Mateo Cassierra

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door InnerHarbour » ma jan 28, 2019 2:35 pm

Ik voel het deze keer niet alleen, ik weet het zeker. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51675
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door wimpey » ma jan 28, 2019 3:33 pm

InnerHarbour schreef:Ik voel het deze keer niet alleen, ik weet het zeker. :smallgrin.gif:
Ik ook! Ik pak m'n alu-hoedje er alvast bij! :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Gezond verstand » di jan 29, 2019 4:16 am

InnerHarbour schreef:Ik voel het deze keer niet alleen, ik weet het zeker. :smallgrin.gif:
Ik kan me verlagen tot jouw niveau met met kanker gaan reageren, maar ik verdom dat. Ik ben geen kortzichtige, domme racist die alleen kan uitdelen en provoceren, maar gaat janken en schelden als er iets terug gezegd wordt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Gezond verstand » di jan 29, 2019 4:17 am

Cassierra hadden we nog goed kunnen gebruiken. Dolberg raakt geen knikker, we hebben met Huntelaar maar 1 vervanger. Ten Hag had hem vorig seizoen gewoon de kans moeten geven in plaats van Siem de Jong in de spits te zetten, dan had Mateo zeker verrast. Prima talent.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door InnerHarbour » di jan 29, 2019 8:44 am

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:Ik voel het deze keer niet alleen, ik weet het zeker. :smallgrin.gif:
Ik ook! Ik pak m'n alu-hoedje er alvast bij! :drecul.gif:
Die gier heeft weer eens uit een verkeerd kadaver zitten vreten, hij kinkt in de diversen topics nog bitterder en gefrustreerder dan normaal. Dit natuurlijk buiten de onzin die het praat maar dat spreekt voor zich. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Gezond verstand » di jan 29, 2019 2:17 pm

Weer op de man spelen, Raymon en andere admins, grijp eens in. Want als ik iets terug zegt, dan gaat InnerRacistje weer huilie doen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Duke » zo sep 01, 2019 12:05 pm

Ajax verkoopt Cassierra aan Belenenses

AMSTERDAM - Mateo Cassierra (22) heeft onderdak gevonden in Portugal. De spits wordt door Ajax verkocht aan Belenenses. Afgelopen seizoen was de Colombiaan verhuurd eerst verhuurd aan FC Groningen, en de tweede seizoenshelft aan Racing, de kampioen van Argentinië.

Het huwelijk tussen Cassierra en Ajax, dat hem in juni 2016 voor 5,5 miljoen euro overnam van het Colombiaanse Deportivo Cali, werd niet wat beide partijen ervan hadden verwacht. De gelijktijdig, voor 5 miljoen euro aangetrokken Davinson Sanchez werd een hit (en voor 42 miljoen euro verkocht aan Tottenham Hotspur), maar zijn landgenoot had moeite om te acclimatiseren.

Hoeveel Belenenses voor Cassierra betaalt, is niet duidelijk. Wel is bekend dat Marc Overmars veertig procent heeft bedongen bij doorverkoop. Belenenses staat momenteel voorlaatste in de Portugese Primeira Liga, met twee punten uit vier wedstrijden.

Cassierra had bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2020.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10235
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Mateo Cassierra

Bericht door WP_Legend » zo sep 01, 2019 12:44 pm

Mooi!

wimpey
Berichten: 51675
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door wimpey » zo sep 01, 2019 2:10 pm

Ongelooflijk dat een profclub in zo'n speler investeert. Duur grapje van en voor Ajax geweest.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Jinne » zo sep 01, 2019 3:37 pm

Gezien het doorverkoop percentage zal er nu weinig betaald zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Andriy Demchenko » za nov 06, 2021 12:35 am

Overmars had dus veertig procent bedongen bij doorverkoop, ik had gemist dat hij naar Sochi was gegaan dat toch nog 1.3 miljoen voor hem neergelegd heeft. Houden we toch nog een slordige 5 ton aan hem over. In Sochi zelf doet hij het trouwens best aardig nu. Nu is dat fenomeen niet uniek, miskoop Demetradze bij Feyenoord mocht naar Alania en werd daar prompt topscorer. Net zoals later met Fjodor Smolov zou gebeuren.
Onder Ajacieden zijn de voorbeelden bekend van Edgar Manucharyan die er jarenlang bij Ural Sverdarlovskaya in de hoogste klasse heeft gespeeld en Aras Ozbiliz die even zo hot was dat hij een miljoenentransfer versierde binnen die competitie. Wat te denken van Promes die daar als kroonjuweel werd gezien.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Nicolai
Berichten: 295
Lid geworden op: wo jul 23, 2008 8:17 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Nicolai » za nov 06, 2021 7:02 pm

Cassierra blijft het goed doen voor zijn ploeg. Tegen CSKA Moskou twee goals en ook nog eens twee assists en met zijn ploeg nu tweede in de Russische competitie. Leuk voor die jongen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Andriy Demchenko » do mar 03, 2022 6:48 pm

Groot nieuws uit Rusland: alle buitenlandse spelers van Sochi en Krasnodar staan op het punt om te vertrekken. De zaakwaarnemer van Caio, een Braziliaanse verdediger van Krasnodar, bevestigt het nieuws: 'De club laat alle buitenlanders tot nader order gaan. De contracten zijn niet ontbonden.' Bij Krasnodar spelen onder anderen Grzegorz Krychowiak, Rémy Cabella, Victor Claesson, Wanderson, Jhon Córdoba en Erik Botheim.


Bij Sochi staan onder anderen Mateo Cassierra, Ivelin Popov en Christian Noboa onder contract.
VI

Wanderson, zoon van Wamberto
Cassierra, was net zo lekker bezig.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Andriy Demchenko » do jun 09, 2022 10:23 am

Hij is in een heel vreemd seizoen dus tweede topscorer van de Russische competitie geworden met 14 doelpunten in 20 wedstrijden (de Russische competitie heeft er in totaal 30 wedstrijden). Het is extra knap omdat er bij hem geen penalties tussen zaten (de nummer een met 19 doelpunten had 6 penalties). Zijn Sochi werd tweede van de competitie, daar waar Promes met Spartak tiende eindigde.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Andriy Demchenko » vr jun 17, 2022 7:20 am

Inmiddels in de belangstelling van Zenith St petersburg.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie