Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » wo mei 26, 2021 4:46 pm

Jinne schreef:
wo mei 26, 2021 4:31 pm
Dan zijn zijn statistieken qua goals eigenlijk nog beter. Qua selectie is het voor de rest eigenlijk vrij logisch. Blij dat de 2 rbs uit de Serie A niet mee gaan.
Klopt. Zijn statistieken verbaasden mij ook. Doet/deed hij goed. Maar snap wel dat hij niet meegaat. Al weet ik niet of ik Promes had meegenomen, maar die kan ook als wingback spelen.
IK GELOOF!!!!!!

PeWa
Berichten: 45
Lid geworden op: wo jun 19, 2019 11:12 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door PeWa » wo mei 26, 2021 6:35 pm

Lionel schreef:
wo mei 26, 2021 4:46 pm
Al weet ik niet of ik Promes had meegenomen, maar die kan ook als wingback spelen.
Die schijnt heel goed de bocht te kunnen afsteken en zo direct naar de goal te kunnen.
De Boer gaat op persconferentie Oranje de mist in met Van de Beek-statistiek

Laatste update: Woensdag 26 mei 2021 om 17:54

Frank de Boer legde uit waarom Manchester United-bankzitter Donny van de Beek een plek in de EK-selectie gekregen heeft, maar de bondscoach vergiste zich wel in het aantal speelminuten. De Boer verklaarde dat Van de Beek in de top-zeven staat van spelers met de meeste minuten, in werkelijkheid ligt het veel lager.

Van de Beek zit in hetzelfde schuitje als Steven Bergwijn. Beide spelers zijn bij hun club (Manchester United en Tottenham Hotspur) niet verzekerd van een basisplaats, maar Bergwijn viel wél af voor het EK. "Heb je gezien hoeveel minuten Van de Beek dit jaar heeft gemaakt?", counterde De Boer op de persconferentie. "Hij zit in de top-zeven of top-zes."

"Het is dus niet zo dat hij weinig minuten heeft gemaakt, hij zit rond de 4000", zei De Boer, die daarmee verwarring zaaide. "Frenkie de Jong zit in de top, die zit rond de 5600 minuten. Gelukkig heeft Donny de laatste tijd wel gespeeld."
Zonder beider Ajax achtergrond was van der Beek afgevallen, wat ik je brom.

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » wo mei 26, 2021 6:46 pm

Donny is toch beter dan Vilhena? Snap deze discussie niet zo goed.
IK GELOOF!!!!!!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Frank » wo mei 26, 2021 6:46 pm

Bergwijn heeft in officiële wedstrijden zelfs meer minuten gemaakt dat vd Beek... :smallgrin.gif:

Maar het komt inderdaad niet als een verrassing dat hij er wel bij zit
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » wo mei 26, 2021 8:46 pm

Frank maakt wel gebruik van moderne communicatiemiddelen

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... ieus-kijk/

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mano » wo mei 26, 2021 8:51 pm

Achterhoede kan je a la Ajax 2018 neerzetten met Frenkie ervoor. Op elkaar ingespeeld een prima achterhoede.

Middenveld zijn eigenlijk allemaal lopers en geen enkele creatieveling. Voorin heb je depay (als ie zin heeft) de rest is Mwoa Mwoa

Daarom heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Het kan wel als je echt een team wordt dat het gras opvreet. Dat laatste zie ik niet gebeuren. Tenzij het uit de spelers komt zoals in zuid Afrika toen Sneijder heel gedreven was
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » wo mei 26, 2021 8:58 pm

Lionel schreef:
wo mei 26, 2021 3:38 pm
Ik vind de selectie vrij logisch.

Hoop op deze opstelling:

Stekelenburg

Timber - De Ligt - De Vrij - Blind

Wijnaldum - Frenkie - Gravenberch

Malen - Depay - Gakpo
Daarom hoop ik hierop, Mano.

