Daley Blind

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » di mar 10, 2020 3:42 pm

Ah je bent er niet van gediend dat mensen je posts analyseren. :smile-ajax.gif:

Yopii schreef:Wat een geleuter, zeg. Dit is topsport, geen hobbyisme. Iedereen mag blijkbaar gefileerd worden, behalve Blind.


Het is een keer genoeg, wil je stoppen met die beschuldigingen? Jij weet niets van mij.
Yopii schreef:Dit verzoek ook aan anderen die het nodig achten om mij te analyseren. Daar ben ik niet van gediend.
:smallgrin.gif: Over iedereen die net van de hartbeademing af is mogen we dus een stevige mening vormen, maar verbaal tegen Yopii ingaan mag blijkbaar niet.

Yopii schreef: Blind is traag en heeft moeite om met ruimte om zich heen te verdedigen,
Yopii schreef:
zeux schreef:]
De haat voor Blind zit intens diep bij Yopi.
Waar slaat dat nou op? :rules.gif:

Totale onzin, waarom zou ik die jongen haten?
Je hebt het zelf gewoon echt niet door he, je dubbele moraal? :smile-ajax.gif: :smile-ajax.gif: :excited.gif:

En nee, Daley Blind zul je als persoon denk ik niet haten, maar van andere publieke figuren als Marco van Basten of van Daleys vader Danny ga je bijna kotsen, dat heb je al wel laten merken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » di mar 10, 2020 3:53 pm

Yopii schreef: Zij zijn publieke figuren, ik niet. Het hoort bij het beroep van profvoetballer dat iedereen een mening over je heeft.
En jij mag van je echtgenote of je vriendinnetje geen pint gaan drinken met IH, om niet uit te lekken welke schrijvert van welke kinderboekjes je bent.
Een publieke persoon die niet onder het publiek wil zijn dus. :666.gif:
Yopii schreef:Ik beoordeel hem op zijn prestaties bij Ajax. Ik vind hem geen CV, omdat hij meteen in de problemen komt als er niet compact gespeeld wordt.
Net zo goed is het ongenuanceerd om keihard en publiek te oordelen over iemand
U pakt er graag een stokpaardje van Cruijff bij? Johan zei """hoef ik slechts 1 meter te verdedigen, dan ben ik de beste. Moet ik bijna een half speelveld verdedigen, dan ben ik de slechste"""

Geldt ook weer voor het huidige Ajax. De ruimtes en gaten op het veld zijn dit seizoen en zeker de laatste 3 maanden veel te groot.
En net zo goed is het zeer, zeer ongenuanceerd om zo fel te zijn en publiek te oordelen over een nog relatief jong iemand die eerst voor zijn leven moest knokken, daarna 6 weken niets kon doen en dan met zijn hele team geknipt en geschoren wordt in het Hollandse land.

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Lionel » di mar 10, 2020 3:53 pm

Yopii schreef:
di mar 10, 2020 3:38 pm
Zij zijn publieke figuren, ik niet. Het hoort bij het beroep van profvoetballer dat iedereen een mening over je heeft.

Ik beoordeel hem op zijn prestaties bij Ajax. Ik vind hem geen CV, omdat hij meteen in de problemen komt als er niet compact gespeeld wordt.
Dat laatste klopt, maar hij maakt nu ook fouten die voortkomen omdat hij niet fit is. Hierboven zeg je nog dat de gok met Ziyech verkeerd heeft uitgepakt. Dat is bij Blind toch net zo?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Daley Blind

Bericht door 999 » di mar 10, 2020 3:59 pm

Yopii schreef:
di mar 10, 2020 3:38 pm
Zij zijn publieke figuren, ik niet. Het hoort bij het beroep van profvoetballer dat iedereen een mening over je heeft.

Ik beoordeel hem op zijn prestaties bij Ajax. Ik vind hem geen CV, omdat hij meteen in de problemen komt als er niet compact gespeeld wordt.
Nee, dat doe je dus niet.

Ziyech ( met Blind )

Erelijst
Als speler

Landskampioen Eredivisie 1x 2018/19
KNVB beker 1x 2018/2019
Johan Cruijff Schaal 1x 2019

Individueel

Nederlandse Gouden Schoen 1x 2018

Blind ( Zonder Ziyech )
Erelijst
Als speler

Eredivisie
4x 2010/11, 2011/12, 2012/13, 2013/14 (+1 = 5 2018/2019 *ZMB)
Johan Cruijff Schaal 1x 2013 ( +1 = 2 ( 2018/2019 *ZMB )
En Knvb beker 1x 2018/2019 *ZMB

* ZMB Zie Ziyech met Blind :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op di mar 10, 2020 4:07 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Gezond verstand » di mar 10, 2020 4:01 pm

Yopii schreef:
di mar 10, 2020 3:38 pm
Zij zijn publieke figuren, ik niet. Het hoort bij het beroep van profvoetballer dat iedereen een mening over je heeft.

Ik beoordeel hem op zijn prestaties bij Ajax. Ik vind hem geen CV, omdat hij meteen in de problemen komt als er niet compact gespeeld wordt.
Jij bent een forumlid, en daarmee ook publiek. Bij een forum hoort dat mensen analyseren wat je zegt

Wij beoordelen jou op je woorden hier. En daar straalt heel veel negativiteit uit naar Daley Blind, ver voorbij normale inhoudelijke kritiek. En bij andere spelers ben je juist kritiekloos.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii
Berichten: 17874
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » di mar 10, 2020 4:26 pm

O, maar ik pretendeer ook niet objectief te zijn. Geen enkele voetbalfan is dat, denk ik.

@Cruijff: met jou voer ik nooit meer een pm-wisseling, want jij kent geen discretie. Wat ik privé tegen IH zeg, hoef jij niet op het forum te slingeren.

@Lionel: dat zou je kunnen zeggen, maar zoals je hebt kunnen lezen zie ik dat anders. Stel dat de verdediging compact zou staan, dan zou hij het beter kunnen belopen. Daar mag je het mee oneens zijn, maar ik zie het zo.
Ik denk trouwens ook niet dat Daley groen licht had gekregen om te spelen als hij niet topfit was geweest. Bij zo'n probleem test je álles toch? :confused.gif:

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Lionel » di mar 10, 2020 4:54 pm

Het hele team is het probleem. Maar dat zie je ook aan het spel van Ziyech. Die heeft er net zo goed last van. Ik vind Ziyech overigens slechter dan Blind. Ongelooflijk hoe slecht hij speelt hoor.

Blind kan wel een medische GO hebben gehad, mentaal en op conditioneel vlak loopt hij natuurlijk achter.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17874
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » di mar 10, 2020 5:00 pm

Ziyech heeft een actieradius van nul, hij kan niet lopen. Dan ben je overal te laat en heb je ook geen tijd voor die goede pass.

Spelers doen rare dingen, daardoor brengen ze anderen in de problemen.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Iniesta » di mar 10, 2020 7:17 pm

Yopii schreef:O, maar ik pretendeer ook niet objectief te zijn. Geen enkele voetbalfan is dat, denk ik.

@Cruijff: met jou voer ik nooit meer een pm-wisseling, want jij kent geen discretie. Wat ik privé tegen IH zeg, hoef jij niet op het forum te slingeren.

@Lionel: dat zou je kunnen zeggen, maar zoals je hebt kunnen lezen zie ik dat anders. Stel dat de verdediging compact zou staan, dan zou hij het beter kunnen belopen. Daar mag je het mee oneens zijn, maar ik zie het zo.
Ik denk trouwens ook niet dat Daley groen licht had gekregen om te spelen als hij niet topfit was geweest. Bij zo'n probleem test je álles toch? :confused.gif:
Ze zullen mij medisch ook een go geven om mee te doen, lig binnen 10minuyen waarschijnlijk wel met mn tong op mn tenen.
Medisch fit en verantwoord en topsport optimaal zijn twee totaal verschillende grootheden.

