Oefenen!

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Oefenen!

Bericht door Ajaciedjuh » do okt 08, 2020 8:36 am

Lionel schreef:
do okt 08, 2020 8:05 am
Aan de andere kant vind ik het ook zonde om 1 van de 3 wingers op de bank te houden.
Het is verleidelijk idd om dat te doen, maar het gaat om het sterkste elftal. Wingers komen toch wel aan spelen toe: veel wedstrijden na de interlandbreak.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Oefenen!

Bericht door peter » do okt 08, 2020 9:35 am

Helaas trekt EtH juist conclusies op basis van oefenduels. Een andere reden om te kiezen voor Labyad is er niet.

Ik ben benieuwd naar de volgende pot. Volgens mij is iedereen wel zo’n beetje fit, dus nu moeten er keuzes gemaakt worden. Ik gok zelf dat EtH gokt op Klaassen, Kudus en Promes op het middenveld.

Ik baal overigens wel van de situatie Martinez. Die jongen is basiswaardig, maar met het huidige materiaal en de troetelspelers van onze trainer lijkt zijn situatie best wel uitzichtloos.

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oefenen!

Bericht door Mano » do okt 08, 2020 11:32 am

ik zag Martinez wel zeker 3 fouten maken op de Cv positie.
Het is dat AZ niet doorpakt
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oefenen!

Bericht door Marillion » do okt 08, 2020 7:33 pm

Ajaciedjuh schreef:
do okt 08, 2020 8:36 am
Lionel schreef:
do okt 08, 2020 8:05 am
Aan de andere kant vind ik het ook zonde om 1 van de 3 wingers op de bank te houden.
Het is verleidelijk idd om dat te doen, maar het gaat om het sterkste elftal. Wingers komen toch wel aan spelen toe: veel wedstrijden na de interlandbreak.
Er is gewoon maar plek voor twee. Dat is inderdaad zonde als je drie basiswaardige spelers hebt maar dat is nu eenmaal de keuze die is gemaakt. Er zal er in principe altijd één op de bank moeten zitten.
Nil volentibus arduum

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Oefenen!

Bericht door Historicus » zo okt 11, 2020 1:11 pm

Peter schreef:
do okt 08, 2020 9:35 am
Helaas trekt EtH juist conclusies op basis van oefenduels. Een andere reden om te kiezen voor Labyad is er niet.

Ik ben benieuwd naar de volgende pot. Volgens mij is iedereen wel zo’n beetje fit, dus nu moeten er keuzes gemaakt worden. Ik gok zelf dat EtH gokt op Klaassen, Kudus en Promes op het middenveld.

Ik baal overigens wel van de situatie Martinez. Die jongen is basiswaardig, maar met het huidige materiaal en de troetelspelers van onze trainer lijkt zijn situatie best wel uitzichtloos.
Ten Hag wil de Tadic-variant spelen, maar dan niet met Tadic centraal. Die is zogenaamd op zijn best op links. En daarom houdt hij nu ineens vast aan Labyad.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oefenen!

Bericht door Marillion » wo nov 11, 2020 5:34 pm

Ajax en AZ hebben vandaag weer stiekem een oefenwedstrijd tegen elkaar gespeeld voor de spelers die geen interlandverplichtingen hebben. Van AN:
Ajax heeft woensdag een besloten oefenwedstrijd op bezoek bij AZ weten te winnen. Het duel eindigde in een 3-4 zege. Sontje Hansen opende voor rust de score, waarna vlak voor rust de gelijkmaker viel. Snel in de tweede helft kwam Ajax via Giovanni opnieuw op voorsprong, maar de thuisploeg maakte tien minuten voor tijd opnieuw gelijk. Het ging opeens hard qua doelpunten, want via Devyne Rensch en Enric Llansana stond Ajax vier minuten later op een 2-4 voorsprong. AZ wist in de laatste minuut nog een keer te scoren en bepaalde daarmee de eindstand op 3-4
De relatie tussen Ajax en AZ lijkt dus zo slecht nog niet. Dit is niet de eerste oefenwedstrijd dit seizoen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie