eens wimpey! :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7318
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Trab » wo okt 21, 2015 10:17 pm

Yopi schreef:Het aantrekken van Singraven kan ik nog billijken. Hoewel, voor dat geld? Hij was belachelijk duur. Maar m.i. kan die jongen wel ballen.

Voor de rest begrijp ik Jonk heel goed. Komt die kneus van Overmars met Viergever aanzetten, terwijl Riedewald in aantocht is. Wordt Vuur en Passie gehaald, die kan lekker Bazoer voor de voeten lopen.

Als ik Jonk was, zou ik ook niet willen dat Overmars zich met mijn toko bemoeide. Laat staan dat ik erop dat te wachten dat ze mij steeds de mond snoerden, 4 tegen 1.

Jonk houdt zich wel aan de afspraken. Zoals Trab aangeeft, de rest drijft steeds verder af van wat de bedoeling was.
Precies! :biggthumpup.gif: Overigens hebben genoeg spelers aangegeven profijt te hebben van de veranderingen in de jeugd. In de VI van vandaag o.a. Kenny Tete.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Demosthenes » wo okt 21, 2015 10:24 pm

Yopi schreef:Niets aan toe te voegen. :biggthumpup.gif:
Is overbodig, want verafgoding kent een gezamenlijk halleluja.

Ajax speelt met zo'n jong elftal, moet het nog jonger? De revolutie is ooit begonnen om aansluiting te krijgen met de Europese top.Een zesjarige met een internetverbinding weet dat de wereld er anders uitziet.

Jonk vindt dat er niet naar hem wordt geluisterd? Ik heb hem wel eens iets horen zeggen, maar ik kan me voorstellen dat iemand met opleiding kleinmetaal vmbo-1 het met hem eens is, maar dat één niveau hoger al aan het twijfelen is, de malloot kreeg Volendam niet eens in de eredivisie. Jonk moet lekker op paling gaan vissen , de man heeft niets van zichzelf, ging naar Inter dankzij Bergkamp en speelde zo leuk voor Sheffield. Kun je dan niets? Weet ik niet, maar tot nu toe heeft hij alleen maar beetje gehuild, ze luisteren niet. Minkukel nr. 2,na JC.

Balletje breed? Trustfull houdt ervan.

Wie is die "dikke" ? Ik ken de RvC niet, een directielid? De door Jonk geliefkoosde Mirani of El A.?

Ik hoop, net als Trab en Yopi dat de randdebielen (zo zullen dat woord niet steunen, maar het gaat om jc en jonk) alle macht krijgen, nog 3 jaar, geen 7 jaar wachten op Europees succes, maar tien jaar, dus niet de CL in 2017, maar in 2020.

Ze mogen de 110 miljoen die is verdiend aan de verkoop van vooral jeugdspelersuit die slechte jeugdopleiding uitgeven, geen probleem . Ik geloof echter dat de Messias (JC) niet voor dat succes kan zorgen, omdat de wereld er anders uitziet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

columbus
Berichten: 5358
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door columbus » wo okt 21, 2015 10:24 pm

Maar Jonk zal zich toch ook moeten houden aan de regels, waarvan er 1 het bijwonen van vergaderingen. Hoe goed hij het ook doet... Net als in de grote mensenwereld zal je dingen moeten doen die niet zo leuk zijn. Wanneer mijn collega, die ook prima werk aflevert, geen verantwoording aflegt en vergaderingen niet bij woont heeft hij ook een probleem... Dat neemt niet weg dat de Boer en Overmars gruwelijk aan het kloten zijn

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door peter » wo okt 21, 2015 10:25 pm

@Trab
Gaf overigens wel aan dat de Boer ook echt niet langer had moeten wachten, want anders was hij weg geweest. De situatie met van Rhijn (die drama was) en Ligeon (die er helemaal niks van kan) was namelijk vrij uitzichtloos. :excited.gif:

Overigens hoorde ik de Boer al weer opperen dat ze in november het spitsenprobleem gaan evalueren. Rrrrrreken maar dat Overmarsje en de Boer weer de markt op gaan, hoor. Sanogo sturen we terug en met hun goede kijk op het probleem komt er een nieuwe god binnen. Haller? Kan er geen jota van, dus die jongen lijkt me bovenaan de lijst staan.

wimpey
Berichten: 51845
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door wimpey » wo okt 21, 2015 10:26 pm

Yopi schreef: Komt die kneus van Overmars met Viergever aanzetten, terwijl Riedewald in aantocht is.
Nou, we hadden slechts Moisander, Denswil en Riedewald voor die plek. Tikkie dun bezet daar he. :excited.gif:
Jonk houdt zich wel aan de afspraken.
Hij blijft z'n lijn trouw en maakt zich hard voor de levensader van de club. Dat valt te prijzen. Hij moet alleen aanschuiven bij management meetings en niet de trainer / coach willen uithangen. Hij is een prima bewaker van de rode draad, daar ligt m.i. zijn kracht. Stuffed turkey Overmars moet er gisteren nog uitgerot worden. Een no brainer. Letterlijk.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Rooie » wo okt 21, 2015 10:41 pm

Die transfer van Viergever kwam toen echt als een donderslag bij heldere hemel. Alles wees erop dat hij naar PSV zou vertrekken. Ik lachen. Toen nog wel...

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Demosthenes » wo okt 21, 2015 10:43 pm

columbus schreef:Maar Jonk zal zich toch ook moeten houden aan de regels, waarvan er 1 het bijwonen van vergaderingen. Hoe goed hij het ook doet... Net als in de grote mensenwereld zal je dingen moeten doen die niet zo leuk zijn. Wanneer mijn collega, die ook prima werk aflevert, geen verantwoording aflegt en vergaderingen niet bij woont heeft hij ook een probleem... Dat neemt niet weg dat de Boer en Overmars gruwelijk aan het kloten zijn
Laat nou vriendjespolitiek iets anders zijn, "de voetballer kunnen alles", Jonk volgt JC in alles (Ze bellen elkaar als een van hen moet poepen?)

Ajax staat buiten de werkelijkheid, je ziet niet dat Ajax de CL wint in 2016/2018? Het is een kwestie van tijd. Marc Goodman heeft de voorzet gegeven: "In screen we trust" , We geloven wat we op het scherm zien (Goodman verwijst naar Stuxnet) een prachtig book: Future crimes, niet zoals de Amerikanen geloofden: "In God we trust".

Columbus, geloof me, in 1492 geloofde Columbus In India te zijn geland. Jij gelooft, dankzij " In screen" we trust" dat Ajax in 2016, 2017 of 2018 de CL wint en wie wachten je digitaal op?: Yopi, Wimpey, Trab, Cruijff en de andere volgelingen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 347
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door roelf » do okt 22, 2015 4:34 am

Tegenwoordig maakt het niet meer uit hoe je de boel verkloot, als je maar vergadert. Vergadering missen, tja, dan moet je wieberen, want dan doe je je "werk" niet. Dat kunnen we niet hebben. Mensen weten niet meer wat "je werk doen" is.

Sent from my SM-P601 using Tapatalk

Plaats reactie