Die twee komen Santiago Bernabéu alleen binnen als zij een toegangskaartje kopen.beelzebub schreef:Nu nog wat transfernieuws over Ozbiliz, Cuenca, Ebecillio, Fischer, Lukoki, Sana, Andersen en Muric en we hebben de 'mislukte buitenspelers na 2010' bingo compleet.
Oh ja deze is ook mooi. En ja, Lille ligt dichter bij Madrid dan Amsterdam.
Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Lille ligt wel op de weg naar Madrid zullen we maar zeggen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Yanic Wildschut voor 8 miljoen naar Norwich.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Is die gast ex-Ajax?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Ja, in de B1 heb ik hem zien spelen, geen wereldvoetballer, maar blijkbaar iemand die zich langzaam ontwikkelt en zich blijft ontwikkelen, al is 8 miljoen in Engeland niet echt de hoofdprijs voor een aanvallend ingestelde speler. Ik denk dat ik hem in de A1 ook wel af en toe zal hebben zien spelen, al heb ik daar nu geen beelden van op m'n netvlies staan, uitblinker zal hij in die wedstrijden niet zijn geweest. In 2010 was hij negentien en verliet hij Ajax, hij is nu 25.beelzebub schreef:Is die gast ex-Ajax?
WikipediaIn 2010 maakte Wildschut de overstap naar FC Zwolle, uitkomend in de Eerste Divisie. Hij debuteerde op 23 augustus 2010 in de wedstrijd FC Zwolle - MVV (0-0). Na een jaar verdiende hij een transfer naar VVV-Venlo. In Zwolle speelde hij 33 wedstrijden, waarin hij drie keer scoorde.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Oh wat geinig.
beelzebub schreef:Nu nog wat transfernieuws over Ozbiliz, Cuenca, Ebecillio, Fischer, Lukoki, Sana, Andersen en Muric en we hebben de 'mislukte buitenspelers na 2010' bingo compleet.
‘Willem II wilde op slotdag stunten met komst van voormalig Ajacied’
Woensdag, 1 februari 2017 om 09:50
Willem II heeft op de laatste dag van de transferperiode geprobeerd om Aras Özbiliz op huurbasis over te nemen van Besiktas. Doordat de onderhandelingen niet succesvol verliepen, bleef de aanvaller in Istanbul, zo meldt Sabah.
/
De 26-jarige Özbiliz kwam dit seizoen slechts zeven minuten in actie voor het team van trainer Senol Günes en had in Tilburg dus meer ervaring op kunnen doen, maar dat plan bleek niet te realiseren. De linkspoot kan nog wel verhuurd worden aan clubs uit landen als Hongarije, Kroatië, Zwitserland, Servië, Roemenië, Tsjechië, Oekraïne en Rusland.
Özbiliz, 26-voudig international van Armenië, begon zijn loopbaan bij Ajax en speelde daarna voor Kuban Krasnodar, Spartak Moskou en Rayo Vallecano (huurbasis). In dienst van Besiktas staat de teller na vier wedstrijden nog op nul doelpunten en nul assists.
Lees meer op http://www.voetbalzone.nl
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Misschien interessant als Traore vertrekt deze zomer. Deed het in Rusland erg goed, meen ik.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
hij deed het 5 minuten goed bij kuban, in 4 jaar daarna nog geen 40 wedstrijden in totaal..De Dominee schreef:Misschien interessant als Traore vertrekt deze zomer. Deed het in Rusland erg goed, meen ik.
-
Ozbiliz was in de (A-)jeugd ook al langdurig geblesseerd, kruisband, meen ik. Laat hem lekker veel verdienen in Rusland, Turkije, maar Ajax zit er niet meer in.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Andries Jonker wordt de nieuwe hoofdcoach van Wolfsburg. 

Wat doet Andries in dit topic? Hij is dan wel Amsterdammer en een protege van ome Louis, maar hij heeft nooit iets bij Ajax gedaan.
Of het moet de link met Bazoer zijn, die krijgt wellicht meer speeltijd nu.
Of het moet de link met Bazoer zijn, die krijgt wellicht meer speeltijd nu.

Zeg je Andries dan zeg je Louis.
Foutje dus. Gelukkig maar.

Andries kan Louis heel goed mimic-en.Jöhnk schreef:Zeg je Andries dan zeg je Louis.![]()

-
“Bij FC Twente heb ik mijn beste periode meegemaakt”, zegt Wielaert in gesprek met ELF Voetbal. Tussen 2006 en 2009 speelde Wielaert bij Twente. Van 2009 tot 2011 stond hij onder contract bij Ajax. “Ik dacht bij Ajax een paar keer kampioen te kunnen worden. Maar het liep in combinatie met het team toen allemaal heel anders. De trainer (Marco van Basten, red.), die me had gehaald, vertrok. De nieuwe trainer (Martin Jol, red.) toonde geen vertrouwen in me.” Wielaert liet daarom geen onuitwisbare indruk achter in de hoofdstad. “Ik heb daardoor niet gepresenteerd naar mijn kunnen. Ajax is zeker een warme club. De mensen binnen de club zijn aardig en open. Dat waardeer ik. Na mijn vertrek ben ik lange tijd contact blijven onderhouden met Rasmus Lindgren en Jan Vertonghen. Maar achteraf had ik die stap nooit moeten maken.”
Tim Krul gaat gewoon weer door waar hij mee is begonnen... Laat meer goals door dan welke andere doelman die ik ooit heb gezien...
Mwoah AZ is al weken niks meer defensief. Zelfs niet met Ron Beton.
Die zetten alles op de beker lijkt het.
Die zetten alles op de beker lijkt het.
Kennen we Jelle van Damme nog? Hij was een soort kruising tussen Mike van de Hoorn en Mitchell Dijks. Als breekijzer mocht hij soms in de spits en zijn voorzetten waren altijd te hard/te hoog/achter de man. Enfin, die Jelle van Damme hobbelt nu rond bij LA Galaxy en werd onterecht het veld uit gestuurd na een schwalbe van de tegenstander. De club maakte daarna deze meme.

Haha, goed gedaan. Misschien dat het helpt. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
De Braziliaanse aanvaller Leonardo,in
het verleden actief voor Feyenoord,Ajax
en NAC,gaat voor Jupiler League-club FC
Eindhoven spelen.De 34-jarige aanvaller
tekende in Eindhoven een contract tot
het einde van het seizoen.
Blij met de punten ...
-
NOS Teletekst meldt:
"Negen jaar na zijn laatste duel voor
het Nederlands elftal krijgt Clarence
Seedorf alsnog zijn officiële afscheid.
Rondom het oefenduel van het Nederlands
elftal met Italië (28 maart) neemt de
87-voudig international afscheid van
het publiek in de Arena.Seedorf speelde
op 26 maart 2008 z'n laatste interland:
een invalbeurt tegen Oostenrijk. "
"Negen jaar na zijn laatste duel voor
het Nederlands elftal krijgt Clarence
Seedorf alsnog zijn officiële afscheid.
Rondom het oefenduel van het Nederlands
elftal met Italië (28 maart) neemt de
87-voudig international afscheid van
het publiek in de Arena.Seedorf speelde
op 26 maart 2008 z'n laatste interland:
een invalbeurt tegen Oostenrijk. "
- InnerHarbour
Geef hem geen microfoon anders is die niet meer te stoppen en we weten wel hoeveel prijzen hij gewonnen heeft.
YNWA
Kan wel, maar dan moet je het afscheid na de wedstrijd doen. Clarence doet het licht wel uit. 

Nil volentibus arduum
Wat is er geworden van .... (deel II)
Gozer heeft wel de meest indrukwekkende persoonlijke carrière van alle Nederlandse spelers. Alleen Gullit, Rijkaard en Van Basten komen daar bij in de buurt. Nooit begrepen waarom hij zo ondergezeken moet worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat hij het bij het publiek zo moest ontgelden en massaal is uitgefloten heb ik ook nooit begrepen. Die jongen heeft nooit iemand iets misdaan en heeft een prachtige loopbaan gehad.
Aan de andere kant, ik heb ook nooit begrepen hoe hij dat nu bij elkaar heeft gespeeld. Want zo goed vond ik 'm eigenlijk niet. Wel een goede speler uiteraard maar geen wereldklasse. Alleen stond hij wel overal met een prijs in zijn handen.
Aan de andere kant, ik heb ook nooit begrepen hoe hij dat nu bij elkaar heeft gespeeld. Want zo goed vond ik 'm eigenlijk niet. Wel een goede speler uiteraard maar geen wereldklasse. Alleen stond hij wel overal met een prijs in zijn handen.
Nil volentibus arduum