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Lionel » di mar 10, 2020 10:34 pm

Yopii schreef:
di mar 10, 2020 5:00 pm
Ziyech heeft een actieradius van nul, hij kan niet lopen. Dan ben je overal te laat en heb je ook geen tijd voor die goede pass.

Spelers doen rare dingen, daardoor brengen ze anderen in de problemen.
Hoezo geldt dit niet voor Blind?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » di mar 10, 2020 10:41 pm

Lionel: wat bij Yopii niet voor Ziyech geldt, geldt wel voor Blind. En de dingen die je Blind maar blindweg moet aanrekenen, die gelden voor hem allemaal niet voor Ziyech.

Iniesta schreef:
Yopii schreef:O, maar ik pretendeer ook niet objectief te zijn. Geen enkele voetbalfan is dat, denk ik.

Ze zullen mij medisch ook een go geven om mee te doen, lig binnen 10minuyen waarschijnlijk wel met mn tong op mn tenen.
Medisch fit en verantwoord en topsport optimaal zijn twee totaal verschillende grootheden.
Blind was heeeeeeeel snel terug.
Is super snel ingezet, want het alternatief was met een duo als Martinez - Schuurs of Martinez - Alvares spelen.

Blind doorstond Ado thuis en tegen RKC thuis verliep het ook niet super moeilijk, ook niet erg soepel trouwens.
Dan roept men gauw "kijk hij kan het wel aan" maar als je tegenstander er vrij weinig van bakt dan is dat allemaal echt nog niet een geslaagde test dat alles gewoon weer kan.

Worden druk en snelheid hoger, dan wordt alles lastiger. Bovendien kan elk mens overal zomaar opeens omvallen. Ook achter je toetsenbord kun je zomaar met iets aan je hart per direct plat liggen. Blind overkwam het met de ogen van 53.000 aanwezigen en alle televisiecamera's erop gericht.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » di mar 10, 2020 11:14 pm

Lionel: wat bij Yopii niet voor Ziyech geldt, geldt wel voor Blind. En de dingen die je Blind maar blindweg moet aanrekenen, die gelden bij ons erelid allemaal niet voor Ziyech.

Iniesta schreef:
Yopii schreef:O, maar ik pretendeer ook niet objectief te zijn. Geen enkele voetbalfan is dat, denk ik.

Ze zullen mij medisch ook een go geven om mee te doen, lig binnen 10minuyen waarschijnlijk wel met mn tong op mn tenen.
Medisch fit en verantwoord en topsport optimaal zijn twee totaal verschillende grootheden.
Blind was buitengewoon snel terug. Zeg gerust heeeeeeeel snel.
Is super snel ingezet, want alternatieven waren Martinez - Schuurs of Martinez - Alvares.

Blind doorstond Ado thuis en tegen RKC thuis verliep het ook niet super moeilijk, ook niet erg soepel trouwens.
Dan roept men gauw "kijk hij kan het wel aan" maar als je tegenstander er vrij weinig van bakt dan is dat allemaal echt nog niet een geslaagde test dat alles gewoon weer kan.

Worden druk en snelheid hoger, dan wordt alles lastiger. Bovendien kan elk mens overal zomaar opeens omvallen. Ook achter je toetsenbord kun je zomaar met iets aan je hart per direct plat liggen. Blind overkwam het met de ogen van 53.000 aanwezigen en alle televisiecamera's op zich gericht.

Yopii
Berichten: 17874
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » di mar 10, 2020 11:43 pm

Lionel schreef:
di mar 10, 2020 10:34 pm
Yopii schreef:
di mar 10, 2020 5:00 pm
Ziyech heeft een actieradius van nul, hij kan niet lopen. Dan ben je overal te laat en heb je ook geen tijd voor die goede pass.

Spelers doen rare dingen, daardoor brengen ze anderen in de problemen.
Hoezo geldt dit niet voor Blind?
Hij had geen spierblessure.

Maar hier komen we toch niet uit.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » wo mar 11, 2020 12:49 am

Yopii schreef:
Lionel schreef:


Hoezo geldt dit niet voor Blind?
Hij had geen spierblessure.

Maar hier komen we toch niet uit.

Owwww gast gast gast.
Jij hebt zo overduidelijk niet op top niveau gesport.

ELK detail kan tussen winst en verlies het verschil maken, hoe futiel en extreem klein zo'n detail ook lijkt.

Iemand die op welk moment dan ook 1 keertje niet meer vol een sprintje kan trekken...
Een niet uitgestoken teen door Magallan, een De Ligt die bij een ruime voorsprong helemaal naar voren rent of met exact 95 minuten op de klok wel of niet uitglijdt.

Dat soort op het oog lullige details maken al het verschil tussen wel of geen CL finale, Yopii.

Overigens had Blind een ontstoken hartspier en een hartspier is ook gewoon een spier dus je serie aan beweringen zijn ook nog eens onjuist.

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Lionel » wo mar 11, 2020 6:56 am

Ik vind het spel van Ziyech echt vele malen kwalijker dan dat van Blind.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » wo mar 11, 2020 9:26 am

Lionel schreef:
wo mar 11, 2020 6:56 am
Ik vind het spel van Ziyech echt vele malen kwalijker dan dat van Blind.


Ziyech kost je per seizoen minstens 11, 12 punten.
Bekijk eens de succesratio's van zijn schoten en spelhervattingen, pffff.

Zelf zei Ziyech dat de Eredivisie eigenlijk geen uitdaging meer was. Hij heeft hem welgeteld 1 keer gewonnen. En het bleek toch weer knap lastig tegen Utrecht, AZ, Heracles, zelfs tegen RKC.

Sinds Schone weg is zijn we er wel gigantisch op achteruit gegaan met vrije trappen en corners. Die corners zijn nota bene vooral een enorm gevaar voor Ajax zelf!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Lionel » wo mar 11, 2020 11:28 am

Ik heb het over de Ziyech van de laatste weken. Die geforceerd terug moest komen. Maar die ook door EtH achter de linksback van AZ moest aanhobbelen.

EtH maakt er een bende van. Gangstarib geeft het ergens ook al aan. Hij bereid zich niet voor. Kijkt alleen naar zijn eigen ploeg.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Gezond verstand » wo mar 11, 2020 11:45 pm

Yopii schreef:
di mar 10, 2020 11:43 pm
Lionel schreef:
di mar 10, 2020 10:34 pm
Yopii schreef:
di mar 10, 2020 5:00 pm
Ziyech heeft een actieradius van nul, hij kan niet lopen. Dan ben je overal te laat en heb je ook geen tijd voor die goede pass.

Spelers doen rare dingen, daardoor brengen ze anderen in de problemen.
Hoezo geldt dit niet voor Blind?
Hij had geen spierblessure.
een ontsteking aan de HARTSPIER. Dat is dus duidelijk wel een spierblessure.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Daley Blind

Bericht door 999 » wo aug 26, 2020 12:19 pm

Hedwiges Maduro denkt ’verschrikkelijke onzekerheid’ van Ajax-routinier te kennen

’Daley Blind door mentale achtbaan’
Door MIKE VERWEIJ


Hedwiges Maduro (35) leeft met Daley Blind (30) mee. De trainer van Jong Almere City, zelf in zijn voetbalcarrière geconfronteerd met een hartprobleem, zag de routinier van Ajax tijdens het duel met Hertha BSC naar de grond gaan. Naar alle waarschijnlijkheid omdat zijn ICD-kastje afging en zijn hartritme herstelde. „Ik denk wel te weten hoe Daley zich voelt”, zegt de voormalig speler van onder meer Ajax, Valencia, Sevilla en Oranje. „De onzekerheid is verschrikkelijk.”

Daley Blind verlaat na het schrikmoment in de wedstrijd met Hertha BSC zelf het veld.
Daley Blind verlaat na het schrikmoment in de wedstrijd met Hertha BSC zelf het veld.Ⓒ ANP/HH
Voordat Maduro op verzoek aftrapt, benadrukt hij dat zijn situatie toen volkomen onvergelijkbaar is met die van Blind en dat hij niets over de casus-Blind wil en kan zeggen. „Omdat het hart zó ingewikkeld is en natuurlijk uit respect voor Daley.”

Onzekere tijd
De voormalig middenvelder kan wel aangeven hoe hij als Sevilla-speler die onzekere tijd heeft ervaren. „Na het plotselinge overlijden van Antonio Puerta door een hartstilstand nam de club geen enkel risico en werden extreem uitgebreide harttesten afgenomen”, aldus Maduro. „Bij gedetailleerde foto’s om mijn hart heen kwam een aangeboren afwijking aan het licht. Heel simpel gezegd loopt bij een ’normaal iemand’ een ader van A naar B. Dat deed-ie bij mij ook, maar wel via een omweg.”

Dus gingen alle alarmbellen af. „En ben ik naar Houston gegaan, waar ik werd onderzocht door zeven professoren van de Harvard University. Sevilla wilde het beste van het beste voor me. Zes cardiologen zeiden uiteindelijk dat ik gewoon kon voetballen, maar één cardioloog wilde toch nader onderzoek: mijn hart onder extreme stress testen. Ik heb twee maanden met een apparaatje onder mijn huid gelopen. Dat kon - als ik op een knopje drukte - mijn hart in de laatste 48 uur uitlezen.”

Hedwiges Maduro
Hedwiges MaduroⒸ ANP/HH
Vertrouwen
Pas nadat alle lichten op groen gingen, kreeg Maduro - zoals hij dat zelf zegt - rust in zijn hoofd. „Je gaat vanaf het moment dat er iets mis is of lijkt écht door een mentale achtbaan. Dat zal Daley ook zo ervaren”, aldus de 18-voudig international. „Bij mij kwam er nog eens bij dat ik op een behandeltafel lag, er in het Spaans allerlei medische termen klonken en ik alleen begreep dat ik per direct niet meer mocht voetballen en trainen.”

Maduro: „En dat het je hart betreft, maakt het allemaal nog angstiger. Als je een schop tegen je enkel hebt gekregen, zie je dat die paars is en weet je hoelang het herstel ongeveer duurt. Maar het moeilijke bij hartklachten is dat het zich allemaal in je lichaam afspeelt. Veel voetballers zijn control-freaks, maar je moét mensen leren vertrouwen.”

Hij heeft dan ook een ongevraagd advies voor Blind. „Hij moet zich laten testen, testen en testen. Ook voor zijn eigen gevoel, want de onzekerheid krijgt je in haar greep. En als topsporter moet je vrij zijn in je hoofd.”

Daley Blind zit op de grond, nadat hij in het oefenduel met Hertha BSC plotseling in elkaar zakte.
Daley Blind zit op de grond, nadat hij in het oefenduel met Hertha BSC plotseling in elkaar zakte.Ⓒ ANP/HH
Coronavergelijking
Er volgt een opmerkelijke coronavergelijking. „Niemand maakte zich voor de coronatijd ooit druk als hij verkouden was of met een beetje keelpijn opstond. Maar nu denken mensen: ik zal toch geen corona hebben? Hetzelfde geldt voor je hart. Als je er nooit last van hebt gehad, ben je er niet mee bezig. Na eerdere problemen voel je elk pijntje, elk steekje en vrees je het ergste. Bij Daley moet dat veel heftiger zijn dan het bij mij was. Achteraf gezien is er bij mij nooit iets stuk geweest. Daley heeft zich twee keer op het veld niet goed gevoeld.”

Er zal - zo vermoedt Maduro - van alles door zijn hoofd spoken. „Ik wist onmiddellijk na de uitslag niet of ik ooit nog zou kunnen voetballen. Als dat kon: wat zouden de risico’s zijn? En kon ik het nog wel opbrengen om er vol voor te gaan?”

Dat lukte hem, want na Sevilla speelde hij nog voor PAOK, FC Groningen en Omonia Nicosia. „Ik kwam wel heel anders in het leven te staan. Het klinkt heel cliché, maar een gezond leven toen en ná mijn carrière was voor mij toch echt het allerbelangrijkste. De rest is bijzaak. Ja, ook het voetbal.”

Maduro had na de hartspierontsteking van Blind in december contact met hem. „Als hij er eens over wilde praten, kon en kan hij altijd bellen. Daar bedankte hij me voor. Laten we hopen dat de schade meevalt en de doctoren hem snel toestemming geven om te kunnen voetballen. Maar bovenal dat hij gezond is en blijft.”
De T.

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Daley Blind

Bericht door Mano » wo aug 26, 2020 12:26 pm

Bij Ajax sloeg dinsdagavond iedereen de schrik om het hart toen Daley Blind in het oefenduel met Hertha BSC (1-0) opeens naar de grond ging. Coach Erik ten Hag bevestigde na de wedstrijd dat de geïmplementeerde defibrillator bij de verdediger was afgegaan.

De centrale verdediger van de Amsterdammers ging in de Johan Cruijff ArenA tien minuten voor tijd opeens neer, zonder dat er een tegenstander in de buurt was.

Nadat de medische staf van Ajax bij hem was gekomen, leek Blind naar zijn borst te gebaren. Uiteindelijk kon hij wel zelf overeind komen en van het veld lopen om gewisseld te worden.

Ten Hag nam na afloop van het duel met Hertha de meeste zorgen weg, maar bevestigde wel dat de inwendige defibrillator bij Blind afging. "Het gaat goed met Daley, hij voelt zich goed en heeft geen klachten", aldus Ten Hag tegen Ziggo Sport.

"De icd (implanteerbare cardioverter-defibrillator, red.) ging af. Daarna was hij gelijk oké en is hij gewisseld. Hij voelt zich nu prima."

Blind zal volgens Ten Hag verder onderzocht worden en op basis van die resultaten bekijkt Ajax wanneer de viceaanvoerder weer terugkeert op het veld.

Blind speelt sinds februari met geïmplanteerde defibrillator
De gedachten gingen direct uit naar 10 december vorig jaar, toen Blind tijdens het Champions League-duel met Valencia ook uit het niets naar de grond ging.

De verdediger werd later gediagnosticeerd met een ontstoken hartspier, die hem uiteindelijk twee maanden aan de kant hield. Sindsdien speelt Blind met een geïmplanteerde defibrillator onder zijn huid.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5746
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Daley Blind

Bericht door De Dominee » wo aug 26, 2020 1:02 pm

Wordt nader onderzocht en traint voorlopig niet mee.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40618
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Marillion » wo aug 26, 2020 1:08 pm

Logisch. Eerst de feiten op tafel en dan kijken hoe daarmee om te gaan.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 26, 2020 1:47 pm

Ik vrees toch voor einde carrière, hij is inmiddels 30 en het grootste gedeelte van zijn carrière ligt achter hem, wil hij nog risico's nemen voor die 3 a 4 jaar die hij nog kan voetballen op topniveau? Hij is onlangs vader geworden, denk dat zijn omgeving ook graag zal zien dat hij stopt.

Het zou ontzettend zonde zijn, een gemis voor Ajax, maar gezondheid gaat uiteraard voor alles.

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Lionel » wo aug 26, 2020 4:04 pm

Als er iets gebeurt met Blind op het veld kun je de club wel opdoeken na het Nouri-incident. Je zou maar de arts zijn...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10237
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Daley Blind

Bericht door WP_Legend » wo aug 26, 2020 4:56 pm

Inderdaad, Ajax moet om zichzelf denken.... Dit kan niet fout gaan anders is de club afgelopen!

Plaats reactie