Creativiteit en snelheid voorin. Depay in een zwervende rol, achterhoede met vier voetballende verdedigers. Best een leuk team.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » wo mei 26, 2021 11:23 pm

Mano schreef:
wo mei 26, 2021 8:51 pm
Achterhoede kan je a la Ajax 2018 neerzetten met Frenkie ervoor. Op elkaar ingespeeld een prima achterhoede.

Middenveld zijn eigenlijk allemaal lopers en geen enkele creatieveling. Voorin heb je depay (als ie zin heeft) de rest is Mwoa Mwoa

Daarom heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Het kan wel als je echt een team wordt dat het gras opvreet. Dat laatste zie ik niet gebeuren. Tenzij het uit de spelers komt zoals in zuid Afrika toen Sneijder heel gedreven was
Het geheime wapen Davy Klaassen is mee. Komt goed. :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » do mei 27, 2021 7:30 am

Frank schreef:
wo mei 26, 2021 6:46 pm
Bergwijn heeft in officiële wedstrijden zelfs meer minuten gemaakt dat vd Beek... :smallgrin.gif:

Maar het komt inderdaad niet als een verrassing dat hij er wel bij zit
Bij menig trainer (mens) zie je in de loop der tijd ontwikkeling. Bij hem niet. Een appje om iemand te informeren dat ie niet mee mag. Ik las dat St Juste om 14:28 nog van niets wist en dat het nieuws om 14:30 op de site van de KNVB stond. Je hebt als leider echt 0 cojones wanneer je zo met mensen omgaat, die je moet teleurstellen. En dan had ie v.w.b. vd Beek idd ook nog eens de feiten niet op een rijtje. Knoeier.

Sowieso, waarom nodig je 8 man uit, die je 2 keer laat trainen en dan eruit kickt? Selecteer er gewoon 26! Dat zijn er sowieso al 3 meer dan normaal bij een eindtoernooi.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door 999 » do mei 27, 2021 11:29 am

MET TIENERS OP TITELJACHT
Voor de jonkies Jurriën Timber (inzet), Ryan Gravenberch, Owen Wijndal en Cody Gakpo wordt het hun eerste eindtoernooi met Oranje.

FOTO’S ANP/HH & BSR AGENCY

Ook gedreven Weghorst heeft zijn plekje in EK-selectie van Oranje te pakken
door Valentijn Driessen

en Mike Verweij

ZEIST Met mooie filmpjes, aftelmomenten en elk half uur een presentatie van een linie van Oranje zou het Nederlandse volk kennismaken met de 26 voetballers die volgende maand op jacht gaan naar de Europese titel. Zo hadden bondscoach Frank de Boer en de sociale media-afdeling bij de KNVB het tenminste bedacht…

In navolging van Frankrijk en Engeland. Maar na de doelmannen Jasper Cillessen, Tim Krul en Maarten Stekelenburg vloog de hele selectie al over het internet en lagen ook de acht afvallers op straat: Steven Bergwijn, Anwar El Ghazi, Kenny Tete, Tonny Vilhena, Hans Hateboer, Jeremiah St. Juste, Rick Karsdorp en Marco Bizot.

Maar het draaide natuurlijk vooral om wie er wél bij waren. Twee tieners: Ryan Gravenberch en debutant Jurriën Timber. En een andere debutant: Cody Gakpo. Eindelijk spits Wout Weghorst, de van een enkelblessure herstellende Daley Blind en twee spelers die afgelopen seizoen nauwelijks minuten maakten: Nathan Aké en Donny van de Beek.

Wat laatstgenoemde betreft, had bondscoach De Boer zijn data slecht op een rijtje. Hij verklaarde dat de selectie van de middenvelder van Manchester United niet zo vreemd was, omdat hij dit seizoen liefst 4.000 minuten heeft gespeeld. Dat bleken volgens de cijfers zo’n 2.500 minuten minder. Van de Beek was de uitzondering op de regel voor de bondscoach. „Die cijfers waren een misverstand. Ik keek scheef op het lijstje.”

De voormalig Ajacied en Europa League-finalist heeft de bondscoach nooit in de steek gelaten en De Boer heeft een zwak voor hem. „Hij doet het altijd goed bij Oranje en heeft het onder mij ook laten zien.”

Champions League-finalist Aké van Manchester City vindt langzamerhand zijn ritme onder Pep Guardiola. De voormalig ploeggenoot van De Boer bij FC Barcelona heeft de bondscoach laten weten dat de verdediger het EK aan kan. Of hij zaterdag in de finale tegen Chelsea speelminuten krijgt, valt te betwijfelen.

Blind gaat volgende week mee op trainingskamp met Oranje naar Portugal om verder te werken aan zijn herstel. De bondscoach hoopt dat de speler van Ajax in de tweede oefenwedstrijd van Oranje (op 6 juni tegen Georgië) mogelijk alweer wat minuten kan maken.

Ook mee naar Portugal gaat afvaller Marco Bizot van AZ. Hij moet zich beschikbaar houden en loopt zo lang mogelijk mee, zodat Bizot kan worden toegevoegd als één van de keepers afhaakt. In Lagos in de Algarve is Virgil van Dijk trouwens op vakantie. Het ligt in de verwachting dat de van een knieblessure herstellende aanvoerder van Oranje even bij zijn ploeggenoten langskomt om ze te motiveren voor het EK.

Twee tieners in de definitieve selectie is een unicum voor Nederland, maar volgens De Boer zijn het geen scharminkels en ogen Gravenberch en Timber als echte kerels. De 22-jarige Gakpo maakt op De Boer een dusdanige indruk dat die gezien de ontwikkeling van de PSV’er niet meer om hem heen kan.

Met Weghorst als concurrent voor Luuk de Jong heeft De Boer de beschikking over twee spitsen die in de basis kunnen starten, én twee pinchhitters. „Ik maak nog geen keuze tussen die twee. We moeten twee systemen kunnen spelen en in allebei de formaties kunnen zij uit de voeten. Ze kunnen ook nog samen spelen.”

Het doel voor De Boer op het EK is de Europese titel en hij heeft het idee dat het Oranje-gevoel langzaam ontstaat. „Het is kort dag, maar je ziet al wat meer reclame-uitingen. Hopelijk gaan de fans ons in de Johan Cruijff ArenA de Oranje-koorts bezorgen. Fantastisch dat we 12.500 fans kunnen verwelkomen, maar we willen meer. Als de coronacijfers dalen, hopen we op 25.000 supporters.”
Diverse spelers Oranje weigeren vaccinatie
Niet alle spelers van Oranje willen een vaccinatie.

FOTO BSR AGENCY

ZEIST De Japanse overheid verplicht de leden van de totale olympische familie gevaccineerd te zijn. Anders is men in Japan niet welkom voor de Olympische Spelen. De UEFA en KNVB gaan niet zover en laten het aan ieder individu over om zich te laten vaccineren voor het EK voetbal, volgende maand.

„Voor de spelers is het een keuze op vrijwillige basis”, aldus bondscoach Frank de Boer, die inmiddels is gevaccineerd. „Veel spelers hebben de vaccinatie genomen, zo’n zes hebben die geweigerd.”

Het is voor De Boer geen reden om deze spelers niet mee te nemen, omdat Oranje in een bubbel komt te leven waar aan alle testprotocollen wordt voldaan. „We dwingen niemand om een spuit in zijn lichaam te laten zetten.”

Samen met dokter Edwin Goedhart heeft De Boer de selectie laten weten wel te kiezen voor een prik. „We moeten ieders mening respecteren”, antwoordt De Boer op de vraag welk signaal de weigeraars geven naar de Nederlandse samenleving.

Vrijdag – als de 26 geselecteerden bijeenkomen in Zeist – wordt er niet meer geprikt, omdat de groep een dag later naar Portugal vertrekt. Wie ziek zou worden van de vaccinatie, kan niet mee. „Verder is de voorbereidingstijd zo kort dat we daar niet vaccineren. We gokken het niet dat spelers volgende week nog koorts hebben en we niet goed kunnen trainen.”

Het risico op een onverwachte coronabesmetting wordt op de koop toegenomen, hoewel een aantal ’weigeraars’ volgens De Boer de afgelopen tijd al corona heeft gehad.
Hateboer trekt zelf stekker uit het EK
Hans Hateboer loopt in januari een blessure op tijdens een wedstrijd van Atalanta Bergamo tegen Internazionale.

Verdediger meldt zich af bij De Boer: ’Spelen met breukje in voet onverantwoord’
door Mike Verweij

ZEIST Naar nu blijkt, heeft Frank de Boer niet acht, maar ’slechts’ zeven moeilijke knopen door moeten hakken om tot zijn definitieve EK-selectie te komen. „Ik heb me afgelopen maandag helaas bij de bondscoach moeten afmelden vanwege een breukje in mijn voet”, zegt Hans Hateboer (27), die De Boer zodoende voor één keuze minder stelde.

De verdediger van Atalanta raakte eind januari geblesseerd aan zijn voet, maar had goede hoop van de partij te kunnen zijn op het EK. „Daar heb ik hard voor gewerkt, nadat ik mijn voet in eerste instantie met rust moest laten genezen”, zegt de teleurgestelde Hateboer.

„Ik heb me tijdens mijn revalidatie twee doelen gesteld: de finale van de Coppa Italia tegen Juventus én de EK-start. De bekerfinale heb ik gespeeld, maar helaas kreeg ik een terugslag”, aldus de voormalig FC Groningen-speler, die dit seizoen lange tijd met pijnstillers speelde.

„In het duel met Juventus heb ik mijn voet toch weer geforceerd. De medische staf vond het onverstandig als ik door zou gaan, noemde het EK spelen zelfs onverantwoord. Het lijkt er nu op dat de blessure zonder operatie, dus met voldoende rust, kan worden verholpen. Ik ben pas 27, heb nog een aantal jaren voor me en het EK spelen zou een te groot risico zijn. Voor mezelf, maar ook voor de bondscoach en de spelers. Zij zouden er niks aan hebben als ik in de voorbereiding of in de groepsfase inderdaad niet fit genoeg zou zijn om te kunnen spelen.”

En dus nam Hateboer een van de moeilijkste beslissingen uit zijn voetballeven. „Het afbellen was verschrikkelijk, omdat ik me enorm op mijn eerste eindtoernooi had verheugd. In plaats daarvan moet ik me op het volgende seizoen focussen. Het is een zwaar besluit, maar naar Atalanta toe het enige juiste.”

Door zijn afzegging komt er een abrupt einde aan het seizoen van de rechtsback. „Aan een prachtig jaar met Atalanta, waarin ik ondanks mijn blessure veel heb gespeeld, we derde zijn geëindigd en ons opnieuw hebben geplaatst voor de Champions League. In dat toernooi wisten we weer te overwinteren. Ik was vast van plan mijn goede vorm een vervolg te geven in het Nederlands elftal”, zegt Hateboer, die dit seizoen in alle competities dertig keer in actie kwam.

„Ik kan nu helaas niet meer doen dan de staf en mijn medespelers van Oranje heel veel succes wensen. Hun wedstrijden zal ik als supporter zeker bekijken.”

In 2022 staat het WK in Qatar al op het programma. Het zou een mooi nieuw doel voor Hateboer kunnen zijn. „Maar de afgelopen periode heb ik wel geleerd niet te ver vooruit te kijken. Ik ga er nu vooral alles aan doen om sterker terug te komen bij Atalanta. En wat daarna komt, zie ik wel.”
Promes geen tikkende tijdbom
ZEIST Aanvaller Quincy Promes van Spartak Moskou is verdachte van een steekincident en naar hem wordt onderzoek gedaan door het Openbaar Ministerie. Volgens bondscoach Frank de Boer, die hem selecteerde voor het EK, is de affaire-Promes op weg en tijdens het EK geen tikkende tijdbom.

,,We hebben ons laten informeren en contact met zijn advocaat gehad. Normaal gesproken is er niets aan de hand. We verwachten tijdens het EK geen ruis.”

De Boer ziet geen morele bezwaren om Promes aan zijn selectie van 26 toe te voegen. ,,In Nederland ben je onschuldig, zolang je niet bent veroordeeld. Als hij uiteindelijk onschuldig is – en dat denk ik, al durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur te steken – wil ik hem het EK niet ontnemen. Hij kan voor ons van toegevoegde waarde zijn.”

De Boer ziet in aanvaller Promes niet alleen een scorende speler, maar tevens een aanvallende back. ,,Voor die plek is hij zeker een optie”, aldus De Boer, die naast het 4-3-3-systeem ook sterk neigt om met Oranje het 5-3-2-systeem te gaan spelen. In de aanvallende variant ook bekend als 3-5-2.
St. Juste niet bericht, appje voor El Ghazi
Frank de Boer zou niet iedere EK-afvaller hebben bericht.

ZEIST Bondscoach Frank de Boer verkondigde op de persconferentie over zijn EK-selectie dat hij keurig al zijn acht afvallers had gebeld of persoonlijk op de hoogte gebracht. Dat blijkt niet het geval. De communicatie liet hier en daar te wensen over. Zeker in het geval van verdediger Jeremiah St. Juste (24).

„Jeremiah zat om twee minuten voor half drie nog in de hoop dat hij naar het EK zou gaan”, zegt Yoshua St. Juste, al jarenlang de belangenbehartiger van zijn broertje. „Dat je dan via een journalist moet horen dat je er niet bij zit… Kort daarop kregen we via via hetzelfde te horen en het filmpje van de KNVB om half drie was de bevestiging. Terwijl hij zelf nog helemaal niets had gehoord. Eerder kregen we links en rechts de berichten door van spelers die waren afgevallen. Stiekem hoop je dan dat Jeremiah naar het EK gaat.”

Van zo’n beetje alle afvallers was al ruim een uur bekend dat zij het nieuws medegedeeld hadden gekregen. St. Juste zat de laatste drie interlands nog bij de selectie. Anwar El Ghazi werd nooit eerder door De Boer geselecteerd, maar kreeg tijdens een interview via een appje (!) nog wel bericht. Een woordvoerder liet weten dat De Boer alleen de spelers heeft gebeld die er regelmatig bij hebben gezeten en dat dit dus niet gold voor St. Juste.
De T.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13753
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Jinne » do mei 27, 2021 11:47 am

Typisch. Kost je max een uurtje om iedereen even netjes af te bellen. Sowieso al raar, zoals wimpey zei, dat je met 34 begon en na 2 dagen training er al 8 laat afvallen. Dan wist je al wie je ging selecteren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mei 27, 2021 1:00 pm

Superkut dat met name Gravenberch en Timber meegaan. Die krijgen vrijwel zeker de terugslag van deze belasting in het komende seizoen.

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » do mei 27, 2021 2:08 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do mei 27, 2021 1:00 pm
Superkut dat met name Gravenberch en Timber meegaan. Die krijgen vrijwel zeker de terugslag van deze belasting in het komende seizoen.
En dan ook nog eens trainen op een veel lager niveau dan bij hun club.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Gaizka1985 » vr mei 28, 2021 6:32 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do mei 27, 2021 1:00 pm
Superkut dat met name Gravenberch en Timber meegaan. Die krijgen vrijwel zeker de terugslag van deze belasting in het komende seizoen.
Anders waren ze met jong oranje meegegaan, dan liever dit.

En natuurlijk wel enorm leerzaam om zo'n toernooi mee te maken, het zou mij niet verbazen als beide zich in de basis voetballen dit toernooi.

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » vr mei 28, 2021 8:06 am

Jong Oranje is maandagavond alweer klaar.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » vr mei 28, 2021 9:17 am

Gaizka1985 schreef:
vr mei 28, 2021 6:32 am
En natuurlijk wel enorm leerzaam om zo'n toernooi mee te maken, het zou mij niet verbazen als beide zich in de basis voetballen dit toernooi.
Mij juist niet. Neem Timber, die kan RB en RCV als je met 3 CV's speelt. Ideale speler om binnen je opstelling meerdere tactische varianten in dezelfde wedstrijd mee uit te kunnen voeren.

FdJ is een zekerheid. Wijnaldum zal ook spelen. O.b.v. senioriteit i.p.v. o.b.v. prestaties. Gravenberch of Klaassen is dan de keuze.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mano » zo mei 30, 2021 8:59 am

Jinne schreef:
do mei 27, 2021 11:47 am
Typisch. Kost je max een uurtje om iedereen even netjes af te bellen. Sowieso al raar, zoals wimpey zei, dat je met 34 begon en na 2 dagen training er al 8 laat afvallen. Dan wist je al wie je ging selecteren.
Precies dit.
Gewoonweg slecht
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » zo mei 30, 2021 10:32 am

wimpey schreef:
Gaizka1985 schreef:
vr mei 28, 2021 6:32 am
En natuurlijk wel enorm leerzaam om zo'n toernooi mee te maken, het zou mij niet verbazen als beide zich in de basis voetballen dit toernooi.
Mij juist niet. Neem Timber, die kan RB en RCV als je met 3 CV's speelt. Ideale speler om binnen je opstelling meerdere tactische varianten in dezelfde wedstrijd mee uit te kunnen voeren.

FdJ is een zekerheid. Wijnaldum zal ook spelen. O.b.v. senioriteit i.p.v. o.b.v. prestaties. Gravenberch of Klaassen is dan de keuze.
Volgens mij verbaast het jullie beide niet :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » zo mei 30, 2021 1:48 pm

Timber wordt de rechtsback. Die is toch zoveel beter dan Dumfries?
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » zo mei 30, 2021 2:47 pm

Het is natuurlijk een beetje afwachten hoe hij er voorstaat na een intensief eerste jaar , maar indien fit en fris een no brainer

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Frank » ma mei 31, 2021 6:56 pm

Lionel schreef:
vr mei 28, 2021 8:06 am
Jong Oranje is maandagavond alweer klaar.
Kristallen bol kapot, Lionel? :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » ma mei 31, 2021 7:02 pm

Hahahaaha ik vond het niet onverdiend. Frankrijk heel arrogant en eigenlijk gewoon slecht.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door 999 » di jun 01, 2021 1:40 pm

Cillessen out mist het EK.Mogen we stellen dat hij ook dom is geweest en zich niet aan de regels heeft gehouden of is dat te kort door de bocht ?.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » di jun 01, 2021 1:51 pm

999 schreef:
di jun 01, 2021 1:40 pm
Cillessen out mist het EK.Mogen we stellen dat hij ook dom is geweest en zich niet aan de regels heeft gehouden of is dat te kort door de bocht ?.
Heeft hij kinderen? Dat kan ook nog, dat het langs die weg is gegaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Andriy Demchenko » di jun 01, 2021 2:05 pm

999 schreef:
di jun 01, 2021 1:40 pm
Cillessen out mist het EK.Mogen we stellen dat hij ook dom is geweest en zich niet aan de regels heeft gehouden of is dat te kort door de bocht ?.
Hij heeft in ieder geval de grote risico's genomen op besmetting en dat is enorm dom, of die dan weer er de oorzaak van zijn is vers twee. Kan er geen medelijden mee hebben eerlijkgezegd.

Wel hebben we nu Bizot mee als derde keeper, sja, geen hoogvlieger.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie