Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Yopii

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Yopii »

Pa is blijkbaar wel de woordvoerder. :smallgrin.gif:

Als ik Daley was, hield ik het bij Rob Jansen.
wimpey

Bericht door wimpey »

Liefde maakt Blind. :biggrin.gif:

Met de familie moet je wandelen, niet handelen. Danny boy was degene die de onderhandelingen deed v.w.b. Sulejmani, Sno e.c. De man is een nietsnut.
Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand »

wimpey schreef: Danny boy was degene die de onderhandelingen deed v.w.b. Sulejmani, Sno e.c. De man is een nietsnut.
dat ligt aan je perspectief, in Heerenveen vinden ze hem nog altijd een toponderhandelaar :drecul.gif:
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
LucaS

Bericht door LucaS »

Wat ik dacht klopte. Alleen valt het bedrag nogal tegen. Ik dacht dat in China fors betaald werd..
https://www.bndestem.nl/nac/chinezen-zi ... a9ccf1d1a/
I think I lost my fucking headache
Yopii

Bericht door Yopii »

Tja, dan vang je nog een miljoen, wat heb je eraan? Gudelj heeft veel geld gekost aan salaris + bijkomende kosten, terwijl vooraf al duidelijk was dat hij het niveau niet had.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Dan sta je er fijn op bij de manager, kans op speeltijd 0 maar goed de munten blijven stromen voor de blanke Bogarde.
Aanblijven Klaassen één groot mysterie voor Allardyce

Dat Davy Klaassen het seizoen afmaakt bij Everton wekt bij manager Sam Allardyce de nodige verbazing. Volgens Big Sam zijn 'contractuele verplichtingen' de reden dat de ex-Ajacied nog in Liverpool zit. 'Een heel vreemde situatie.'

Naarmate het slot van de transferperiode naderde, leek Klaassen met steeds meer zekerheid naar Napoli te vertrekken. Hij is bij The Toffees kort na zijn komst afgelopen zomer op het tweede plan geraakt. De Italiaanse koploper wilde hem uit zijn lijden verlossen, maar dat bleek uiteindelijk niet mogelijk.
Allardyce rept in gesprek met Liverpool Echo over een contract dat Klaassen heeft met een 'aan de sport gelieerd bedrijf' dat de transfer deed afketsen. Specifieker wordt de manager niet. 'Het is een van de vreemdste situaties. Ik kan er verder niet over uitweiden, maar dat is de reden waarom het misging. Ik heb geen idee waarom de laatste hordes uiteindelijk niet zijn genomen.'
De Everton-manager laat vervolgens weten dat hij de Nederlander graag had zien gaan. 'Wij zijn teleurgesteld, maar hij zou nog teleurgestelder moeten zijn dan wij over het feit dat hij nog steeds hier is en niet bij Napoli in de Italiaanse competitie.'
YNWA
Yopii

Bericht door Yopii »

wimpey schreef:Liefde maakt Blind. :biggrin.gif:

Daley Blind komt dit seizoen weinig aan spelen toe bij Manchester United en de Oranje-international was op de laatste dag van de winterse transferperiode nog bezig met een transfer naar AS Roma. Monchi, technisch directeur van de Romeinen, geeft aan dat er inderdaad interesse was in Blind, maar dat i Giallorossi uiteindelijk de stekker uit de gesprekken trokken.

Blind was in de Italiaanse hoofdstad in beeld als opvolger van de naar Chelsea vertrokken Emerson Palmieri: “We begonnen dingen over Emerson te horen voordat de transferperiode van start ging. Blind was een van de vele namen, hij werd ons aangeboden en we hebben hem bekeken. We kwamen tot de conclusie dat hij niet bij ons paste, niet in de laatste plaats om financiële redenen”, legde de bestuurder uit tijdens een perspraatje.

