Hakim Ziyech

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » do feb 13, 2020 1:14 pm

Alexander schreef:
do feb 13, 2020 1:05 pm
Ah, maar 40 miljoen dus. Voor een fooitje weggeven.
als je kortzichtig bent wel ja,

Als je de ontwikkeling gevolgd hebt, heeft Ajax Ziyech een jaar langer aan zich weten te binden met als tegenprestatie: wij zullen de hoofdprijs niet gaan vragen als je weg wilt. Ajax eert zijn afspraak en pakt alsnog 40miljoen + bonus.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Ajaciedjuh » do feb 13, 2020 1:19 pm

Mano schreef:
do feb 13, 2020 1:14 pm
Alexander schreef:
do feb 13, 2020 1:05 pm
Ah, maar 40 miljoen dus. Voor een fooitje weggeven.
als je kortzichtig bent wel ja,

Als je de ontwikkeling gevolgd hebt, heeft Ajax Ziyech een jaar langer aan zich weten te binden met als tegenprestatie: wij zullen de hoofdprijs niet gaan vragen als je weg wilt. Ajax eert zijn afspraak en pakt alsnog 40miljoen + bonus.
Idd, door de voordeur naar buiten, 1 extra jaar van hem genieten, 14M extra transferopbrengst ....... Top gedaan van Overmars. :neutral.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Jöhnk » do feb 13, 2020 1:33 pm

Yopii schreef:
do feb 13, 2020 1:09 pm
In dit geval: speler speelt vier jaar voor Ajax, presteert top, is al 27 en levert nog een smak geld op. Van mij mag het met elke speler zo gaan.
Ja, dit is mooi. Voor alle partijen was dit optimaal.

De enige kritiek die je kunt hebben is dat Ziyech destijds onder druk van de publieke opinie is gekocht, na weer zo’n kansloze Europese deceptie. Dat soort uitschakelingen schijnen ze bij Ajax soms nodig te hebben om te beseffen dat de lat omhoog moet.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » do feb 13, 2020 1:34 pm

Peter schreef:
do feb 13, 2020 1:11 pm
Mee eens. Prima transfer voor Ajax en Ziyech. Dat is afspraken met elkaar maken. :biggthumpup.gif:
Pcs. Alle ingredienten zijn aanwezig voor een rentree bij Ajax, ooit. :biggthumpup.gif:

Plan dat speler en club met elkaar hadden, zal er perfect uitgerold zijn. Mooie reclame om talent te binden en te ontwikkelen.

En 40 + 4 voor een 27-jarige is een prima prijs he.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » do feb 13, 2020 2:08 pm

Talent Ziyech heeft zich verder mogen en kunnen ontwikkelen bij AJAX.Juiste stap voor AJAX geweest, maar zeker ook voor Ziyech. +- 45 Miljoen inclusief bonussen dus.Prima de afspraken nagekomen, en zo zie je maar ook voor Ziyech is het wachten beloond .Dadelijk met zijn 27 jaar nog even het volle pond vangen, en ook nog eens naar een competitie en club van aanzien ...

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » do feb 13, 2020 2:19 pm

wimpey schreef:
do feb 13, 2020 1:34 pm

Pcs. Alle ingredienten zijn aanwezig voor een rentree bij Ajax, ooit. :biggthumpup.gif:

ja want dat is altijd zo'n succes gebleken
je verwijt Ajax van slechte aankopen maar een ziyech in zijn nadagen terugkopen, lijkt je wel wat. :excited.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » do feb 13, 2020 2:39 pm

Ik had liever gezien dat de deal 40 miljoen + de gestolen punten en bijbehorende miljoenen uit de CL was.

Komende maanden nog maar even genieten van zijn spel. Afscheid met twee tot drie prijzen lijkt me wel wat.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Yopii » do feb 13, 2020 2:46 pm

999 schreef:
do feb 13, 2020 2:08 pm
Talent Ziyech heeft zich verder mogen en kunnen ontwikkelen bij AJAX.Juiste stap voor AJAX geweest, maar zeker ook voor Ziyech. +- 45 Miljoen inclusief bonussen dus.Prima de afspraken nagekomen, en zo zie je maar ook voor Ziyech is het wachten beloond .Dadelijk met zijn 27 jaar nog even het volle pond vangen, en ook nog eens naar een competitie en club van aanzien ...
Dat wist hij niet van tevoren.

Die afspraak begrijp ik wel, op deze manier had Ajax nog een jaar een topspeler in huis. Daarbij kon hij vorig jaar weg voor veel minder.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » do feb 13, 2020 3:52 pm

Yopii schreef:
do feb 13, 2020 2:46 pm
999 schreef:
do feb 13, 2020 2:08 pm
Talent Ziyech heeft zich verder mogen en kunnen ontwikkelen bij AJAX.Juiste stap voor AJAX geweest, maar zeker ook voor Ziyech. +- 45 Miljoen inclusief bonussen dus.Prima de afspraken nagekomen, en zo zie je maar ook voor Ziyech is het wachten beloond .Dadelijk met zijn 27 jaar nog even het volle pond vangen, en ook nog eens naar een competitie en club van aanzien ...
Dat wist hij niet van tevoren.

Die afspraak begrijp ik wel, op deze manier had Ajax nog een jaar een topspeler in huis. Daarbij kon hij vorig jaar weg voor veel minder.
Er is meer een ding in het leven van zekerheid en van te voren weten Yopii ..

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Yopii » do feb 13, 2020 4:01 pm

Uiteraard! :biggthumpup.gif:

Ziyech heeft zijn carrière goed opgebouwd. Hij heeft zich gestaag ontwikkeld en nooit op de bank gezeten. En hij heeft veel plezier gehad, denk ik. Het is maar waar je voor kiest.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » do feb 13, 2020 4:09 pm

Deze stap bij Ajax heeft hij ook echt wel nodig gehad. Toen hij bij Ajax binnenkwam was hij toch meer de man van een aantal momenten. Hij kon ook toen al geweldig voetballen maar de moeizame relatie met een deel van de supporters kwam natuurlijk niet helemaal uit de lucht vallen. Vorig seizoen is hij echt stappen gaan zetten. De huidige versie van Ziyech is een klasse beter dan de speler die bij ons binnenkwam.

Ik hoop ook echt van harte dat hij het geweldig gaat doen in de Premier League. Gun 't hem van harte. Vanwege zijn mooie spel voor Ajax en ook omdat het een eigenwijze vent is die zijn gevoel laat spreken.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do feb 13, 2020 11:54 pm

Ik vraag me eigenlijk stiekem af of hij het gaat redden daar. Hij zal er in beginsel “slechts” 1 van de 11 zijn, ze zullen vermoedelijk Chelsea niet om hem heen bouwen, het wordt een stuk fysieker en hij is best blessuregevoelig. Maar ik gun hem het beste!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Monkey Tonk » vr feb 14, 2020 3:54 am

Tadic werd gehaald om Ziyech te vervangen. Had zijn rugnummer al. Toen bleef Ziyech toch, en bleken ze elkaar onwaarschijnlijk goed aan te voelen. Dat nieuwe fundament viel bij toeval in elkaar...

Ajax was absolute wereldtop vorig jaar. Speelde een hele nieuwe manier van voetbal. Alleen is de stap om permanent bij die top aan te sluiten weer mislukt. Het dodelijke 'blij voor hem dat hij bij zo'n grote club komt te spelen' had je voor moeten blijven. Op bestuurlijk niveau is de constructie 'Bayern Munchen' goed overgenomen. Op financieel gebied nog niet. Dat blijft de laatste horde. Het niveau van de hele eredivisie zal omhoog moeten, maar dat soort vraagstukken zijn niet meer aan de orde als je wordt leeggekocht.

En dan heb je het nog niet over de corruptie in het voetbal. Het buitenland zit helemaal niet te wachten op een groot Ajax. Chelsea had een punt overgehouden aan de twee confrontaties met Ajax zonder inbreng van buitenaf. De Var-foto uit de eerste wedstrijd die het verkeerde moment van spelen selecteert is helemaal kolderiek. Meneer Rocchi's carriere zit er na dit seizoen op, en de aanstaande fotos van zijn riante nieuwe zomervilla zullen de pret voor Chelsea niet drukken. Een fijn winter-WK In Qatar allemaal!
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » vr feb 14, 2020 9:06 am

Monkey Tonk schreef:
vr feb 14, 2020 3:54 am
En dan heb je het nog niet over de corruptie in het voetbal. Het buitenland zit helemaal niet te wachten op een groot Ajax. Chelsea had een punt overgehouden aan de twee confrontaties met Ajax zonder inbreng van buitenaf. De Var-foto uit de eerste wedstrijd die het verkeerde moment van spelen selecteert is helemaal kolderiek. Meneer Rocchi's carriere zit er na dit seizoen op, en de aanstaande fotos van zijn riante nieuwe zomervilla zullen de pret voor Chelsea niet drukken. Een fijn winter-WK In Qatar allemaal!
Stel dat ik je verhaal geloof :hypocrite.gif:
Het buitenland zit helemaal niet te wachten op een groot Ajax.
Waarom niet?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Zuidema » vr feb 14, 2020 12:08 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do feb 13, 2020 11:54 pm
Ik vraag me eigenlijk stiekem af of hij het gaat redden daar. Hij zal er in beginsel “slechts” 1 van de 11 zijn, ze zullen vermoedelijk Chelsea niet om hem heen bouwen, het wordt een stuk fysieker en hij is best blessuregevoelig. Maar ik gun hem het beste!
+1

Ik vrees vooral dat Ziyech een tikkie te licht is voor de PL. Maar ik wens hem alle succes daar. Voetballend een klasbak. Wel eentje met een gebruiksaanwijzing van een boekenkast vol. Maar waar ik hem eerst als persoon best wel irritant vond, ben ik zijn persoonlijkheid daarna steeds meer gaan waarderen. Toch wel een prima gast volgens mij.

Ook twijfels in de UK trouwens. De man zegt me niets, maar zijn kijk op de ED en de PL lijkt mij wel terecht.
Twijfels bij Ziyech-transfer: 'In de Eredivisie gaat alles veel trager'
Gepubliceerd: Vrijdag 14 februari 2020 om 11:06


Niet iedereen is overtuigd van de transfer van Hakim Ziyech naar Chelsea. Tony Pulis, voormalig manager van onder meer Middlesbrough en Crystal Palace, heeft regelmatig naar de Eredivisie gekeken en denkt dat de stap van Ziyech weleens te groot kan zijn.

"Je moet heel, heel voorzichtig zijn", zegt Pulis bij The Debate. "De Eredivisie is een goede competitie, Ajax speelt geweldig en het is een uitstekende groep spelers, maar de Premier League is anders dan de Eredivisie.

Als je naar het Nederlandse voetbal kijkt, dan zie je dat het trager is, technischer ook. In de Premier League is het tempo en de kracht van een heel ander niveau. Hoe goed zijn statistieken ook zijn, we moeten eerst maar eens zien wat hij in de Premier League kan leveren", vervolgt Pulis. "Ziyech staat tegenover krachtigere spelers, ijzersterke verdedigers en het wordt interessant om te zien hoe snel hij zich gaat aanpassen. Op basis van de statistieken zeg je dat het een topper wordt, maar het voetbal in Engeland is anders."

Ajax bevestigde donderdag de transfer van Ziyech naar Chelsea voor minimaal 40 miljoen euro.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Scherrer » vr feb 14, 2020 12:20 pm

Ik vind dit altijd van die rare analyses. Het is toch niet dat Chelsea Ziyech haalt op basis van de eredivisie? Ze kopen hem op basis van wat hij in de Champions League heeft laten zien.
***

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Jinne » vr feb 14, 2020 12:26 pm

Een Engelse IH die Tony. Vind het jammer dat Hakim naar Chelsea gaat. In huidige staat gaat ie daar niet om prijzen spelen. Had hem liever bij de echte top gezien.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » vr feb 14, 2020 1:50 pm

Zuidema schreef:
vr feb 14, 2020 12:08 pm
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do feb 13, 2020 11:54 pm
Ik vraag me eigenlijk stiekem af of hij het gaat redden daar. Hij zal er in beginsel “slechts” 1 van de 11 zijn, ze zullen vermoedelijk Chelsea niet om hem heen bouwen, het wordt een stuk fysieker en hij is best blessuregevoelig. Maar ik gun hem het beste!
+1

Ik vrees vooral dat Ziyech een tikkie te licht is voor de PL. Maar ik wens hem alle succes daar. Voetballend een klasbak. Wel eentje met een gebruiksaanwijzing van een boekenkast vol. Maar waar ik hem eerst als persoon best wel irritant vond, ben ik zijn persoonlijkheid daarna steeds meer gaan waarderen. Toch wel een prima gast volgens mij.

Ook twijfels in de UK trouwens. De man zegt me niets, maar zijn kijk op de ED en de PL lijkt mij wel terecht.
Twijfels bij Ziyech-transfer: 'In de Eredivisie gaat alles veel trager'
Gepubliceerd: Vrijdag 14 februari 2020 om 11:06


Niet iedereen is overtuigd van de transfer van Hakim Ziyech naar Chelsea. Tony Pulis, voormalig manager van onder meer Middlesbrough en Crystal Palace, heeft regelmatig naar de Eredivisie gekeken en denkt dat de stap van Ziyech weleens te groot kan zijn.

"Je moet heel, heel voorzichtig zijn", zegt Pulis bij The Debate. "De Eredivisie is een goede competitie, Ajax speelt geweldig en het is een uitstekende groep spelers, maar de Premier League is anders dan de Eredivisie.

Als je naar het Nederlandse voetbal kijkt, dan zie je dat het trager is, technischer ook. In de Premier League is het tempo en de kracht van een heel ander niveau. Hoe goed zijn statistieken ook zijn, we moeten eerst maar eens zien wat hij in de Premier League kan leveren", vervolgt Pulis. "Ziyech staat tegenover krachtigere spelers, ijzersterke verdedigers en het wordt interessant om te zien hoe snel hij zich gaat aanpassen. Op basis van de statistieken zeg je dat het een topper wordt, maar het voetbal in Engeland is anders."

Ajax bevestigde donderdag de transfer van Ziyech naar Chelsea voor minimaal 40 miljoen euro.
Mwah, remember Suarez ... Die stap zou volgens velen, inclusief ikke, ook te groot zijn was de verwachting.Kijk je naar de voetballer en persoon Ziyech heb ik ook mijn twijfels.Alles gaat sneller, veel meer druk op de man aan de bal, meedogenloos ( ook de tabloids ) . Maar Ziyech is juist voor mij een van de personen die ik het van harte gun om te slagen.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mr. Ajax » vr feb 14, 2020 2:07 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do feb 13, 2020 11:54 pm
Ik vraag me eigenlijk stiekem af of hij het gaat redden daar. Hij zal er in beginsel “slechts” 1 van de 11 zijn, ze zullen vermoedelijk Chelsea niet om hem heen bouwen, het wordt een stuk fysieker en hij is best blessuregevoelig. Maar ik gun hem het beste!
Ziyech blessuregevoelig? Hij is echt nauwelijks geblesseerd geweest de afgelopen 3.5 jaar bij ons. Heeft zowat alles gespeeld.

Hij zal wel moeten wennen, verwacht ik. En dan is het de vraag hoe hij ermee omgaat als hij er effe naast zit. Dat is hem volgens mij echt nog nooit overkomen in hee zijn loopbaan tot dusver.

Ik gun het hem echt enorm, hoor. Maar wat mij betreft komt ie over een jaar of 3-4 gewoon weer terug naar huis :ajaxscarf.gif: :ajaxsmiley.gif:.

Maareh... Er wordt overal - zelfs op Ajax social media - gedaan alsof ie al weg is. We hebben godverdomme nog een half seizoen te gaan. Focus houden!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Zuidema » vr feb 14, 2020 2:50 pm

999 schreef:
vr feb 14, 2020 1:50 pm

Maar Ziyech is juist voor mij een van de personen die ik het van harte gun om te slagen.
Voor mij ook. Meer dan.

En zoals Mr. Ajax terecht opmerkt: hij is er nog. Dat we nog enkele maanden van hem mogen genieten in het shirt van Ajax. Net als van dit Ajax, als het weer volledig op oorlogssterkte is. :ajax.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Trab » vr feb 14, 2020 4:22 pm

Zuidema schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do feb 13, 2020 11:54 pm
Ik vraag me eigenlijk stiekem af of hij het gaat redden daar. Hij zal er in beginsel “slechts” 1 van de 11 zijn, ze zullen vermoedelijk Chelsea niet om hem heen bouwen, het wordt een stuk fysieker en hij is best blessuregevoelig. Maar ik gun hem het beste!
+1

Ik vrees vooral dat Ziyech een tikkie te licht is voor de PL. Maar ik wens hem alle succes daar. Voetballend een klasbak. Wel eentje met een gebruiksaanwijzing van een boekenkast vol. Maar waar ik hem eerst als persoon best wel irritant vond, ben ik zijn persoonlijkheid daarna steeds meer gaan waarderen. Toch wel een prima gast volgens mij.

