Anwar El Ghazi

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59017
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door 999 » di nov 01, 2016 11:42 am

Marillion schreef:Fysiek contact is wel een stapje verder dan een scherpe opmerking. Daar ben ik het mee eens. Al zitten daar natuurlijk ook gradaties in. Een zetje tijdens een verhit gesprek is iets anders dan iemand volledig omver gooien of vol op z'n bek slaan. Als de Telegraaf het niet schrijft zal dat wel niet voor niets zijn.

Het blijft lastig beoordelen als je er niet bij bent geweest en hebt gezien wat er echt is gebeurd. Maar ik hou hier toch een vervelend gevoel aan over. Onder de streep is er niet veel meer over van de talentvolle speler van begin vorig seizoen die makkelijk scoorde en international is geworden. Het zou absoluut onterecht zijn om dat bij Bosz in zijn schoenen te schuiven. El Ghazi moet kritisch op zichzelf zijn. Maar tegelijkertijd kan ik me ook wel iets bij zijn frustratie voorstellen. Er staat nu iemand op zijn positie die ook niets laat zien en die jongen is eind van het seizoen weer weg terwijl El Ghazi er bewust voor heeft gekozen om bij Ajax te blijven.

Hij zou het graag willen maar Anwar is geen Ronaldo. Hij heeft echter wel degelijk een aantal eigenschappen die hem succesvol moeten kunnen maken. Fysiek is hij behoorlijk sterk, hij heeft snelheid en een aardig schot. Incidenteel kwam er ook een behoorlijke voorzet vanaf de flank. Dat laatste gebeurde te weinig maar het zit er wel in. Hij is meer een rechtsbuiten dan Traore. Het is nu de taak van El Ghazi om zich terug te werken in de basis maar ook aan Ajax om hem daarbij te helpen. Als de club graag bekend wil staan om de kansen die talenten hier krijgen moet je daar ook voor staan. Daarnaast gaat het ook nog ordinair om geld. Een aantal spelers die nu mokkend langs de zijlijn staan waren afgelopen zomer nog een godsvermogen waard.
Sorry hoor, maar moet zonne EL G. ( of trainer of wie dan ook ) gewoon niet zijn handen thuis houden ?, PUNT , of gaan we weer excuses verzinnen om het goed te praten.Komop zeg ...

Jaja, dat godsvermogen wordt ook met de posting meer en meer :smallgrin.gif: :smallgrin.gif: ( meestal de lucht ingeslingerd door de zaakwaarnemer van de betreffende spelers )

LucaS
Berichten: 53585
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door LucaS » di nov 01, 2016 11:43 am

En al was dat zo, een trainer moet de naar zijn mening beste ploeg opstellen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » di nov 01, 2016 11:46 am

Ik zal wel weer voor een racist en Wilders-stemmer worden uitgemaakt :hypocrite.gif: maar is dit gewoon niet weer de zoveelste Marokkaan met een te groot ego en de zogenaamde trots die op zijn pik getrapt is en rare dingen gaat doen?
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33864
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Duke » di nov 01, 2016 11:48 am

Als de Telegraaf het niet schrijft zal dat wel niet voor niets zijn.
Dan moet Driessen het ook niet melden in een televisieprogramma. Ik denk eerder aan een dubbele agenda van De T.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Demosthenes » di nov 01, 2016 11:56 am

Er staat nu iemand op zijn positie die ook niets laat zien en die jongen is eind van het seizoen weer weg terwijl El Ghazi er bewust voor heeft gekozen om bij Ajax te blijven.
Wie er op dit moment beter is, laat ik in het midden, is een gevoelskwestie, maar heeft El Ghazi ervoor gekozen om bij Ajax te blijven of was er gewoonweg geen serieuze belangstelling voor hem? Zou hij Barcelona hebben afgezegd? Napoli? Voor Milik werd een godsvermogen betaald, Ajax zou, denk ik, El Ghazi desnoods een paar miljoen hebben meegegeven als hij voor zo'n bedrag zou kunnen worden verkocht. Ik denk dat er voor hem geen serieuze belangstelling was, de keuze was niet zo moeilijk. Het is wel een tegenvaller voor hem dat hij er nu naast staat, maar zou Bosz bewust voor een verzwakking van het team kiezen als hij El Ghazi eigenlijk beter vindt dan Traore?
Het is nu de taak van El Ghazi om zich terug te werken in de basis maar ook aan Ajax om hem daarbij te helpen. Als de club graag bekend wil staan om de kansen die talenten hier krijgen moet je daar ook voor staan.
Waarom zou Ajax daar niet aan willen meewerken? Levert hij ook meer op, want als het bericht hieronder klopt (voetbalzone) dan is er wel een club voor hem te vinden, niet op het niveau dat hij verwacht, maar wel voor een beter salaris en het is betaald voetbal.
Anwar El Ghazi heeft een nieuwe zaakwaarnemer gevonden. De rechtsbuiten van Ajax is volgens Voetbal International in zee gegaan met Jorge Mendes, de 49-jarige Portugees van het makelaarskantoor GestiFute.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=269661
Daarnaast gaat het ook nog ordinair om geld. Een aantal spelers die nu mokkend langs de zijlijn staan waren afgelopen zomer nog een godsvermogen waard.
Dat laatste stond volgens mij ook in De T., maar toch wel een paar kanttekeningen van mijn kant. Bosz stelt, in zijn ogen, het beste elftal op, ziet de spelers iedere dag trainen en zal meer van tactiek en tegenstanders afweten dan de meesten op AT, in ieder geval meer dan dat ik er vanaf weet.

Ik heb bewust het woord 'godsvermogen' gebruikt toen ik het over Milik had. Voor Tete (gezien hoe hij eruit gespeeld werd bij het tegendoelpunt van Kozakken Boys?), Gudelj en Dijks (Die waren toch al niets waard volgens AT?) en Bazoer (Is hij het afgelopen seizoen beter geworden? Zit hij al aan zijn top?) werden dergelijke bedragen niet geboden, anders zouden ze zijn vertrokken.

Je kunt ook stellen dat Veltman nu meer waard is geworden, dat Sinkgraven het beter doet dan Dijks en het mogelijke verlies op hem zal zijn verminderd en het verlies op Dijks en Gudelj al is gemaakt tijdens het aantrekken van beide spelers.

Terugkomend op El Ghazi: dacht hij werkelijk door zijn houding, voor zover die klopt, mogelijke duw wel terug te keren in de basis? Zo dom zal hij toch niet zijn of is hij bezit met het afdwingen van een transfer binnen twee maanden?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door elliquido » di nov 01, 2016 12:53 pm

Dat laatste
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Kraftwerker
Berichten: 2
Lid geworden op: di okt 25, 2016 9:37 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Kraftwerker » di nov 01, 2016 4:57 pm

Mr. Ajax schreef:
Leon schreef:
Volgens Kenneth Perez en Telegraaf-journalist Valentijn Driessen was er vrijdag op het trainingsveld meer aan de hand tussen Ajax-coach Peter Bosz en Anwar El Ghazi. Er zou zelfs sprake van fysiek contact zijn geweest.

Bij het FOX Sports-programma Natafelen met Kees vertellen Perez en Driessen dat de confrontatie tussen Bosz en El Ghazi niet alleen bij een flinke woordenwisseling bleef. De aanvaller zou Bosz omver hebben geduwd. El Ghazi was ontevreden over het feit dat hij door de Ajax-coach niet was opgenomen in de wedstrijdselectie voor het duel met Excelsior. Na zijn actie werd hij weggestuurd van de training.

Ajax maakte maandag bekend dat El Ghazi de komende maand zijn duels bij Jong Ajax moet spelen. ‘In onderling overleg is besloten dat hij gedurende de maand november onderdeel uitmaakt van de selectie van Jong Ajax. Nadien wordt beoordeeld of hij weer aan de A-selectie wordt toegevoegd’, luidt het statement. El Ghazi begon dit seizoen in de Eredivisie tot dusver drie keer in de basis.
bron: voetbalonline.nl

Niet heel handig van hem, maar dan meteen ook een maand.... :excited.gif: Er gebeuren wel vaker dit soort akkefietjes, al is het dan wel spelers onderling.
Zoiets dus... :ajaxsmiley.gif:

Al moet ik zeggen dat ik een maand nog altijd best stevig vind.

