Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » zo jan 12, 2020 3:06 pm

Wat is het dan voor speler? Zou hij passen in het systeem en de speelwijze van Ajax?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » zo jan 12, 2020 3:19 pm

Ja dat denk ik dus wel. Ik zou hem typeren als een 9.5 eigenlijk. Volgens mij speelt hij België (de keren dat ik hem zag) echt als spits, maar gelet op zijn balbehandeling zou hij ook goed op 10 of op rechts kunnen bij Ajax.

- Veel diepgang. Goed oog voor de diepte en positionering
- Snel
- Fysiek heel goed in orde
- Goed rechterbeen
- Goede handelingsnelheid

Zijn linker vind ik wel echt minder. En ik twijfel of we al niet te laat zijn.

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » zo jan 12, 2020 3:36 pm

Dank voor de uitleg. :biggthumpup.gif:

Tja, dat hangt dus van die jongen af, of hij een tussenstap wil maken of niet.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » zo jan 12, 2020 7:31 pm

Las ergens dat ie een prijskaartje van zo'n 20 miljoen heeft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40615
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » zo jan 12, 2020 9:56 pm

Peter schreef:
zo jan 12, 2020 3:19 pm
Ja dat denk ik dus wel. Ik zou hem typeren als een 9.5 eigenlijk. Volgens mij speelt hij België (de keren dat ik hem zag) echt als spits, maar gelet op zijn balbehandeling zou hij ook goed op 10 of op rechts kunnen bij Ajax.

- Veel diepgang. Goed oog voor de diepte en positionering
- Snel
- Fysiek heel goed in orde
- Goed rechterbeen
- Goede handelingsnelheid

Zijn linker vind ik wel echt minder. En ik twijfel of we al niet te laat zijn.
Klinkt wel in lijn met het type spel dat we aanvallend willen spelen. Met veel spelers die op verschillende manieren inzetbaar zijn. Interessant.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » ma jan 13, 2020 4:54 am

999 schreef:
za jan 11, 2020 11:48 am


Bla bla bla bla ...
Blaten als een schaap, echt PSV niveau. Net als het winnen hoger aanslaan dan verzorgd voetbal zoals Ajax betaamd.
[/quote]

Het zal wel manneke ... Blijkbaar kan jij, gezien al je commentaren, niet zo goed er tegen als iemand een andere mening heeft.

Laatste 3 wedstrijden van het seizoen, AJAX staat 6 punten los, speelt de pannen van het dak maar verliest wel alle wedstrijden en de laatste tegen Psv ondanks oogstrelend voetbal zelfs met 0 -4 en dan sta jij te springen op de banken omdat we 2e zijn geworden .. lol

Ik denk dat na de 0 - 1 tegen Tottenham er niemand iets om had gegeven om met oer saai voetbal 2e wedstrijd de CL . finale te halen ..

En laten we het maar niet hebben hoe een voetballer er over denkt ...
[/quote]

Een andere mening prima. Vergeet niet dat jij juist degene bent die kinderachtig met 'bla bla bla' reageert.

Ajax heeft altijd gestaan voor verzorgd, aanvallend voetbal. Als je dat ondergeschikt vind aan winnen, dan kan je net zo goed voor PSV zijn want die stellen het resultaat boven alles.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma jan 13, 2020 12:03 pm

Gezond verstand schreef:
ma jan 13, 2020 4:54 am
999 schreef:
za jan 11, 2020 11:48 am


Bla bla bla bla ...

Blaten als een schaap, echt PSV niveau. Net als het winnen hoger aanslaan dan verzorgd voetbal zoals Ajax betaamd.
Het zal wel manneke ... Blijkbaar kan jij, gezien al je commentaren, niet zo goed er tegen als iemand een andere mening heeft.

Laatste 3 wedstrijden van het seizoen, AJAX staat 6 punten los, speelt de pannen van het dak maar verliest wel alle wedstrijden en de laatste tegen Psv ondanks oogstrelend voetbal zelfs met 0 -4 en dan sta jij te springen op de banken omdat we 2e zijn geworden .. lol

Ik denk dat na de 0 - 1 tegen Tottenham er niemand iets om had gegeven om met oer saai voetbal 2e wedstrijd de CL . finale te halen ..

En laten we het maar niet hebben hoe een voetballer er over denkt ...
Een andere mening prima. Vergeet niet dat jij juist degene bent die kinderachtig met 'bla bla bla' reageert.

Ajax heeft altijd gestaan voor verzorgd, aanvallend voetbal. Als je dat ondergeschikt vind aan winnen, dan kan je net zo goed voor PSV zijn want die stellen het resultaat boven alles.
Nee lul, jij begint met Psv niveau en successporter.Ik ben AJAX supporter vanaf mijn 9e jaar.Ik kan me de eerste Europa Cup finale van AJAX nog zo voor de geest halen .Ik ga nu richting 62 jaar.Dus alle ups en downs mee gemaakt.

Daarnaast, vraag eens aan een voetballer wat ie liever wordt ... Kampioen worden met aanvallend en verzorgd voetbal, dat is een streven,maar als dat er niet inzit dan maar zonder dat, denk niet dat er iemand is die dat niet wil.Maar goed, blijkbaar moet je dat er tegenwoordig bijzetten want anders snapt jij dat niet ..

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma jan 13, 2020 12:32 pm

Ajax had van mij alle ballen mogen wegrammen in de 2e helft hoor :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 556
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Neefkens » ma jan 13, 2020 6:57 pm

@999 en GV: als jullie nou gewoon eens niet meer reageren op elkaar, dan wordt het een stuk gezelliger weer.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma jan 13, 2020 7:19 pm

Neefkens schreef:
ma jan 13, 2020 6:57 pm
@999 en GV: als jullie nou gewoon eens niet meer reageren op elkaar, dan wordt het een stuk gezelliger weer.
Mij best, maar ik laat me niet wegzetten als Psv niveau supporter dan wel successupporter. !!!

En gezellig blijft het ondanks dit ook wel ..

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » di jan 14, 2020 4:46 am

999 schreef:
ma jan 13, 2020 12:03 pm

Nee lul, jij begint met Psv niveau en successporter.Ik ben AJAX supporter vanaf mijn 9e jaar.Ik kan me de eerste Europa Cup finale van AJAX nog zo voor de geest halen .Ik ga nu richting 62 jaar.Dus alle ups en downs mee gemaakt.

Daarnaast, vraag eens aan een voetballer wat ie liever wordt ... Kampioen worden met aanvallend en verzorgd voetbal, dat is een streven,maar als dat er niet inzit dan maar zonder dat, denk niet dat er iemand is die dat niet wil.Maar goed, blijkbaar moet je dat er tegenwoordig bijzetten want anders snapt jij dat niet ..
lul nog wel. Niveautje hoor. Geen 999, maar 0,999.

Ajax onder De Boer, we werden kampioen maar trots? Echt niet. Voetbal dat bij PSV past, niet bij Ajax. Iedere echte Ajacied is het daarmee eens. Maar 999 was blij, want kampioen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » di jan 14, 2020 4:49 am

Neefkens schreef:
ma jan 13, 2020 6:57 pm
@999 en GV: als jullie nou gewoon eens niet meer reageren op elkaar, dan wordt het een stuk gezelliger weer.
als die 999 niet gaat schelden, en niet heel kinderachtig 'bla bla bla' gaat reageren maar inhoudelijk met reacties komt is er niets aan de hand. Maar zijn kleine teentjes doen pijn, en met zijn 62 jaar gaan z'n ogen achteruit want ik noem hem niet specifiek een PSV supporter. Ik zeg, in z'n algemeenheid, dat als het soort voetbal niet uitmaakt en alles moet wijken voor een titel dat je dan beter voor PSV kan gaan, en dat je dan een successupporter bent. Nergens zeg ik '999 is een PSV supporter', tot dat hij begon te blaten.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » di jan 14, 2020 10:36 am

Nog even en dan ben ik ook xenofoob, racist, nazi en islamofoob behalve dat ik ook Psv en successupporter ben , blind, en heb ik kleine teentjes.

Maar ga gewoon lekker door menneke ...

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » di jan 14, 2020 1:35 pm

666 en GVD hou eens op :drecul.gif:

ps dit was een geintje :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » di jan 14, 2020 1:55 pm

:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Trab » di jan 14, 2020 2:58 pm

Ja gebruik je gezond verstand is ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » wo jan 15, 2020 2:19 am

999 schreef:
di jan 14, 2020 10:36 am
Nog even en dan ben ik ook xenofoob, racist, nazi en islamofoob behalve dat ik ook Psv en successupporter ben , blind, en heb ik kleine teentjes.

Maar ga gewoon lekker door menneke ...
Lezen is nog altijd niet je sterkste punt he.

En zolang je geen xenofobe, racistische, nationalistische uitspraken doet vol haat naar de islam zal ik je geen xenofoob, racist, nazi en islamofoob noemen. Doe je die uitspraken wel, tja, dan confronteer ik je met de feiten.

En één van de feiten is dat Ajax staat voor verzorgd en aantrekkelijk voetbal. Als je dat onbelangrijk vind en alleen naar de prijzen kijkt dan ben je een successupporter. Een type dat je bij PSV op de tribune vind, een type dat een dramatische wedstrijd die met 1-0 gewonnen wordt een prachtresultaat vind want het gaat om de prijzen. Dan ben je geen Ajacied, want een echte Ajacied schaamde zich voor de laatste paar kampioenschappen onder Frank de Boer.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » wo jan 15, 2020 7:46 am

Gezond verstand schreef:
wo jan 15, 2020 2:19 am
999 schreef:
di jan 14, 2020 10:36 am
Nog even en dan ben ik ook xenofoob, racist, nazi en islamofoob behalve dat ik ook Psv en successupporter ben , blind, en heb ik kleine teentjes.

Maar ga gewoon lekker door menneke ...
Lezen is nog altijd niet je sterkste punt he.

En zolang je geen xenofobe, racistische, nationalistische uitspraken doet vol haat naar de islam zal ik je geen xenofoob, racist, nazi en islamofoob noemen. Doe je die uitspraken wel, tja, dan confronteer ik je met de feiten.

En één van de feiten is dat Ajax staat voor verzorgd en aantrekkelijk voetbal. Als je dat onbelangrijk vind en alleen naar de prijzen kijkt dan ben je een successupporter. Een type dat je bij PSV op de tribune vind, een type dat een dramatische wedstrijd die met 1-0 gewonnen wordt een prachtresultaat vind want het gaat om de prijzen. Dan ben je geen Ajacied, want een echte Ajacied schaamde zich voor de laatste paar kampioenschappen onder Frank de Boer.

Edwin Evers kom er maar in Ja das mooi klote :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22996
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » wo jan 15, 2020 8:09 am

Gezond verstand schreef:
999 schreef:
di jan 14, 2020 10:36 am
Nog even en dan ben ik ook xenofoob, racist, nazi en islamofoob behalve dat ik ook Psv en successupporter ben , blind, en heb ik kleine teentjes.

Maar ga gewoon lekker door menneke ...
Lezen is nog altijd niet je sterkste punt he.

En zolang je geen xenofobe, racistische, nationalistische uitspraken doet vol haat naar de islam zal ik je geen xenofoob, racist, nazi en islamofoob noemen. Doe je die uitspraken wel, tja, dan confronteer ik je met de feiten.

En één van de feiten is dat Ajax staat voor verzorgd en aantrekkelijk voetbal. Als je dat onbelangrijk vind en alleen naar de prijzen kijkt dan ben je een successupporter. Een type dat je bij PSV op de tribune vind, een type dat een dramatische wedstrijd die met 1-0 gewonnen wordt een prachtresultaat vind want het gaat om de prijzen. Dan ben je geen Ajacied, want een echte Ajacied schaamde zich voor de laatste paar kampioenschappen onder Frank de Boer.
Gelukkig bepaal jij niet wat een echte Ajacied is dus hou er nou maar over op en laten we nu weer over betrouwbaar transfernieuws gaan praten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo jan 15, 2020 8:10 am

Gezond verstand schreef:
wo jan 15, 2020 2:19 am
Doe je die uitspraken wel, tja, dan confronteer ik je met de feiten.
Feit is dat jij met relatief veel forumleden woorden hebt. Iets met pot en ketel of een spiegel?

Mods: kan hier de schaar in trouwens? Het is nogal off-topic allemaal....

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » do jan 16, 2020 2:07 pm

Als het nu allemaal mensen waren die naar feiten kijken Wimpey, dan had je een punt gehad. Maar het zijn allemaal op teentjes getrapte figuurtjes die niet lezen wat er staat maar vanuit emotie en een gekwetst ego reageren.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do jan 16, 2020 2:48 pm

Gezond verstand schreef:
do jan 16, 2020 2:07 pm
Als het nu allemaal mensen waren die naar feiten kijken Wimpey, dan had je een punt gehad. Maar het zijn allemaal op teentjes getrapte figuurtjes die niet lezen wat er staat maar vanuit emotie en een gekwetst ego reageren.
Jij bent een soort van opperbaas of niet?
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Iniesta » do jan 16, 2020 2:48 pm

Ik neem aan dat je hardop achter je scherm zit te lachen als je dit soort zaken schrijft!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » zo jan 19, 2020 9:50 pm

Kuhn out, vertrekt naar Bayern. Opmerkelijk, ik was wel van hem gecharmeerd bij Jong. Maar wel 20 al en volgens mij niet echt in beeld geweest bij Ten Hag. Ook niet mee geweest op trainingskamp.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » wo jan 29, 2020 5:40 pm

Ajax Showtime » Hoofdnieuws » 'Stade Reims wil Sierhuis, Ajax overlegt met FC Groningen'

'Stade Reims wil Sierhuis, Ajax overlegt met FC Groningen'

Thijs Zwagerman, 29-01-2020 om 17:15, 2924 views, De Telegraaf |
Koop nu jouw Ajax-artikel in de Ajaxshop!

Stade Reims wil nog deze transferperiode Kaj Sierhuis contracteren, zo meldt De Telegraaf. De nummer elf van Frankrijk heeft een miljoenenbedrag voor de de spits over, die momenteel door Ajax wordt verhuurd aan FC Groningen.

De Groningers hebben komende zomer de optie om Sierhuis definitief over te nemen van Ajax, maar zijn hier tijdens het lopende seizoen nog niet toe in staat. Hierdoor zijn Ajax en FC Groningen in een spagaat terechtgekomen, omdat volgens De Telegraaf zowel Ajax als FC Groningen niet onafhankelijk van elkaar kan beslissen over het bod van Stade Reims.

Om deze reden is Ajax nu in overleg met FC Groningen en onderzoekt het samen met De Trots van het Noorden de mogelijkheden. Vanuit Frankrijk is de druk inmiddels opgevoerd. Stade Reims naar verluidt namelijk uiterlijk woensdag al uitsluitsel van beide clubs wil hebben. Hoeveel de Fransen exact voor Sierhuis willen betalen, is niet bekend.

Plaats reactie