EK 2016

De laatste loodjes voor het hoogst haalbare

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: EK 2016

Bericht door InnerHarbour » di mei 17, 2016 12:58 pm

Zie dat er aardig wat verdedigers van Barcelona meegaan en weinig spitsen.

Inderdaad Duitsland of het thuisland Frankrijk al mist die laatste Sakho natuurlijk. :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: EK 2016

Bericht door wimpey » di mei 17, 2016 5:05 pm

GERMANY EURO 2016 SQUAD
Goalkeepers: Neuer, Leno, Ter Stegen
Defenders: Boateng, Can, Hector, Howedes, Hummels, Mustafi, Rudy, Rudiger
Midfielders: Bellarabi, Brandt, Draxler, Gotze, Gomez, Khedira, Kimmich, Kroos, Ozil, Schweinsteiger, Weigl
Forwards: Muller, Podolski, Reus, Sane, Schurle
Hebben een probleem qua backs... Wel veel scorend vermogen en creativiteit.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: EK 2016

Bericht door InnerHarbour » di mei 17, 2016 5:24 pm

Can is geen rechtsback waar die ook al een keer heeft moeten spelen
YNWA

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: EK 2016

Bericht door wimpey » di mei 17, 2016 5:39 pm

InnerHarbour schreef:Can is geen rechtsback waar die ook al een keer heeft moeten spelen
Klopt, die had het tegen Engeland zwaar. Logisch ook. Qua backs zaten ze in Brazilië al krap met Höwedes op links. Duitsland is m.i. niet dé favoriet voor het EK, wat ze wel voor het WK waren.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: EK 2016

Bericht door zeux » di mei 17, 2016 6:07 pm

wimpey schreef:
GERMANY EURO 2016 SQUAD
Goalkeepers: Neuer, Leno, Ter Stegen
Defenders: Boateng, Can, Hector, Howedes, Hummels, Mustafi, Rudy, Rudiger
Midfielders: Bellarabi, Brandt, Draxler, Gotze, Gomez, Khedira, Kimmich, Kroos, Ozil, Schweinsteiger, Weigl
Forwards: Muller, Podolski, Reus, Sane, Schurle
Hebben een probleem qua backs... Wel veel scorend vermogen en creativiteit.
Het verbaast mij dat Schweinsteiger er tussen staat. Die leek bij ManU bepaald niet fit/in vorm.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: EK 2016

Bericht door Scherrer » di mei 17, 2016 6:12 pm

wimpey schreef:
GERMANY EURO 2016 SQUAD
Goalkeepers: Neuer, Leno, Ter Stegen
Defenders: Boateng, Can, Hector, Howedes, Hummels, Mustafi, Rudy, Rudiger
Midfielders: Bellarabi, Brandt, Draxler, Gotze, Gomez, Khedira, Kimmich, Kroos, Ozil, Schweinsteiger, Weigl
Forwards: Muller, Podolski, Reus, Sane, Schurle
Hebben een probleem qua backs... Wel veel scorend vermogen en creativiteit.
Maar geen echte spits en vleugelspeler-met-actie op topniveau.

Aanbod qua middenvelders is fantastisch (ik zie Reus en Muller meer als aanvallender middenvelders dan als pure aanvallers).
***

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: EK 2016

Bericht door 999 » wo mei 25, 2016 12:55 pm

Vroeg me af ( volgens de Telegraaf gaat Frankrijk 60.000 agenten inzetten ) gaat de veiligheid hier nog een issue worden ?.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: EK 2016

Bericht door wimpey » di mei 31, 2016 1:34 pm

Reus is er net als in Brasilien niet bij. Zo jammer. Geweldige speler, maar fysiek trekt ie het niet altijd.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: EK 2016

Bericht door InnerHarbour » di mei 31, 2016 2:35 pm

Townsend en Drinkwater vallen uit, de man met de glazenspieren mag mee.
YNWA

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: EK 2016

Bericht door Lionel » di mei 31, 2016 2:36 pm

wimpey schreef:Reus is er net als in Brasilien niet bij. Zo jammer. Geweldige speler, maar fysiek trekt ie het niet altijd.
Zonde. Aderlating voor de Duitsers. Want aanvallend vind ik het vrij pover hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: EK 2016

Bericht door InnerHarbour » di mei 31, 2016 2:39 pm

Allen en de reserve keeper Ward gaan mee met Wales, Can met Duitsland, Miller Hendo, Lallana, Clyne met Engeland, het wordt zo nog een aardig lijstje Liverpool spelers.
YNWA

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: EK 2016

Bericht door Lionel » wo jun 01, 2016 4:26 am

Heel Europa doet ook mee hé...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: EK 2016

Bericht door zeux » wo jun 01, 2016 6:50 am

En slechts twee mannen uit de eredivisie... :-) :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: EK 2016

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jun 01, 2016 7:30 am

Het EK eist nog niet veel van mijn interesse op, moet ik zeggen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: EK 2016

Bericht door InnerHarbour » wo jun 01, 2016 8:29 am

Om nog even duidelijk te maken hoe de eredivisie ervoor staat.
Op het aankomende EK in Frankrijk zullen maar twee spelers uit de Eredivisie actief zijn: Arek Milik van Ajax (Polen) en Adam Nemec van Willem II (Slowakije). Vitessenaar Milot Rashica hoopte nog met Albanië mee te mogen naar het eindtoernooi, maar is gepasseerd.
Het meest trieste, dat je speler bij Vitesse bent en dat je nog niet eens de squat van fucking Albanië kan halen. :excited.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: EK 2016

Bericht door zeux » wo jun 01, 2016 8:35 am

InnerHarbour schreef:Om nog even duidelijk te maken hoe de eredivisie ervoor staat.
Op het aankomende EK in Frankrijk zullen maar twee spelers uit de Eredivisie actief zijn: Arek Milik van Ajax (Polen) en Adam Nemec van Willem II (Slowakije). Vitessenaar Milot Rashica hoopte nog met Albanië mee te mogen naar het eindtoernooi, maar is gepasseerd.
Het meest trieste, dat je speler bij Vitesse bent en dat je nog niet eens de squat van fucking Albanië kan halen. :excited.gif:
Spuit 11.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: EK 2016

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jun 01, 2016 10:27 am

InnerHarbour schreef:Om nog even duidelijk te maken hoe de eredivisie ervoor staat.
Op het aankomende EK in Frankrijk zullen maar twee spelers uit de Eredivisie actief zijn: Arek Milik van Ajax (Polen) en Adam Nemec van Willem II (Slowakije). Vitessenaar Milot Rashica hoopte nog met Albanië mee te mogen naar het eindtoernooi, maar is gepasseerd.
Het meest trieste, dat je speler bij Vitesse bent en dat je nog niet eens de squat van fucking Albanië kan halen. :excited.gif:
Hij werkte niet hard genoeg aan zijn bilspieren...? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: EK 2016

Bericht door Sandro » di jun 07, 2016 7:12 pm

:drecul.gif: Sorry, zie em nu pas.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: EK 2016

Bericht door Cruijff » di jun 07, 2016 11:26 pm

Hij is goed. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: EK 2016

Bericht door InnerHarbour » vr jun 10, 2016 7:51 am

Ik ben klaar met dat hele klote-EK, nog voordat het begonnen is

COLUMNThijs Zonneveld is columnist en verslaggever van AD Sportwereld.

Ik heb het vanmorgen nog even gecheckt. Voor de allerallerallerlaatste keer. Ik ben het hele speelschema nog eens langsgelopen, ik heb mezelf door alle groepen geworsteld. Het was met de moed der wanhoop, als Bambi die naast zijn doodgeschoten moeder drentelde en hoopte dat ze toch nog opstond.

Maar hoe ik ook zocht: we stonden er nog steeds niet tussen. Het is dus écht waar. Het Europees Kampioenschap Voetbal begint vanavond zonder ons. Ik zou hier kunnen schrijven dat ik er zo'n zin in heb, en dat ik lekker naar Frankrijk - Roemenië en Albanië - Zwitserland ga kijken, of dat een EK zonder Nederland nog steeds een mooi toernooi is - maar dan zou ik liegen. Ik ben klaar met dat hele klote-EK, nog voordat het begonnen is.

Dit EK voelt als het feestje van het mooiste meisje van de klas waarop we niet mogen komen. De hele school is uitgenodigd, de buurjongetjes zijn erbij en zelfs schele Henkie met zijn porrelvoet mag met haar schuifelen - en wij zitten thuis op de bank met ons mam die uit medelijden vraagt of we willen Yahtzeeën. Dit toernooi lag al maanden als een steen op mijn maag, maar de laatste weken word ik er fysiek onpasselijk van. Met ieder artikel dat ik erover lees en met ieder tv-item dat ik zie groeit mijn weerzin.

En vooral vanwege het geforceerde we-zijn-er-niet-bij-maar-we-maken-er-toch-nog-een-leuk-toernooi-van-gevoel. Van die quasi-serieuze stemwijzers die me een nieuw favoriet land moeten bezorgen: walg walg walg! Ik wíl niet voor een ander land zijn. Nee, óók niet voor België. Kan mij het schelen dat ze onze buren zijn. Hartstikke fijn voor ze dat ze zo'n goed team hebben, maar van mijn part wordt er geen enkel land Europees Kampioen.

Ik juich niet voor Noord-Ierland omdat ze zo lekker de underdog zijn, en ook niet voor IJsland omdat het zo bijzonder is dat ze er bij zijn (zíj wel). Ik klap niet voor Duitsland, ik loop de polonaise niet voor Polen, ik zing het Italiaanse volkslied niet mee, ik koketteer niet met mijn net bij elkaar gegoogelde kennis over het Albanese tweespitsensysteem. En nee, ik ben ook niet voor de Nederlandse scheidsrechters (het is wachten op een biermerk of supermarktketen die oranje Hup Björn-fluitjes aan de man probeert te brengen).

Ik weiger. Ik weiger, ik weiger, ik weiger.

Ik doe nergens aan mee, ik boycot alle hypes, ik kijk geen enkele wedstrijd. Het EK bestaat niet. De komende weken ga ik mokken in bed, met de gordijnen dicht en een deken over mijn hoofd. Kom me maar halen als de Tour begint. Daar mogen we tenminste wel aan mee doen.
:drecul.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: EK 2016

Bericht door Duke » vr jun 10, 2016 7:56 am

Denemarken (toch ook geen slecht land) heeft zich overigens ook niet gekwalificeerd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: EK 2016

Bericht door Yopi » vr jun 10, 2016 12:09 pm

Mwah, zelfs Lucas Andersen is international. Weet het niet, hoor.

Heerlijk trouwens, een EK zonder Oranje. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: EK 2016

Bericht door beelzebub » vr jun 10, 2016 1:15 pm

Het begint sinds vanmiddag pas een beetje te kriebelen. Heerlijk verfrissend. Niet van die malloten (en vooral vrouwen) in Oranje uitdossing die geen verstand hebben van voetbal en toch proberen mee te praten.

En ook heerlijk rustig door de supermarkt struinen zonder gek te worden van Oranje dit en dat of bang te zijn dat Heineken uitverkocht is door een of andere vage Oranje gadget. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: EK 2016

Bericht door Arthur » vr jun 10, 2016 7:49 pm

Ik moet zeggen dat ik er pas eergisteren bewust van werd dat het EK vandaag begint. Sinds de laatste wedstrijd van Ajax ben ik nog steeds zo klaar met voetbal dat ik waarschijnlijk niet veel ga kijken.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: EK 2016

Bericht door wimpey » vr sep 02, 2016 7:41 am


Plaats reactie