Lees meer op http://www.voetbalzone.nl
Aanbieden en dan beweren dat er belangstelling is, dat is ook een manier om de speler onder de aandacht te brengen.
Gezond verstand

Yopii schreef:Tja, dan vang je nog een miljoen, wat heb je eraan? Gudelj heeft veel geld gekost aan salaris + bijkomende kosten, terwijl vooraf al duidelijk was dat hij het niveau niet had.
Valt wel mee, verkocht voor het bedrag waar hij voor gekocht is, anderhalf jaar onder contract gestaan dus max 1,5 miljoen aan salaris verkocht terwijl je nu een miljoen vangt. Dan zit je nog maar op 5 ton aan kosten, dat is voor een club als Ajax niet 'veel geld'
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Yopii

Bericht door Yopii »

En het tekengeld, en het contract voor broertje, en de vergoedingen voor Pa... :smallgrin.gif:
Van binnenkomende transfersommen moet nog van alles af, dat ook nog.

Over Blind gesproken, naar verluidt zijn de Blindjes boos op Rob Jansen, die in het boek Deal,dat over hem gaat, nogal openhartig praat over de onvrede van Daley.
Daley Blind speelt bij Manchester United al erg lang niet meer wekelijks, en dat steekt behoorlijk bij hem. Dat kan opgemaakt worden uit een hoofdstuk uit het onlangs gepresenteerde boek van zaakwaarnemer Rob Jansen, Deal.Dat begon al in december 2016. "Gisteren liep Bailly warm, om in te vallen als centrale verdediger. Hij wordt dus nog eerder gebruikt dan ik, terwijl die jongen anderhalve maand geblesseerd is geweest. Dus ik kan me alleen nog richten op linksback. Maar daar speelt Darmian. En dan heb je ook nog Luke Shaw. Smalling keert straks terug. Nee, Rob... ik weet het niet hoor… dit schiet niet op zo", wordt Blind aangehaald in het boek van Jansen.

De agent zijn reactie was duidelijk: "Luister Daley, jij moet daar weg. Klaar. We gaan niet op de bank zitten. En al helemaal niet op de tribune. Kom op... Maar United laat nooit spelers zo maar gaan. Kansloos. De enige mogelijkheid die ik dus heb, is als ik met Mourinho zelf overleg. Woodward heeft geen zin, dat heb ik vanmiddag al gemerkt. Hij wist niet eens welke speler ik vertegenwoordigde. Dan kan ik net zo goed tegen een paspop praten. Nee, ik moet met José zelf lunchen. Ja, ik ga Mourinho wel bellen."

Jansen zag Blind graag naar Londen verhuizen. "Het mooiste zou natuurlijk zijn als-ie je naar Arsenal laat gaan. Daar pas jij als voetballer veel beter. Maar Mourinho haat Wenger. Dat is weer een probleem. De clubs zouden er nog wel uitkomen. Dat is destijds met de transfer van Robin van Persie ook gelukt. Je prijs zal wel iets omhoog gaan, maar als Arsenal je echt wil hebben, leggen ze elk bedrag neer."
MIsschien helpt het ook niet dat Jansen Woodward vergelijkt met een paspop. :smallgrin.gif:
Sandro

Bericht door Sandro »

Ik heb Deal vorige maand gelezen en het viel me inderdaad op dat Jansen vrij open vertelt over de situatie Blind. Zou dat helemaal zonder toestemming gegaan zijn dan?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Yopii

Bericht door Yopii »

Anders heb je toch geen boek? Zonder pikante details verkoopt het niet.
Sandro

Bericht door Sandro »

Dat kan toch op verschillende manieren?
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Delay ontevreden, moet niet gekker worden, :excited.gif: die mag Ferguson op zijn blote knieën danken dat die zo stom is geweest om van Gaal aan te stellen anders liep dat omgebouwde wijf nu ergens in de Jupiler League te ballen.
YNWA
Gezond verstand

InnerHarbour schreef:Delay ontevreden, moet niet gekker worden, :excited.gif: die mag Ferguson op zijn blote knieën danken dat die zo stom is geweest om van Gaal aan te stellen anders liep dat omgebouwde wijf nu ergens in de Jupiler League te ballen.
Omgebouwd wijf? Dan is het wel iets voor die travestietenclub Liverpool
Fans van andere clubs
Yopii

