F1 en andere autosporten
Moderator: mods
Re: F1
Voor de heren die het afschaffen van de gridgirls zo'n punt vinden. Die vinden het dan vast ook prima om het eens een jaartje anders te doen?
Gridguys ofzo. Zullen jullie vast toejuichen. Hoef je niet te deugen!

Gridguys ofzo. Zullen jullie vast toejuichen. Hoef je niet te deugen!

I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Er schijnt een kans te zijn op regen, dat zou gunstig zijn voor Max. Het zou leuk zijn als hij eens een keer goed aan het seizoen begint.Ramona schreef:Hier is 't anders heeeel vroeg... maar boeien! Kan niet wachten...
- InnerHarbour
Zou voor Verstappen en zijn fans wel grappig zijn als ze hem een auto hebben gegeven die echt mee kan doen. Dat het niet aan die jongen ligt is een leek zoals mij zelfs wel duidelijk geworden. 

YNWA
Gezien de start van vorig seizoen zou het mooi zijn als hij in ieder geval aan de finish komt en een goede score neerzet. Je hoeft niet gelijk te winnen. Met een derde of vierde plaats blijf je ook in de race. Maar begin je met een hele serie uitvalbeurten dan ben je al snel gezien.
Ik ben geen echte fan van deze sport maar ben toch wel benieuwd wat ze bij RB hebben neergezet.
Ik ben geen echte fan van deze sport maar ben toch wel benieuwd wat ze bij RB hebben neergezet.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Vrije training zag er veelbelovend uit en mooi dat Ricciardo gelijk al een gridstraf aan zijn broek heeft hangen, hopelijk gaat het regenen.