Hopelijk snapt AJAX ook wat ze moeten doen ...wimpey schreef:Lekker, Phillip.![]()
2-0 voor en dan zo defensief wisselen. Prima. Zal wel ondersneeuwen bij de ophef rond de rode kaart (die me terecht leek i.t.t. z'n vorige rood tegen H'veen), maar edsv verliest vandaag punten door z'n trainer.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Puntverlies en een schorsing voor Lozano, dit zou zomaar eens het kantelpunt in deze competitie kunnen zijn 

Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Bij de 2-1 werd er gevlagd voor buiten spel.. Nou deze grens mag wel naar " Hans Anders "... was een terechte pingel die H'Veen werd onthouden...
Maar ook de 2-0.. Hoe dom uitverdedigd...
Maar ook de 2-0.. Hoe dom uitverdedigd...
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

-
Dat lijkt me een prima plan. Niets aan de hand jongens. Het ligt aan de KNJB.wimpey schreef:Lekker, Phillip.![]()
2-0 voor en dan zo defensief wisselen. Prima. Zal wel ondersneeuwen bij de ophef rond de rode kaart (die me terecht leek i.t.t. z'n vorige rood tegen H'veen), maar edsv verliest vandaag punten door z'n trainer.
Morgen dus eindelijk weer eens een wedstrijd voor Ajax waar iets te winnen valt in plaats van alleen maar bij te blijven. Nu moeten we die kans wel echt pakken. Dan worden ze misschien een beetje zenuwachtig.
Nil volentibus arduum
Snap niet wat er zo bijzonder is aan die Mauro. Het enige bijzondere is zijn naam. Er was toch een bekende vluchteling die zo heette?De Dominee schreef:Hoe speelde Mauro?
Het lijkt mij dat ze volgende week nog maar twee punten voorsprong hebben.
En dan heeft Ajax het in eigen hand en dan moet Ajax gewoon kampioen worden. Echt op 9 van de 11 posities hebben we een betere speler.
IK GELOOF!!!!!!
Ik zou toch nog even niet te vroeg juichen. Eerst vandaag zelf maar eens winnen en we moeten binnenkort ook nog naar Vitesse.
Maar het is natuurlijk wel lekker dat ze eindelijk een keer tegen puntenverlies aanlopen. Dat past gewoon bij de prestaties die ze leveren. Hopelijk maakt het ze zenuwachtig. En het is ook te hopen dat Feyenoord in eigen huis voor de eer wil gaan en niet alles op de beker zet. Utrecht komt daarna naar Eindhoven. Daar kan ook best iets gebeuren.
Maar het is natuurlijk wel lekker dat ze eindelijk een keer tegen puntenverlies aanlopen. Dat past gewoon bij de prestaties die ze leveren. Hopelijk maakt het ze zenuwachtig. En het is ook te hopen dat Feyenoord in eigen huis voor de eer wil gaan en niet alles op de beker zet. Utrecht komt daarna naar Eindhoven. Daar kan ook best iets gebeuren.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Marillion schreef:Ik zou toch nog even niet te vroeg juichen. Eerst vandaag zelf maar eens winnen en we moeten binnenkort ook nog naar Vitesse.
Thuis Utrecht vergeten zeker..
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

-
Extra lekker is dat ze vlak na de 2-2 een bal op de binnenkant paal raken; was die erin gegaan, dan hadden ze helemaal zo'n onoverwinnelijk gevoel gehad, zeker omdat ze meer dan de helft van de wedstrijd met 10 man speelden. In plaats daarvan zagen we nu na afloop hangende koppies. Was psychologisch héél belangrijk momentje, een week voor ze naar de Kuip afreizen.Marillion schreef:Ik zou toch nog even niet te vroeg juichen. Eerst vandaag zelf maar eens winnen en we moeten binnenkort ook nog naar Vitesse.
Fantastische redding van die Hansen. Zelfde Hansen die ze een jaar of twee terug namens ADO met een heerlijk hakballetje in de slotfase op de knieen kreeg.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Extra lekker is dat ze vlak na de 2-2 een bal op de binnenkant paal raken; was die erin gegaan, dan hadden ze helemaal zo'n onoverwinnelijk gevoel gehad, zeker omdat ze meer dan de helft van de wedstrijd met 10 man speelden. In plaats daarvan zagen we nu na afloop hangende koppies. Was psychologisch héél belangrijk momentje, een week voor ze naar de Kuip afreizen.Marillion schreef:Ik zou toch nog even niet te vroeg juichen. Eerst vandaag zelf maar eens winnen en we moeten binnenkort ook nog naar Vitesse.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Ik heb alleen het laatste stukje gezien van Feyenoord tegen Heracles, maar als ze zo spelen dan gaat PSV makkelijk winnen volgende week.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Feyenoord speelt woensdag nog voor de beker. Dat zullen ze belangrijker vinden. Maar ik neem aan dat ze er in eigen huis wel voor gaan tegen PSV. Je hebt als uittredend kampioen toch ook nog enig eergevoel?
Neemt niet weg dat ze slecht spelen maar dat doet PSV ook. Die zullen toch met de nodige zorgen naar Rotterdam gaan.
Neemt niet weg dat ze slecht spelen maar dat doet PSV ook. Die zullen toch met de nodige zorgen naar Rotterdam gaan.
Nil volentibus arduum
De kakkies speelden met Persie op 10 in een 4-2-4. Dat zullen ze tegen edsv hopelijk niet doen. Persie blijkt nog prima te kunnen ballen, dat moet tegen Lukassen e.c. tot resultaat leiden.
Die van Beek is zo slecht, Botteghin is een stuk beter. Anyway, edsv bakt er zelden wat van in De Tobbe. Alles minder dan 3 punten voor de kakkies zou teleurstellend zijn.
Die van Beek is zo slecht, Botteghin is een stuk beter. Anyway, edsv bakt er zelden wat van in De Tobbe. Alles minder dan 3 punten voor de kakkies zou teleurstellend zijn.
Hoezo? Als Feyenoord-PSV gelijk zou worden en Ajax zou winnen, staat Ajax opeens op drie punten met een beter doelsaldo.
Wel een dikke kans dat het weer een week later oploopt naar zes natuurlijk. Vitesse gaat eerst nog verliezen van VVV om daarna van Ajax te winnen, zo is mijn club nou eenmaal.
Wel een dikke kans dat het weer een week later oploopt naar zes natuurlijk. Vitesse gaat eerst nog verliezen van VVV om daarna van Ajax te winnen, zo is mijn club nou eenmaal.
Ik zie net dat die bekerwedstrijd de woensdag ná Feyenoord - PSV is. Zou dat nog invloed hebben? Ze brengen Van Persie bijvoorbeeld zo voorzichtig. Ik denk dat hij dan maar een helft speelt.Marillion schreef:Feyenoord speelt woensdag nog voor de beker. Dat zullen ze belangrijker vinden. Maar ik neem aan dat ze er in eigen huis wel voor gaan tegen PSV. Je hebt als uittredend kampioen toch ook nog enig eergevoel?
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Het legioen zal vermoedelijk willen dat ze verliezen, weet niet of dat nog een rol gaat spelen.
Het zal de Sint Bernardus 12 zijn.Sandro schreef:Ja hallo, wie is hier nou de moderator?

Wat het publiek daar betreft. Ik verwacht dat de supporters er in De Kuip wel achter staan. Ze kunnen Ajax wel helpen maar het is nog niet een directe beslissing. PSV staat na komend weekend sowieso nog aan kop. Daarbij zullen ze toch ook nog enig eergevoel hebben. Probleem is eerder dat Feyenoord ook bijzonder slecht speelt.
Nil volentibus arduum
edsv in de Kuip is normaliter een eitje voor de kakkies. edsv gaat daar altijd met een bruin broekje naartoe.
Feyenoord moet de woensdag daarna tegen het grote Willem II (thuis) voor de beker? Kat in 't bakkie. Ik neem toch aan dat Persie, Vilhena, El Ahmadi e.c. (en ook Gio) eergevoel voldoende hebben om edsv er effe van langs te geven?
Koeman zal op de tribune zitten voor Berghuis, Malacia, scouts van buitenlandse clubs zijn er ook. Qua inzet komt het wel goed, lijkt me.
Feyenoord moet de woensdag daarna tegen het grote Willem II (thuis) voor de beker? Kat in 't bakkie. Ik neem toch aan dat Persie, Vilhena, El Ahmadi e.c. (en ook Gio) eergevoel voldoende hebben om edsv er effe van langs te geven?
Koeman zal op de tribune zitten voor Berghuis, Malacia, scouts van buitenlandse clubs zijn er ook. Qua inzet komt het wel goed, lijkt me.