Mateo Cassierra

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Marillion » zo aug 07, 2016 6:48 pm

Mr. Ajax schreef: Vond hem verder wel okee vandaag, niet denderend, maar dat moeten we ook nog niet van hem verwachten. Ik zou hem wel de krachthonk in sturen. Is momenteel nog iets te slungelachtig.
Ik denk dat hij fysiek wel enorm sterk gaat worden. Daar heeft hij de bouw voor.

Dat doelpunt zat er prima in. Ik heb alleen de samenvatting gezien dus verder kan ik er niet veel zinnigs over zeggen. Maar leuk dat hij gelijk een doelpunt maakt. Dat is altijd prettig voor een aanvaller.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Gaizka1985 » zo aug 07, 2016 7:10 pm

Hij lijkt zich makkelijk aan te passen, goede aankoop vooralsnog!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Giacomo Puccini » zo aug 07, 2016 9:08 pm

Gaizka1985 schreef:Hij lijkt zich makkelijk aan te passen, goede aankoop vooralsnog!
Hij heeft niet de snelheid en actie om een man voorbij te gaan; als buitenspeler is hij daarom ongeschikt. Maar ik ben positief verrast. Fysiek is hij prima in orde en gezien zijn leeftijd zit daar nog volop rek in. In het meevoetballen en koppen is hij een verademing ten opzichte van Milik. Hij heeft een uitstekend inzicht en kan een bal neerleggen waar hij wil, daarom verwacht ik dat hij een berg assists gaat afleveren, voor een Ajaxspits niet onbelangrijk. Of we er echt op vooruit gaan ten opzichte van Milik hangt nog af van hoe makkelijk hij het net gaat weten te vinden, daar heb ik nog wat twijfels over, gezien zijn matige statistieken in Colombia en enkele amateuristische schoten/rollertjes die ik hem vooralsnog in het Ajaxshirt heb zien produceren. Als zijn scorend vermogen voldoende vooruit gaat, dan wordt Cassiera een goeie voor Ajax.
Ajax!

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Lionel » zo aug 07, 2016 9:21 pm

Hij is toch ook geen buitenspeler?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Giacomo Puccini » zo aug 07, 2016 9:30 pm

Precies. Cassiera is een pure spits. Net als Dolberg.
Ajax!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Demosthenes » zo aug 07, 2016 11:15 pm

Giacomo Puccini schreef:Precies. Cassiera is een pure spits. Net als Dolberg.
Ajax kan er maar één opstellen en Dolberg heeft al de "AT-knuffeltrofee", heeft "op punten gewonnen".

Cassiera verraste mij wel met zijn snelheid met de bal en zijn afronden. Nu tegen Roda een sleepbeweging om de keeper aan de andere kant te passeren en we hebben een topspits aangetrokken.

Statistieken? Ene Suarez scoorde bij Nacional ook maar tien doelpunten in 27 wedstrijden, is toch een aardige spits geworden. https://www.wikiwand.com/en/Luis_Su%C3%A1rez
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 08, 2016 10:52 am

Giacomo Puccini schreef:Precies. Cassiera is een pure spits. Net als Dolberg.
Bosz denkt daar anders over.

Persoonlijk vind ik hem trouwens wel een echte spits. Nog wat spiermassa kweken en aan zijn schot werken. Dolberg ook, al ging ie er een keer of 3 mooi langs gisteren op de linkerflank. Heeft wel een actie en is behoorlijk snel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Toppie » di sep 13, 2016 10:39 am

Deze man met Dolberg brengen meer dan die Traore

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » di sep 13, 2016 12:33 pm

Toppie schreef:Deze man met Dolberg brengen meer dan die Traore
:blush.gif:

En hoe lang geleden heb ik dat al geroepen?

DelToro
Berichten: 1258
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door DelToro » di sep 13, 2016 2:28 pm

Cruijff schreef:
Toppie schreef:Deze man met Dolberg brengen meer dan die Traore
:blush.gif:

En hoe lang geleden heb ik dat al geroepen?
En hoe vaak ge je dat nog benadrukken? :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » di sep 13, 2016 2:39 pm

:smile-ajax.gif:

Ik zal meteen m'n bek gaan houden zodra het doel bereikt is en die Traoré die wél een leip kapsel heeft maar nul doelgerichtheid eindelijk uit de basis (en het liefst terug naar Chelski) is verdwenen...

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 11, 2016 11:13 am

Jammer dat ie 2 chocoladebenen heeft (niet racistisch bedoeld). Zelden een voetballer gezien met zo een slecht schot. Kunnen ze hem niet omturnen tot linksback?
Ajax!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » zo dec 11, 2016 4:28 pm


wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door wimpey » zo dec 11, 2016 4:36 pm

Die jongen mag van mij op de shitlist waar ook Gudelj, Dijks en Serero op staan. Dit wordt niks, de nieuwe Sanogo.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door columbus » zo dec 11, 2016 4:58 pm

Mwoah... Jonge gozer mag wel iets meer krediet krijgen. Heeft een aantal prima wedstrijden bij Jong gespeeld.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 11, 2016 6:55 pm

Ik heb ook weinig goede hoop, maar zo ver als Wimpey wil ik nog niet gaan, we hebben het hier immers over een jonge speler uit een andere cultuur dus die mag je wel even wat tijd gunnen. Met de doorgebroken Dolberg is die tijd er op zich ook wel, al was het fijner geweest als Cassierra er direct stond en als invaller wat zou kunnen forceren. Maar de kans zit er natuurlijk wel in dat zijn scorend vermogen niet in rap tempo verbetert, en dan moet je bij een spits helaas wel de conclusie trekken dat je een kat in de zak hebt gekocht. Een spits moet natuurlijk allereerst doelpunten maken. Ik vind Carrierra wel goed meevoetballen, fysiek zit hij goed in elkaar, hij is redelijk snel en nog jong. Dus als hij in het afmaken sterk verbetert, dan zou hij zijn waarde kunnen gaan hebben voor Ajax, maar dat valt allemaal nog maar te bezien.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door 999 » zo dec 11, 2016 7:01 pm

De nieuwe Kluivert zal ie niet worden, maar die jongen is 19 jaar.Dan wordt je wel heel vlug afgeschreven ..

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Duke » zo aug 06, 2017 4:53 pm

In de samenvatting van de wedstrijd tegen Sparta leek hij het toch wel aardig te doen. Ben benieuwd of hij nog een kans krijgt, of dat ie al verkocht wordt, zoals ik ergens las.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Mateo Cassierra

Bericht door WP_Legend » wo aug 16, 2017 12:50 pm

De zaakwaarnemers van Mateo Cassierra hebben de Colombiaanse aanvaller aangeboden bij Malaga, zo meldt het Spaanse AS. Afgelopen vrijdag nog liet Marcel Keizer weten dat de aanvaller wat hem betreft niet verhuurd mag worden. Zolang er nog geen andere aanvallers worden aangetrokken is er voor de Colombiaan nog het nodige perspectief in de ogen van Keizer. Afgelopen weekend moet Cassierra het doen met speeltijd bij Jong Ajax in plaats van een plaatsje in de wedstrijdselectie van het eerste elftal.
AN


het waren drie fantastische wedstrijden...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door peter » vr aug 18, 2017 8:59 pm

Speelt goed totdat er een of andere volstrekte idioot een aanslag pleegt op die gozer.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mateo Cassierra

Bericht door LucaS » vr aug 18, 2017 9:02 pm

Een prima voetballer hoor. Had pech dat Dolberg er opeens stond. Had anders vaker gespeeld en regelmatig gescoord
I think I lost my fucking headache

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr aug 18, 2017 10:54 pm

Als hij een paar van zijn (wereld)kansen tegen PSV had benut vorig seizoen, had ie vermoedelijk meer speeltijd gehad; zo opportunistisch is de voetbalwereld wel.

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Lionel » za aug 19, 2017 1:50 am

Mag van mij wel wat minuten krijgen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Gezond verstand » wo sep 13, 2017 11:21 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Als hij een paar van zijn (wereld)kansen tegen PSV had benut vorig seizoen, had ie vermoedelijk meer speeltijd gehad; zo opportunistisch is de voetbalwereld wel.
En dan was hij een publieksfavoriet geweest. Maar nu schrijft driekwart van het Ajax publiek hem de grond in en dat is onterecht want ondanks de drie gemiste kansen tegen PSV stond hij erg goed te spelen. In Jong Ajax is hij doelgericht, deze jongen gaat er echt nog wel komen en gaat heel veel van de kortzichtige "miskoop" brallers nog verrassen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 29, 2017 8:44 pm

Maakt vanavond een razend lekker goaltje tegen Oss. Die gozer verdient onderhand wel speeltijd in Ajax 1...

Plaats reactie