Onrust rondom ‘roestige’ Van der Vaart: ‘Die uitspraak is ongepast!’
HERNING - De samenwerking tussen Rafael van der Vaart en FC Midtjylland is tot dusverre uitgemond in een mislukking. De middenvelder kwam dit seizoen tot slechts zeventien wedstrijden in het eerste elftal en valt van de ene blessure in de andere. Als het contract van Van der Vaart de komende zomer al zou zijn verlopen, dan waren beide partijen uit elkaar gegaan.
Dat zegt sportief directeur Claus Steinlein voor de camera van Kanal 9: “Ik denk dat hij na zijn tijd bij ons met pensioen gaat, maar we hebben hem in principe twee jaar. Het ziet er bij hem wat roestig uit: hij heeft blessures gehad en is daar nooit helemaal van teruggekomen. Dus als hij hier niet nog één jaar onder contract had gestaan, dan waren we waarschijnlijk met elkaar wel tot een akkoord gekomen om te besluiten dat dit zijn eerste en laatste seizoen zou zijn bij Midtjylland”, aldus de bestuurder.
Alan Hvedehave, die bemiddelde bij de transfer van Van der Vaart naar de nummer vier van de kampioensronde van de Superligaen, vindt dat Steinlein te ver is gegaan met zijn uitspraken over de 34-jarige Van der Vaart. “Het is sowieso al ongepast dat hij zijn interview begint met een grap over de fysieke gesteldheid van de speler. We hebben het wel over een speler van het hoogste kaliber. Het is een speler die minuten moet maken om scherp te blijven”, aldus de makelaar, die niet de zaakwaarnemer van VDV is.
“In de plaats daarvan wordt hij in vier van de vijf wedstrijden op de bank gezet terwijl hij wel fit genoeg is om 60 tot 65 minuten te spelen. Van der Vaart moet spelen, hij moet de kans krijgen om de sleutelrol te kunnen vervullen die men hier voor hem in gedachten had. Hij is naar Midtjylland gekomen om te spelen en als hij speelt, dan zal hij zich ook een stuk beter voelen. Als hij op de bank zit, dan voelt hij zich nutteloos en weinig gewaardeerd. Als hij speelt, is de kans groter dat hij weer een hoger niveau haalt.”
Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
Iemand die 15 jaar jonger is dan Bergkamp kan de kilo's niet meer tillen. Ook in Denemarken niet.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Oh dus hij kan nog gewoon 60-65 minuten spelen per wedstrijd. Dat lijkt me toch heel redelijk.. 

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Historicus schreef:(Snap nu de *be)Ferry schreef:Bergkamp kan het nog altijd, zelfs met een 'paar' kilootjes extra![]()
De "be" is zodat er nog altijd "youtube" staat. (alleen met een punt ertussen)
Maar voor een veldtrainer mag Bergkamp wel oppassen met de kilo's!
Komt door al die gebakken vis die ze eten in Spakenburg.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Jinne
- Site Admin
Jaap Stam ondertussen dichtbij promotie met Reading. Knap want vorig seizoen stonden ze redelijk onderaan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik neem ook aan dat hij genoegen neemt met 66% van zijn afgesproken salaris.Raymon schreef:Oh dus hij kan nog gewoon 60-65 minuten spelen per wedstrijd. Dat lijkt me toch heel redelijk..

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Leuk voor hem, het voordeel nu hij in Barca woont, hij heeft eindelijk een gezond kleurtje!
Tja en dan roep je Padt op voor NL elftal..
- Jinne
- Site Admin
Cillessen toch ook gewoon? Veel keepers met interland ervaring zitten tegenwoordig op de bank. En de ander keept niet super bij AZ. Neemt niet weg dat ik dan nog Padt niet op zou roepen.
'Niet super' is een understatement.Jinne schreef:Veel keepers met interland ervaring zitten tegenwoordig op de bank. En de ander keept niet super bij AZ. Neemt niet weg dat ik dan nog Padt niet op zou roepen.

Babel heeft grootheidswaanzin... denkt opeens dat ie goed genoeg voor Oranje is... Ik weet dat het Nederlands elftal niet zoveel voorstelt tegenwoordig, maar om nou opeens Babel op te roepen?!
-
Liever Q. Promes?WP_Legend schreef:Babel heeft grootheidswaanzin... denkt opeens dat ie goed genoeg voor Oranje is... Ik weet dat het Nederlands elftal niet zoveel voorstelt tegenwoordig, maar om nou opeens Babel op te roepen?!

Even iets anders dan de ruzie in de trainersstaf. Komende zondag gaat Andere Tijden Sport over Simon Tahamata:
Zondag Andere Tijden Sport over Simon Tahamata
Aanstaande zondag gaat de aflevering van Andere Tijden Sport over Simon Tahamata. Hij was voor een hele generatie de eerste donkere speler in Nederland die het hart stal van de voetballiefhebber. Na zijn debuut bij Ajax in 1977 werd hij met ragfijne solo’s en fijne doelpunten razendsnel ongekend populair, tot ver buiten Amsterdam. Zijn brede grijns en aaibaarheid deden de rest voor de mediagenieke Molukker.
In dezelfde periode werd hij – onbedoeld – het boegbeeld voor de Nederlandse Molukkers, toen Nederland voor het eerst met ‘terreur in de polder’ te maken kreeg. De door de Nederlandse staat verwaarloosde Ambonezen kwamen in opstand. Uiteraard werd de jonge stervoetballer aangesproken op de treinkapingen en andere keiharde acties van de Molukkers. Balancerend op het snijvlak van nationale knuffelbeer en rolmodel voor een minderheid in de knel, vocht Tahamata voor zijn positie in het voetbal, zonder zijn volk en afkomst te verloochenen. Hoe deed hij dat?
De uitzending is vanaf 22.15 uur te zien op NPO 1.
Bron: AN
Nil volentibus arduum
Ja, interessant onderwerp wel.
Tahamata moet overigens in 1987 wel op een heel rottige manier bij Feyenoord vertrokken zijn. Ik ken geen andere Ajax medewerker die zo'n grondige hekel aan Feyenoord heeft als Simon.
Tahamata moet overigens in 1987 wel op een heel rottige manier bij Feyenoord vertrokken zijn. Ik ken geen andere Ajax medewerker die zo'n grondige hekel aan Feyenoord heeft als Simon.
-
"Ook El Mundo Deportivo meldt dat Gabri aanbiedingen heeft van Ajax en FC Sion. Bij Ajax zou het gaan om de rol van coach van de beloften. De Catalaanse krant denkt echter te weten dat de voormalig Ajacied in principe aanstuurt op een langer verblijf bij Barcelona waar hij het afgelopen jaar het hoogste jeugdelftal onder zijn hoede had."
Zou dat betekenen dat Keizer doorschuift naar het eerste?
-
"Ook El Mundo Deportivo meldt dat Gabri aanbiedingen heeft van Ajax en FC Sion. Bij Ajax zou het gaan om de rol van coach van de beloften. De Catalaanse krant denkt echter te weten dat de voormalig Ajacied in principe aanstuurt op een langer verblijf bij Barcelona waar hij het afgelopen jaar het hoogste jeugdelftal onder zijn hoede had."
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
30 miljoen voor één seizoen ervaring in de PL.
Koeman gaat zijn 100 miljoen op deze manier maar aan 3 spelers uitgeven.

Is dit een Engelse keeper? Dan kan hij er waarschijnlijk niet veel van.

Ach ja, Engelse spelers....
bbc.co.ukTottenham pair Dele Alli and Harry Kane are both individually worth more than Barcelona forward Lionel Messi, according to a new report. (CIES Football Observatory)
-
Vond de docu wat tegenvallen. Was al weer afgelopen ook voor ik er erg in had...Marillion schreef:Even iets anders dan de ruzie in de trainersstaf. Komende zondag gaat Andere Tijden Sport over Simon Tahamata:
Zondag Andere Tijden Sport over Simon Tahamata
Aanstaande zondag gaat de aflevering van Andere Tijden Sport over Simon Tahamata. Hij was voor een hele generatie de eerste donkere speler in Nederland die het hart stal van de voetballiefhebber. Na zijn debuut bij Ajax in 1977 werd hij met ragfijne solo’s en fijne doelpunten razendsnel ongekend populair, tot ver buiten Amsterdam. Zijn brede grijns en aaibaarheid deden de rest voor de mediagenieke Molukker.
In dezelfde periode werd hij – onbedoeld – het boegbeeld voor de Nederlandse Molukkers, toen Nederland voor het eerst met ‘terreur in de polder’ te maken kreeg. De door de Nederlandse staat verwaarloosde Ambonezen kwamen in opstand. Uiteraard werd de jonge stervoetballer aangesproken op de treinkapingen en andere keiharde acties van de Molukkers. Balancerend op het snijvlak van nationale knuffelbeer en rolmodel voor een minderheid in de knel, vocht Tahamata voor zijn positie in het voetbal, zonder zijn volk en afkomst te verloochenen. Hoe deed hij dat?
De uitzending is vanaf 22.15 uur te zien op NPO 1.
Bron: AN
- InnerHarbour
En weer die denigrerende "ach". Het begint onder bepaalde AT-ers een gewoonte te worden.Yopii schreef:![]()
Ach ja, Engelse spelers....

YNWA
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ja, hij was ook plotsklaps ten einde inderdaad! De docu an sich leek niet echt een kop en een staart te hebben ofzo, maar ik vond het wel vet om al die beelden te zien. Ik zie 'm zo vaak lopen op De Toekomst maar wist eigenlijk helemaal niet zoveel over hem.Historicus schreef:
Vond de docu wat tegenvallen. Was al weer afgelopen ook voor ik er erg in had...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Ik heb m (nog) niet gezien. Zat het onvermijdelijk verhaal erin van zijn publiekswissel en dat Bobby Haarms hem bij zijn kin grijpt en zijn hoofd omhoog duwt?
Ja, zat er in!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik heb m (nog) niet gezien. Zat het onvermijdelijk verhaal erin van zijn publiekswissel en dat Bobby Haarms hem bij zijn kin grijpt en zijn hoofd omhoog duwt?