Ook twijfels in de UK trouwens. De man zegt me niets, maar zijn kijk op de ED en de PL lijkt mij wel terecht.
Twijfels bij Ziyech-transfer: 'In de Eredivisie gaat alles veel trager'
Gepubliceerd: Vrijdag 14 februari 2020 om 11:06


Niet iedereen is overtuigd van de transfer van Hakim Ziyech naar Chelsea. Tony Pulis, voormalig manager van onder meer Middlesbrough en Crystal Palace, heeft regelmatig naar de Eredivisie gekeken en denkt dat de stap van Ziyech weleens te groot kan zijn.

"Je moet heel, heel voorzichtig zijn", zegt Pulis bij The Debate. "De Eredivisie is een goede competitie, Ajax speelt geweldig en het is een uitstekende groep spelers, maar de Premier League is anders dan de Eredivisie.

Als je naar het Nederlandse voetbal kijkt, dan zie je dat het trager is, technischer ook. In de Premier League is het tempo en de kracht van een heel ander niveau. Hoe goed zijn statistieken ook zijn, we moeten eerst maar eens zien wat hij in de Premier League kan leveren", vervolgt Pulis. "Ziyech staat tegenover krachtigere spelers, ijzersterke verdedigers en het wordt interessant om te zien hoe snel hij zich gaat aanpassen. Op basis van de statistieken zeg je dat het een topper wordt, maar het voetbal in Engeland is anders."

Ajax bevestigde donderdag de transfer van Ziyech naar Chelsea voor minimaal 40 miljoen euro.
Hij heeft tegen Tottenham en Chelsea bewezen dat hij ook tegen Engelse clubs kan excelleren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » vr feb 14, 2020 6:54 pm

Dat lijkt mij ook ja. Ik weet dat ze zichzelf in Engeland geweldig vinden maar hij heeft toch echt al het één en ander laten zien tegen Engelse clubs. Sterker nog, hij heeft zijn transfer voor een deel te danken aan zijn spel tegen Chelsea omdat Lampard erg onder de indruk was.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Hakim Ziyech

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr feb 14, 2020 10:54 pm

Garantie tot de voordeur. Frenkie en De Ligt excelleerden ook in de CL; maar wel, net als Ziyech, met de Ajax speelwijze. Ze zijn echter thans nog niet wekelijks geweldig, sterker nog, als niet zo’n beetje het hele centrum van Juve geblesseerd was, zat De Ligt op de bank. Ziyech heeft natuurlijk een aantal jaar meer ervaring, maar top spelen in de CL met Ajax is geen abc’tje voor succes.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Monkey Tonk » vr feb 14, 2020 11:50 pm

Mano schreef:
vr feb 14, 2020 9:06 am
Monkey Tonk schreef:
vr feb 14, 2020 3:54 am
En dan heb je het nog niet over de corruptie in het voetbal. Het buitenland zit helemaal niet te wachten op een groot Ajax. Chelsea had een punt overgehouden aan de twee confrontaties met Ajax zonder inbreng van buitenaf. De Var-foto uit de eerste wedstrijd die het verkeerde moment van spelen selecteert is helemaal kolderiek. Meneer Rocchi's carriere zit er na dit seizoen op, en de aanstaande fotos van zijn riante nieuwe zomervilla zullen de pret voor Chelsea niet drukken. Een fijn winter-WK In Qatar allemaal!
Stel dat ik je verhaal geloof :hypocrite.gif:
Het buitenland zit helemaal niet te wachten op een groot Ajax.
Waarom niet?
Stel dat ik je vraag gelezen heb. :excited.gif:

De fans over de hele wereld vinden zo'n glorieus Ajax dat de grenzen verlegd met vernieuwend voetbal prachtig. Maar de grote clubs die financieel de touwtjes in handen hebben zien een onnodige concurrent die ze liever buiten houden.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mr. Ajax » za feb 15, 2020 12:51 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
vr feb 14, 2020 10:54 pm
Garantie tot de voordeur. Frenkie en De Ligt excelleerden ook in de CL; maar wel, net als Ziyech, met de Ajax speelwijze. Ze zijn echter thans nog niet wekelijks geweldig, sterker nog, als niet zo’n beetje het hele centrum van Juve geblesseerd was, zat De Ligt op de bank. Ziyech heeft natuurlijk een aantal jaar meer ervaring, maar top spelen in de CL met Ajax is geen abc’tje voor succes.
Ben ik grotendeels mee eens. Ziyech zal het naast de CL potjes gewoon ook wekelijks tegen de Cardiffs, Sheffields en Burnleys laten zien. Dat is - puur qua stijl en intensiteit - andere koek dan tussen twee CL potjes in even tegen Emmen of RKC naar een 6-0tje freewheelen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie