Niklas Moisander

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Niklas Moisander

Bericht door beelzebub » wo feb 11, 2015 3:46 pm

Ik heb geprobeerd om Italie een mooi rood shirt van Torino te kopen. "Are you sure you don't want a Juventus shirt?" bleven ze maar proberen.


Samp is ook de oude (en koststondige) club van Seedorg en Gullit. Mij blijft uit de tijd dat de Serie A nog de grootste competitie ter wereld was bij dat hun shirtsponsor ERG was. En Mediolanum ofzo bij Milan. Fiorucci bij Inter en Parmalat van Parma staan me ook nog bij. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Niklas Moisander

Bericht door brigade zuid » wo feb 11, 2015 7:03 pm

wimpey schreef:
Marillion schreef: Ik ben wel toe aan een nieuw centrum.
Dat lossen we intern op. :biggrin.gif:
Idd. Loopt er in de A1 of B1 nog wat (voorkeur Overmars, kost niks) of gaan we weer Studio Sport scouting doen.

Gebruikersavatar
Hermann
Berichten: 211
Lid geworden op: za mei 31, 2014 8:52 am

Re: Niklas Moisander

Bericht door Hermann » wo feb 11, 2015 7:20 pm

Och, we hebben Veltman, VdHoorn, Riedewald en Viergever, toch?

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Niklas Moisander

Bericht door Andriy Demchenko » di nov 23, 2021 11:19 pm

beelzebub schreef:
wo feb 11, 2015 3:46 pm
Ik heb geprobeerd om Italie een mooi rood shirt van Torino te kopen. "Are you sure you don't want a Juventus shirt?" bleven ze maar proberen.


Samp is ook de oude (en koststondige) club van Seedorg en Gullit. Mij blijft uit de tijd dat de Serie A nog de grootste competitie ter wereld was bij dat hun shirtsponsor ERG was. En Mediolanum ofzo bij Milan. Fiorucci bij Inter en Parmalat van Parma staan me ook nog bij. :ajaxsmiley.gif:
Ik heb m'n hele jeugd met dat Mediolanum shirt gespeeld, lange mouwen wt me op m'n twaalfde veel te groot was en op m'n 17de eindelijk pastte. Toen was ik op een camping in Italie en oude man zag dat ik in de crisistijd van AC dat shirt nog droeg. Meteen heel enthousiast. Hij was minder enthousiast toen ik paar dagen later in een nep Inter shirtje met Ronaldo erop rondliep. :smallgrin.gif:

Maargoed terug naar Moisander dan maar, lekkere topicbump van 6 jaar. Moisander heeft met zijn team Malmo FF gelijkgespeeld tegen Zenith in de CL, daar waar het uit 4-o werd afgedroogd. Jammer want de Russen maakten pas in de blessuretijd gelijk middels een strafschop. Bij Malmo ook op het papier, Soren Rieks - oud NEC en Sergio Pena - oud Emmen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Niklas Moisander

Bericht door Marillion » wo nov 24, 2021 9:14 am

Mooi shirt was dat van Milan. Uit de tijd dat de Serie A nog de leidende competitie was.

Dat shirt van Torino is ook mooi met z'n typische kleur. Ook de club van Il grande Torino. En natuurlijk van dee UEFA cup finale. Dat die wedstrijd in Amsterdam 0-0 bleef was onvoorstelbaar.

En als je dan wat verder terugleest in dit topic dan was Veltman en Moisander als centrum voor ons toen nog helemaal ok. De lat ligt inmiddels wel wat hoger. Al hebben zij wel degelijk een belangrijke bijdrage gehad aan de terugkeer van Ajax.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Niklas Moisander

Bericht door Andriy Demchenko » do nov 25, 2021 2:59 pm

Marillion schreef:
wo nov 24, 2021 9:14 am
Mooi shirt was dat van Milan. Uit de tijd dat de Serie A nog de leidende competitie was.

Dat shirt van Torino is ook mooi met z'n typische kleur. Ook de club van Il grande Torino. En natuurlijk van dee UEFA cup finale. Dat die wedstrijd in Amsterdam 0-0 bleef was onvoorstelbaar.

En als je dan wat verder terugleest in dit topic dan was Veltman en Moisander als centrum voor ons toen nog helemaal ok. De lat ligt inmiddels wel wat hoger. Al hebben zij wel degelijk een belangrijke bijdrage gehad aan de terugkeer van Ajax.
Dacht dat jij meer van het Palermo shirt was. :biggrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie