Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » zo jul 12, 2020 7:21 pm

Gaat Leeds het dan eindelijk redden? Zou mooi zijn, die club hoort thuis op het hoogste niveau. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » zo jul 12, 2020 7:22 pm

elliquido schreef:
zo jul 12, 2020 3:42 pm
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gaat Leeds het dan eindelijk redden? Zou mooi zijn, die club hoort thuis op het hoogste niveau. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma jul 13, 2020 9:40 am

Je verwacht het niet he van City
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jul 13, 2020 9:56 pm

Marillion schreef:
elliquido schreef:
zo jul 12, 2020 3:42 pm
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gaat Leeds het dan eindelijk redden? Zou mooi zijn, die club hoort thuis op het hoogste niveau. :biggthumpup.gif:
Wel jammer dat Jack Charlton het net niet meer meemaakt...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » ma jul 13, 2020 10:06 pm

Ja, al is dat op een bepaalde manier dan ook wel weer de tragiek die bij zo'n moment hoort. Hij had er zeker een glaasje op gedronken.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door elliquido » di jul 14, 2020 7:55 pm

en wba gelijk tegen fulham. De londenaren kunnen niet meer voorbij Leeds. En wba verliest 2 dure punten.
1 down, 1 to go. (WBA of Brentford)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door elliquido » do jul 16, 2020 6:42 pm

Pascal Struijk valt nu in bij Leeds bij een 1-0 voorsprong. Verdediger, van ado en heeft bij ajax de a1 en jong ajax gehaald..

Enigszins geruisloos vertrokken.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door elliquido » vr jul 17, 2020 9:27 pm

Afbeelding
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » ma jul 27, 2020 12:07 pm

Engelsman verliest fenomenale weddenschap in laatste seconden van het seizoen

Dit verzin je niet. Echt niet! Twitteraar Anthony Johnson ging tien dagen geleden viral op Twitter. De Engelsman deelde namelijk een bijzondere weddenschap die hij aan het begin van het seizoen was aangegaan.

De weddenschap was dat Manchester United-aanvaller Jesse Lingard het hele seizoen niet mocht scoren en geen enkele assist mocht geven. Als Lingard dat niet lukte had Johnson zijn weddenschap gewonnen.

Met een inleg van iets meer dan 3 pond kon Johnson ruim 135 pond winnen. Vandaag was de laatste Premier League-speeldag en er leek eigenlijk geen vuiltje aan de lucht. Lingard begon op de bank, United kwam op voorsprong in de 71e minuut en de ploeg uit Manchester leek niet meer aan te hoeven vallen.

Ook toen Lingard in de 77e minuut binnen de lijnen kwam voor Mason Greenwood leek er nog weinig aan de hand te zijn. De ploeg viel niet aan en leunde achterover.

Blunder
Maar toen. Diep, heel diep, heel heel diep, in de blessuretijd. Acht (!) minuten in de blessuretijd maakt Leicester City-doelman Kasper Schmeichel een zeldzame blunder. De doelman verliest de bal aan Lingard en uitgerekend Lingard, die het hele seizoen nog geen doelpunt maakte, scoort.

Reactie
Op Twitter reageerde Johnson met een aantal lachende smileys. "Ik had nooit mogen twijfelen aan Lingard."

Bron: rtlnieuws.nl
https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... MrDTXUylF0
:drecul.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma jul 27, 2020 3:33 pm

Er was er nog eentje. Die kon met een tientje 670 pond winnen..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » do aug 06, 2020 9:12 am

55 ontslagen bij Arsenal
Arsenal gaat 55 werknemers ontslaan. De club uit de Premier League liet weten dat dit nodig is, vanwege de sterk verminderde inkomsten als gevolg van de coronacrisis. Wel zei Arsenal dat de investeringen in de selectie van het eerste elftal doorgaan.

„We moeten actie ondernemen om te voorkomen dat de club aan deze crisis ten onder gaat”, aldus de directie in een verklaring. „Wat dat betreft wijken we niet af van andere verenigingen of bedrijven. Het zijn zware tijden. Ons doel is op een zo verantwoorde wijze door de crisis heen te komen, zodat we straks op een solide basis alles weer kunnen opbouwen.”
De T.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do aug 06, 2020 9:14 am

Wauw..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » do aug 06, 2020 10:18 am

55 man of Ozil verkopen...

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Engeland en Schotland

Bericht door De Dominee » do aug 06, 2020 10:20 am

Helaas voor die 55 man heeft Ozil blijkbaar unieke kwaliteiten. That's life. Koffie zetten kunnen meer mensen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » do aug 06, 2020 11:11 am

Lijkt ook onderdeel van herstructurering van scouting:
Arsenal's head of recruitment to leave amid 55 planned redundancies
Head of UK scouting and others in that department also going

Cagigao has forged a formidable reputation during 24 years of service at Arsenal, for whom he also played as a youngster, but he has been told his services are no longer required and will leave when terms between the parties have been finalised.

The head of UK recruitment, Pete Clark, and the former Reading and Leeds manager Brian McDermott are other members of the scouting department to be dispensed with, and others are understood to fear for their positions amid a significant restructuring.

The decision to release Cagigao will come under particular scrutiny given his glowing track record, which has earned him a reputation among the world’s top talent spotters. Cesc Fàbregas, Héctor Bellerín and Gabriel Martinelli are among the young players he unearthed, and he has been instrumental in numerous other high-profile deals in the past two decades.

But while there is surprise and considerable anger internally regarding the redundancies, there is also a certain sense the scouting department had been considered ripe for targeting. Arsenal’s hierarchy is perceived to have chosen a more agent-led approach to earmarking players over the past 18 months, with Kia Joorabchian’s influence coming under increasing scrutiny, and disquiet about their processes has been growing. Bron: Guardian
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » do aug 06, 2020 11:19 am

De Dominee schreef:Helaas voor die 55 man heeft Ozil blijkbaar unieke kwaliteiten. That's life. Koffie zetten kunnen meer mensen.
Ik kan ook voor 22m euro op de bank zitten hoor! Die gozer heeft dit jaar 15 wedstrijden gespeeld en verdient 4 ton per week! Daar kan je wel 55 man een modaal salaris voor betalen hoor!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » za aug 08, 2020 9:24 am

Gezien de resultaten van Arsenal is een herstructurering van scoutingsapparaat niet heel vreemd maar het blijft een cru bericht. Al is ozil nu ook moeilijk te verkopen. Ze moeten hopen op Turkije of De Emiraten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » di aug 25, 2020 10:20 am

Van Gaal onthult welke tien topspelers hij naar Manchester United wilde halen
Gepubliceerd: Dinsdag 25 augustus 2020 om 00:01
Laatste update: Dinsdag 25 augustus 2020 om 11:10

Louis van Gaal zette vlak na zijn aanstelling als manager van Manchester United hoog in en wilde meerdere topnamen naar Old Trafford halen. Een aantal namen is al eerder genoemd, maar Van Gaal noemt nu ook andere spelers.

Van Gaal moest Manchester United weer naar de top van Engeland loodsen, maar naar verluidt was hij niet blij met de daadkracht van de club op de transfermarkt. Grote namen konden niet worden gehaald.

"Ik wilde Robert Lewandowski, maar toen dit lastig bleek probeerde ik Gonzalo Higuaín te halen", zegt Van Gaal (69) tegen FourFourTwo. "Voor ik tekende, sprak ik ook met de clubleiding over Neymar. Als je bij United zit, moet je groot denken. Hij was ook in commercieel opzicht interessant, bijvoorbeeld bij de verkoop van shirts. En ik wilde snelle vleugelaanvallers hebben. Om die reden probeerde ik Sadio Mané en Riyah Mahrez te halen."

Meer namen stonden op het verlanglijstje van Van Gaal. "Thomas Müller stond ook op mijn wensenlijst en als centrale middenvelder wilde ik N'Golo Kanté. Ik heb zelfs geprobeerd om James Milner te halen. Hij was destijds al wat ouder, maar hij was erg multifunctioneel en had leiderschapskwaliteiten."