Het verbaasd mij dat er mensen zijn die een maand overdreven vinden voor het omver duwen van de trainer.

wimpey
Berichten: 51907
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door wimpey » di nov 01, 2016 5:45 pm

Dat vind ik ook. Met je handen van anderen afblijven, zeker van je leidinggevende. Emoties managen moet iedere professional.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door beelzebub » wo nov 02, 2016 12:35 am

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mano
Berichten: 15190
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » wo nov 02, 2016 12:15 pm

Het is mentaliteit en begrijpelijk.

tegenslagen incasseren, leren en doorpakken. Het zijn er maar weinig gegeven.

Zo en zo is hij een beperkte speler. Kijk internationaal hoeveel buitenspelers ala AEG er rond lopen?
in de middenmoot bedoel ik dan. Niet de Robbens en Ronaldo's van deze wereld. Die mogen flegmatiek zijn op z'n tijd
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11429
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Toppie » wo nov 02, 2016 8:21 pm

Als Ajax het weer niet lukt kampioen te worden duwen we Bosz zelf wel omver :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47390
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Lionel » wo nov 02, 2016 9:37 pm

Ik snap AEG en Bazoer niet. Ze hebben te lang mogen aankloten.. nu zitten ze twee maanden op de bank en ze gaan meteen klagen? Lekker optieften dan..!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10287
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door WP_Legend » di nov 15, 2016 11:38 am

Mag ook weg...
Ajax en gewilde Bazoer praten over transfersom
Het is allang niet meer de vraag óf maar wannéér Riechedly Bazoer een transfer gaat maken. De twintigjarige middenvelder komt dit seizoen niet voor in de plannen van Ajax-trainer Peter Bosz, die met Lasse Schöne, Davy Klaassen en Hakim Ziyech zijn ideale middenveld heeft gevonden. De vraag is voor welk bedrag hij mag vertrekken.
Het was afgelopen maandag een bericht in de kantlijn van de Spaanse krant El Mundo Deportivo: Barcelona ziet in Bazoer een back-up voor Sergio Busquets. Een transfer lijkt nog ver weg, maar dat de naam van het talent op het lijstje staat van de Catalaanse grootmacht is niet zo vreemd. Afgelopen seizoen bezochten scouts van Barcelona wekelijks de wedstrijden van Ajax om het spel van de middenvelder in kaart te brengen. Ook tijdens de interlands met het Nederlands elftal begin juni stond Bazoer in de schijnwerpers.

Het zorgt ervoor dat Irchandly Bazoer, broer en zaakwaarnemer van het talent, nog altijd korte lijntjes heeft met verschillende Europese topclubs. Behalve Barcelona is de naam van Bazoer recent ook nog genoemd bij AC Milan, VfL Wolfsburg en Napoli. Bazoer zelf houdt zich rustig en bijt op zijn tong, in tegenstelling tot medespelers als Anwar El Ghazi en Nemanja Gudelj (foto midden), maar zinspeelt op de achtergrond op een vertrek. De troebele relatie van het kamp-Bazoer met de clubleiding is daar eveneens een belangrijke reden voor.


Beide partijen stonden in de afgelopen maanden al een paar keer lijnrecht tegenover elkaar. Eind augustus hoopte Ajax de middenvelder in de laatste dagen van de transferperiode te slijten, maar koos Bazoer ervoor zich terug te knokken in de ploeg. Die gedachte heeft inmiddels de nodige deukjes opgelopen, aangezien de clubleiding bij monde van directeur voetbalzaken Marc Overmars in een gesprek aan het kamp Bazoer heeft laten weten dat hij in januari mag vertrekken.

Transfersom
Hoezeer een vertrek ook voor de hand ligt, de transfersom kan nog een discussiepunt worden. Ajax verlangde aanvankelijk twintig miljoen euro voor de middenvelder, die nog tot medio 2020 onder contract staat. Inmiddels zijn beide partijen met elkaar in gesprek over een realistische transfersom.

Behalve rond Bazoer, zal er in januari op de transfermarkt ook beweging komen rond Gudelj (contract tot 2020) en El Ghazi (contract tot 2019). El Ghazi kwam onlangs in botsing met Bosz en is voor een maand verbannen naar Jong Ajax, terwijl Gudelj aangaf niet langer op de bank te willen zitten. Hoewel de Servische middenvelder al tijden ondermaats presteert, is hij van mening dat Bosz beloftes niet is nagekomen. Gudelj sluit deze week eveneens aan bij Jong Ajax, waarbij op korte termijn een onderhoud zal volgen tussen de clubleiding en zijn zaakwaarnemer Vlado Lemic.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40974
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » ma nov 21, 2016 10:08 pm

Twee doelpunten weer bij Jong Ajax. Het is scorebordjournalistiek maar het lijkt er op dat die jongen de problemen achter zich heeft gelaten en zijn best doet om terug te keren. Prima zaak met onder meer de Africa Cup in beeld. We gaan hem nog kunnen gebruiken.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Gaizka1985 » ma nov 21, 2016 11:20 pm

Hij 'antwoord' inderdaad op de juiste manier, zorg er maar voor dat Bosz niet op hem heen kan, dat moet zijn doel zijn.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11908
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Sandro » wo nov 23, 2016 5:30 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Bosz probeert hier een precedent te scheppen, maar El Ghazi heeft niemand op zn bek geslagen ofzo dus ik vind het nogal wat. Bosz moet ook inschikkelijk zijn als hij een top coach wil zijn en ik vraag me af of hij dat kan.
Misschien niet netjes om mijn eigen bericht van een tijdje terug te quoten, maar sinds het terugzetten van El Ghazi gaat het wel héél hard met het 'aanpakken' van bankzitters. Het precedent was geschapen.

Gudelj heeft het duidelijk zelf verkloot, daar zijn we het allemaal wel over eens.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » wo nov 23, 2016 6:19 pm

El Ghazi anders ook hoor en Bazoer dacht hij zijn eigen regels kon maken, dacht et niet, aanpakken die gasten worden ze groot en sterk van en zo niet, de hele Haagse voetbalwereld is sinds jaar en dag vergeven van gasten die heel goed konden voetballen maar.......
YNWA

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11429
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Toppie » wo nov 23, 2016 7:03 pm

Even voor de verstandshouding wat als Bosz vertrekt ooit en we horen andere verhalen verkloot hij dan niet de jeugdopleiding en de gevolgen op het moment verder in de komende jaren want dit heb ik onder andere trainers bij Ajax nooit zo vaak en in een kortere periode zien gebeuren zelfs niet bij LvG :blush.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op wo nov 23, 2016 7:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11908
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Sandro » wo nov 23, 2016 7:03 pm

Tja, het zijn wel allebei gasten die iets kunnen. Ik loop niet bij Ajax rond, maar op mij komt Bosz ontzettend eigenwijs over. Op zich een prima eigenschap (ik kijk ook even naar mezelf :hypocrite.gif:), maar een beetje proberen de sfeer in de groep te houden hoort er ook bij. Dan kun je incidenten voorkomen. Daar lijkt hij mij niet zo de man voor.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40974
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » wo nov 23, 2016 7:48 pm

Hij is wat mij betreft wel heel duidelijk en rustig in zijn uitleg. Als hij intern net zo duidelijk communiceert kunnen er in ieder geval geen misverstanden ontstaan. Ik heb ook de indruk dat hij na een incident gewoon een streep onder de zaak zet. Dat is dan uiteraard slechts gebaseerd op de manier waarop hij erover communiceert. Of hij handig genoeg met de groep omgaat weet ik uiteraard niet. Dat is van buitenaf zo ontzettend moeilijk in te schatten.

Ik maak me wel zorgen om het feit dat een aantal belangrijke spelers buiten de boot lijken te vallen. Ik hoop dat die jongens terugkeren en laten zien dat ze beter kunnen. Maar als andere spelers goed presteren kun je er wel eens naast komen. Zo werkt het in het voetbal.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15190
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » do nov 24, 2016 8:39 am

Laten we even bij het begin beginnen.

Hij (Bosz) heeft ze allemaal de kans gegeven. Sterker nog, hij begon met dezelfde basis als waar FdB mee eindigde.
Ik ben te lui om terug te scrollen maar er waren toen genoeg AT'ers die zeiden dat er niks veranderd t.o.v. FdB.

vervolgens komt hij tot deze formatie. Deze formatie werkt, dan houd je vast aan zo'n formatie.
Pas je nu en dan een ander in. Dat heeft hij ook geprobeerd met Gudelj, AEG en Riedewald. zij hebben allemaal hun minuten mogen maken.
Die minuten waren niet sprankelend. sterker nog, het spel veranderde van vooruit naar achteruit en minder dynamiek.
Dus de keuze van Bosz is niet aan het wankelen gebracht door het spel in het eerste van bovenstaande mannen.
Zij trainen vast hard en doen hun best. Dan krijg je minuten, als die goed zijn, krijg je een wedstrijd. Maar die minuten waren niet goed.

Dat gelul over kikkers en kruiwagen.... we willen toch beter en mooier voetballen? misschien moeten we tot de conclusie komen dat dat niet met AeG en kornuiten lukt. :confused.gif:
Dan staat niet gelijk de hele jeugdopleiding op het spel? wat een onzin!

Binnen deze lichting zitten een aantal jeugdspelers die een stapje moeten maken willen ze aanhaken. Dan kan je met de mantel d'r liefde een verhaal maken naar ze maar ze zijn niet helemaal achterlijk. Gewoon zeggen hoe het zit, vind ik persoonlijk netter. Dat zij met het antwoord niet kunnen leven, tja...

Deze jongens reageren allemaal wat gepikeerd over hun nieuwe rol. Ze zijn nog steeds belangrijk voor Ajax maar zij willen belangrijker zijn, dus gaan ze muiten, transfershoppen etc. Hun goed recht, maar toegeven (ajax) is geen optie.
Ik durf je op een briefje te geven dat ze allemaal bij de stoke city's van de wereld belanden. goed salaris maar geen niveau. In Bazoer zie ik nog wel mogelijkheden maar alleen als hij inziet dat een rol als 6 (davids) voor hem het beste is.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door GangstaRiB » do nov 24, 2016 10:29 am

Eens, Mano.

Ajax moet doorselecteren. De jongens die nu piepen zijn altijd verteld dat ze goed zijn, maar eenmaal aangekomen bij de laatste stap lukt het toch niet. Dat zal een teleurstelling zijn, maar zo werkt het in de topsport. Het feit dat ze al wat wedstrijden in Ajax 1 hebben gespeeld zal ervoor zorgen dat ze inderdaad in een goedbetaalde competitie terecht komen ipv Jupiler League. En misschien doet een stap opzij of achteruit wel goed. Change of scenery. Ze zullen bij een eventuele andere club nog sneller volwassen moeten worden. Ik denk dat Ajax nog best coulant is richting talenten, ze krijgen veel kansen.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10432
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door mattie » zo nov 27, 2016 6:05 pm

Kijk naar Traore vandaag en dan moet het toch niet moeilijk zijn om terug te keren in de basis
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40974
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » wo nov 30, 2016 10:41 pm

Hij heeft er weer zin an!
El Ghazi: 'wil nu niets liever dan mijn waarde voor Ajax bewijzen'

In een openhartig interview in De Telegraaf laat Anwar El Ghazi weten uit emotie gehandeld te hebben en dat de lucht inmiddels helemaal geklaard is. 'Ik ben hier mentaal sterker uitgekomen. Ik was fout door op de training over de schreef te gaan en wil nu niets liever dan mijn waarde voor Ajax hebben.' De aanvaller stelt dat de moeilijke periode waar hij nu doorheen is gegaan hem alleen maar zal helpen in zijn verdere carrière.

Volgens El Ghazi denkt hij niet aan een transfer. 'Er speelt nu niks, dus mijn volledige focus ligt op Ajax. Met de rest ben ik helemaal niet bezig.'

Bron: AN
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13408
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Arthur » ma dec 05, 2016 11:31 am

Ik was blij verrast met hoe El Ghazi werd verwelkomd door het publiek. Ik had altijd al het idee dat hij niet bepaald de populairste speler was en na zijn misstap had ik wel op wat fluitconcerten gerekend.
Hopelijk is dit het begin van een mooie comeback.

Plaats reactie