Bericht door Yopii »

Sandro schreef:Dat kan toch op verschillende manieren?
Was het dan zo erg wat er over Daley Blind (of Danny?) werd gezegd? :confused.gif:
Sandro

Bericht door Sandro »

Yopii schreef:
Sandro schreef:Dat kan toch op verschillende manieren?
Was het dan zo erg wat er over Daley Blind (of Danny?) werd gezegd? :confused.gif:
Jij komt ermee dat ze naar verluid t boos op hem zijn. Post de bron en het verhaal daarachter eerst ff dan.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Als het zonder toestemming is dan is het wat mij betreft wel ongepast. Zaakwaarnemers verdienen bakken met geld aan spelers. Dan is enige discretie wel op zijn plaats.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Dan wordt zo'n boek dus slaapverwekkend.

Zaakwaarnemers krijgen continu te maken met pruilende spelers. Zo apart is dat niet.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Yopii schreef:Dan wordt zo'n boek dus slaapverwekkend.

Zaakwaarnemers krijgen continu te maken met pruilende spelers. Zo apart is dat niet.
Tja, dan moet je misschien geen boek uitbrengen. Het is toch gewoon vreemd dat je als zaakwaarnemer gaat vertellen over je clienten? Helemaal als de betrokken mensen nog gewoon actief zijn.
Nil volentibus arduum
Sandro

Bericht door Sandro »

Precies. Neem aan dat Jansen meer dan genoeg meegemaakt heeft om een heel boek te vullen zonder in te hoeven gaan op zijn huidige klanten. Ik vond het boek een beetje tegenvallen, maar dat zal ook met de insteek van het boek te maken hebben gehad, een insteek die niet uit de verf is gekomen.
Yopii

Bericht door Yopii »

Daar is wat voor te zeggen, maar veel betrokkenen lijken er geen probleem mee te hebben:

http://www.voetbalinside.nl/item/42903/ ... _schriftje

Zo'n boek gaat over mensen. In Rob Jansens kijk op de hoogte van transfersommen is niemand geïnteresseerd. Wat de lezer wil weten is: hoe gaat het werkelijk in die wereld? De schrijver kan daar onmogelijk een beeld van schetsen zonder anekdotes.

Het officiële verhaal kennen we wel.
Iniesta

Bericht door Iniesta »

Is prima dat dat voor ons leuker zou zijn, geheimhouding lijkt me wel het minimale wat je voor de absurde fees mag verwachten.
Historicus

Bericht door Historicus »

Sandro schreef:Precies. Neem aan dat Jansen meer dan genoeg meegemaakt heeft om een heel boek te vullen zonder in te hoeven gaan op zijn huidige klanten. Ik vond het boek een beetje tegenvallen, maar dat zal ook met de insteek van het boek te maken hebben gehad, een insteek die niet uit de verf is gekomen.
Wat was de insteek van dit boekje van Van Egmond? Vind zijn boeken over het algemeen slap.
Sandro

Bericht door Sandro »

Hij wilde Jansen meemaken in de piek van de transferperiode en daar het boek over schrijven, maar Jansen was ineens van de radar....Dan moet je het boek op een andere manier gaan vullen.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Duke schreef:
Oud-Ajacied Fischer keert terug naar Denemarken

Viktor Fischer gaat na een mislukt avontuur in de Bundesliga bij FSV Mainz zijn geluk beproeven in eigen land. De buitenspeler, die tussen 2012 en 2016 voor Ajax speelde, staat volgens Deense media op het punt om een contract te tekenen bij FC Kopenhagen. De vijftienvoudig Deens international verruilde in de zomer van 2016 Ajax voor Middlesbrough, maar net als later bij Mainz maakte hij ook in Engeland weinig indruk.
http://www.ad.nl
Volgens Deense media heeft Ajax ook nog een poging gedaan hem terug te halen.
https://www.ajaxlife.nl/updates/fischer ... -naar-ajax
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Plaats reactie