"Achterin wilde ik Sergio Ramos en Mats Hummels, omdat onze verdediging niet het sterkste was in van achteruit opbouwen. Dat waren mijn topdoelwitten, maar we konden er geen een krijgen", zegt Van Gaal. "Ik weet niet waarom, want als manager was ik niet betrokken bij de onderhandelingen. Toen ik vertrok eindigden spelers als Mahrez en Kanté bij Manchester City en Chelsea, terwijl United ze niet kon krijgen. Dat vond ik erg opmerkelijk."

Van Gaal werd in de zomer van 2016 ontslagen door United.
:smallgrin.gif:

Een bizar lijstje. Alsof Bayern Müller en Lewandowski wilde laten gaan, of Madrid Sergio Ramos... Daarnaast, hoe zou het zijn gelopen als LVG inderdaad Neymar had gekregen? Binnen twee maanden zou het hebben gebotst, en had LVG Neymar op de bank gezet en op zijn plaats een jeugdspeler opgesteld. :smallgrin.gif:

Misschien overschat hij de financiële mogelijkheden van MU en overschat hij zijn eigen charme. :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di aug 25, 2020 11:41 am

Neymar en LVG hahaha. Was mooi geweest.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » di aug 25, 2020 1:41 pm

Dat was ongeveer een maand goed gegaan.

Maar ik kan me niet voorstellen dat Neymar onder LVG had willen spelen. LVG heeft de reputatie dat hij niet houdt van Zuid-Amerikaanse spelers.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » di aug 25, 2020 2:35 pm

Yopii schreef:
di aug 25, 2020 1:41 pm
Dat was ongeveer een maand goed gegaan.

Maar ik kan me niet voorstellen dat Neymar onder LVG had willen spelen. LVG heeft de reputatie dat hij niet houdt van Zuid-Amerikaanse spelers.
Gedurende de zomerstop zeker? :smallgrin.gif:

Wat is de bron van dat artikel?
De boodschap is wel helder. Dit is een opzichtige manier om te vertellen dat het niet aan hem lag. Maar zo kan ik ook een selectie samenstellen. Zeker achteraf.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 28, 2020 12:55 pm

Thiago Silva naar Chelsea, Havertz nog niet definitief maar wel zo goed als.

Chelsea krijgt een mooi elftal, gaan zich in de titelstrijd mengen met Liverpool en City. Man Utd maximaal plaats 4?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » wo sep 02, 2020 7:48 pm

Brands koopt vandaag een heel nieuw middenveld voor Everton. Doucouré van Watford, Allan van Napoli en Rodriguez van Real Madrid.

Volgens mij zit Brands daar nu 3 jaar en heeft hij zometeen bijna een half miljard euro uitgegeven en zijn ze afgelopen seizoen toch maar mooi op de twaalfde plek geëindigd. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door elliquido » wo sep 02, 2020 8:27 pm

Peter schreef:
wo sep 02, 2020 7:48 pm
Brands koopt vandaag een heel nieuw middenveld voor Everton. Doucouré van Watford, Allan van Napoli en Rodriguez van Real Madrid.

Volgens mij zit Brands daar nu 3 jaar en heeft hij zometeen bijna een half miljard euro uitgegeven en zijn ze afgelopen seizoen toch maar mooi op de twaalfde plek geëindigd. :smallgrin.gif:
The wizzard of smoke
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo sep 02, 2020 9:19 pm

Peter schreef:
wo sep 02, 2020 7:48 pm
Brands koopt vandaag een heel nieuw middenveld voor Everton. Doucouré van Watford, Allan van Napoli en Rodriguez van Real Madrid.

Volgens mij zit Brands daar nu 3 jaar en heeft hij zometeen bijna een half miljard euro uitgegeven en zijn ze afgelopen seizoen toch maar mooi op de twaalfde plek geëindigd. :smallgrin.gif:
Bizar he. Die man heeft wat uitgegeven zeg. Ongelooflijk.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie